Quina Serà La Meva Nova Montura???

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Quina Serà La Meva Nova Montura???

Entrada Autor: Steelman » dv. abr. 27, 2012 12:43 pm

[quote user="Trencaferro" post="198803"][quote user="Gearbox" post="198743"][quote user="Leclerk" post="198644"]La RT a partir dels 50, no?? :mrgreen: [/quote]

Grrrrrrr..... a veure si haurem d'arribar a les mans !!! :enfaduu :enfaduu ;)[/quote]

Ah, però que no els tens ja??? :b9 :b9 :ksss :ksss :ksss[/quote]

Jo també volia dir-ho...
jajajajaj
Ex ...moltes coses

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dv. abr. 27, 2012 2:06 pm

[quote user="Trencaferro" post="198801"](...)
En aquesta moto hi he valorat moltes coses, és una moto que conèc molt i molt bé, i et puc dir que és molt noble a mitjes i altes velocitats en carreteres de corves ràpides, en ports de muntanya, la gent que no l'ha provat es quedarien sorpresos per la seva agilitat i facilitat d'entada als revolts més tancats, et puc assegurar que amb manetes i collons la pots fer girar de tal manera que et surtin xispes d'alguna part metàl.lica de la moto tot i els seus més de 250 kg de pès.
La comoditat dels seus seients és comparable amb un sofà, la capacitat de les maletes molt bona, i per no parlar de la seva cúpula elèctrica, que et permet circular a velocitats prohibides amb la visera aixecada i sense que et molesti gens ni mica el vent.
Ah!, i la posició de conducció, és fantàstica, potser encara no tinc 50 anys, però l'esquena i les meves cervicals ja no em permeten segons quines posicions gaire estona. :enfadat
Doncs ja veus, aqui tens l'explicació i encara em deixo algun sarrell del perquè aquesta és una de les candidates. ;)

Per cert, la compra......en aquesta hora ja puc dir-te que va ser ahir! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.D. En relació a la Benelli, és totalment el contrari de la Rt com tu molt bé dius, però estava de liquidació a un concessionari que tancava per 5.500€ iva i maletes inclòses. Un carmelet oi?? :eyes[/quote]

La Benelli a 5500 euros no és un carmelet, és un escàndol !!!! (ja vaig llegir el post on es comentava)

Entenc les virtuts de la BMW RT, però segueixo pensant que es tracta d'una moto turística que, per molt bon comportament que tingui, perd capacitat esportiva davant alternatives més lleugeres.

Per això penso que és un model per a un mercat més calmat i crec que tu, Trencaferro, busques més alegries en una moto, no és així?

Salut

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dv. abr. 27, 2012 2:36 pm

[quote user="Leclerk" post="198833"][quote user="Trencaferro" post="198801"](...)
En aquesta moto hi he valorat moltes coses, és una moto que conèc molt i molt bé, i et puc dir que és molt noble a mitjes i altes velocitats en carreteres de corves ràpides, en ports de muntanya, la gent que no l'ha provat es quedarien sorpresos per la seva agilitat i facilitat d'entada als revolts més tancats, et puc assegurar que amb manetes i collons la pots fer girar de tal manera que et surtin xispes d'alguna part metàl.lica de la moto tot i els seus més de 250 kg de pès.
La comoditat dels seus seients és comparable amb un sofà, la capacitat de les maletes molt bona, i per no parlar de la seva cúpula elèctrica, que et permet circular a velocitats prohibides amb la visera aixecada i sense que et molesti gens ni mica el vent.
Ah!, i la posició de conducció, és fantàstica, potser encara no tinc 50 anys, però l'esquena i les meves cervicals ja no em permeten segons quines posicions gaire estona. :enfadat
Doncs ja veus, aqui tens l'explicació i encara em deixo algun sarrell del perquè aquesta és una de les candidates. ;)

Per cert, la compra......en aquesta hora ja puc dir-te que va ser ahir! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.D. En relació a la Benelli, és totalment el contrari de la Rt com tu molt bé dius, però estava de liquidació a un concessionari que tancava per 5.500€ iva i maletes inclòses. Un carmelet oi?? :eyes[/quote]

La Benelli a 5500 euros no és un carmelet, és un escàndol !!!! (ja vaig llegir el post on es comentava)

Entenc les virtuts de la BMW RT, però segueixo pensant que es tracta d'una moto turística que, per molt bon comportament que tingui, perd capacitat esportiva davant alternatives més lleugeres.

Per això penso que és un model per a un mercat més calmat i crec que tu, Trencaferro, busques més alegries en una moto, no és així?

