Matinal, Esmorsar A Montagut
Moderador: Airald
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Matinal, Esmorsar A Montagut
Amb en XEVI, i un servidor habiem pensat de anar a esmorsar a montagut (poble on viu en pascual) ( fan una cua de bou que ten llepes els dits) , despres enfilar cap a beget,coll d'ares, camprodon, ripoll i cap a casa, qui vulgui i pugui venir, sereu benvinguts, com mes serem mes riurem diuen,, mes o menys a les 9 hauriem de ser a taula ja, o sigui que a les 8.15 es podria surtir de torello, be fins disabte el qui pugui, ah secepta tot tipus de canvis amb el que he proposat, gracies
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Matinal, Esmorsar A Montagut
O sigui que aquest cop em fas el salt amb en Xavier oi??? :enfadat :enfadat
Sort en teniu que no tinc moto i dissabte treballo, que si no, ja podrien tallar una altre cua!! Mmmmm.... Els qui no l'hagueu provat mai us asseguro que val molt i molt la pena, tant la cua, com la ruta. La companyia.........veig que serà inmillorable de moment! :D
Passeu-vos'ho molt bé, i vigileu amb el colesterol, records!
Ah! I com que sé que per poc que pugui, el pasqual també assistirà al tiberi, molt records per a ell també!
P.D. Cabirol, no és per fer-te enveja, i potser és casualitat, però avui per sopar, m'acabo de menjar un cibet de cabirol tendre que vam pelar (treure la pell) aquesta setmana, que t'asseguro que n'hi ha per llepar-se'n els dits.
Si cambieu de ruta i voleu venir a la Val D'Aran, us convido a provar-lo que n'ha sobrat. ;)
Sort en teniu que no tinc moto i dissabte treballo, que si no, ja podrien tallar una altre cua!! Mmmmm.... Els qui no l'hagueu provat mai us asseguro que val molt i molt la pena, tant la cua, com la ruta. La companyia.........veig que serà inmillorable de moment! :D
Passeu-vos'ho molt bé, i vigileu amb el colesterol, records!
Ah! I com que sé que per poc que pugui, el pasqual també assistirà al tiberi, molt records per a ell també!
P.D. Cabirol, no és per fer-te enveja, i potser és casualitat, però avui per sopar, m'acabo de menjar un cibet de cabirol tendre que vam pelar (treure la pell) aquesta setmana, que t'asseguro que n'hi ha per llepar-se'n els dits.
Si cambieu de ruta i voleu venir a la Val D'Aran, us convido a provar-lo que n'ha sobrat. ;)
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 11, 2012 12:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai com us cuideu els de la plana :eyes
Bé, espero que feu alguna foto pels que ens toca "xupar" banqueta en comptes dels dits després d¡un bon tiberi.
AH, peneseu a regular els ESA, després d'una bacanal així segur que us farà falta :twisted:
Records i fins aviat ;)
Bé, espero que feu alguna foto pels que ens toca "xupar" banqueta en comptes dels dits després d¡un bon tiberi.
AH, peneseu a regular els ESA, després d'una bacanal així segur que us farà falta :twisted:
Records i fins aviat ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Osti Josep Mª... perque aquest cap de setmana és la Festa Major de Castellolí, que si no m'apuntava a al sortida.
Fa dies que no faig quilòmetres ( :mrgreen: :mrgreen: ) i sempre val la pena rodar per les vostres contrades.
Que disfruteu molt... i records a la Inès !!
Fa dies que no faig quilòmetres ( :mrgreen: :mrgreen: ) i sempre val la pena rodar per les vostres contrades.
Que disfruteu molt... i records a la Inès !!
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
[quote user="Cabirol" post="199902"]Amb en XEVI, i un servidor habiem pensat de anar a esmorsar a montagut (poble on viu en pascual) ( fan una cua de bou que ten llepes els dits) , despres enfilar cap a beget,coll d'ares, camprodon, ripoll i cap a casa, qui vulgui i pugui venir, sereu benvinguts, com mes serem mes riurem diuen,, mes o menys a les 9 hauriem de ser a taula ja, o sigui que a les 8.15 es podria surtir de torello, be fins disabte el qui pugui, ah secepta tot tipus de canvis amb el que he proposat, gracies[/quote]
T`he enviat un privat
T`he enviat un privat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Jo, per si de cas haguessin acabat la cua de bou, ja em porto el cabirol. Només em preocupa haver-lo de pelar...
Gràcies per la oferta Guifré, aquesta vegada no però ja en fotarem alguna per la Val d'Aran. Et donarem feina.
Gràcies per la oferta Guifré, aquesta vegada no però ja en fotarem alguna per la Val d'Aran. Et donarem feina.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 11, 2012 11:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
.
Amb el permìs dels organitzadors...m`apunto a la sortida.
Fins demà. :D :form
(CABIROL,ja hem diràs l`hora de trobada aqui al barri )
Amb el permìs dels organitzadors...m`apunto a la sortida.
Fins demà. :D :form
(CABIROL,ja hem diràs l`hora de trobada aqui al barri )
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Llàstima, demà hem d'anar a canviar la roda del davant, si no ens apuntàvem. Que vagi molt bé!
Una abraçada a tots i ens veiem aviat. :ksss
Una abraçada a tots i ens veiem aviat. :ksss
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Hola Josep Mª,
Jo, si m'hi voleu m'apunto!!!
Ja vindria directament a Montagut!!!
Ja diras on hem de quedar.
Jo, si m'hi voleu m'apunto!!!
