Entrada
Autor: Trencaferro » dv. abr. 27, 2012 1:50 am
[quote user="Leclerk" post="198644"]Trencaferro, no creus que la RT és una moto per plantejar-se a partir d'una edat?
Vull dir, i no pretenc ofendre a ningú, que d'una TRE-K a la BMW RT hi ha una diferència abismal.
La RT a partir dels 50, no?? :mrgreen:
Salut.
PD: de bon rollo, eh???[/quote]
En part tens raó, però hi ha molts més factors a part de que l'estètica o un tipus determinat de moto siguin més vendibles a un determinat tipus de públic.
En aquesta moto hi he valorat moltes coses, és una moto que conèc molt i molt bé, i et puc dir que és molt noble a mitjes i altes velocitats en carreteres de corves ràpides, en ports de muntanya, la gent que no l'ha provat es quedarien sorpresos per la seva agilitat i facilitat d'entada als revolts més tancats, et puc assegurar que amb manetes i co&€ns la pots fer girar de tal manera que et surtin xispes d'alguna part metàl.lica de la moto tot i els seus més de 250 kg de pès.
La comoditat dels seus seients és comparable amb un sofà, la capacitat de les maletes molt bona, i per no parlar de la seva cúpula elèctrica, que et permet circular a velocitats prohibides amb la visera aixecada i sense que et molesti gens ni mica el vent.
Ah!, i la posició de conducció, és fantàstica, potser encara no tinc 50 anys, però l'esquena i les meves cervicals ja no em permeten segons quines posicions gaire estona. :enfadat
Doncs ja veus, aqui tens l'explicació i encara em deixo algun sarrell del perquè aquesta és una de les candidates. ;)
Per cert, la compra......en aquesta hora ja puc dir-te que va ser ahir! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
P.D. En relació a la Benelli, és totalment el contrari de la Rt com tu molt bé dius, però estava de liquidació a un concessionari que tancava per 5.500€ iva i maletes inclòses. Un carmelet oi?? :eyes
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.