Una De Bandolers

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Una De Bandolers

Entrada Autor: Ra-mon » dt. abr. 10, 2012 9:51 pm

Tots hem sentit o llegit o vist pel·licules de bandolers que s'amaguen en la foscor de la nit per escapolit-se dels que els busquen, o que salten tanques, o s'esmunyen en la foscor per evitar ser interceptats.

Hi ha un element que fa un temps feia el «gallito» davant la premsa criticant i despotricant contra «els altres», ara que està a l'altre costat resulta que fa el mateix (o pitjor) i evita donar la cara ... i doncs, que té per amagar ? Què vol que no se sàpiga ? Tot s'ensorra i el «jefe» no sap que dir o fer ?

No hi cap problema, qualsevol dia ens sortirà amb un estirabot com els del seu «capo» deia fa cert temps: Ejpaña ... va ... bien !

:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Sortint per la porta del darrera

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Una De Bandolers

Entrada Autor: Merce » dc. abr. 11, 2012 7:16 pm

Editat.
Crec que m'he passat amb el què havia escrit. :oops:

:enfadat
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 11, 2012 7:20 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”