Venuda--Ducati Multistrada 1200 Touring En Venda
Moderador: Airald
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Venuda--Ducati Multistrada 1200 Touring En Venda
Hola a tot-hom i tot-don.
Vist que el meu germanet, diu que en te prou amb la F650GS, que no vol més chicha quan d’aquí a un mes ja pugui portar motos des-limitades, poso en venda la meva primera Ducati Multistrada 1200.
De fet, és la única moto, després de més d'una vintena, que repeteixo model. A mí em té el cort robat.
Preu de venda 14.250 amb un any de garantía. És la “Touring”, amb 150Cv, Ohlins davant i darrera regulables electro-hidraulicament, control de tracció, ABS, etc etc...
http://motos.coches.net/moto.aspx?Ide=3E758C077AD5C08A
Trucar al 654 10 15 65.
Adèu...
Vist que el meu germanet, diu que en te prou amb la F650GS, que no vol més chicha quan d’aquí a un mes ja pugui portar motos des-limitades, poso en venda la meva primera Ducati Multistrada 1200.
De fet, és la única moto, després de més d'una vintena, que repeteixo model. A mí em té el cort robat.
Preu de venda 14.250 amb un any de garantía. És la “Touring”, amb 150Cv, Ohlins davant i darrera regulables electro-hidraulicament, control de tracció, ABS, etc etc...
http://motos.coches.net/moto.aspx?Ide=3E758C077AD5C08A
Trucar al 654 10 15 65.
Adèu...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 03, 2012 8:13 am, en total s’ha editat 8 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Ducati Multistrada 1200 Touring En Venda
Sort en la venda JoanCG !
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Sort amb la venda Joan !!! ...veig que li has deixat la moto amb en Nitu !!! ;)
Gas a la burra!!!
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
[quote user="Jesus GS" post="198291"]Sort amb la venda Joan !!! ...veig que li has deixat la moto amb en Nitu !!! ;)[/quote]
Hola Jesús, Ramón i Steelman !! Si, ha estat qui m'ha fet totes les reparacions i manteniments des de sempre, i la veritat, el seu mecànic, l'Angel, és un professional seriós i collonut...
Hola Jesús, Ramón i Steelman !! Si, ha estat qui m'ha fet totes les reparacions i manteniments des de sempre, i la veritat, el seu mecànic, l'Angel, és un professional seriós i collonut...
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.