Salut[/quote]

Jo si, tot i que ja et dic que és una moto que no la descartaria mai pels problemes d'esquena.
Ar bé, hi ha un altre factor que es diu "parella" que no li fan gaire gracia les motos, i quan va puja a una rt i la va veure tant grossa, i amb les maletes, aviat ho va tenir triat, per lo que si no vull continuar anat sol i perdre' m moltes sortides....... Eh que ho veus que és un motiu de pès??? :mrgreen:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Leclerk
Presentats

Entrada Autor: Leclerk » dv. abr. 27, 2012 3:10 pm

[quote user="Trencaferro" post="198834"]

Jo si, tot i que ja et dic que és una moto que no la descartaria mai pels problemes d'esquena.
Ar bé, hi ha un altre factor que es diu "parella" que no li fan gaire gracia les motos, i quan va puja a una rt i la va veure tant grossa, i amb les maletes, aviat ho va tenir triat, per lo que si no vull continuar anat sol i perdre' m moltes sortides....... Eh que ho veus que és un motiu de pès??? :mrgreen:[/quote]

Osti, res a dir, si es tracta de tenir la parella satisfeta amb la tria, hi entren més factors a l'eqüació :mrgreen:

I del tema cervicals/esquena, també entenc que és un motiu definitiu en molts casos.

I parlant de parella, jo em trobo que precisament la dona està tan encantada amb la Multistrada 1000, que el dia que vulgui canviar-la no sé pas com m'ho faré anar...

En qualsevol cas, Trencaferro, no triguis gaire a explicar-nos què has triat i, el més important, penja moltes fotos, eh?

Salut.

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dg. maig 06, 2012 8:26 pm

Bé, com que aquesta setmana si no hi ha res de nou ja arrivarà la moto nova al concessionari, per fi us treuré de dubtes i explicaré el perquè de les candidates i quina ha estat l'escollida i els motius!

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dg. maig 06, 2012 9:26 pm

i compra una de cada???
Compartir la carretera

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dg. maig 06, 2012 9:42 pm

Començant per la Benelli Tre K 1130, us diré que evidentment el detonant de la compra era el super preu a la que la liquidaven, 5.500€ una moto amb aquestes caracteristiques tal i com deia el Leclerk, era un escàndol, i la veritat és que emva anar d'hores per agafar un remolc i baixar cap a València a buscar-la.
Les seves lineas, un increible motor i evidentment l'exclusivitat de la marca van ser juntament amb lo dit anteriorment els motius que em varen fer ballar el cap per aquest model.
Per contra, un seient molt dur i practicament inexistent pel passatger, la posició de conducció molt esportiva per lo què em tornaria a trovar amb el mateix dolor a les cervicals que amb la actual, una pantalla "petita" superior a la meva però inferior a lo què buscava i el motiu principal de descartar-la finalment i per mi el més important és que no portava ABS. (si, ja sé que alguns em direu que si saps frenar no fa falta, però prefereixo tenir-ne, dieu-me maniàtic :???: ).

La Triumph Spirit GT, era la única candidata que no he pogut veure en directe, aquest tipus de Sport tourer no ha calat gaire al nostre pais i pràcticament arriven sota comanda als concessionaris.
D'aquesta vaig valorar diferents coses com la estètica esportiva, una bona capacitat de càrrega amb les tres maletes posades, novament l'exclusivitat i dos factors més. Per una part la marca Triumph fa una espècie de select molt semblant al de Bmw, i l'altre factor era el preu, és una moto molt i molt complerta, la qual tens completament equipada per menys de 12.000€.
El motius que varen fer que descartés aquesta són el no poder'hi pujar, la trasmissió amb cadena (si, ja sé que sembla una tonteria però la veritat és que n'he acabat fins el gorro de tenir que estar pendent d'engrassar-la i portar sempre la llanta posterior bruta de greix), i l'altre i més important era que parlant amb companys d'aqui el foro em varen alertar que la posició també era bastant esportiva i amb l'esquena inclinada, per lo què ràpidament va ser descartada.
Si continuem amb la Bmw RT, ja heu vist en aquest fil, que per mi és una maravella de moto, i va ser la que tenia més punts a ser la nova candidata.
Com que les seves virtuts ja les he descrit anteriorment, posaré el perquè va ser descartada tot i la "oposició" de la meva parella ja que era la seva preferida.
Lo primer, de tot, és que a dia d'avui. Aquest model té la seva principal competència dins la mateixa casa, i es tracta de la 1600GT, si, ja sé que em direu que el preu és diferent, però és que amb el que val una RT, per "una mica més" tens el buc insignia de la marca, amb totes les novetats tecnològiques i de seguretat posades al dia com pot ser el motor, els leds de dia i el increible far de xenó orientable entre d'altres coses, i vaig creure que gastar-me tants diners amb un model que pràcticament no ha sofert cambis des del 2004, que a l'espera de la inminent sortida del bóxer aigua, i pensant que segurament serà una moto que hauré de tenir durant molts anys, em va fer ànsia gastar tants diner amb un model tant car i ben parit, però que està a final de vida i que potser d'aquí un any i mig o dos la veuria completament obsoleta.

