Agafin El Primer Vol A Londres I A Servir Cafès
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Agafin El Primer Vol A Londres I A Servir Cafès
Paraules literals per lluitar contra l'atur juvenil del conseller d'Empresa i Ocupació de CIU, Francesc Xavier Mena, durant la seva compareixença a la Comissió de Joventut del Parlament de 18/04/2012.
Amb aquests sí que anirem bé ...... amb il·lusió !
[youtube]6Gsssw6RVHA[/youtube]
Amb aquests sí que anirem bé ...... amb il·lusió !
[youtube]6Gsssw6RVHA[/youtube]
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Re: Agafin El Primer Vol A Londres I A Servir Cafès
Decididament el nostre país esta en mans dels més d'inutils, fa molta pena pensar que la gent els votès majoritariament i que per tant hi ha molta gent que pensa com ells.
Ademés els sens com parlen, l'estil...i penses...aquest papanates ha anat a l'Universitat ?? son molt "barruers".
Ademés els sens com parlen, l'estil...i penses...aquest papanates ha anat a l'Universitat ?? son molt "barruers".
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 25, 2012 3:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Em sembla una obvietat, jo ja ho havia dit en un comentari: només aspiro a que els meus fills es preparin bé per poder emigrar a un país civilitzat
a servir cafès- com tots els cervells de casa nostrta. Jo ja no hi sóc a temps. Tenim el que ens mereixem

Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 25, 2012 3:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Segurament teniu tota la raó amb que la frase és del tot desafortunada i poc futur professional ens espera servint cafès aqui o a Londres.
Però jo possaria ènfasi en el concepte que comenta i que potser era el tema de fons. El nivell d'anglès que tenim és del tot inacceptable. La societat gasta energies en el català-castellà i ens oblidem de l'anglès. No es viu ni es veu per enlloc i en un mon globalitzat, això és dolent!
Ben bé que tenim el que ens mereixem! :(
Però jo possaria ènfasi en el concepte que comenta i que potser era el tema de fons. El nivell d'anglès que tenim és del tot inacceptable. La societat gasta energies en el català-castellà i ens oblidem de l'anglès. No es viu ni es veu per enlloc i en un mon globalitzat, això és dolent!
Ben bé que tenim el que ens mereixem! :(
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
El que no és acceptable és que els mateixos (CiU) que ens a governat bona part dels darrers 30 anys, i que son els principals responsables de les actuals (i pasades) politiques lingüistiques (i no lingüistiques), ara ens vinguin amb aquestes...
Podrien aver fet bastant més, a més de dedicarse a la corrupciò urbanistica.
Algú s'en recorda del Digui,Digui...dons podria haber estat el Hello,Hello...ens em mira't massa el melic.
Personalment no estic disposa't a acceptar que els meus fills aiguin de plantejar-se (per obligaciò) marxar de casa seva, del seu País...hem treballa't tots molt per posar Catalunya el mapa d' Europa i del mon...i no hem de permetre que aquest's inutils, a més de no saber solucionar els problèmes (que ells mateixos han creat), ens façin sentir culpables de la actual situaciò, i entre altres, de no saber anglès.
Podrien aver fet bastant més, a més de dedicarse a la corrupciò urbanistica.
Algú s'en recorda del Digui,Digui...dons podria haber estat el Hello,Hello...ens em mira't massa el melic.
Personalment no estic disposa't a acceptar que els meus fills aiguin de plantejar-se (per obligaciò) marxar de casa seva, del seu País...hem treballa't tots molt per posar Catalunya el mapa d' Europa i del mon...i no hem de permetre que aquest's inutils, a més de no saber solucionar els problèmes (que ells mateixos han creat), ens façin sentir culpables de la actual situaciò, i entre altres, de no saber anglès.
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Estic d'acord amb CMB. El conseller posa èmfasi en el baix nivell d'anglès del nostre país i jo sóc el primer que l'he de millorar, malgrat que em defenso. Ara, és més divertit quedar-se amb els cafès.
