El racó del Sidecar

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

El racó del Sidecar

Entrada Autor: Steelman » dj. abr. 19, 2012 11:48 pm

Bones.
Els sidecars, són una moto que segurament mai em compraria, pero en canvi són un tipus de motos que m´agrada , i molt , de veure i observar.
Fa temps que en algun canal els segueixo, i he fet un recull bastant ampli de diversos tipus de SideCars, de diferents estils i epoques
I en diferents situacions i llocs.

Ara us poso tots aquests...Pero proposo que fem d´aquest fil, un "canal" pel sidecar ;)

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Ex ...moltes coses

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: El Racó Del Sidecar

Entrada Autor: Trencaferro » dv. abr. 20, 2012 12:03 am

Ostres, el trobo un fil molt i molt interessant, ja que a mi també m'agraden molt, a part que per la zona que visc, suposo que per ser zona fronterera i per la situació geografica que convida a anar amb moto, a l'estiu en puc veure "bastants" i de diferents marques i models. Això si, tots estrangers, encara no n'he vist mai cap de nacional.
Ara bé, prometo tirar fotos en directe, i penjar-les aqui al foro.

Per cert, s'atribueix a la desaparició d'aquest tipus de vehicles a la proliferació i baixada de preus dels cotxes petits i utilitaris. Bé, això és lo què he pogut llegir dels entesos en el tema.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. abr. 20, 2012 12:07 am

Quina bona idea !!! :razz:

Tinc un company motard, que quan va neixer el seu primer fill, en lloc de vendre's la moto, s'hi va posar un sidecar.

És un habitual a les concentracions de "sides" i té fet el cens de sidecars d'espanya.

El dia que el vegi el convidaré a participar en aquest fil.
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2012 12:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. abr. 20, 2012 7:49 am

un video de Sidecar-Cross, que em recorda quan era jove, que anava al circuit del Vallès a la Mancomunitat Sabadell-Terrassa
a veure el campionat del món de Motocross ( 1972 ) i que hi havia unes mánigues de sidecar-cross, com a " rellenu " del de 125-250. :roll:

La majoria eren anglesos ,alemnanys i francesos i portaven motor de Yamaha 650 XS i algun Triumph-Norton Dominator 750.
eren molt divertits :roll: aquests del video ja son mes moderns.....

[youtube]j2IuOnkTHK0[/youtube]
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2012 7:50 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dv. abr. 20, 2012 9:28 am

a mi també m'agraden molt, de fet a la meva web (que estic ·renovant" una mica) sempre han tingut un petit apartat a la galeria...alguns exemple:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

més fotos aquí:

http://personales.ya.com/jordiguzzi/1galeriacat.html

i si voleu coneixer gent d'aquí amb sides, doneu-hi un cop d'ull:

http://tres-ruedas.mforos.com/

i uns altres en català:

http://www.sidecarclub3rodes.galeon.com/

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. abr. 20, 2012 2:46 pm

L'any passat, tornant del viatge de setmana santa i a l'alçada de Biosca, vam avançar aquest:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
sergibuda

they called me an accident

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dv. abr. 20, 2012 3:48 pm

Molt bon tema, no descarto en el futur (potser no massa lluny) de rodar amb side, sempre m'han agradat i soc seguidor desde fa anys del amic Hubert del http://www.thetimelessride.com/.

Viatjar amb un "ferro" d'aquest's a de ser tota una experiencia...fer pistes (per exemple pel Marroc) amb tracció al side...guauuuuuu !!!

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dv. abr. 20, 2012 6:31 pm

A Catalunya també hi han aficionats a deixar el cul per terra i a vegades el cap!

Aixó és de la Pujada en Costa a Cal Massana, no se si corrien gaire, però us puc assegurar que s'ho passaven teta :D :D

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. abr. 20, 2012 7:26 pm

Au va, qui s´anima:

Fins i tot son maques aquestes Ural ( Made in URSS ) amb tracció a la roda del side i tecnologia BMW del........1937 !!! :-o

per qui vulgui portar la sogra, la canalla o el gos....o anar a l´Àfrica a caçar elefants ( i portar-los cap a casa ) i també per anar a carregar al Consum o al Mercadona, es la solució !!!

potser jo, d´aqui uns anys quan no m´aguanti ja els pets.... m´hi decideixo... :(

Imatge

Imatge

Imatge

llista de preus:

http://www.ural-motos.com/de-es/preisliste_2012.htm

Ah? i diuen que aquests motors funcionen igual de bé amb colonia , esperit de ví , o fins i tot amb coñac Soberano... que al preu que està ara la benzina..... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2012 7:38 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Imatge

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dv. abr. 20, 2012 8:57 pm

Mireu aquesta crònica d'una parella de bons amics que acaben de comprar un Ural nova ... http://www.motostrail.com/vb2011/showth ... ra-excursi%
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2012 8:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dv. abr. 20, 2012 10:59 pm