Aquest mateix motiu és també el que em va fer passar pàgina de la reina indiscutible de vendes i que tots coneixeu molt bé, que és la fantàstica GS.

I evidentment i si heu aconseguit aguantar tota la parrafada, aqui ja deduiu que la moto elegida ha estat la Triumph Explorer.
Ara bé, em direu, i perquè aquesta i no la super-provada GS? Doncs un dels motius és el que ja he exposat anteriorment per la RT, amb l'afegit que aquesta la cambiaran abans ja que ja començen a circular fotos amb el nou model amb aigua Leds, etc, etc...

Això és molt personal, però el perquè de una i no l'altre són els seguents:

Primerament per estètica ja que la triumph és més moderna i a dia d'avui poc vista i de moment una mica més exclusiva, tot i que en aquest aspecte i per gustos, colors.
El motor també ha estat un dels factors determinants, un tri-cilindric de 137cv que estira amb força des de les 2000 rpm igual que l'indestructible bóxer, sense sotracs en cap punt de règim i que puja fins a les 10.000 voltes amb una força que els que no l'hagueu provat us deixaria sorpresos.
Segonament hi ha el tema preu, es veritat que a primer cop d'ull, la gent es pot pensar que practicament és igual que la alemana, aproximadament entre 200 i 500€ menys segons el concessionari, però quan es mira fredament veureu que la diferència es fa molt més important.
Partim del punt que totalment equipada (amb les tres maletes incloses), la Triumph no arriva als 17.000€, i la GS posant'hi la majoria d'equipament "basic" de seguretat i comfort supera per poc aquesta xifra ara que en aquesta i regalen les maletes.
Però comencem amb les diferències, la anglesa porta un regulador de velocitat que l'alemana no porta ni amb opció, el top case porta una presa de corrent de 12v, que pot ser molt pràctic per portar el mòbil carregant o una petita nevera per exemple, llums de boira, pantalla alta i ample semblant a la GS Adventurer, protector del càrter, les defenses del motor i el protector del radiador de sèrie, coses que si hem de posar sumant de extra a la GS acava sortint un preu final bastant més elevat a igual de condicions.
A part de tot això, el control de tracció té dues posicions més la possibilitat de desconectar-la al igual que l'ABS, una cosa molt demanada crec a les GS. També porta el control de pressió dels pneumàtics i el protector anti-ratllades del dipòsit més la possibilitat (no de sèrie i pagant a part) d'agafar un o tots dos seient calefactats originals de la casa, lo qual et permet de controlar'ho des de l'ordinador de la moto. Tot això gràcies a l'alternador amb més potència de la categoria que genera 950W per poder aguantar tots aquests aparells elèctrics.
Per contra no porta la suspensió electrònica cosa que l'alemana si. Això no sé si és millor o pitjor, ja que com vaig posar en un altre post no l'he provada mai.
Ara bé, un dels principals motius és l'alçada, amb el meu 1,73 arrivar a una moto de 260kg amb els dos peus quasibé plans a terra em dona molta seguretat, cosa que per equipament si us hi heu fixat l'hauria de comparar amb l'adventurer (això si, amb mensy càrrega de betzina ja que el dipòsit és de 20l), però aquesta, a part de ser molt més cara no arrivo a terra ni de puntetes quasibé, :enfadat si hi afegim una espècie de "select" doncs ja teniu els motius que m'ha fet escollir l'anglesa per davant de les altres.

Repetèixo que això han estat els meus pensaments i raonaments, en cap moment no és la meva intenció desmerèixer un model o un altre ja que tots aquests són vàlids per a molta gent i totes cinc son unes màquines extraordinàries.

Ah! I perdoneu tota la parrafada, sou molt valents si aconseguiu arribar aqui al final!!! ;)

Salutacions!!!
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 07, 2012 6:40 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. maig 06, 2012 10:04 pm

Pues enhorabona per l' elecció,crec que has fet una bona adquisició.
Ja ho celebrarem quan toqui. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 06, 2012 10:29 pm

sens dubte una bona eina que gaudiras molt,ja la mullarem ;) ;)
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. maig 06, 2012 10:30 pm

Ahhhh, sóc un valent!!!! Ho he llegit tot fil per randa! Crec que els teus raonaments són bastant similars al meus i de molta altra gent! Bona elecció!

