Hola!! Per a qui li agradi el rock i la musica country a Mirande, Gers (França) es celebra el festival de música country més important d´Europa. Aquest any té lloc del 11 al 15 de juliol. Hi ha un gran nombre de motards de tot Europa que hi fan cap, fins i tot un parquing habilitat exclusivament per les motos. L´entrada és la meitat de preu pels que van amb moto.
Aqui us deixo l´enllaç de la web del festival.
http://www.country-musique.com/index.html
Jo porto anant-hi tots els estius des de l´any 1999. Tot un classic en un part de les meves vacances. Per si algú l´interessa anar-hi o té alguna curiositat que no dubti a preguntar-me el que vulgui.
Cristina
MIRANDE COUNTRY MUSIQUE FESTIVAL
Moderador: Airald
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
hola cristina
miraré a veure si puc fer quelcom per venir, no hi he anat mai, (per les dates i les vacances) si que he anat a crapponne i a l'equiblues on estava pensant de tornar aquest any, musicalment molt pitjor, però amb el tema caballs, vaques, rodeo... (on hi participen alguns catalans) i lo més important en un lloc genial per anar en moto fent una ruta de 3 o 4 dies pel centre de frança, jo ja hi he anat per dos llocs. De fet la idea d'aquest any m'ha vingut al veure la ruta d'en burruktala pels alps que queda molt aprop i per on encara no he anat en moto.
miraré a veure si puc fer quelcom per venir, no hi he anat mai, (per les dates i les vacances) si que he anat a crapponne i a l'equiblues on estava pensant de tornar aquest any, musicalment molt pitjor, però amb el tema caballs, vaques, rodeo... (on hi participen alguns catalans) i lo més important en un lloc genial per anar en moto fent una ruta de 3 o 4 dies pel centre de frança, jo ja hi he anat per dos llocs. De fet la idea d'aquest any m'ha vingut al veure la ruta d'en burruktala pels alps que queda molt aprop i per on encara no he anat en moto.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)