Jo Tampoc Vull Pagar Autopista
Moderador: Airald
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Jo Tampoc Vull Pagar Autopista
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Xavier" post="198076"][quote user="Vendetta" post="198043"]pq diputat hi tè la paraula PUTA al mig? :twisted:[/quote]
Si noi, perquè serà ?
[/quote]
Xavier,perque sera ? es tot un misteri que deu estar en estudi , ja que aquestes senoyores tambe cobren , pero a canvi d'un servei , els altres..............................
Si noi, perquè serà ?
[/quote]
Xavier,perque sera ? es tot un misteri que deu estar en estudi , ja que aquestes senoyores tambe cobren , pero a canvi d'un servei , els altres..............................
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
E-notícies:
La portaveu d'Esquerra, Anna Simó, ha indicat que els diputats del seu grup parlamentari
no pensen renunciar al teletac, tal com ha reclamat Solidaritat Catalana per la Independència (SI)
a la resta de l'arc parlamentari.
Simó ha assenyalat que "el teletac no és un privilegi; és una eina de treball que utilitzem
quan estem complint les nostres tasques com a diputats. No hi volem renunciar, com no ho
fa cap diputat d'arreu món de tenir les seves eines, com tenir un telèfon mòbil o un ordinador".
Per a mi també és una eina de treball. El faig servir cada dia per anar a la feina, no per fer el paràsit :enfaduu :enfaduu :enfaduu
La portaveu d'Esquerra, Anna Simó, ha indicat que els diputats del seu grup parlamentari
no pensen renunciar al teletac, tal com ha reclamat Solidaritat Catalana per la Independència (SI)
a la resta de l'arc parlamentari.
Simó ha assenyalat que "el teletac no és un privilegi; és una eina de treball que utilitzem
quan estem complint les nostres tasques com a diputats. No hi volem renunciar, com no ho
fa cap diputat d'arreu món de tenir les seves eines, com tenir un telèfon mòbil o un ordinador".
Per a mi també és una eina de treball. El faig servir cada dia per anar a la feina, no per fer el paràsit :enfaduu :enfaduu :enfaduu
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Visca!
Un twit de Francesc-Marc Álvaro:
"Abertis (La Caixa) fitxa l'ex-ministra Salgado. Els catalans som així, capaços de donar de menjar a qui ens ha asfixiat durant una temporada"
En aquest país exterminador de paràsits és la feina del futur
"Abertis (La Caixa) fitxa l'ex-ministra Salgado. Els catalans som així, capaços de donar de menjar a qui ens ha asfixiat durant una temporada"
En aquest país exterminador de paràsits és la feina del futur
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Storm" post="198678"]Visca!
En aquest país exterminador de paràsits és la feina del futur[/quote]
Pues jo de menjar nomès li donaria fel i sense aigua.
Home,els catalans,....jo no diria tant,si a cas els peixos grossos de la Caixa que de ben segur li deuent algun que altre favor.
Es una vergonya,aixó nomes pasa en aquest pais. :enfadat :enfadat
En aquest país exterminador de paràsits és la feina del futur[/quote]
Pues jo de menjar nomès li donaria fel i sense aigua.
Home,els catalans,....jo no diria tant,si a cas els peixos grossos de la Caixa que de ben segur li deuent algun que altre favor.
Es una vergonya,aixó nomes pasa en aquest pais. :enfadat :enfadat
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
M'apunto al de Girona Sud en moto. Qui més s'apunta???.. Abans podem anar a esmorzar de pasada.....
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Sembla ser que si no volem pagar el peatge, trànsit no ens pot dir res de res...
Yeha !!! :ban :ban :ban
http://www.lavanguardia.com/vida/201205 ... peaje.html
Yeha !!! :ban :ban :ban
http://www.lavanguardia.com/vida/201205 ... peaje.html
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 11, 2012 12:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[youtube]5v128pJaKoo[/youtube]
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Molt bo Sergibuda, el que tots ja sabíem dit amb tota claretat al Parlament.
Personalment estic per no agafar autopistes, per si s'han d'agafar...
PROU PEATGES !!! PROU EXTORSIONS !!!
Personalment estic per no agafar autopistes, per si s'han d'agafar...
PROU PEATGES !!! PROU EXTORSIONS !!!
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Molt bon vídeo, val la pena veure-ho.
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="Sergibuda" post="199942"]
Guauuu...!!! de mica en mica ens anem assebentant de les "grans operacions" que fan els nostres politics.
De sospitar-ho, confirmat al parlament català !! :lol:
[youtube]5v128pJaKoo[/youtube]
[/quoteGuauuu...!!! de mica en mica ens anem assebentant de les "grans operacions" que fan els nostres politics.
De sospitar-ho, confirmat al parlament català !! :lol:
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 14, 2012 11:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
[youtube]PG1yPvWonFI#![/youtube]
hola a tos de nou, fa moltes llunes que no escric pero tenia ganes de penjar aquestvideo.
el primer video ja no es veu.... retirat? censurat? qui sap....
pero ja 'estem farts!! no volem pagar!!
hola a tos de nou, fa moltes llunes que no escric pero tenia ganes de penjar aquestvideo.
el primer video ja no es veu.... retirat? censurat? qui sap....
pero ja 'estem farts!! no volem pagar!!

