Aqui us deixo l' enllaç de un video que gracies al youtube,han pescat a aquest payaso que el dia que rifavent cervells,es vá quedar sense numeros.
http://www.20min.ch/ro/news/geneve/story/30912511
:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Un Altra Perla....
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Un Altra Perla....
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re: Un Altra Perla....
Això de penjar videos al youtube d'aquet tipus.... :roll: :roll: :roll: Conduir d'aquesta forma tela, pero penjar-ho al youtube.... No comment
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
la loteria es que no li obrisin una porta o li fesin un canvi de carril o................hi ha cada ruc :eyes
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Kpeps" post="199038"]la [strike]loteria[/strike] llàstima (nota Prony) es que no li obrissin una porta o li fessin un canvi de carril o................hi ha cada [strike]ruc[/strike] imbècil (nota Prony) :eyes[/quote]Jo em considero bon minyó, però aquests elements em fan treure el "jo" que tinc amagat ben endins de mi i tenir pensaments impurs.
Per quan un test psicotècnic amb el carnet de conduir?
Jordi "Prony"
Per quan un test psicotècnic amb el carnet de conduir?
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 01, 2012 12:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.