Jo Tampoc Vull Pagar Autopista

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Ribes
Presentats
Entrades: 185
Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
Ubicació: Mataró

Re: Jo Tampoc Vull Pagar Autopista

Entrada Autor: Ribes » dg. abr. 15, 2012 3:16 pm

Aquest senyor es diu Josep Casadellà, si tots féssim el mateix.... :mrgreen: :mrgreen:
Josep Casadellà: "No sóc el Serallonga dels peatges"
Prou pagar només els catalans

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dg. abr. 15, 2012 3:59 pm

[quote user="Ribes" post="197633"]Aquest senyor es diu Josep Casadellà, si tots féssim el mateix.... :mrgreen: :mrgreen:
Prou pagar només els catalans[/quote]

No es equivoquem, per exemple per anar de Málaga a Tarifa (tram Malaga-Torreguadiaro) ...hi han 3 pèatges en uns 100 kms. i a Madrid també hi han trams de peatge.
No hen fem d'això, també, bandera nacionalista. Els peatges no son exclusius de Catalunya, els que ens movem per les "Egpañas" ho patim arreu.

Evidentment a Catalunya és de escàndol, però`la culpa no és de "Madrit", és dels nostres governants, dels d'avans i dels d'ara que ja avien governat 25 anys...

Ribes
Presentats
Entrades: 185
Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Ribes » dg. abr. 15, 2012 9:46 pm

[quote user="Joavel" post="197635"][quote user="Ribes" post="197633"]Aquest senyor es diu Josep Casadellà, si tots féssim el mateix.... :mrgreen: :mrgreen:
Prou pagar només els catalans[/quote]

No es equivoquem, per exemple per anar de Málaga a Tarifa (tram Malaga-Torreguadiaro) ...hi han 3 pèatges en uns 100 kms. i a Madrid també hi han trams de peatge.
No hen fem d'això, també, bandera nacionalista. Els peatges no son exclusius de Catalunya, els que ens movem per les "Egpañas" ho patim arreu.

Evidentment a Catalunya és de escàndol, però`la culpa no és de "Madrit", és dels nostres governants, dels d'avans i dels d'ara que ja avien governat 25 anys...[/quote]

Ja se que de Málaga a tarifa hi ha peatge, pero al seu costadet tens l'autovia gratuita, i igual amb Madrit, per les radials de peatge circulen 2 gats i els catalans que com jo ens volem evitar alguna cua per la M40 o M50.
Jo també em moc per tota España, hi tinc clar el pagar peatges si això em suposo estalvi de temps i seguretat.

Jaumot
Presentats
Entrades: 73
Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
Ubicació: Sant Julià de Vilatorta

Entrada Autor: Jaumot » dl. abr. 16, 2012 1:11 am

I no oblidem el que han proposat ara des d'Espanya: com que les seves autopistes son deficitàries pretenen ajunta-les totes i fer-ne una caixa comuna, d'aquesta manera el que paguem els catalans als petges de Catalunya servirà per eixugar el dèficit de les autopistes espanyoles.
Quina cara que tenen!! I que inocents els catalans, ens les foten per tot arreu i no ens queixem. Això mateix ja ho està fent AENA amb els aeroports.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. abr. 16, 2012 5:22 pm

[quote user="Pasqual" post="197389"]
Ja sabeu que hem de continuar pagant les autopastes catalanes per cobrir el déficit de les del reste de l'Estat... :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]

Aquesta és la qüestió

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. abr. 16, 2012 5:41 pm

[quote user="Storm" post="197724"][quote user="Pasqual" post="197389"]
Ja sabeu que hem de continuar pagant les autopastes catalanes per cobrir el déficit de les del reste de l'Estat... :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]

Aquesta és la qüestió[/quote]

A vegades penso que amb aquesta excusa ens hi colen un munt de coses...

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. abr. 16, 2012 8:21 pm

[quote user="Vendetta" post="197726"][quote user="Storm" post="197724"][quote user="Pasqual" post="197389"]

Aquesta és la qüestió[/quote]

A vegades penso que amb aquesta excusa ens hi colen un munt de coses...[/quote]

Un munt ? Només ?
Em sembla que és mooooooooolt més :enfaduu

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dj. abr. 19, 2012 2:30 pm

No vols pagar? Fes-te diputat :enfaduu

Font: e-notícies

Els diputats del Parlament tenen els peatges de les autopistes de franc perquè la cambra posa a disposició de tots ells un teletac per al seu vehicle. Però el diputat de Solidaritat Catalana per la Independència (SI), Uriel Bertran, ha decidit retornar el seu i sumar-se a la campanya #novullpagar.
A més, el diputat independentista s'ha negat aquest dijous al matí a pagar els 1,29 euros de peatge a la sortida de Vilassar de Mar a la C-32, donant suport d'aquesta manera a la campanya que es va iniciar la setmana passada a les xarxes socials de Faceebok i Twitter.
En un vídeo que ha difós la formació, es veu com en arribar a la tanca, el diputat ha explicat que aquest tram "hauria de ser gratuït des del 2004" i ha dit que "no vull pagar". Posterioment, es veu com un membre del personal d'Abertis ha anotat la matrícula del cotxe i el diputat ha denunciat que l'han retingut al peatge.
També explica que el volien obligar a passar el semàfor en vermell perquè cometés una infracció de trànsit. Davant d'aquesta situació, Bertran ha trucat els Mossos d'Esquadra i aquests finalment han obligat els treballadors del peatge a posar el semàfor en verd perquè Bertran pogués passar sense cometre cap infracció.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. abr. 19, 2012 3:24 pm

pq diputat hi tè la paraula PUTA al mig? :twisted:

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. abr. 19, 2012 8:04 pm

[quote user="Vendetta" post="198043"]pq diputat hi tè la paraula PUTA al mig? :twisted:[/quote]

Si noi, perquè serà ?

