Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 12, 2012 12:39 am

Conseguirà restar vendes a la BMW RT? El temps ho dirà.... :roll:
Porta el mateix motor que la Tiger, però falta saber la potencia.

Imatge


Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Trencaferro » ds. maig 12, 2012 7:58 am

No té mala pinta, a falta de saber la potència real, suposo que els 137 cv de l'actual explorer els tindrà segur, estèticament parlant, éstà bastant calcada a la RT, ara faltarà veure si han aconseguit millorar els pocs punts febles de la BMW, i no ho tindran gens fàcil.
A veure quuan surti què tal va.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 23, 2012 10:15 am

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: CMB » ds. juny 23, 2012 10:30 am

I aquesta meravella quan ha de sortir?

El motor serà una canya! Al ser el mateix que el de la Tiger Explorer.

La única 'pega' que li veig és que és massa semblant a la RT de BMW. Hagessin pogut diferenciar-se una mica més!

Suposo que aviat sortiran fotos de la nova Honde VFR 1200 T, no? (apart de les que van sortir fa uns 2 anys)

Imatge
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 23, 2012 10:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Trencaferro » ds. juny 23, 2012 11:01 am

Té, aqui tens algunes caracteristiques que han dinat de moment a conèixer:

"Triumph lanza la nueva Trophy

La fábrica británica aterriza con fuerza en el segmento Touring con todo un portento de tecnología para los grandes viajes

Triumph Motorcycles presenta en público durante este fin de semana en los Tridays de Neukirchen (Austria) su nueva Triumph Trophy 1212cc con la que entra con fuerza en el segmento de motos touring. Este modelo, que volverá a ver la luz en el festival Triumph Live en Mallory Park, desde el 31 de agosto hasta el 2 de septiembre, se presenta como la Triumph más avanzada tecnológicamente. La Trophy es la tercera moto totalmente nueva que la firma de Hinckley lanza en 18 meses, lo que confirma la apuesta de Triumph por el diseño, la tecnología y la ingeniería.

La nueva Trophy 2013 viene cargada con numerosas funcionalidades tecnológicas, muchas de las cuales vienen de serie, y, monta el motor tricilíndrico de 1215cc que comparte con la galardonada Tiger Explorer, que entrega unos impresionantes 134 ps a 8900 revoluciones y 120NM de par con una suavidad asombrosa. Además cuenta con un cardan mejorado con intervalos de mantenimiento cada 16.000 km. y revisiones en mayor profundidad cada 32.000 km.

Para garantizar las cotas más elevadas de refinamiento, la Trophy incorpora mejoras que permiten una entrega de potencia suave y controlable. Entre ellas cabe destacar su sistema de inyección con acelerador electrónico, el árbol de equilibrado del motor que hace desaparecer cualquier vibración y el sistema de amortiguación torsional para transmitir la potencia de la caja de cambios al cardan a través de un engranaje cónico.

Estas características, combinadas con el extenso programa llevado a cabo para perfeccionar su chasis, proporcionan el máximo confort en carretera. Algo a lo que también contribuye el trabajo aerodinámico realizado sobre su carenado y pantalla electrónicamente ajustable, capaz de elevarse hasta 16,4 cm y con una función de memoria que vuelve a situar la pantalla en la última posición por defecto cuando se arranca la moto. Además, la comodidad del piloto y del pasajero se ve incrementada con una amplia gama de opciones de asiento como los asientos calefactables trasero y delantero. Adicionalmente, el asiento del piloto puede regularse en altura oscilando entre los 800 y los 820mm.

Junto a los elementos ya mencionados, la Trophy cuenta de serie con avances tecnológicos que la posicionan como la perfecta touring. Su sistema de frenada combinada, el ABS y la tecnología ride-by-wire, que proporciona el control de crucero y control de tracción (desconectable), permiten recorrer con total comodidad y con consumos contenidos las grandes distancias que puede permitirse un depósito con una autonomía de 26 litros. Por si fuera poco, la firma británica también ha incluido en su nuevo modelo faros ajustables electrónicamente, asiento del pasajero de altura regulable, guantera con toma de corriente de 12v y cierre de seguridad, caballete central y el exclusivo Sistema de Equipaje Dinámico de Triumph (TDLS).

