Camino De La Muerte (Bolivia) Amb GS 1200
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Camino De La Muerte (Bolivia) Amb GS 1200
:tremolant :eyes :tremolant :eyes :tremolant :eyes :tremolant
[youtube]cPBbvn3uPPg[/youtube]
[youtube]cPBbvn3uPPg[/youtube]

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Camino De La Muerte (Bolivia) Amb GS 1200
Vinga Randy, fem-hi una GT ???
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Eva" post="199669"]Vinga Randy, fem-hi una GT ???[/quote]

Bé, ara en serio....

Bé, ara en serio....

- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
A mi em surt l'enllaç "trencat", no puc veure el video... :crys :crys
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
No sé si m'ho sembla o és així però sembla que la pista faci esquena d'ase i a més a més humida :tremolant
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Ramon" post="199676"]No sé si m'ho sembla o és així però sembla que la pista faci esquena d'ase i a més a més humida :tremolant[/quote]
Impressioanant ... i crec que van amb rodes mixtes ... si al menys portessin tacos ... tela marinera !!! :shock: ... quant hi anem ? :mrgreen:
Impressioanant ... i crec que van amb rodes mixtes ... si al menys portessin tacos ... tela marinera !!! :shock: ... quant hi anem ? :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 07, 2012 9:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Eva" post="199669"]Vinga Randy, fem-hi una GT ???[/quote]
Eva........
Si no recordo malament no fa massa hi va ser ben a prop i vau fugir ben lluny!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva........
Si no recordo malament no fa massa hi va ser ben a prop i vau fugir ben lluny!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
si que impressiona, si...però no entenc aquesta mania de posar música als videos com aquest...quan se sent de fondo algun comentari o expressió de qui condueix...
salut i kms
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- CMB
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="199678"][quote user="Ramon" post="199676"]No sé si m'ho sembla o és així però sembla que la pista faci esquena d'ase i a més a més humida :tremolant[/quote]
Impressioanant ... i crec que van amb rodes mixtes ... si al menys portessin tacos ... tela marinera !!! :shock: ... quant hi anem ? :mrgreen:[/quote]
Certament impressionant!
De totes maneres, crec que la càmara provoca aquest efecte! Que ho confirmin els que la tenen.
Jo que tinc vertígen, passaria per la banda dreta tota l'estona, més que res per por! :crys :crys :crys
Es veuen uns bon penyasegats!
Per la resta es veu una pista ben fàcil que fins no fa gaire hi passaven camions. Per tant serà ben senzilla de fer!
Impressioanant ... i crec que van amb rodes mixtes ... si al menys portessin tacos ... tela marinera !!! :shock: ... quant hi anem ? :mrgreen:[/quote]
Certament impressionant!
De totes maneres, crec que la càmara provoca aquest efecte! Que ho confirmin els que la tenen.
Jo que tinc vertígen, passaria per la banda dreta tota l'estona, més que res per por! :crys :crys :crys
Es veuen uns bon penyasegats!
Per la resta es veu una pista ben fàcil que fins no fa gaire hi passaven camions. Per tant serà ben senzilla de fer!
- CMB
- Presentats
[quote user="JordiTrident" post="199695"]si que impressiona, si...però no entenc aquesta mania de posar música als videos com aquest...quan se sent de fondo algun comentari o expressió de qui condueix...
salut i kms[/quote]
+1
salut i kms[/quote]
+1
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Ruta fantàstica, fa impresió.... us la imagineu de nit?
- Eva
- Presentats
[quote user="JAUMOT" post="199698"]Ruta fantàstica, fa impresió.... us la imagineu de nit?[/quote]
Si de día ja em donaria yuyu :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant ... de nit diuen que surten els esperits dels morts en aquesta carretera :twisted: :twisted: ....
Si de día ja em donaria yuyu :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant ... de nit diuen que surten els esperits dels morts en aquesta carretera :twisted: :twisted: ....
- Eva
- Presentats
[quote user="CMB" post="199697"][quote user="JordiTrident" post="199695"]si que impressiona, si...però no entenc aquesta mania de posar música als videos com aquest...quan se sent de fondo algun comentari o expressió de qui condueix...
salut i kms[/quote]
+1[/quote]
+2
salut i kms[/quote]
+1[/quote]
+2
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aixo es una autopista !!!!! sembla mentida que sigueu tan temerossos :eyes :eyes
- Eva
- Presentats
[quote user="CMB" post="199694"][quote user="Eva" post="199669"]Vinga Randy, fem-hi una GT ???[/quote]
Eva........
Si no recordo malament no fa massa hi va ser ben a prop i vau fugir ben lluny!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Tens raó... :roll: :roll:
Bueno... coses de Transalp ... :shock: :shock:
Eva........
Si no recordo malament no fa massa hi va ser ben a prop i vau fugir ben lluny!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Tens raó... :roll: :roll:
Bueno... coses de Transalp ... :shock: :shock:
- Eva
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="199706"]aixo es una autopista !!!!! sembla mentida que sigueu tan temerossos :eyes :eyes[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Fins i tot veient el video dona vertigen
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Eva
- Presentats
Tot avui que penso en aquest video i.... al final la conclusió que he tret.... que a aquesta carretera m´encantaria anar.hi a buscar bolets ( es que sóc de pagés :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ), carregaria el cistell al top case , i a la meitat em pararia, agafaria el cistell i aniría a buscar bolets....

