#novullpagar = 100 Euros...
Moderador: Airald
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
#novullpagar = 100 Euros...
Holaaa
ara que sembla que si fem un #novullpagar ens costarà 100 euros, potser seria el moment de pagar, pero fer ho be:
-parar la moto
-posar el cavallet o pota de cabra
-baixar
-treure't els guants
-treure`t el casc-
-obrir la jaqueta
-saludar el cobrador
-donar li la ma i comentar el temps
-obrir la jaqueta
-buscar el moneder
-pagar amb el bitllet mes gran que porteu a sobre
-comptar el canvi
-guardar el canvi
-guardar el moneder
-despedir se del cobrador i donar li records a la familia, en especial a sa mare, que no en te cap culpa
-posar se el casc
-posar se els guants
-pujar a la moto
-consultar el mapa
-demanar li algun restaurant aprop per anar a esmorçar
-engegar
-despedir se i marxar
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
obviament, hi ha la variant de pagament pels que van en cotxe...
ara que sembla que si fem un #novullpagar ens costarà 100 euros, potser seria el moment de pagar, pero fer ho be:
-parar la moto
-posar el cavallet o pota de cabra
-baixar
-treure't els guants
-treure`t el casc-
-obrir la jaqueta
-saludar el cobrador
-donar li la ma i comentar el temps
-obrir la jaqueta
-buscar el moneder
-pagar amb el bitllet mes gran que porteu a sobre
-comptar el canvi
-guardar el canvi
-guardar el moneder
-despedir se del cobrador i donar li records a la familia, en especial a sa mare, que no en te cap culpa
-posar se el casc
-posar se els guants
-pujar a la moto
-consultar el mapa
-demanar li algun restaurant aprop per anar a esmorçar
-engegar
-despedir se i marxar
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
obviament, hi ha la variant de pagament pels que van en cotxe...
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
Re: #novullpagar = 100 Euros...
O deixar les autopistes buides, que no passi ningú :enfaduu
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
[quote user="Dona" post="198963"]O deixar les autopistes buides, que no passi ningú :enfaduu[/quote]
Aquesta seria la millor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aquesta seria la millor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Hola,
Jo estic d'acord en que hem de fer el que faci falta per arreglar el tema d'una vegada per totes, tot i això, estic segur que no deixen de ser actes puntuals -com sempre n'hi han hagut- que n serviran absolutament per res i que a ells, els propietaris de les concessionàries, els fa mes riure que plorar. Estem condemnats a pagar i això no ho arreglarem pas, hem d'assumir-ho. Ni amb la independència ni calant-hi foc a les tanques.
Tot i això, i sense tenir relació alguna amb cap d'ells ni amb el seu col·lectiu, considero que els treballadors que estan a les guixetes de cobrament no tenen cap mena de culpa i, en la majoria dels casos, son els destinataris de les ires dels conductors, tan per si hi ha hagut cues com per si no volen pagar com d'aquells que, venint d'un altre contrada, es creuen que tenen tot el dret en expressar-se en alemany, italià, anglès o eslovè.
Sempre he cregut que si vols reivindicar quelcom ho has de fer adreçant-te al que pren les decisions, has d'anar al general i no al pobre soldat. Si l'alcalde d'una ciutat fa quelcom malament, s'envolta l'ajuntament i d'allà no surt fins que ho arregli -i si hi han 1000 mossos, hi hauran 100.000 persones envoltant l'ajuntament-.
Si "abertis" (o qualsevol altre) se'n burla de nosaltres, s'encerclen les seves oficines el dia que hi ha el consell de lladres reunit i d'allà no surten fins que no baixin del burro.
Per altra banda, es lamentable que la Administració hagi estat tan diligent alhora de trobar la manera de sancionar als que no troben just haver de pagar. Sempre em qüestiono el perquè son tan inútils alhora de servir al ciutadà i tan eficaços en allò que els convé.
Bon dia i bona setmana a tothom.
Jordi "Prony" :ban :ban
Jo estic d'acord en que hem de fer el que faci falta per arreglar el tema d'una vegada per totes, tot i això, estic segur que no deixen de ser actes puntuals -com sempre n'hi han hagut- que n serviran absolutament per res i que a ells, els propietaris de les concessionàries, els fa mes riure que plorar. Estem condemnats a pagar i això no ho arreglarem pas, hem d'assumir-ho. Ni amb la independència ni calant-hi foc a les tanques.
Tot i això, i sense tenir relació alguna amb cap d'ells ni amb el seu col·lectiu, considero que els treballadors que estan a les guixetes de cobrament no tenen cap mena de culpa i, en la majoria dels casos, son els destinataris de les ires dels conductors, tan per si hi ha hagut cues com per si no volen pagar com d'aquells que, venint d'un altre contrada, es creuen que tenen tot el dret en expressar-se en alemany, italià, anglès o eslovè.
Sempre he cregut que si vols reivindicar quelcom ho has de fer adreçant-te al que pren les decisions, has d'anar al general i no al pobre soldat. Si l'alcalde d'una ciutat fa quelcom malament, s'envolta l'ajuntament i d'allà no surt fins que ho arregli -i si hi han 1000 mossos, hi hauran 100.000 persones envoltant l'ajuntament-.
