Carta D’un Elefant Indignat

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Carta D’un Elefant Indignat

Entrada Autor: Ra-mon » dj. abr. 19, 2012 9:43 pm

Vist a: http://www.tenimpressa.com/carta-dun-elefant-indignat

Em limito a transcriure la carta que m’ha fet arribar un elefant, amb el prec de que la difongui. I diu:

A qui pugui interessar,

Sóc família de l’elefant que el Borbó va assassinar fa uns dies. Com podreu entendre fàcilment, quan maten a algú de la teva família et sents impotent, rabiós, i sents odi vers l’assassí. Tot i que els elefants som pacífics i no fem mal a ningú si no ens provoquen, aquest home va venir a matar al meu parent. Ho va fer a sang freda, sense escrúpols, amb un arma de foc potent. El va matar sabent que tenia tots les avantatges al seu favor. Volen dissimular amb el nom d’esport el que és un crim, un crim que es comet amb un ésser innocent, que sols vol viure la seva vida.

Em diuen que aquest Borbó ja ha fet en el passat coses semblants. M’han parlant d’un ós anomenat Mitrofan, que caigué també mort per les seves bales. Jo em demano quina classe de persona s’ha de ser per agafar un fusell amb mira telescòpica i, ben còmodament, anar omplint els teus moments de lleure carregant-te tot quant animal se et creui pel davant. Ningú no ho dirà, perquè els humans sou molt covards, però jo, com que sóc un elefant, ho diré ben fort: qui té tants pocs escrúpols per matar bèsties, pot fer-ho algun dia amb persones. Quina diferència hi ha? Cap.

Els elefants, que tenim molt bona memòria, recordem el que ens va explicar un turista que venia a fer-nos fotos. Ens explicà una pel•lícula, “La llista de Schindler”. Com que a els humans no hi ha cosa que us agradi més, llevat de matar animals, que matar-vos entre vosaltres, en aquest film s’explica en un moment donat com el responsable d’una barbaritat anomenada camp d’extermini surt cada matí al seu balcó, agafa un rifle amb mira com el que ha matat al meu parent, i assassina a l’atzar dos o tres presoners que caminen pel camp. Desprès, amb una cigarreta encesa, deixa l’arma mortal a banda i esmorza tranquil•lament.

Vosaltres sou així. I us maleeixo per ser així. I renego dels humans per ser així. Cap elefant mata per plaer, llevat que estigui ferit. I aleshores, si mata, és perquè s’ha tornat boig. Vosaltres deveu estar tots bojos per consentir aquestes coses, per aguantar que visquin i manin en les vostres manades congèneres que matin per matar. Si ho fan, és perquè ho consentiu. Si maten, és perquè no els detureu. Jo no sé de quina pasta esteu fets els humans, sincerament. Sols sé que han matat a un dels meus i que el botxí s’ha fet mal i l’han hagut d’operar. Ho han fet amb tota urgència, perquè és un dels caps de la manada. Qui l’ha triat? És el més fort, el més vell, el més savi, el més compassiu, el més intel•ligent? Es el més generós, el més ràpid, el més astut? Em diuen que no. Em diuen que a la vostre manada hi ha gent que no pot menjar i a la que no la cuiden els vostres, mentre que a ell i a la seva família se li donen tots els privilegis. Em diuen que entre vosaltres hi han manades que volen ser lliures i que ell ho impedeix a la força. Em diuen que ningú li planta cara. Que en sou, de covards, els humans! Mateu de lluny i permeteu que aquells que ho fan siguin els vostres caps! No us deixen ser lliures i anar amb la vostre manada per on vulgueu, i no badeu boca. Sou de baixa estofa, sou un no res, sou la vergonya del planeta.

Qualsevol elefant us dirà el mateix que jo. Avui més que mai, n’estic molt orgullós de no pertànyer al gènere humà, i encara més de no tenir al Borbó com a cap de la manada.

Us compadeixo.

Imatge

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Carta D’un Elefant Indignat

Entrada Autor: SisoRT » dj. abr. 19, 2012 10:17 pm

Gràcies Sr. Elefant. Tal com diu un amic comú, l'única cosa que em retreu l'eufòria (de veure com estiren les orelles del borbó), és coincidir, ni que sigui transversalment, amb el impresentable que hi ha a sota dels elàstics "rojigualdes" del director d'un diari mesetari.

Salut !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 19, 2012 10:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dj. abr. 19, 2012 10:28 pm

El pobret del "nostre" reietó ja ha demanat perdó, no? Es va equivocar i no ho tornarà a fer, com la canalla a l'escola.

I a continuant vivint del cuento, sense pencar. Ara pasaran unes setmanes de silenci, a l'estiu a Mallorca (que bonita es la familia real de vacaciones...) i per cap d'any el discurset emotiu-patriotic (hay el joves sense feina).

Com que de tontos no en hi ha gaires, aquest deu pensar "aquest espanyolets m'estimen, faig el discurset, i vinga....qui dies pasa anys empeny..".

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. abr. 20, 2012 11:19 am

L'acompanyo en el sentiment Sr. Elefant. Ho sento.

Gràcies per la seva carta que subscric totalment i lamento haver d'acceptar la part de covardia que em toca. A veure si em decideixo a fer una passa endavant i puc semblar-me més al Tarzan.

Accepti el meu condol i cregui'm que aquí ja fa temps que ho patim.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. abr. 20, 2012 3:28 pm

[youtube]Y79ZBouJjHk[/youtube]
sergibuda

they called me an accident

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dj. abr. 26, 2012 7:22 pm

Sr. Elefant.....sento vergonya aliena. Sento vergonya perque aquest cap de la nostra manada, imposat a contracor del meu grup ja l'hi vé de lluny aixó de carregar-se altres animals. Fins i tot, va començar carregant-se al seu germà amb un tret de pistola. Vos imagineu, Sr. Elefant????
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

MontseR
Presentats
Entrades: 513
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: MontseR » ds. abr. 28, 2012 12:22 pm

L'acompanyo al sentiment Sr. Elefant, i cregui'm que també sento vergonya de pertànyer a aquesta manada i tenir (imposat per un dictador que també matava persones) com a cap a un assassí d'animals innocents com el seu parent. Pensi Sr. Elefant que si poguéssim triar, no estaríem parlant ara d'aquest cap que tenim que no es mereix el lloc on està pel tot el que ha fet :Disparant :enfaduu

Em sap greu i l'entenc perfectament, ja que nosaltres també ho hem patit.
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. abr. 28, 2012 3:29 pm

SENSE PARAULES:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
.

.

.
Imatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. abr. 28, 2012 3:32 pm

3 més de regal. No venen al cas, però és gratis i com sembla que el nivell de tolerancia amb el comentaris al fòrum ha augmentat, ho aprofito

Imatge

Imatge

Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”