Cronica ruta ALPS – VERCORS (PART2 – VERCORS)
Moderador: Airald
- Stelvio
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
- Ubicació: Mataró
- Stelvio
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
- Ubicació: Mataró
Vaig publicar un post a bmwmotos.com precisament advertint d'aquest esfondrament... http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 5321021/30
Us recomano llegir-lo, avançant o retrocedint pàgines y clicar en més d'un fil que us portarà a d'altres àlbums i escrits sobre la regió. Penso que serà un bon complement del treball d'en burruktala...
V'sss!
Us recomano llegir-lo, avançant o retrocedint pàgines y clicar en més d'un fil que us portarà a d'altres àlbums i escrits sobre la regió. Penso que serà un bon complement del treball d'en burruktala...

Des del 1968:
Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

- Albert GS
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dv. abr. 27, 2007 11:34 pm
- Ubicació: Granollers
- Contacta:
Collongs, quin viatjet... :shock: :shock: Deu n´hi do. Felicitats. Amb el teu permis, un dia d´aquests et copiare el recorregut i el farem. Cada d´any fem una sortideta pel Pirineu (n´acabo de arribar fa tot just un parell d´hores), be com que nomes fa dos anys i mig que tinc moto, doncs nomes ho hem fet dues vegades. Be, el cas es que per la propera potser haurem de pensar en anar mes lluny, perque els ports del Pirineu s´ens estan acabant, i el vostre viatge sembla una bona opcio. Aixo si, el tunel el penso passar, soc xafarder de mena, si mes no algu va fer les fotografies de l´esfondrament, no Stelvio? :roll: :roll:

- lemansotarres
- Presentats
- Entrades: 119
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
- Ubicació: Castellví de Rosanes
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)