10.000.000.000
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: 10.000.000.000
Realment el mon és molt injust!
Sembla ser que els governants s'obliden que un país està format de persones!
Sembla ser que els governants s'obliden que un país està format de persones!
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="CMB" post="199730"]Realment el mon és molt injust!
Sembla ser que els governants s'obliden que un país està format de persones![/quote]
I que aquestes persones son els qui els posen a davant del govern, per això es mereixen un respecte, que ara no hi es.
Sembla ser que els governants s'obliden que un país està format de persones![/quote]
I que aquestes persones son els qui els posen a davant del govern, per això es mereixen un respecte, que ara no hi es.
joanp55 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 08, 2012 9:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
Vergonyós tot plegat, quina pena de país :enfaduu
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Els tenen quadrats !!! :enfaduu Ja ho diuen que tenim els polítics que ens mereixem !!! :enfadat
Gas a la burra!!!
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Es vergonyós i l'any passat el sou mitjà dels alts executius de la banca va ser 3.700.000 €, es gasten els euros a palades i desprès els hem de rescatar. QUIN FASTIG! Aquesta pasta no la veurem nosaltres en tota la nostra vida.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Injust ??!! :shock:
Això és un escàndol !!
Injust ??!! :shock:
Això és un escàndol !!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
A mi, el que em va enrabietar al seu moment es que jo havia contractat la meva hipoteca a Banca Jover i, sense demanar-me permís, al ser absorbida per Caja Madrid, vaig passar a formar part d'aquest tinglado. Com que no hi havia res a fer em vaig estar aguantant però el mateix dia que vaig liquidar la hipoteca, a les nou del mati, vaig entrar a la oficina per donar de baixa tot el que allà hi pogués haver al meu nom.
Suposo que quan va ser absorbida deuria tenir alguna llei al meu favor que em permetés canviar a un altra entitat sense cap cost però tampoc em van informar.
Estem ben fotuts..........fa poc que defensava la unitat perquè la península es el mercat de la gran majoria de petites empreses familiars catalanes però ara potser hi posaria un mur com el que hi ha a Cisjordània, tot i que llavors no tindríem la sort d'agafar l'AVE cap Extremadura. Comunitat que te llocs tan encantadors i interessants com Puertohurraco.
Apa, vaig a dinar que sinó m'escalfo.....
Suposo que quan va ser absorbida deuria tenir alguna llei al meu favor que em permetés canviar a un altra entitat sense cap cost però tampoc em van informar.
Estem ben fotuts..........fa poc que defensava la unitat perquè la península es el mercat de la gran majoria de petites empreses familiars catalanes però ara potser hi posaria un mur com el que hi ha a Cisjordània, tot i que llavors no tindríem la sort d'agafar l'AVE cap Extremadura. Comunitat que te llocs tan encantadors i interessants com Puertohurraco.
Apa, vaig a dinar que sinó m'escalfo.....
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Diria més.
S'obliden que estan alla, per que treballin per el poble. Són els nostres treballadors.
I sovint també ho oblidem el poble.
Si un treballador no fa bé la feina...al carrer i un altre!
Diria més.
S'obliden que estan alla, per que treballin per el poble. Són els nostres treballadors.
I sovint també ho oblidem el poble.
Si un treballador no fa bé la feina...al carrer i un altre!
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ara ja es de tots,de totes maneres millor que els ajudin,que potser seria pitjor que no ho fesin,que a fi de contes estan com estan per confiar-se massa,pobrets......
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo els hi donaria un cop de mà als politics. Ells sols no poden.
Aniria als corresponents parlaments, i d allà no em movia del seu costat jo i uns quants.
Ja els hi portariem matalassos per dormir, pizzes o el k fes falta. :twisted:
Ajudar-los a decidir k deixin morir els bancs corresponents, i tirar el nostre caler, k rescatin els diposits, ja es va inventar una llei, per aquests suposits.
Jo ho entenc, ells hi tenen masses amiguetes e interessos, sols no poden.
Aniria als corresponents parlaments, i d allà no em movia del seu costat jo i uns quants.
Ja els hi portariem matalassos per dormir, pizzes o el k fes falta. :twisted:
Ajudar-los a decidir k deixin morir els bancs corresponents, i tirar el nostre caler, k rescatin els diposits, ja es va inventar una llei, per aquests suposits.
Jo ho entenc, ells hi tenen masses amiguetes e interessos, sols no poden.
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Ja ho deia La trinca en el seu article 26 que en cas de compromis el califa (els politics) poden passar-se pels "dellonsis" totes les lleis del pais......I el poble? que el donguin pel xuvi dubi huaa...
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Pot ser hauríem de canviar la xifra que dóna títol al post, sembla que s'ha quedat curta de bon troç.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="202226"]Pot ser hauríem de canviar la xifra que dóna títol al post, sembla que s'ha quedat curta de bon troç.[/quote]
Exacte, sembla que anem per 23.000.000.000 ............................................ i pujant :enfadat :enfadat :enfadat
Exacte, sembla que anem per 23.000.000.000 ............................................ i pujant :enfadat :enfadat :enfadat
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Ens volen fer combregar amb rodes de molí, però això de BANKIA és una ESTAFA amb tots els de la llei, un ENGANY o CORRUPCIÖ.
On son tots aquests diners ? Aeroports sense avions, ciutats fantasma, autopistes i trens nous a la capital del regne i costa levantina, Iberia, crèdits mil-lionaris als "amigos", CR7, negocis i renegocis negociats i tancats en alguna llotja de camp de futbol...etc, etc,
Només espero que: ja que el sac es plè espero que no sigui lligat.
On son tots aquests diners ? Aeroports sense avions, ciutats fantasma, autopistes i trens nous a la capital del regne i costa levantina, Iberia, crèdits mil-lionaris als "amigos", CR7, negocis i renegocis negociats i tancats en alguna llotja de camp de futbol...etc, etc,
Només espero que: ja que el sac es plè espero que no sigui lligat.