MARROC 2011 Del 13 Al 23 De Març
Moderador: Airald
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
MARROC 2011 Del 13 Al 23 De Març
Ara fa més d'un any que vàrem acabar aquest viatge.
Aquí teniu un video de les fotos que resumeixen la ruta que vàrem fer, una mica retallada per culpa del temps i
problemes mecànics amb el vehicle d'assistència que no ens deixaven anar al ritme previst.
El que no va faltar va ser AVENTURA.
[youtube]5j_IYJ1RoF4[/youtube]
Aquí teniu un video de les fotos que resumeixen la ruta que vàrem fer, una mica retallada per culpa del temps i
problemes mecànics amb el vehicle d'assistència que no ens deixaven anar al ritme previst.
El que no va faltar va ser AVENTURA.
[youtube]5j_IYJ1RoF4[/youtube]
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: MARROC 2011 Del 13 Al 23 De Març
Osti !!!,ja ho pots dir que va ser una aventura despres de veure les fotos.
Gracies per compartir.les ;)
Gracies per compartir.les ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Itaca, ja era hora !
Arrggg, ara no tinc temps per mirar-m'el amb calma, a veure quan trobo una estona... però d'entrada ja es veu que es compleix la dita que «tot lo bo es fa esperar» ;)
Salut !
Arrggg, ara no tinc temps per mirar-m'el amb calma, a veure quan trobo una estona... però d'entrada ja es veu que es compleix la dita que «tot lo bo es fa esperar» ;)
Salut !
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Aquest viatge jo el vaig poguer fer amb jeep i organitzat i es un viatge maquissim de fer, ara el tinc pendent de fer amb moto i per lliure.
Pot ser que en algun vaig lleixir una cronica o expliquessi-ho que a la bmw f anava amb un neumatic del derrera posat devant???
Pot ser que en algun vaig lleixir una cronica o expliquessi-ho que a la bmw f anava amb un neumatic del derrera posat devant???
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep Itaca!
Per fi, podem veure les fotos del Marroc.
Ja es veu que vàreu passar de tot, les fotos de la plage blanche espectaculars i les del bivac també. :eyes
Gràcies, per compartir-ho, he passat una bona estona mirant en Sacot fent de ...Sacot (s'entén oi?) :D i veient com de be fas anar la petita 650. :eyes
Salut, i aviam si coincidim algun dia, per fer alguna pistota. ;)
Ja es veu que vàreu passar de tot, les fotos de la plage blanche espectaculars i les del bivac també. :eyes
Gràcies, per compartir-ho, he passat una bona estona mirant en Sacot fent de ...Sacot (s'entén oi?) :D i veient com de be fas anar la petita 650. :eyes
- Itaca
- Presentats
[quote user="Pere29" post="198367"]Aquest viatge jo el vaig poguer fer amb jeep i organitzat i es un viatge maquissim de fer, ara el tinc pendent de fer amb moto i per lliure.
Pot ser que en algun vaig lleixir una cronica o expliquessi-ho que a la bmw f anava amb un neumatic del derrera posat devant???[/quote]
Doncs no sé si ho he escrit a cap lloc, però si, la roda del davant és de 18 (la moto és el model F650ST-strada-, que originariament anava amb rodes per asfalt) i com que no trabava rodes de tacs i vaig posar una del darrera. Per terra va bé, per asfalt costa una mica fer-la entrar als revolts.
La Plage Blanche està molt bé, potser l'única pega va ser que haguessin faltat uns dies més per poder fer més pistes i no tan d'asfalt.
Anar per lliure comporta més AVENTURA i en un viatge com aquest sempre és el que busquem(de vegades potser tampoc cal tanta).
Pot ser que en algun vaig lleixir una cronica o expliquessi-ho que a la bmw f anava amb un neumatic del derrera posat devant???[/quote]
Doncs no sé si ho he escrit a cap lloc, però si, la roda del davant és de 18 (la moto és el model F650ST-strada-, que originariament anava amb rodes per asfalt) i com que no trabava rodes de tacs i vaig posar una del darrera. Per terra va bé, per asfalt costa una mica fer-la entrar als revolts.
La Plage Blanche està molt bé, potser l'única pega va ser que haguessin faltat uns dies més per poder fer més pistes i no tan d'asfalt.
Anar per lliure comporta més AVENTURA i en un viatge com aquest sempre és el que busquem(de vegades potser tampoc cal tanta).
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Itaca
- Presentats
Ja ho veus, l'intenció era fer una crònica més extensa, però no hi ha mai temps. A més a més, amb tants fotògrafs he hagut de triar de més de 1500 fotos i això sol ja vol una feinada. :martell :enfadatEp Itaca!
Resumint AVENTURA :form :form
Si d'en Sacot fent de Sacot vaig intentar fer un vídeo a la Plage Blanche però no el vaig veure ni passar, el track del GPS va marcar de velocitat real més de 140 km/h. :eyes :eyesGràcies, per compartir-ho, he passat una bona estona mirant en Sacot fent de ...Sacot (s'entén oi?) :D i veient com de be fas anar la petita 650. :eyes
Si, si, això de la pista ho tenim pendent. A veure.... :oops:

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Algunes fotos conviden a somiar... :roll:
És ben cert allò de que el bo es fa esperar. Ha valgut la pena l'espera.
Felicitats per l'Aventura
És ben cert allò de que el bo es fa esperar. Ha valgut la pena l'espera.
Felicitats per l'Aventura
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Tots cap allà al marroc.. hi feu unes dentetes.. jo dels paisos occidentals, per ara no he sortit.
Algun dia..
Mercì per les fotos.
Algun dia..
Mercì per les fotos.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ítaca, carai quina aventura, accentuada per les averies del Vitara i per deixar a en Sacot fer de road-lider. :b9 :b9 :b9
Merci per les fotos !
Merci per les fotos !