En acabat, continuaria la ruta i al final... després d´haver superat la carretera de la mort... em menjaria els bolets......
..... oi que així dona menys por ???!!!
Qui no es conforma ....és perque no vol ;)

En acabat, continuaria la ruta i al final... després d´haver superat la carretera de la mort... em menjaria els bolets......
..... oi que així dona menys por ???!!!
Qui no es conforma ....és perque no vol ;)
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Kpeps" post="199706"]aixo es una autopista !!!!! sembla mentida que sigueu tan temerossos :eyes :eyes[/quote]
Potser es una "autopista", però massa sovint acaba amb "autòpsia"
.
Segons la llegenda, en una corba un conductor es va estimbar barranc avall. Com a agraïment a Nostro Senyor, s'ha quedat tota la resta de la seva vida en aquella corba, amb un banderí vermell per advertir als altres conductors en el cas de que vingui un vehicle en sentit contrari. Viu de qualsevol cosa que li donen, com a agraïment, els que habitualment hi circulen :cerv :cerv .
Jo tenia la esperança de que durant la Transalp World Tour hi passarien. El que trobo estrany es que, tractat-se d'una carretera farcida de camions en ambdós sentits, els del vídeo no s'han trobat a ningú. Potser les autoritats ho han convertit en una atracció turística i cobren un dineral als turistes a canvi d'un dia amb el trànsit tancat, m'imagino....
Jordi "Prony" :ban :ban
Potser es una "autopista", però massa sovint acaba amb "autòpsia"
Segons la llegenda, en una corba un conductor es va estimbar barranc avall. Com a agraïment a Nostro Senyor, s'ha quedat tota la resta de la seva vida en aquella corba, amb un banderí vermell per advertir als altres conductors en el cas de que vingui un vehicle en sentit contrari. Viu de qualsevol cosa que li donen, com a agraïment, els que habitualment hi circulen :cerv :cerv .
Jo tenia la esperança de que durant la Transalp World Tour hi passarien. El que trobo estrany es que, tractat-se d'una carretera farcida de camions en ambdós sentits, els del vídeo no s'han trobat a ningú. Potser les autoritats ho han convertit en una atracció turística i cobren un dineral als turistes a canvi d'un dia amb el trànsit tancat, m'imagino....
Jordi "Prony" :ban :ban
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 10, 2012 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.