Jo Tampoc Vull Pagar Autopista

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Jo Tampoc Vull Pagar Autopista

Entrada Autor: CMB » dt. abr. 10, 2012 9:10 am

Hola

Mireu el vídeo aquest:

[youtube]vWXppKm8YWE[/youtube]

Realment s'ha d'estar molt enfadat per la situació!

Salut

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: Jo Tampoc Vull Pagar Autopista

Entrada Autor: Joavel » dt. abr. 10, 2012 9:50 am

És el que auriem de fer tots, acabo de creuar la peninsula de Nord a Sud i és un robatori.
Fins que no deixem de ser "borregos", no deixaran de "expoliarnos"... i que no us confonguin ACESA no és de Madrid, és ben Catalana.
Els pirates no son forasters, son d'aquí i porten berretina els caps de setmana.

Es una vergonya no tenir una alternativa ràpida i comoda per a anar on vulguis sense passar per peatges.

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dt. abr. 10, 2012 3:58 pm

Abans d'ahir tornava de Madrit... Autopistes buides, pagues 0€ per entrar i sortir de la capital del regne... Surts de Saragossa, i parapam! A passar per caixa! Lo mateix passa fins a Valencia, que després tot és gràtis (És gratix, eh?! Com diria en Nuñez :evil: ). I pitjor ho tenen els de Barcelona, que si volen sortir del seu cau, vagin per on vagin, han de pagar! (em sembla que només hi han tres carreteres per on no has de pagar - algú les podria comptar per confirmar-ho...)

Qüestió de fons: jo estic a favor d eles autopistes de pagament. Qui vulgui el servei que el pagui. Això si (1) que el servei hi sigui, i no et passis mig viatge fent cua i (2) que sigui de pagament per tothom i a tot arreu!
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dt. abr. 10, 2012 8:13 pm

i que li passara a aquest que no paga? i perque les motos paguem el mateix que els vehicles?
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. abr. 10, 2012 8:24 pm

[quote user="Alex" post="197261"]i que li passara a aquest que no paga? i perque les motos paguem el mateix que els vehicles?[/quote]
Es una bona pregunta per els entesos.
Particularment,jo crec que no li pasará rès perqué sino quina sanció li pot tocar pagar per deixar de cotitzar 8 o 10 euros?.
¿Quina autoritat tè el cobrador del peatge per denunciar a un altre que no paga?.
¿ L' interesa al de la finestreta anar a un judici per una falta de 10 € ?.
Un altra cosa seria que aixó fos una costum generalitzada. :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. abr. 10, 2012 8:31 pm

Ben fet, si senyor !
Hauriem de posar-nos tots d'acord i fer el mateix.

De tota manera el millor sistema de saltar-se elpeatge és el següent :mrgreen:

[youtube]_HuOEaQS7WY[/youtube]

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dc. abr. 11, 2012 12:56 am

[quote user="Ramon" post="197264"]Ben fet, si senyor !
Hauriem de posar-nos tots d'acord i fer el mateix.

De tota manera el millor sistema de saltar-se elpeatge és el següent :mrgreen:

[youtube]_HuOEaQS7WY[/youtube][/quote]

És menys perillòs per l'esquena, colocar-te darrera un trailer...i gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssss !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dc. abr. 11, 2012 6:26 pm

Quedo parada de la manera que l'hi alcen la barrera tant facilment.
El cobrador no hi posa cap problema, només apuntar-se la matricula i aixeca la barrera... :shock:

Jo en sabia d'uns que no volian pagar i no els van deixar passar fins que va venir la policia.

De totes maneres : JO TAMPOC VULL PAGAR AUTOPISTA !!!
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 11, 2012 6:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dc. abr. 11, 2012 7:06 pm

[quote user="Alex" post="197261"]i que li passara a aquest que no paga? i perque les motos paguem el mateix que els vehicles?[/quote]

Explicaré uns fets cronològicament, encara que no necessàriament vinculats:

A començaments dels 80's (hauria de mirar l'any, però ja ho trobaria) va haver-hi una forta moguda de motoristes reclamant un preu diferenciat entre els cotxes i les motos pel que fa al pagament de l'autopista. Recordo, en una ocasió hi vaig assistir al peatge de Granollers, trobar-se un munt de motos i pagar la corresponent quota a base de fer-ho de pesseta en pesseta. Resultat = autopista col·lapsada.

Atès el soroll mediàtic en la premsa especialitzada, en aquest cas entenguis SoloMoto, el seu president/director en Jaime Alguersuari, pare del pilot de F1 amb el mateix nom i cognom, es va prestar a defensar els drets moteros i liderar les negociacions amb la concessionària.

Va passar el temps, no se'n va parlar més i fins avui les motos paguen pels dos eixos com el cotxes.

Ah, quasi me'n oblido, quan la revista SoloMoto va organitzar el primer Superprestigio (o segon, també hauria de mirar-ho) al circuit de Calafat, l'autopista va ser gratuïta pels motoristes que hi anaven.