Este sistema contribuye a mantener un mejor equilibrio de la moto ya que permite que cada maleta, con capacidad de 31 litros (también incluidas de serie), oscile en un arco de hasta 5 grados de inclinación, mejorando así la seguridad y estabilidad. Si fuese necesaria capacidad de almacenamiento adicional, la Trophy cuenta con un sistema “Plug & Play” que permite incorporar un baúl trasero opcional de 55l. de capacidad de una manera sencilla y rápida.

Para aquellos que aún quieran más, tienen a su disposición la versión SE de la Triumph Trophy que incorpora un potente sistema de audio integrado, con tecnología Bluetooth, puerto USB, y compatibilidad con iPod/reproductor de MP3. La SE cuenta además con suspensión electrónica ajustable de WP, que se puede configurar fácilmente a través de la pantalla LCD combinando el tipo de suspensión: Deportiva, Normal, o Confort; y la carga de la moto: Sólo, Sólo más equipaje, o 2+equipaje. Esta edición especial también tiene la ventaja del Sistema de monitorización de la Presión de Neumáticos, que añade una mayor seguridad al piloto, mientras que una toma de corriente integrada de 12v en la plaza del pasajero permite añadir más accesorios.

La presentación oficial a prensa de la moto más avanzada tecnológicamente de Triumph tendrá lugar en septiembre y, desde octubre de 2012, cuando se confirmarán sus precios, la Triumph Trophy y su versión SE se empezarán a comercializar en colores Azul Pacifico o Plata Lunar, con garantía de dos años, sin límite de kilometraje."
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Trencaferro » ds. juny 23, 2012 11:08 am

De moment veig que com a coses a destacar són revisions de importància cada 32.000kms. :eyes , la cúpula frontal que permet d'elebar-se fins a 16,5cms. I a part té memòria un cop l'engegues de la última posició en la que l'has deixat (això mereix un aplaudiment ja que sempre et passes l'estons ajustant la pantalla, i quan la tens a punt després pares i au....).
I per últim que portarà suspensió electrònica, crec que per primera vegada en una moti de la marca. Caldrà veure què tal.

Per cert, és el tercer model completament nou que treu Triumph en els últims 18 mesos, demòstra que la marca està treballant amb empenta.

Si la Trophi hagués sortit juntament amb la Tiguer, hagués tingut greus problemes per decidir-me.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. juny 23, 2012 11:23 am

De lluny i a primer cop de vista es una BMW 1200RT , es massa descarat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 23, 2012 11:26 am

El model SE portarà les WP ajustables electrònicament. O sigui, com les ESA de BMW.
Veig que fallen en el pes: 301 kg. :shock:
Un altre fallo molt gran que veig és que no vingui de sèrie amb llums de xenón. :roll:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------



Motor

Tipo Refrigeración líquida, 12 válvulas, DOHC, 3 Cilindros en línea
Cilindrada 1.215cc
Diámetro/Carrera 85 × 71,4mm
Par Máximo EC 121nm a 6.400rpm
Sistema de Inyección sistema de inyección con acelerador electrónico
Escape -escape lateral de acero inoxidable 3 en 1
Transmisión Secundaria -árbol de transmisión por cardan
Embrague multidisco en baño de aceite
Caja de Cambios -6 velocidades
Capacidad de aceite -4,0 litros (1,1 us gals)

Parte ciclo

Chasis -Doble viga de aluminio
Basculante Monobrazo de aleación de aluminio con árbol de transmisión por cárdan
Llanta delantera -Aleación de aluminio fundido de 5 radios 17 × 3,5 pulgadas
Llanta trasera -aleación de aluminio fundido de 5 radios 17 × 6,0 pulgadas
Neumático delantero -120/70 ZR17
Neumático trasero -190/55 ZR17
Suspensión delantera -Horquilla invertida WP de 43mm, ajustable manualmente en extensión con 130mm de recorrido.
Suspensón trasera -Monoamortiguador WP con depósito separado, con ajuste hidraúlico de pre-carga y extensión con 120mm de recorrido de rueda
.
Freno trasero - Doble disco flotante de 320mm, pinzas Nissin de 4 pistones, sistema de frenada combinada (freno delantero se activa parcialmente con el trasero), ABS (no desconectable)
Freno delantero Disco de 282mm. Pinza deslizante Nissin de 2 pistones, ABS (no desconectable)
Bomba de freno delantero, cilindro maestro Cilindro maestro Nissin de 14 mm de diámetro
Cuadro de Instrumentos/funciones Longitud Doble indicador analógico (cuentarrevoluciones y velocímetro) con pantalla multi función LCD y luces ambientales regulables en intensidad para evitar brillos y asegurar óptima visión, doble contador parcial (1 con función de reinicio automático ajustable), información sistema de audio, información estado TES (Triumph Electronic Suspension), información estado TPMS (monitorización presión neumáticos) aforador, indicador de autonomía, aviso mantenimiento, indicador de marcha engranada, reloj, indicador temperatura ambiente, función alerta heladas y estado puños y asiento calefactable (accesorios), luces emergencia, indicador cruise control, regulador de altura faros delanteros y mandos en manillar

Dimensiones

Anchura (manillares) -975mm
Altura sin retrovisores 1.435mm – 1.555 mm
Altura del asiento -800mm – 820mm
Distancia entre ejes -1.542mm
Lanzamiento/Avance 27,0º / 119,0 mm
Capacidad del depósito de gasolina -26 litros (5,3 us gals)
Peso en orden de marcha -301kg
Potencia Máxima EC -99kW x 8900rpm
Par Máximo EC -120Nm x 6450rpm
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 23, 2012 11:29 am, en total s’ha editat 2 vegades.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Llagasta » ds. juny 23, 2012 11:34 am

Em sembla que a la Bayesrische Motoren Werke ja comencen a estar alterats de veritat.... :enfadat

pel que fa a aquesta Trophy una moto maca de veritat ( a qui l´hi agradin les Touring clar ) i amb
aquest motor tri que fa treure el barret.

Llàstima que aquesta marca no vagi acompanyat per una més gran xarxa de concessionaris oficials , molta gent es compraria una Triumph, però es agafa massa lluny...... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 23, 2012 11:49 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 23, 2012 11:38 am

[quote user="Llagasta" post="204854"]Em sembla que a la Bayesrische Motoren Werke ja comencen a estar alterats de veritat.... :enfadat[/quote]

Normal. Oite què vaig posar al fil de l'Explorer:

[quote user="Randy-650" post="204759"]Al tanto a U.K! :eyes Lider de vendes! I llàstima no posin la llista complerta. :roll:

Imatge[/quote]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Llagasta » ds. juny 23, 2012 11:46 am

A Anglaterra i una mica per la novetat.... ja veurem els propers mesos com vá.... el que si està clar , es que BMW necessita treure la GS d´aigua ja...... haurà possat sobre la taula lo bó i millor de " l´empresa " i en vista de les cartes que juguen els contrincants, intentará continuar essent la nº.1 de les maxitrails.... es alló de qui riu l´ultim riu millor. :-o

També està al caure una nova GS 800...... doncs es volen treure de damunt totes les mosques en forma de Tiger 800 que sobrevolen el pastis de les vendes..... :roll:

Ja l´hi treuen suc ja, a aquest ( bon ) motor tri !!!! :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 23, 2012 11:59 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 23, 2012 11:50 am

[quote user="STELVIO 00" post="204852"]De lluny i a primer cop de vista es una BMW 1200RT , es massa descarat[/quote]

Suzuki va treure una de les millors trails del mercat i amb un èxit inesperat. Però com que Suzuki no ho va patentar...

Imatge
Imatge

Saps què va fer BMW? :roll: Copiar el pico-pato, que s'ha convertit en la gallina dels ous d'or de la casa bavaresa.

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: SisoRT » ds. juny 23, 2012 11:56 am

Progressen adequadament, només els hi falta llençar un cilindre i torçar els dos restants. Es faran un fart de vendre motos :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 23, 2012 11:56 am

[quote user="Llagasta" post="204856"]

També està al caure una nova GS 800...... doncs es volen treure de damunt totes les mosques en forma de Tiger 800 que sobrevolen el pastis de les vendes..... :roll:[/quote]

Doncs com no s'espavilin, ja mateix els atrapen.