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Pasqual" post="197389"]A França, tots els caps de setmana de curses, les autopistes son (o almenys ho eren) gratis per les motos. Feien un carril especial on no calia aturar-se. Quan feien el Bol d'Or al Paul Ricard ho varem utilitzar moltes vegades.
Spain is different! i Catalonia més!
Ja sabeu que hem de continuar pagant les autopastes catalanes per cobrir el déficit de les del reste de l'Estat... :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]
Què és espanya? els espanyols. Què és cataluna? els catalans. Si catalunya encara és mès diferent, és que els catalans encara ho som mès. Us ho podria posar en simbols matemàtics de lògica, però ara mateix..
I si a frança ho tenien gratis.. és per què els francesos ho tenien gratis, o sigui que és per què els francesos tambè sòn diferents. Els francesos en certes coses sòn mès c****ns e intransigens, per lo tant s'ho van guanyar. Que és com s'acaben fent aquestes coses.
Desprès d'aquest petit repàs de lògica.. cadascù que tregui el seu resultat.
Spain is different! i Catalonia més!
Ja sabeu que hem de continuar pagant les autopastes catalanes per cobrir el déficit de les del reste de l'Estat... :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]
Què és espanya? els espanyols. Què és cataluna? els catalans. Si catalunya encara és mès diferent, és que els catalans encara ho som mès. Us ho podria posar en simbols matemàtics de lògica, però ara mateix..
I si a frança ho tenien gratis.. és per què els francesos ho tenien gratis, o sigui que és per què els francesos tambè sòn diferents. Els francesos en certes coses sòn mès c****ns e intransigens, per lo tant s'ho van guanyar. Que és com s'acaben fent aquestes coses.
Desprès d'aquest petit repàs de lògica.. cadascù que tregui el seu resultat.
- Vendetta
- Presentats
Afegir, una altra opiniò.. És molt còmode dir, que els cobradors no son responsables, i que no s'els insulti. (diuen els propis cobradors)
I que ells sòn uns manats. Si, però...
Si tothom triès una feina a consciència, i no es deixès manar per a segons què aniriem millor. Alguns cobradors, a mès per lo vist ho defensen amb dents per què és la seva feina o sia que.. al final acaben siguent ells responsables tambè. Que no tirin pilotes fora.
No vull dir, que s'els hagi d'insultar, però en son igual de responsables que els de dalt, casi.
I que ells sòn uns manats. Si, però...
Si tothom triès una feina a consciència, i no es deixès manar per a segons què aniriem millor. Alguns cobradors, a mès per lo vist ho defensen amb dents per què és la seva feina o sia que.. al final acaben siguent ells responsables tambè. Que no tirin pilotes fora.
No vull dir, que s'els hagi d'insultar, però en son igual de responsables que els de dalt, casi.
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 16, 2012 4:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="Vendetta" post="200260"]
Si tothom triès una feina a consciència[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ..........................................
Si tothom triès una feina a consciència[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ..........................................
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Vendetta" post="200260"].................. És molt còmode dir, que els cobradors no son responsables...........
No vull dir, que s'els hagi d'insultar, però en son igual de responsables que els de dalt, casi.[/quote]
Ostres Jordi, m'has deixat "a-no-na-da-do".
Jordi "Prony" :ban :ban
Post editat
No vull dir, que s'els hagi d'insultar, però en son igual de responsables que els de dalt, casi.[/quote]
Ostres Jordi, m'has deixat "a-no-na-da-do".
Post editat
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 16, 2012 8:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Vendetta
- Presentats
Kpeps, que posat aixì a seques, encara sona pitjo del que volia dir.
I Prony, a mi tb hi han coses que em preocupen mès, però ja que ara hi ha això, i algù ho ha començat.. (Aprofitem-ho)
En quan al corralito... per mi que ja fa temps que hi és però de manera encoberta. No et diuen pas que no els pots treure, però si et diuen altres coses, que no els acabes treient.
Son mès sutils.
I Prony, a mi tb hi han coses que em preocupen mès, però ja que ara hi ha això, i algù ho ha començat.. (Aprofitem-ho)
En quan al corralito... per mi que ja fa temps que hi és però de manera encoberta. No et diuen pas que no els pots treure, però si et diuen altres coses, que no els acabes treient.
Son mès sutils.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones..
Saps quina és la manera més rapida, pq un "corralito" sigui real?
Fer correr la veu que n´hi haurà un i que tothom faci el que tu has dit que faries...
[quote user="Prony" post="200273"]
Davant d'això, corre a banc, rescata els diners i posa'ls sota el matalàs. Potser la propera setmana ja serà tard.
[/quote]
Saps quina és la manera més rapida, pq un "corralito" sigui real?
Fer correr la veu que n´hi haurà un i que tothom faci el que tu has dit que faries...
[quote user="Prony" post="200273"]
Davant d'això, corre a banc, rescata els diners i posa'ls sota el matalàs. Potser la propera setmana ja serà tard.
[/quote]
Ex ...moltes coses
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Tens raó, edito el post.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Prony" post="200273"][quote user="Vendetta" post="200260"].................. És molt còmode dir, que els cobradors no son responsables...........
La gent agafa la feina que pot, que n'hi han que apenes en tenen per menjar...... :???: :???: :???: :???:
Si no hi haguessin feines "poc etiques" l'atur seria del 70%
La gent agafa la feina que pot, que n'hi han que apenes en tenen per menjar...... :???: :???: :???: :???:
Si no hi haguessin feines "poc etiques" l'atur seria del 70%