Ja vaig dir jo que portava control de velocitat! ;)

Jo també estic pendent de provar-la!

Una de les coses que també vaig observar quan la vaig anar a veure, és que amb la neva alçada, també 1.73, podia arribar més o menys amb seguretat a terra, cosa que amb la Crosstourer no massa!

Ja veurem fotos aviat!

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 06, 2012 10:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. maig 07, 2012 6:59 am

Holaaa,

Jo també he arribat fins la última paraula, m’han agradat força els teus raonaments, però no ha estat cap sorpresa la escollida dons varem tenir una conversa que ja m’ho indicava.

Segur que et donarà moltes alegries, enhorabona per l’estrena!!!

Ara nomes falta trobar el dis per que la veiem tots en viu i en directe!!

:razz: ;)
Sort,

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. maig 07, 2012 8:58 am

Felicitats!

És una moto que no em desagraria gens de tenir. I malgrat tots els arguments que has donat, ni ha un de més important: m'agrada i t'enamora al veurela. El resta son justificacions per justificar una despesa tant important.

Gaudeixala molt!

Ah! les GS tenen 2 nivells de l'ABS i també és pot desconectar

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dl. maig 07, 2012 1:57 pm

Felicitats !!! i que la gaudeixis molts Kms. D'arguments n'hi aurien, per no acabar, a favor i en contra...personalment és una màquina de la que m'agrada TOT, menys l'estètica...però com bé has dit, per a gustos els colors...

Us imagineu... que a tots ens agradès la mateixa...??? :twisted: :twisted: :twisted:

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dl. maig 07, 2012 2:21 pm

Enhorabona per la nova moto, i si surts per Osona "a fer el reglatge" estaria be fer uns KM i comparar.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. maig 07, 2012 3:29 pm

Enhorabona per l'eleccio i benvingut al club explorer :P

Dir-te que Triumph no es que faci un pla similar al select de BMW si no que directament es treballa amb la financera de BMW aixi que es practicament el mateix. Nomes canvien les condicions del final que en un principi no hi ha opcio de canvi com fan les BMW si no que estas obligat a pagar la ultima quota a no ser que arribis a un acord amb el concecionari per que te l'acceptin com a entrada de la nova,... pero això ja es cosa del concecionari i no de la financera (aixo em van dir, vaja....)

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. maig 07, 2012 4:02 pm

Enhorabona, una compra ben raonada i una senyora MOTO!

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. maig 07, 2012 4:08 pm

Sir Trencaferro, enhorabona !

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. maig 07, 2012 4:34 pm

[quote user="Boolean" post="199628"]Enhorabona per l'eleccio i benvingut al club explorer :P

Dir-te que Triumph no es que faci un pla similar al select de BMW si no que directament es treballa amb la financera de BMW aixi que es practicament el mateix. Nomes canvien les condicions del final que en un principi no hi ha opcio de canvi com fan les BMW si no que estas obligat a pagar la ultima quota a no ser que arribis a un acord amb el concecionari per que te l'acceptin com a entrada de la nova,... pero això ja es cosa del concecionari i no de la financera (aixo em van dir, vaja....)[/quote]

Hola

No és pas el que em van dir a mi això a Girona.

Disposen de dues opcions de finançament:

1. Finançament tradicional. Per exemple una entrada de 10.000€ i 36 quotes de 188.07€/mes. Pagues 1.225,52€ d'interessos

2. Finançament SELECT fixe amb 5.440 € d'entrada, valor residual de 6.218€ i 36 quotes a 173€ (inclou assegurança crèdit). Pagues 2.358€ d'interessos.

El que pasa és que diria que depen de cada concessionari i potser aquest no volia entrar al joc. Mira la informació: Enllaç

Veient aquests imports d'interessos, potser millor estalviar una mica i pagar-la tota a la compra. T'estalvies forces diners, no?

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 07, 2012 4:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Leclerk
Presentats

Entrada Autor: Leclerk » dl. maig 07, 2012 4:35 pm

Moltes Felicitats Trencaferro !!

Una argumentació collonuda :mrgreen: .

No sabia això de la presa de 12V. a la maleta, està ben pensat.

Salut.

Leclerk
Presentats

Entrada Autor: Leclerk » dl. maig 07, 2012 4:40 pm

és com la de la esquerra de la foto? (per les antiboira, ho dic..)

Doncs la trobo molt maca.

[img align=left]http://static2.masmoto.net/novedades/fi ... rer_06.jpg[/img]

Respon

Torna a “Cerveseta”