Els polítics han fet moltes coses malament i els governs de CiU també. Tanmateix han fet algunes bé. Però si cadascú de nosaltres no actua com a ciutadà i no pren la seva responsabilitat seriosament (també en votar i en mirar d'influir, sent-hi, en els moviments socials i polítics) no anem enlloc i sempre estarem en mas de polítics professionals, als que podrem donar les culpes de les nostres mancances.
En el tema de l'anglès, per exemple, perquè no es fan cues als cinemes quan fan pel·lícules en versió original (o es fa servir el dual a la TV)? Aprendre un idioma requereix esforç i l'esforç està renyit amb aquesta societat de consumidors panxacontents.
Els polítics han fet moltes coses malament i els governs de CiU també. Tanmateix han fet algunes bé. Però si cadascú de nosaltres no actua com a ciutadà i no pren la seva responsabilitat seriosament (també en votar i en mirar d'influir, sent-hi, en els moviments socials i polítics) no anem enlloc i sempre estarem en mas de polítics professionals, als que podrem donar les culpes de les nostres mancances.
En el tema de l'anglès, per exemple, perquè no es fan cues als cinemes quan fan pel·lícules en versió original (o es fa servir el dual a la TV)? Aprendre un idioma requereix esforç i l'esforç està renyit amb aquesta societat de consumidors panxacontents.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 26, 2012 1:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Ricmel" post="198742"] l'esforç està renyit amb aquesta societat de consumidors panxacontents.[/quote]
a cops ,pero aixo s'acava,ja veuras d'aqui a uns anys :enfadat a mi tampoc m'agradaria que las meves filles tinguesin que anar-sen ni a servir cafes ni a dirigir la Nasa,millor a la voreta ;) ;)
a cops ,pero aixo s'acava,ja veuras d'aqui a uns anys :enfadat a mi tampoc m'agradaria que las meves filles tinguesin que anar-sen ni a servir cafes ni a dirigir la Nasa,millor a la voreta ;) ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 26, 2012 7:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Doncs jo ja tinc un fill que va marxar fa 5 anys i quan llegeix o sent aquestes bestieses es fot un fart de riure. Hi ha vida fora d'aqui i sobretot hi ha vida intel·ligent, cosa que dubto que tinguin tota aquesta colla de inutils i vividors corruptes que ens governen. Sempre que puc animo als joves amb carreres acabades a marxar d'aqui, ens agradi o no, aixó es el 3er mon i anem cap el 4rt.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Siset" post="198778"] Hi ha vida fora d'aqui i sobretot hi ha vida intel·ligent, cosa que dubto que tinguin tota aquesta colla de inutils i vividors corruptes que ens governen. Sempre que puc animo als joves amb carreres acabades a marxar d'aqui, ens agradi o no, aixó es el 3er mon i anem cap el 4rt.[/quote]
sembla amb aquestes paraules que els que estem vivint aqui siguem imbecils,per altre banda i aixo es un altre tema,crec que el que ha estudiat aqui i va a treballar a fora ,tindria que pagar el que amb l'esforç de tots ha apres i en un altre pais si beneficien,i sens dubte aixo no es el 3er mon,es el primer que pasa per un mal trangol.
sembla amb aquestes paraules que els que estem vivint aqui siguem imbecils,per altre banda i aixo es un altre tema,crec que el que ha estudiat aqui i va a treballar a fora ,tindria que pagar el que amb l'esforç de tots ha apres i en un altre pais si beneficien,i sens dubte aixo no es el 3er mon,es el primer que pasa per un mal trangol.
- Canopus
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
- Ubicació: Selva
El meu fill va anar a "servir cafés" més ben dit a fer de cambrer en un restaurant mexicá a Londres. I n'estic orgullós , es va espavilar , es va "buscar la vida" es va buscar feina i va pencar de debó. Ha aprés anglés , (cosa que a TOTS ens fa molta falta) , ha conegut un pais que ens porta en moltes coses molts anys d'avantatge. Mentres nosaltres aquí a fer el més fàcil ... queixarnos dels politics... mani qui mani la culpa ès d'ells..., que ens ho sol.lucionin tot... i que l'estat que ens ho pagui tot . Deixem de mirarnos el melic , deixem de votarlos i espavilem per canviar les coses... :roll: