GT .- Cap De Creus- Route Du Cols ( Principi)
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
GT .- Cap De Creus- Route Du Cols ( Principi)
Dimarts aniré a despedir els pubills que surten de Cap de Creus fins a Finisterre ( de sol a sol).
Aprofitant la matinada, faré una ruta lowcost, o sigui:
Cap de Creus
Cadaqués
Port de la Selva
Llançà
Colera
Cerbere
i allà faré el primer tram de la ruta dels Colls Françesa.
Aixó sí, a les 15:00 donaré per acabada la ruta ja que a les 17:00 hauré d´estar a casa.
Esmorzar i dinar de pic nic.
Vindria a ésser el mateix que una sortida normal, el que pasa, es que ens llevarem mo.lt d´hora :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vinga animeu-vos
Punt de trobada: Gasolinera Ampuriabrava
Hora: 5:30
Motos :
Moto 1.- Jesús Gs
Moto 2.- Truc
Moto 3.- Ernest
Moto 4.- Eva
Aprofitant la matinada, faré una ruta lowcost, o sigui:
Cap de Creus
Cadaqués
Port de la Selva
Llançà
Colera
Cerbere
i allà faré el primer tram de la ruta dels Colls Françesa.
Aixó sí, a les 15:00 donaré per acabada la ruta ja que a les 17:00 hauré d´estar a casa.
Esmorzar i dinar de pic nic.
Vindria a ésser el mateix que una sortida normal, el que pasa, es que ens llevarem mo.lt d´hora :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vinga animeu-vos
Punt de trobada: Gasolinera Ampuriabrava
Hora: 5:30
Motos :
Moto 1.- Jesús Gs
Moto 2.- Truc
Moto 3.- Ernest
Moto 4.- Eva
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 21, 2012 10:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Re: GT .- Cap De Creus- Route Du Cols ( Principi)
La carretera en el tram desde Amélie-les-bains fins a Bouleternère és molt maca però, es bastant penosa, molt estreta , amb un asfalt molt i molt irregular i amb molts "gravillons" (faltaría plus). :enfaduu :enfaduu :enfaduu
La resta...que disfruteu !!!
Ja m'apuntaría, ja...però ni que sigui un dimarts, és massa d'hora per mi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja m'apuntaría, ja...però ni que sigui un dimarts, és massa d'hora per mi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2012 7:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ostres, si fos dimecres potser fariem el bateig de la moto nova.....però em sembla que la tindré el mateix dimarts. :enfadat
O sigui que si no sona la flauta i em truquen el dilluns per anar-la a buscar, m'hauré de conformar amb la crònica.
O sigui que si no sona la flauta i em truquen el dilluns per anar-la a buscar, m'hauré de conformar amb la crònica.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Eva
- Presentats
[quote user="Joavel" post="200531"]La carretera en el tram desde Amélie-les-bains fins a Bouleternère és molt maca però, es bastant penosa, molt estreta , amb un asfalt molt i molt irregular i amb molts "gravillons" (faltaría plus). :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Ja m'apuntaría, ja...però ni que sigui un dimarts, és massa d'hora per mi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Per aixó m´agrada :mrgreen: :mrgreen:
Ja et tornes a esquecajar, eh ??!!! :mrgreen: :mrgreen:
Ja arribarà el día que ens coneixarem.... :roll: :roll:
Ja m'apuntaría, ja...però ni que sigui un dimarts, és massa d'hora per mi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Per aixó m´agrada :mrgreen: :mrgreen:
Ja et tornes a esquecajar, eh ??!!! :mrgreen: :mrgreen:
Ja arribarà el día que ens coneixarem.... :roll: :roll:
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Eva, doncs vinga a les 05:30 a la benzinera d'Ampuria Brava. Esmorzem alguna cosa amb els desafiants i t'acompayaré part de la ruta, que tinc que estar a la feina a les 15h.
Salut !!!
Salut !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 19, 2012 3:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="200532"]Ostres, si fos dimecres potser fariem el bateig de la moto nova.....però em sembla que la tindré el mateix dimarts. :enfadat
O sigui que si no sona la flauta i em truquen el dilluns per anar-la a buscar, m'hauré de conformar amb la crònica.[/quote]
Vinga va.... ves-la a buscar i la treus amb plaques vermelles.... total... ningú ho notarà :roll: :roll:
O sigui que si no sona la flauta i em truquen el dilluns per anar-la a buscar, m'hauré de conformar amb la crònica.[/quote]
Vinga va.... ves-la a buscar i la treus amb plaques vermelles.... total... ningú ho notarà :roll: :roll:
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Com a molt d'hora arribaré de la "tourné" el dimarts a dos quarts de set del matí al Prat després d'haver treballat tota la nit :crys
Vejam si hi ha més sort a la propera
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Eva
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="200571"]Com a molt d'hora arribaré de la "tourné" el dimarts a dos quarts de set del matí al Prat després d'haver treballat tota la nit :crys
[/quote]
Costa molt coincidir entre setmana.
Unaltre día serà. ;)
Costa molt coincidir entre setmana.
Unaltre día serà. ;)
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
A les 5:30?
Això no és pas una GT, és una GTF!!!
P.D.: Gestions de treballs forçats
P.D.: Gestions de treballs forçats
- Eva
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="200610"]A les 5:30?
P.D.: Gestions de treballs forçats[/quote]
I tú que sols arribar una hora abans al punt de sortida...hauríes de sortir de casa teva a .... les 3 de la matinada ???!!! :b9 :b9 :b9
I tú que sols arribar una hora abans al punt de sortida...hauríes de sortir de casa teva a .... les 3 de la matinada ???!!! :b9 :b9 :b9
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Eva" post="200616"][quote user="Vendetta" post="200610"]A les 5:30?
I tú que sols arribar una hora abans al punt de sortida...hauríes de sortir de casa teva a .... les 3 de la matinada ???!!! :b9 :b9 :b9[/quote]
+1 jejejejeje
I tú que sols arribar una hora abans al punt de sortida...hauríes de sortir de casa teva a .... les 3 de la matinada ???!!! :b9 :b9 :b9[/quote]
+1 jejejejeje
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Eva" post="200616"][quote user="Vendetta" post="200610"]A les 5:30?
+1 jejejejeje
+1 jejejejeje
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Vendetta
- Presentats
[quote user="Albert G" post="200623"]+1 jejejejeje[/quote]
Cal? :twisted:
Tothom sap la resposta.
+1+1=+2
És logic. Posa'n un de mès dificil, com el del tren que surt de no sè on , però en motos i protagonistes, a veure a quina hora i a on es troben.. :mrgreen:
Tothom sap la resposta.
+1+1=+2
És logic. Posa'n un de mès dificil, com el del tren que surt de no sè on , però en motos i protagonistes, a veure a quina hora i a on es troben.. :mrgreen:
- Eva
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="200683"][quote user="Albert G" post="200623"]+1 jejejejeje[/quote]
Tothom sap la resposta.
+1+1=+2
És logic. Posa'n un de mès dificil, com el del tren que surt de no sè on , però en motos i protagonistes, a veure a quina hora i a on es troben.. :mrgreen:[/quote]
Al final vindràs ???? o no
Tothom sap la resposta.
+1+1=+2
És logic. Posa'n un de mès dificil, com el del tren que surt de no sè on , però en motos i protagonistes, a veure a quina hora i a on es troben.. :mrgreen:[/quote]
Al final vindràs ???? o no
- Vendetta
- Presentats
[quote user="Eva" post="200744"]
Al final vindràs ???? o no[/quote]
Fas unes preguntes.. :mrgreen: Cada dia surt el sol. Quines presses en seguir-lo.
Jo col.laborarè amb vosaltres, quedant-me al llitet, i aixì vosaltres podreu disfrutar de la pau i tranquil.litat de la matinada. ;)
Ara que si algù s'apunta a fer nit, al punt de sortida amb tenda.. tot podria ser.. :twisted: Ara que he de confessar que en aquest tema vegades soc una mica boques.. :mrgreen:
Al final vindràs ???? o no[/quote]
Fas unes preguntes.. :mrgreen: Cada dia surt el sol. Quines presses en seguir-lo.
Jo col.laborarè amb vosaltres, quedant-me al llitet, i aixì vosaltres podreu disfrutar de la pau i tranquil.litat de la matinada. ;)
Ara que si algù s'apunta a fer nit, al punt de sortida amb tenda.. tot podria ser.. :twisted: Ara que he de confessar que en aquest tema vegades soc una mica boques.. :mrgreen:
- Vendetta
- Presentats
Encara diria mès.. :mrgreen: Ningù tè pas una rulote?? :mrgreen: en lloguem una entre uns quants? :mrgreen:
- Eva
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="200752"]Encara diria mès.. :mrgreen: Ningù tè pas una rulote?? :mrgreen: en lloguem una entre uns quants? :mrgreen:[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :kiss
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :kiss
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Compte amb la tramuntana... ;) :cerv disfruteu !!!
- Eva
- Presentats
Malauradament no dispondré de temps per anar a fer GT :enfadat :enfadat , o sigui que Jesús, ens veiem igualment i anem a despedir-los i després si vols t´invito a esmorzar a Estartit :mrgreen: :mrgreen: .
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Eva" post="200906"]Malauradament no dispondré de temps per anar a fer GT :enfadat :enfadat , o sigui que Jesús, ens veiem igualment i anem a despedir-los i després si vols t´invito a esmorzar a Estartit :mrgreen: :mrgreen: .[/quote]
Fet !!! ;)
Fet !!! ;)
Gas a la burra!!!