Apasiau,

pd: Si, si, ... , ja sé que han passat trenta anys i, en general, tinc mala memòria :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 11, 2012 7:13 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. abr. 12, 2012 10:25 am

A França, tots els caps de setmana de curses, les autopistes son (o almenys ho eren) gratis per les motos. Feien un carril especial on no calia aturar-se. Quan feien el Bol d'Or al Paul Ricard ho varem utilitzar moltes vegades.

Spain is different! i Catalonia més!

Ja sabeu que hem de continuar pagant les autopastes catalanes per cobrir el déficit de les del reste de l'Estat... :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 12, 2012 11:54 am

[quote user="SisoRT" post="197337"]Ah, quasi me'n oblido, quan la revista SoloMoto va organitzar el primer Superprestigio (o segon, també hauria de mirar-ho) al circuit de Calafat, l'autopista va ser gratuïta pels motoristes que hi anaven.
[/quote]

jo i vaig anar un parell d'anys i recordo que va ser gratuit anar per l'autopista fins alla,tambe feien una concentracio molt divertida i s'omplia a sac el campig del costat,era massa. ;)
Imatge

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dv. abr. 13, 2012 12:34 am

Hòstia, eh flipat :eyes :eyes :eyes hauriem de fer-ho tots, cagumlou !!! jo si no es imprescindible, prefereixo anar per carreteres, encara que trigui mes...

I a sobre una empresa catalana....no s'els hi cremès l'edifici...sense ningú a dins, però tot cremat !!!

Perquè nosaltres sí i la resta no? :twisted: :twisted:

Alex
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dv. abr. 13, 2012 9:33 am

entenc que al no voler pagar es com si fessis un incompliment de contracte ? al agafar el ticket acceptes les condicions i al no voler pagar es com si no vull pagar en un restaurant?

llavors si no vull pagar 4 euros que fara la policia? una falta de furt? un incompliment de contracte? anem a judici via civil??

per 4, 8 o 50 eur em portarien a judici? els hi sortira a compte?

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 13, 2012 4:35 pm

[quote user="Alex" post="197470"]entenc que al no voler pagar es com si fessis un incompliment de contracte ? al agafar el ticket acceptes les condicions i al no voler pagar es com si no vull pagar en un restaurant?

llavors si no vull pagar 4 euros que fara la policia? una falta de furt? un incompliment de contracte? anem a judici via civil??

per 4, 8 o 50 eur em portarien a judici? els hi sortira a compte?[/quote]

a tu si perds el judici segur que no et sortira a compte,em sembla que et tocara pagar tots els gastos,algu mes entes podria confirmar aixo ??
Imatge

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dv. abr. 13, 2012 7:49 pm

[quote user="Kpeps" post="197508"][quote user="Alex" post="197470"]entenc que al no voler pagar es com si fessis un incompliment de contracte ? al agafar el ticket acceptes les condicions i al no voler pagar es com si no vull pagar en un restaurant?

per 4, 8 o 50 eur em portarien a judici? els hi sortira a compte?[/quote]

a tu si perds el judici segur que no et sortira a compte,em sembla que et tocara pagar tots els gastos,algu mes entes podria confirmar aixo ??[/quote]

Home Kpeps, vols dir que algú seria capaç de tirar al jutjat algú per reclamar-li 4 € ?
... i vols dir que els del jutjat acceptarien això ?

Si passés és que s'haurien tornat bojos :eyes

Alex
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dv. abr. 13, 2012 9:10 pm

imagineuse que ho fem tots, colapsariam els jutjats per denuncies de 4 euros

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dv. abr. 13, 2012 9:22 pm

[quote user="Alex" post="197532"]imagineuse que ho fem tots, colapsariam els jutjats per denuncies de 4 euros[/quote]

Quin dia quedem i on ? :mrgreen:

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dv. abr. 13, 2012 9:23 pm

[quote user="Ramon" post="197536"][quote user="Alex" post="197532"]imagineuse que ho fem tots, colapsariam els jutjats per denuncies de 4 euros[/quote]

Quin dia quedem i on ? :mrgreen:[/quote]

Eps, volia dir a quin tram d'autopista, no pas a quin jutjat :roll:

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dv. abr. 13, 2012 10:57 pm

[quote user="Ramon" post="197536"][quote user="Alex" post="197532"]imagineuse que ho fem tots, colapsariam els jutjats per denuncies de 4 euros[/quote]

Quin dia quedem i on ? :mrgreen:[/quote]

A aquesta Kedada m'apunto ja !!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu :mrgreen:

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. abr. 14, 2012 11:10 am

Jo alguna vegada, algun m'he saltat. Però sense tanta explicaciò.

Sencillament anava amb altres motos, i com que pagavem igual que cuatre rodes.. doncs jo passava al costat de l'altre.. :mrgreen:

Una trobada per saltar-sel's ja estaria bè.

Respon

Torna a “Cerveseta”