Si "abertis" (o qualsevol altre) se'n burla de nosaltres, s'encerclen les seves oficines el dia que hi ha el consell de lladres reunit i d'allà no surten fins que no baixin del burro.
Per altra banda, es lamentable que la Administració hagi estat tan diligent alhora de trobar la manera de sancionar als que no troben just haver de pagar. Sempre em qüestiono el perquè son tan inútils alhora de servir al ciutadà i tan eficaços en allò que els convé.
Jordi "Prony" :ban :ban
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Prony ,estic completament d'acord amb tu,per lo millor es fer com a Madrid,els conductors per anar a l'aeroport diuen:
autopista de pago ??? que la utilicen los taxis que llevan a los Catalanes al puente aereo.
aqui si es fes el mateix ''otro gallo cantaria''
autopista de pago ??? que la utilicen los taxis que llevan a los Catalanes al puente aereo.
aqui si es fes el mateix ''otro gallo cantaria''
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Prony" post="199028"]Hola,
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
No puc donar-te la rao, i que aquesta manera de protestar és molt positiva, ho demostra, que en el seu moment, varem aconseguir eliminar,entre altres, els peatges que hi havía sobre la B-30...el de Sta.Perpetua i el se Sat Cugat.
Hi vaig participar activament i vaig ser dels primers en passar les barreres sense pagar...recordo que llavors la "Guardia Civil" no estava per gaires osties...
Si recordeu els fets, la cosa va començar amb "klaxonades" i llavors no hi havíen ni internet, ni S.M.S....funcionaven les octavetes cicloestilades...
Osties !!! alguns tenim una edat...jejejejejeje. A LAS BARRICADAS !!!
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
No puc donar-te la rao, i que aquesta manera de protestar és molt positiva, ho demostra, que en el seu moment, varem aconseguir eliminar,entre altres, els peatges que hi havía sobre la B-30...el de Sta.Perpetua i el se Sat Cugat.
Hi vaig participar activament i vaig ser dels primers en passar les barreres sense pagar...recordo que llavors la "Guardia Civil" no estava per gaires osties...
Si recordeu els fets, la cosa va començar amb "klaxonades" i llavors no hi havíen ni internet, ni S.M.S....funcionaven les octavetes cicloestilades...
Osties !!! alguns tenim una edat...jejejejejeje. A LAS BARRICADAS !!!
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
100€ de multa? I qui la posarà? Perquè que jo sàpiga els dels peatges no son pas agents d'autoritat, per lo tant en el moment que es faci un recurs sobre la base que la persona que denuncia no te presumpsió de veracitat, aquesta ha de ser retirada i anul.lada.
A veure si hi ha cap advocat per aqui i ens pot resodre el dubte.
A veure si hi ha cap advocat per aqui i ens pot resodre el dubte.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Trencaferro" post="199043"]100€ de multa? I qui la posarà? Perquè que jo sàpiga els dels peatges no son pas agents d'autoritat, per lo tant en el moment que es faci un recurs sobre la base que la persona que denuncia no te presumpsió de veracitat, aquesta ha de ser retirada i anul.lada.
A veure si hi ha cap advocat per aqui i ens pot resodre el dubte.[/quote]
No soc advocat, però no m'imagino, els mossos, aturant ni multant ningú ,per el simple fet de no voler pagar en els peatges, sencillament no tindrien base legal per fer-ho. No els imagino actuant d'ofici, ni en base a què...
Altra cosa es fer alguna destrossa en el peatge, violencia,...etc...etc... l'únic que cabría sería denúncies...??? de qui ??? contra qui...??? per negativa a pagar, un servei...??? que per altra banda, en un hipotètic judici sería facilment demostrable, que ja paguem directa i indirectament amb escreix.
A veure si hi ha cap advocat per aqui i ens pot resodre el dubte.[/quote]
No soc advocat, però no m'imagino, els mossos, aturant ni multant ningú ,per el simple fet de no voler pagar en els peatges, sencillament no tindrien base legal per fer-ho. No els imagino actuant d'ofici, ni en base a què...
Altra cosa es fer alguna destrossa en el peatge, violencia,...etc...etc... l'únic que cabría sería denúncies...??? de qui ??? contra qui...??? per negativa a pagar, un servei...??? que per altra banda, en un hipotètic judici sería facilment demostrable, que ja paguem directa i indirectament amb escreix.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Compte que no us trobeu un "peatgista" com aquest :enfaduu :enfaduu
http://societat.e-noticies.cat/quieres- ... 64203.html
http://societat.e-noticies.cat/quieres- ... 64203.html
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
[quote user="Storm" post="199256"]Compte que no us trobeu un "peatgista" com aquest :enfaduu :enfaduu
http://societat.e-noticies.cat/quieres- ... 64203.html[/quote]
Mare de Déu quina mena de personal que tenen treballant, quin personatge :enfaduu
http://societat.e-noticies.cat/quieres- ... 64203.html[/quote]
Mare de Déu quina mena de personal que tenen treballant, quin personatge :enfaduu
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà