Quina Serà La Meva Nova Montura???

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Quina Serà La Meva Nova Montura???

Entrada Autor: Boolean » dl. maig 07, 2012 4:58 pm

[quote user="CMB" post="199637"]

Veient aquests imports d'interessos, potser millor estalviar una mica i pagar-la tota a la compra. T'estalvies forces diners, no?
[/quote]

home, si t'ho pots permetre evidentment que si,... enmerdar-se amb financeres es sempre perdre calers, ja se sap.... pero quan no hi ha altra opció un select d'aquests es la millor opció per la comoditat de pagament que te.

Al concesionari no em van tancar la porta a un canvi al final del periode, pero em van dir que no era cosa de la financera si no que era cosa d'ells..... a saber :roll:

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dl. maig 07, 2012 6:44 pm

[quote user="Pasqual" post="199596"]Felicitats!

És una moto que no em desagraria gens de tenir. I malgrat tots els arguments que has donat, ni ha un de més important: m'agrada i t'enamora al veurela. El resta son justificacions per justificar una despesa tant important.

Gaudeixala molt!

Ah! les GS tenen 2 nivells de l'ABS i també és pot desconectar[/quote]

Ostres Pasqual, veus, això no ho sabia, a vegades en veure discussions sobre el tema de l'ABS i que molta gent parlava de que si si, que si no, que si va bé però hauria de ser desconectable.... Em vaig pensar que les Bmw no el podien desconectar, en aquest cas rectifico i veig que és una opció que comparteixen les dues.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dl. maig 07, 2012 6:53 pm

[quote user="Joavel" post="199616"]Felicitats !!! i que la gaudeixis molts Kms. D'arguments n'hi aurien, per no acabar, a favor i en contra...personalment és una màquina de la que m'agrada TOT, menys l'estètica...però com bé has dit, per a gustos els colors...

Us imagineu... que a tots ens agradès la mateixa...??? :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]

Tens raó, d'arguments n'hi ha un grapat, es veritat que no tot és a fabor, em vaig descuidar de posar tres aspectes que no m'agraden tant de la Explorer i estant millor a la Gs, que són:
-El rellotge en el quadre d'instruments és minúscul, està a la part superior esquerra del display, i la veritat que mig centimetre mes de grandaria no hagués fet cap nosa.
-El botó dels warnings es de color negre, molt petitó i al costat del display, lo que fa que tinguis de deixar anar la mà del manillar per activar-lo i és poc intuitiu. ( he vist algun comentari de que en frenades brusques d'emergència s'engeguen sols igual que els cotxes, i que per això no estan tant a la vista, però aquest punt no el puc confirmar.).
-L'altre són els intermitents, son blancs com marca la tendència, però personalment penso que els de leds de la alemana li donen mil voltes.

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dl. maig 07, 2012 6:55 pm

[quote user="Leclerk" post="199640"]és com la de la esquerra de la foto? (per les antiboira, ho dic..)

Doncs la trobo molt maca.

[img align=left]http://static2.masmoto.net/novedades/fi ... rer_06.jpg[/img][/quote]

Si, serà com la de l'esquerra de la foto, amb les proteccions, boires, pantalla alta etc.... ;)

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. maig 07, 2012 7:00 pm

[quote user="Trencaferro" post="199649"][quote user="Pasqual" post="199596"]Felicitats!

És una moto que no em desagraria gens de tenir. I malgrat tots els arguments que has donat, ni ha un de més important: m'agrada i t'enamora al veurela. El resta son justificacions per justificar una despesa tant important.

Gaudeixala molt!

Ah! les GS tenen 2 nivells de l'ABS i també és pot desconectar[/quote]

Ostres Pasqual, veus, això no ho sabia, a vegades en veure discussions sobre el tema de l'ABS i que molta gent parlava de que si si, que si no, que si va bé però hauria de ser desconectable.... Em vaig pensar que les Bmw no el podien desconectar, en aquest cas rectifico i veig que és una opció que comparteixen les dues.[/quote]

Que ho diguin els propietaris de les 1200GS, però has de fer una combinació un xic estranya per desconnectar-ho o canviar-ho!

Amb les 800GS, hi ha un botó que el mantens apretat i es desconnecta sol. És més senzill. Crec que a la Triumph és per un menú.

