Quins C...lons

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Quins C...lons

Entrada Autor: Cabirol » ds. abr. 14, 2012 10:32 pm

--------------------------------------------------------------------------------

LA HIPOTECA ESPANYA

- Client bancari: Bon dia, miri, venia perquè he vist que m'han cobrat, erròniament, 200 €.

- Banquer: Ah, no! No és cap error, és la seva hipoteca Espanya.

- Client: Però si jo no l'he demanada!

- Banquer: No, no cal demanar-la. Us l’assignem automàticament pel sol fet de ser titular de la llibreta Catalunya.

- Client: Automàticament? Però, i quins avantatges hi tinc, doncs?

- Banquer: Ui, moltes! Pensi que és el que se'n diu una llibreta solidària. Amb els seus diners es podran, per exemple, regalar ordinadors portàtils als titulars de la targeta Estremadura o bé peatges d'autopista als propietaris d'un compte Castella.

- Client: Però...si jo no en tinc, d'ordinador! I he de pagar les autopistes cada cop que viatjo! I, per a mi, què hi haurà?

- Banquer: "Per a mi, per a mi..." au, home, no sigui tan egoïsta! Que a vostè no li ve d'aquests 200 € al mes!

- Client: Que no em ve, a mi, de...però... Això vol dir que ho estem pagant tota la família? La meva dona? El meus dos fills?

- Banquer: Sí, sí, és clar, tots els titulars.

- Client: Però això són més de 800 € cada mes! És una vergonya!

- Banquer: Miri, amb franquesa, entre vostè i jo...sí, és un escàndol, però bé, com que té un contracte de permanència de 'per vida' no hi ha res a fer. Les condicions són així.

- Client: Doncs, miri, sap què li dic? Que, a la que pugui, canviaré de banc!!! O bé hauré de marxar a un altre estat... Au, que tingui bon dia, senyor...?

- Banquer: Té vostè una solució molt bona: Es trasllada a viure a Sevilla, s’apunta al PER, és passa el dia gratant-se els collons, prenent un "fino de Montilla con tapas y...a viví que son do dia....heyyyy Macarena" i així s'estalviarà la hipoteca i els seus fills tindran els ordinadors gratuïts, podrà circular sense pagar peatges, etc...

NOTA ACLARATÒRIA

La hipoteca “Espanya” és exactament l’aplicació del dèficit fiscal de Catalunya: 17.000 milions de euros, dividit per 7 milions de catalans (inclosos els nadons) i després ho dividiu per 12 mesos i teniu la quota mensual de la Hipoteca Espanya per cada membre de la família. Si voleu comprovar-ho, feu la divisió. QUINS PEBROTS !!!

PEL NOSTRE PROPI INTERÈS, FEU-HO CÓRRER, ÉS IMPORTANT QUE TOTHOM HO SÀPIGA!!!

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Re: Quins C...lons

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dg. abr. 15, 2012 9:38 am

Diumenga mati, no plou, posibilitat de sortida...i ens poses aquesta "bona" noticia que et fa agafar una mala ostia.....que encara que sembi un acudit es ben real, i es queda curt.

Per on es surt d'aquesta presa de pel?

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Entrada Autor: CarToni » dg. abr. 15, 2012 10:28 am

:enfadat :enfadat INDEPENDENCIAAAA!!! :enfadat :enfadat

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. abr. 15, 2012 2:54 pm

[quote user="CarToni" post="197615"]:enfadat :enfadat INDEPENDENCIAAAA!!! :enfadat :enfadat[/quote]

:tremolant :tremolant :tremolant

I que farem sense un cap d'estat tant trempat i ben parit que col·labora altruísticament en l'eliminació de bestioles del nostre mon ?

Ribes
Presentats
Entrades: 185
Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Ribes » dg. abr. 15, 2012 3:26 pm

[quote user="Ramon" post="197628"][quote user="CarToni" post="197615"]:enfadat :enfadat INDEPENDENCIAAAA!!! :enfadat :enfadat[/quote]

I que farem sense un cap d'estat tant trempat i ben parit que col·labora altruísticament en l'eliminació de bestioles del nostre mon ?

:tremolant :tremolant :tremolant[/quote]

altruísticament noooooooo, el viatge el paguem tots nosaltres i les bestioletes també la paguem nosaltres..... :enfaduu :enfaduu

pa mea i no echá gota, collons quin país de pandereta, tenim alguna sol·lució?, la independencia la tenim molt complicada.

Mira que son rucs, o no, som la mamella d'espanya, ens maltracten cada dia, i nosaltres pagan i callan sense obrir la boca.
salutacions amics

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. abr. 15, 2012 4:53 pm

Miro els descomptes a la nòmina, hi afegeixo taxes i altres impostos i em surt que gener, febrer, març, abril, maig, juny i juliol treballo per l'Estat. Visc al país, Catalunya, amb més càrrega impositiva del món (juntament amb Aruba, un paradís tropical de multimilionaris). Impostos més que nòrdics i serveis fregant el tercermundisme, amb una inflació de càrrecs públics, cotxes oficials i funcionaris innecessaris que fa feredat. Porto 24 anys cotitzant i m'en falten 21 per arribar a una jubilació que no tinc assegurada. Em sento atracat. Només aspiro a que els meus fills assoleixin una bona preparació, ni que sigui pagant de més, i puguin emigrar cap a la civilització. Mentrestant continuarem pagant mútues i col.legi concertat.

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Entrada Autor: CarToni » dg. abr. 15, 2012 9:14 pm

[quote user="Ramon" post="197628"][quote user="CarToni" post="197615"]:enfadat :enfadat INDEPENDENCIAAAA!!! :enfadat :enfadat[/quote]

Quan veig aquests documentals d`Africa , on una colla de veterinaris i altre gent,las passen canutes i moltes vegades
s´hi juguen la vida en controlar i protegir els elefants (i d`altres animals ) dels furtius,les malalties i de vegades els
tral.laden a altres zones per que puguin trobar menjar...a llavors va sa Majestad i en mata aquets magnìfic animal... :enfadat :enfadat

Però hem pregunto si es ell el que dispara,o tambè l`hi preparan el trofeo com a aquell que tots sabem ?? :b9

Els "españoles" passan gana i ell de Safari al Africa.

Paciencia...que amb la de fractures,cops i histories rares,qualsevol dia tè un atac de tòs i es desmunta sol. :mrgreen: :mrgreen:

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. abr. 15, 2012 10:48 pm

"Ta la coza muuuuuuu má!! Incluzo he llamao a una cazap*tas y ze ha puesto mi mujé" (Chiquito de la Calzada)

Si ni tan sols ens deixen entrar al Brasil perquè pensen que som immigrants!!
Tot plegat em REPUGNA!!!

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. abr. 16, 2012 12:26 am

Se li tenia que haber disparat a ell l'escopeta en tot el cap. Que es quedin a Ejpaña amb els seus reis i que ens deixin en pau !!!!!

//*//

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. abr. 16, 2012 5:07 pm

La primera, de ben jovenet

Respon

Torna a “Cerveseta”