Llistes de vendes de motos grosses gener-abril a Espanya:

6º..........................BMW F 800 GS.........232 unitats

13º .................. TRIUMPH TIGER 800........154 unitats
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Llagasta » ds. juny 23, 2012 12:03 pm

[quote user="Randy-650" post="204858"][quote user="STELVIO 00" post="204852"]De lluny i a primer cop de vista es una BMW 1200RT , es massa descarat[/quote]

Suzuki va treure una de les millors trails del mercat i amb un èxit inesperat. Però com que Suzuki no ho va patentar...


Saps què va fer BMW? :roll: Copiar el pico-pato, que s'ha convertit en la gallina dels ous d'or de la casa bavaresa.


[/quote]

Cu*+ó Randy: dir que el bec-d´-ànec ha estat la gallina dels ous d´or de la casa bavaresa ????? vols dir que no es filar massa prim ????
si ho haguès sabut la competència totes les motos anirien amb un bec d´anec davant del llum. :twisted:

:mrgreen:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 23, 2012 12:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: 650X » ds. juny 23, 2012 12:55 pm

[quote user="SisoRT" post="204860"]Progressen adequadament, només els hi falta llençar un cilindre i torçar els dos restants. Es faran un fart de vendre motos :mrgreen:[/quote]

Correcte, si t'hi fixes als laterals del carenat han deixat dos forats mal disimulats per poder afegir un boxer en el moment que es vulgui.

La Tiger es molt semblant a la GS i la Trophy a la RT aquest anglessos van amb mala intenció ;)

El gàs es a la esquerra? a les triumphs?

Salut

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Ieie » ds. juny 23, 2012 6:02 pm

I pensar que -no fa gaire- eren els japos els que s'ho copiaven tot entre ells!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Steelman » dg. juny 24, 2012 2:43 am

Llastima dels 300kg , pq es veu maca!!

Per cert, es cert que s´assembla a la RT....
Pero no s´assembla la R1 a la CBR1000?
No s´assembla la XJR1300 a la CB1300?
No s'assemblen la ...

Hi ha moltes motos dins del mateix segments que són molt semblants entre si...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Boolean » dl. juny 25, 2012 8:22 am

[quote user="Trencaferro" post="204850"]
Si la Trophi hagués sortit juntament amb la Tiguer, hagués tingut greus problemes per decidir-me.[/quote]

jo crec que tambe, pero el preu de la Trophy (que no se si ja se sap) segur que m'hagues fet decantar de nou cap a la Explorer :mrgreen:

Per cert, es uina moto preciosa, ami m'encanta, deixant de banda el semblant amb la RT, que per cert tambe hi diuen de la Explorer amb la GS.... pero be, con se sol dir,... "Que mala es la endivia" :mrgreen:
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 25, 2012 8:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Primeres Fotos De La Triumph Trophy 1200

Entrada Autor: Boolean » dl. juny 25, 2012 8:27 am

[quote user="Llagasta" post="204863"][quote user="Randy-650" post="204858"][quote user="STELVIO 00" post="204852"]De lluny i a primer cop de vista es una BMW 1200RT , es massa descarat[/quote]

Suzuki va treure una de les millors trails del mercat i amb un èxit inesperat. Però com que Suzuki no ho va patentar...


Saps què va fer BMW? :roll: Copiar el pico-pato, que s'ha convertit en la gallina dels ous d'or de la casa bavaresa.


[/quote]

Cu*+ó Randy: dir que el bec-d´-ànec ha estat la gallina dels ous d´or de la casa bavaresa ????? vols dir que no es filar massa prim ????
si ho haguès sabut la competència totes les motos anirien amb un bec d´anec davant del llum. :twisted:

:mrgreen:[/quote]

Estic d'acrod amb el Randy,... potser no ha estat la gallina dels ous d'or pero si que BMW s'ha identificat amb el bec d'anec i ara qualsevol altra moto que el porta es diu "s'han copiat de BMW".... ningu diu,... s'han copiat de Suzuki (Excepte el Randy)

Randy!!!! Eres mas cultivao que las lechugas caguncony! :lol: :lol: :lol: De gran vull ser com tu :mrgreen:

Respon

Torna a “General”