Ets la polla Jordi.

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dv. abr. 20, 2012 2:27 pm

Andalusia: 1.300 km d'autovies gratis total
Font: e-notícies

Solidaritat ha recuperat la campanya "Cataluya lliure de peatges" que ja va popularitzar Esquerra quan estava a l'oposició. El diputat Uriel Bertran, que ha tornat el seu teletac als serveis de la cambra, ha explicat en roda de premsa que "a Catalunya el 67% de les autopistes són de peatge i el 33% gratuïtes" mentre que "a Espanya el 20% són de peatge i el 80% gratuïtes".

Bertran també ha recordat que "a Catalunya hi ha 617 km d'autopistes de peatge (67%) i 303 km gratuïts" mentre que a la Comunidad de Madrid "hi ha 17 km d'autopistes de peatge (3,4%) i 483 km gratuïts (96,6%)".

Pel que fa Andalusia, hi ha 1.300 km de franc (87,2%) i només 192 de pagament (12,8%) mentre que a Extremadura "totes les autopistes són gratuïtes". Bertran ha recordat que, entre el 1998 i el 2004, "van finalitzar les concessions i les autopistes havien de passar a ser gratuïtes".

El diputat, que ahir va ser retingut 45 minuts en un peatge per no voler pagar, ha fet una crida a no pagar perquè "el Servei Català de Trànsit no ho considera una infracció" i "l'empleat d'Abertis només pot anotar la matrícula, en cap cas identificar el conductor demanant-li el DNI" .

Bertran ha explicat també que, en cas de no pagar, "és indiferent passar en verd o en vermell" i que "des del 2004 les autopistes de peatge havien d'estar rescatades: els catalanas no hem de pagar ni un euro més".

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » ds. abr. 21, 2012 11:28 pm

Algú de vosaltres ho ha fet ?
Jo fa dies que no passo per cap autopista però el proper dia que passi per un peatge ho penso fer ;)

S'aconsella:
1. No donar el DNI a qualsevol (només si el demana la poli).
2. Si no et deixen passar o triguen molt de temps en fer-ho trucar al 112 per "retenció il·legal"
3. Quan obrin la barrera però el semàfor estigui en vermell, no passar fins que el posin verd.

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dg. abr. 22, 2012 9:35 am

I si fem una KDD sense ànims de molestar a ningú i de forma civilitzada, però amb la ferma finalitat de fer constar la nostra posició respecte al doble greuge que patim per ser motoristes i per ser catalans?

Que tal un diumenge a l'entrada del vespre al peatge de Martorell ? :mrgreen:

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dg. abr. 22, 2012 1:59 pm

[quote user="SisoRT" post="198295"]I si fem una KDD sense ànims de molestar a ningú i de forma civilitzada, però amb la ferma finalitat de fer constar la nostra posició respecte al doble greuge que patim per ser motoristes i per ser catalans?

Que tal un diumenge a l'entrada del vespre al peatge de Martorell ? :mrgreen:[/quote]

A mi un diumenge al capvespre al peatge de Martorell em va bé ... sempre que sigui en direcció nord :mrgreen:

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dg. abr. 22, 2012 4:54 pm

En aquest jo hi cotitzo CADA DIA

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dl. abr. 23, 2012 3:42 pm

A França se n'han fet ressò:
Revolta popular contra els peatges a les autopistes

http://www.lindependant.fr/2012/04/21/r ... 132855.php

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dl. abr. 23, 2012 5:39 pm

[quote user="Ramon" post="198300"][quote user="SisoRT" post="198295"]I si fem una KDD sense ànims de molestar a ningú i de forma civilitzada, però amb la ferma finalitat de fer constar la nostra posició respecte al doble greuge que patim per ser motoristes i per ser catalans?

Que tal un diumenge a l'entrada del vespre al peatge de Martorell ? :mrgreen:[/quote]

A mi un diumenge al capvespre al peatge de Martorell em va bé ... sempre que sigui en direcció nord :mrgreen:[/quote]

Jo també vindré !! :box amb cotxe però vindré !!
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. abr. 23, 2012 10:42 pm

TOTHOM AL 1r #NOVULLPAGAR POPULAR, 1r DE MAIG A LES 12H ALS PRINCIPALS PEATGES

Els companys de Prou Peatges posen en marxa el primer #novullpagar popular per acabar amb els peatges a Catalunya. Des de DI ens hi apuntem!

Apunteu-vos i feu circular l'esdeveniment:

Podeu trobar més informació de la campanya a:

Plana de facebook: http://www.facebook.com/proupeatges

Twitter: https://twitter.com/proupeatges

Canal Youtube: https://www.youtube.com/user/NoVullPagar

Plana web: http://www.proupeatges.cat

Visca Catalunya Lliure!

Imatge
sergibuda

they called me an accident

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dt. abr. 24, 2012 10:29 am

Som-hi !!!

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dt. abr. 24, 2012 4:02 pm

Abertis: "No podem prohibir circular a ningú"

http://www.naciodigital.cat/noticia/421 ... ular/ningu

El problema ve de molt llarg

http://www.naciodigital.cat/noticia/421 ... gar/peatge
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 24, 2012 4:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Cerveseta”