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dl. maig 07, 2012 7:01 pm

[quote user="CMB" post="199637"][quote user="Boolean" post="199628"]Enhorabona per l'eleccio i benvingut al club explorer :P

Dir-te que Triumph no es que faci un pla similar al select de BMW si no que directament es treballa amb la financera de BMW aixi que es practicament el mateix. Nomes canvien les condicions del final que en un principi no hi ha opcio de canvi com fan les BMW si no que estas obligat a pagar la ultima quota a no ser que arribis a un acord amb el concecionari per que te l'acceptin com a entrada de la nova,... pero això ja es cosa del concecionari i no de la financera (aixo em van dir, vaja....)[/quote]

Hola

No és pas el que em van dir a mi això a Girona.

Disposen de dues opcions de finançament:

1. Finançament tradicional. Per exemple una entrada de 10.000€ i 36 quotes de 188.07€/mes. Pagues 1.225,52€ d'interessos

2. Finançament SELECT fixe amb 5.440 € d'entrada, valor residual de 6.218€ i 36 quotes a 173€ (inclou assegurança crèdit). Pagues 2.358€ d'interessos.

El que pasa és que diria que depen de cada concessionari i potser aquest no volia entrar al joc. Mira la informació: Enllaç

Veient aquests imports d'interessos, potser millor estalviar una mica i pagar-la tota a la compra. T'estalvies forces diners, no?

Salut[/quote]

CMB, en Boolean té raó, funciona quasibé igual però la recompra depèn del concessionari ja que la financera és extrrna i no pròpia, el què passa es que el valor final del select ja el fan perquè sigui molt baix, i en cas de voler-la tornar si està en condicions no hi tens de tenir cap pega.
I tens raó, a Girona l'expliquen així, però es que no n'han fet mai cap crec, i potser per falta d'experiència no ho acaven d'explicar del tot correcte.

P.D. Boolean, gràcies per la benvinguda, enhorabona a tu també per l'adquisició. ;)

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dl. maig 07, 2012 7:29 pm

Enhorabona , veì. a a disfrutarla amb molts de kms, molta sort

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. maig 07, 2012 7:31 pm

Felicitats per la nova moto, però ja saps que no ens ho creiem fins que no hi ha foto...
sergibuda

they called me an accident

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 07, 2012 7:36 pm

Enhorabona, Trencaferro! Tot i que em pensava que t'havies quedat una Bandit. :mrgreen:

[quote user="Boolean" post="199628"]Enhorabona per l'eleccio i benvingut al club explorer :P

[/quote]

Ostreesssssss!! Felicitats, i plica, plica impresions, home, no siguis tan timid!!! :shock:

Imatge

No et gronxis, vinga. :D

Imatge
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 07, 2012 7:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dl. maig 21, 2012 1:50 am

En aquest video la proven en OFF. De moment dubto molt de que jo tingui prous coneixements per conduir 260kg de moto d'aquesta manera per un terra que no sigui fosc :???: , no sé qui és aquest senyor que la prova, però m'agraden més les cròniques de proves de motos que fa l'Eva!! ;)

[youtube]hfI2PK0ThUA[/youtube]

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. maig 21, 2012 9:02 am

[quote user="Trencaferro" post="200737"]En aquest video la proven en OFF. De moment dubto molt de que jo tingui prous coneixements per conduir 260kg de moto d'aquesta manera per un terra que no sigui fosc :???: , no sé qui és aquest senyor que la prova, però m'agraden més les cròniques de proves de motos que fa l'Eva!! ;)

[youtube]hfI2PK0ThUA[/youtube][/quote]

Hola

La veritat que o ell és certament molt petit o la moto es veu molt gran a sota seu... Però la porta bastant bé i explica coses encertades per un ús en off. Potser s'ha oblidat que ha baixat una mica la pressió dels neumàtics, crec que s'observa en algunes imatges.

Genial quan controla la moto derrapant des del terra a fora de la moto i quan fa la baixadeta recta d'uns 3 metres de desnivell.

Llàstima que sembla un italià d'argentina, sino el convidariem a venir a fer voltes per les muntanyes de per aqui i que ens acabes d'ensenyar com va la Tiger per pistes...

A mi m'agrada el menú per desconnectar el control de tracció i l'ABS per menú. El botó que té la Crosstourer sembla posat amb mala baba per un dissenyador i no es pot desconnectar el ABS. Per tant ni somiar de posar-la per pistes.

Salut

Respon

Torna a “Cerveseta”