Uns altres que passegen el gos en side, aquests els vam trobar al pais veí.
[youtube]mKn3S4ZfdEk&context=C4b98e5aADvjVQa1PpcFOa2UJf5kVUcJKokUlyUOu4lpEC97ppYOc=[/youtube]

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 20, 2012 11:09 pm

ni han de molt macos,per anar en familia ha de estar be,els de curses sempre els he trobat de gent amb molts .......abans al mundial corrien a Jerez jo els havia vist i es espectacular veure'la als reportatges de l'illa de Man ;)
Imatge

Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Antonio » ds. abr. 21, 2012 9:45 am

És un tema molt interessant. La veritat és que n'hi ha de ben curiosos. Aporto el meu granet de sorra. 2 són de la trobada de grans viatgers organitzat per Mototurisme a Besalú el 02/04/011, i l'altra foto està feta en el meu garatge.
Salutacions.

Imatge

Imatge

Imatge
Antonio l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 21, 2012 9:52 am, en total s’ha editat 2 vegades.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » ds. abr. 21, 2012 10:08 am

Hola, interesant el tema dels sidecars. Però vull fer una observació; els neumátics que porten les motos, pel que veig a les fotos, son més "cuadrats", o sigui més semblants als dels cotxes; i crec que deu ser perque al no puguer tombar a les curves no cal que siguin amb el cantos arrodonits i a més que aixís tenen més superficie de contacte amb el terre... Estic en lo cert?
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » ds. abr. 21, 2012 10:32 am

[quote user="Jsk" post="198245"]Hola, interesant el tema dels sidecars. Però vull fer una observació; els neumátics que porten les motos, pel que veig a les fotos, son més "cuadrats", o sigui més semblants als dels cotxes; i crec que deu ser perque al no puguer tombar a les curves no cal que siguin amb el cantos arrodonits i a més que aixís tenen més superficie de contacte amb el terre... Estic en lo cert?[/quote]

Jo no t'ho podria afirmar al 100%, però crec que estas en lo cert. Tantmateix deu ser una passada saber els quilòmetres que deuen poder fer aquests pneumàtics sense tenir de canviar-los!!! :eyes
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » ds. abr. 21, 2012 3:49 pm

[quote user="Jsk" post="198245"]Hola, interesant el tema dels sidecars. Però vull fer una observació; els neumátics que porten les motos, pel que veig a les fotos, son més "cuadrats", o sigui més semblants als dels cotxes; i crec que deu ser perque al no puguer tombar a les curves no cal que siguin amb el cantos arrodonits i a més que aixís tenen més superficie de contacte amb el terre... Estic en lo cert?[/quote]

Sí.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. abr. 21, 2012 11:30 pm

Mmmmm, com m'agradaria tenir-ne un ;)

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » ds. jul. 07, 2012 1:58 pm

Hola a tots , jo en tinc un , una Breva 1100 de Moto Guzzi amb un side EZS holandes ,la moto ja la tenia pero van tenir una nena fa 4 anys i van decidir acoplar un sidecar . A partir d'aqui tot van ser problemas. El primer que s'ha de fer es homologar el side amb una homologacio unitaria en el IDIADA i tenir un estudi fet per un Ingenier, en total uns 3.000 € entre tot a mes del que val el side , que son uns 15.000 € amb el subchasis de la moto , la modificacio del tren davanter, las noves rodes i jantes, etc etc i tot i aixo contant dos viatges a Holanda (un per portar la moto i un altre per recullirla) que ja no conto perque si no es dispara molt mes.
¿que si val la pena? jo crec que si , no es sembla la seva conduccio ni a un cotxe ni a una moto, es completament diferent , pero pots portar de tot i rodem tota la familia junta.
Desde que el tenim li hem fet uns 20.000 km per tota Europa i visitat 9 paisos i a la perque li agrada molt mes que el coctxe
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » ds. jul. 07, 2012 4:14 pm

Si, és normal, ja que la moto està plana tota l'estona. La roda arrodonida és per si inclines la moto, que hi hagi prou superficie de contacte amb el tarra. Com que amb un side se suposa que està tota l'estona pla, no té sentit tenir una roda rodona, se't desgastaria només del centre, i tindries els laterals nous!

I ja que estic en el racó del sidecar... veig que els ocupants de l'habitacle van amb casc. És obligatori? Em pensava que només ho seria per al conductor..?!

Imatge
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » ds. jul. 07, 2012 4:58 pm

Bon tema heu encetat! Molt bo el video!
Aquí us envio una foto fent de "mono" en el side d'en Ronny al circuit de Santa Coloma.
La moto es una KTM 500 de 2t de mitjans dels 90's amb kit Mugen pujada a 670c.c. Ja de sèrie -500 c.c.- deien que tenía 65 cavalls, segurament ara passava de 70, amb fang i plovent! A més a més, el circuit de Santa Coloma és dels de abans. Allà les motos corren mooolt.

C:\Documents and Settings\Administrador\Mis documentos\Mis imágenes\Mis escaneos\2012-07 (jul)

Respon

Torna a “General”