Divagacions Entre Dos Nadons Al Ventre De La Mare.
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Divagacions Entre Dos Nadons Al Ventre De La Mare.
En el vientre de una mujer embarazada estaban dos criaturas conversando cuando una le preguntó a la otra:
- ¿Crees en la vida después del nacimiento?
La respuesta fue inmediata:
- Claro que sí. Algo tiene que haber después del nacimiento. Tal vez estemos aquí principalmente porque precisamos prepararnos para lo que seremos mas tarde.
- Bobadas, no hay vida después del nacimiento! ¿Cómo sería esa vida?
- Yo no sé exactamente, pero ciertamente habrá más luz que aquí. Tal vez caminemos con nuestros propios pies y comamos con la boca.
- Eso es un absurdo! Caminar es imposible. ¿Y comer con la boca? Es totalmente ridículo! El cordón umbilical es lo que nos alimenta. Yo solamente digo una cosa: la vida después del nacimiento es una hipótesis definitivamente excluida – el cordón umbilical es muy corto.
- En verdad, creo que ciertamente habrá algo. Tal vez sea apenas un poco diferente de lo que estamos habituados a tener aquí.
- Pero nadie vino de allá, nadie volvió después del nacimiento. El parto apenas encierra la vida. Vida que, a final de cuentas, es nada más que una angustia prolongada en esta absoluta oscuridad.
- Bueno, yo no sé exactamente cómo será después del nacimiento, pero, con certeza, veremos a mamá y ella cuidará de nosotros.
-¿Mamá? ¿Tú crees en la mamá? ¿Y dónde supuestamente ella estaría?
- ¿Dónde? En todo alrededor nuestro! En ella y a través de ella vivimos. Sin ella todo eso no existiría.
- Yo no creo! Yo nunca vi ninguna mamá, lo que comprueba que mamá no existe.
- Bueno, pero, a veces, cuando estamos en silencio, puedes oírla cantando, o sientes cómo ella acaricia nuestro mundo. ¿Sabes que? Pienso, entonces, que la vida real solo nos espera y que, ahora, apenas estamos preparándonos para ella...
- ¿Crees en la vida después del nacimiento?
La respuesta fue inmediata:
- Claro que sí. Algo tiene que haber después del nacimiento. Tal vez estemos aquí principalmente porque precisamos prepararnos para lo que seremos mas tarde.
- Bobadas, no hay vida después del nacimiento! ¿Cómo sería esa vida?
- Yo no sé exactamente, pero ciertamente habrá más luz que aquí. Tal vez caminemos con nuestros propios pies y comamos con la boca.
- Eso es un absurdo! Caminar es imposible. ¿Y comer con la boca? Es totalmente ridículo! El cordón umbilical es lo que nos alimenta. Yo solamente digo una cosa: la vida después del nacimiento es una hipótesis definitivamente excluida – el cordón umbilical es muy corto.
- En verdad, creo que ciertamente habrá algo. Tal vez sea apenas un poco diferente de lo que estamos habituados a tener aquí.
- Pero nadie vino de allá, nadie volvió después del nacimiento. El parto apenas encierra la vida. Vida que, a final de cuentas, es nada más que una angustia prolongada en esta absoluta oscuridad.
- Bueno, yo no sé exactamente cómo será después del nacimiento, pero, con certeza, veremos a mamá y ella cuidará de nosotros.
-¿Mamá? ¿Tú crees en la mamá? ¿Y dónde supuestamente ella estaría?
- ¿Dónde? En todo alrededor nuestro! En ella y a través de ella vivimos. Sin ella todo eso no existiría.
- Yo no creo! Yo nunca vi ninguna mamá, lo que comprueba que mamá no existe.
- Bueno, pero, a veces, cuando estamos en silencio, puedes oírla cantando, o sientes cómo ella acaricia nuestro mundo. ¿Sabes que? Pienso, entonces, que la vida real solo nos espera y que, ahora, apenas estamos preparándonos para ella...
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Re: Divagacions Entre Dos Nadons Al Ventre De La Mare.