Ja vindria directament a Montagut!!!
Ja diras on hem de quedar.
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ostres sap greu, per demà ja tinc un altre compromís que si no m'apuntava.
En fi, hi ha més dies que llonganisses;)
Espero i desitjo que tinguin bou i que en Xavier no tingui de pelar en Cabirol :mrgreen:
En fi, hi ha més dies que llonganisses;)
Espero i desitjo que tinguin bou i que en Xavier no tingui de pelar en Cabirol :mrgreen:
- Cabirol
- Presentats
[
Si cambieu de ruta i voleu venir a la Val D'Aran, us convido a provar-lo que n'ha sobrat. ;)[/quote]
Eis guifre, que dius que heu pelat, un ""cabirol"" segur que si esta ben cuinat esta bonisim, guardem un taperware,,, llastima que no ens puguis acompanyar
, ja tesplicarem com ha anat..
Si cambieu de ruta i voleu venir a la Val D'Aran, us convido a provar-lo que n'ha sobrat. ;)[/quote]
Eis guifre, que dius que heu pelat, un ""cabirol"" segur que si esta ben cuinat esta bonisim, guardem un taperware,,, llastima que no ens puguis acompanyar
, ja tesplicarem com ha anat..
- Cabirol
- Presentats
Segur que un altre disabte la tornem a liar fen esmorçar- ruta matinal,
Mininos, la roda ja la hauries de tenir cambiada, tranki que en farem d'altres...
gearbox, lo dit ,ja en farem mes... gracies , salutacions ala dolors
Ramon, llastima que estiguis promès per demà, ja en montarem mes...
Mininos, la roda ja la hauries de tenir cambiada, tranki que en farem d'altres...
gearbox, lo dit ,ja en farem mes... gracies , salutacions ala dolors
Ramon, llastima que estiguis promès per demà, ja en montarem mes...
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo treballo..... :crys :crys :crys
Josep María ... penja alguna foto per alegrar-me el día :kiss
I que os divertiu molt i molt
I que os divertiu molt i molt
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 11, 2012 10:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cabirol
- Presentats
[quote user="Eva" post="199964"]Jo treballo..... :crys :crys :crys
I que os divertiu molt i molt[/quote]
Eva, no tu post montar?? si mes no nomes esmorsar?? be un altre dia sera, uis aixo de fotos si que en podem fer pero penjarles ja sera unaltre cosa, avera si els que serem hi ha algu que en sapiga, .. eva no treballis gaire
I que os divertiu molt i molt[/quote]
Eva, no tu post montar?? si mes no nomes esmorsar?? be un altre dia sera, uis aixo de fotos si que en podem fer pero penjarles ja sera unaltre cosa, avera si els que serem hi ha algu que en sapiga, .. eva no treballis gaire
- Cabirol
- Presentats
be, si hi ha algù que a ultimahora vol venir, dema a les 9 del mati al restaurant que hi ha al entrar a montagut, fins demaaa
- Cabirol
- Presentats
[quote user="GRUM" post="199918"]Carai com us cuideu els de la plana :eyes
Records i fins aviat ;)[/quote]
eis company , llastima que estiguis comvalescent, milloret , avera si la proxima ens podem veure al 100% salutacions ala parella( no recordu el nom, sera que amb faig gran?)
Records i fins aviat ;)[/quote]
eis company , llastima que estiguis comvalescent, milloret , avera si la proxima ens podem veure al 100% salutacions ala parella( no recordu el nom, sera que amb faig gran?)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quina ruta mes maca,recordo que l'any pasat vaig fer una GT per aquestes contrades,llastima de no poder acompanyar-vos que tenim EXPOBAGESSSS i em toca pencar ;) ;) que gaudiu de la ruta.
p.d. mes val que porteu fiambrera que en Cabirol es faria car de pelar,jajjajjaja.
p.d. mes val que porteu fiambrera que en Cabirol es faria car de pelar,jajjajjaja.
- Cabirol
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="199969"]quina ruta mes maca,recordo que l'any pasat vaig fer una GT per aquestes contrades,llastima de no poder acompanyar-vos que tenim EXPOBAGESSSS i em toca pencar ;) ;) que gaudiu de la ruta.
p.d. mes val que porteu fiambrera que en Cabirol es faria car de pelar,jajjajjaja.[/quote]
pot ser que mi repensi de anar amb aquesta gent que volen ""pelar "" el cabirol, mentres dormu mho penserè
josep ,molta sort i moltes vendes a expobagessss
p.d. mes val que porteu fiambrera que en Cabirol es faria car de pelar,jajjajjaja.[/quote]
pot ser que mi repensi de anar amb aquesta gent que volen ""pelar "" el cabirol, mentres dormu mho penserè
josep ,molta sort i moltes vendes a expobagessss
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ep! Això s'avisa amb temps. Demà ( de fet d'aqui 6 horetes) intentaré seguir als "cracs" de la Ruta del Ter.
Què vagi bé l'esmorzar i la ruta
Què vagi bé l'esmorzar i la ruta
- Cabirol
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="199975"]Ep! Això s'avisa amb temps. Demà ( de fet d'aqui 6 horetes) intentaré seguir als "cracs" de la Ruta del Ter.
Què vagi bé l'esmorzar i la ruta[/quote]
gracies pascual
Que os vaji be la ruta del ter, segur que repetim algun altre dia...
Què vagi bé l'esmorzar i la ruta[/quote]
gracies pascual
Que os vaji be la ruta del ter, segur que repetim algun altre dia...