Ja veus..!! a dins la panxa de la mare ja són diferents, ja pensen diferent, segur que parlen diferent (el tò)...etc...
No cónec cap bessó univitel-li (mateixa placenta) ó bivitel-lins (diferent placenta) que tinguin el mateix caràcter o manera de ser...un altre tema és el fisic !!
"Como la vida misma !" ;)
Està be la històrieta !! :D
No cónec cap bessó univitel-li (mateixa placenta) ó bivitel-lins (diferent placenta) que tinguin el mateix caràcter o manera de ser...un altre tema és el fisic !!
"Como la vida misma !" ;)
Està be la històrieta !! :D
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 03, 2012 7:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Vendetta
- Presentats
Ves.. m' hi ha fet gràcia.
Com a vegades depèn des del punt de vista i situaciò, sembla que no puguin existir altres realitats, i eps! que no em refereixo a religiò.
Un exemple, quan era petit, ni de bon tros em creia que tindria una moto tan ben parida, i que la disfrutaria tant. :mrgreen:
P.D.: Lini.. aquests guants de boxe.. ejem.. perquè.. :roll: :mrgreen:
Com a vegades depèn des del punt de vista i situaciò, sembla que no puguin existir altres realitats, i eps! que no em refereixo a religiò.
Un exemple, quan era petit, ni de bon tros em creia que tindria una moto tan ben parida, i que la disfrutaria tant. :mrgreen:
P.D.: Lini.. aquests guants de boxe.. ejem.. perquè.. :roll: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
UPS !! res, ja els he editat... he clicat sense adonarme'n el "boxer" ..!! 
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 03, 2012 7:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Coll*ns, que tendre que et veig, Vendetta. Que et trobes bé?
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Vendetta, tu, sempre filosofant, jeje
Està be; es pot entendre des de diferents punts de vista.
Està be; es pot entendre des de diferents punts de vista.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Jordi, no em deixes de sorpendre, m'esperava un acudit.
És un magnífic exemple de què cada persona és un món.
Hi ha una teoria que guanya força sobre l'existència d'universos paralels o tracta d'això. Ho vaig veure a la tele i em va cridar l'atenció, No m'he comprat cap llibre i tampoc hi he aprofondit perquè no vull que se m'arrissin els cabells, ja m'estan bé com els tinc. I a més, una neurona no dóna per aquestes coses.
Salut!
És un magnífic exemple de què cada persona és un món.
Hi ha una teoria que guanya força sobre l'existència d'universos paralels o tracta d'això. Ho vaig veure a la tele i em va cridar l'atenció, No m'he comprat cap llibre i tampoc hi he aprofondit perquè no vull que se m'arrissin els cabells, ja m'estan bé com els tinc. I a més, una neurona no dóna per aquestes coses.
Salut!
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1168
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Vendetta que potser em de ser pares ???? :b9
Conyes a part, si senyor na fent nens això si que és un luxe als temps que estem! :bow
Com es dirà?
Conyes a part, si senyor na fent nens això si que és un luxe als temps que estem! :bow
Com es dirà?
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
Bona història, és ben curiós, tant de bo que poguéssim recordar tot el que pensàvem quan estàvem dins del ventre de la nostre mare, és ben bé tot un món i vet aquí dues maneres de pensar i reflexionar ben diferents. Molt tendre aquesta història.
Salutacions :cerv
Salutacions :cerv
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Vendetta
- Presentats
Dodo.. No m hi cridis el mal temps. Ara, si s hagues de donar d alta al forum es diria minivendetta. :twisted:
Ara k potser si com diu l storm no m hi trobo massa bè.
I xavier per què vols mès neurones.. Per moltes k hi hagussin, ni de bon tros aquest parell de nanos haurien arribat a la versiò correcta. Alguna de semblant, potser.
Ara k potser si com diu l storm no m hi trobo massa bè.
I xavier per què vols mès neurones.. Per moltes k hi hagussin, ni de bon tros aquest parell de nanos haurien arribat a la versiò correcta. Alguna de semblant, potser.