A i tambe al Josep973 el de la gs1200 (ara ke sa registrat s'ha kedat sense internet!!) :twisted:
SALUT!!!
Moderador: Airald
burruktala ha escrit:Definitivament, nosaltres vindrem.....
Jo proposo per si algú si vol apuntar fer quelcom igual que el dia d'Anzanigo.
Que us sembla?
- 7.30 sortida de Parets del Valles
7.40 Sortida de l'estació de servei KM-17 de la C-58 (sortida de les Fonts de Terrassa....no?)
8.40 Sortida del pàrquin del Gres Català a Calaf
9.00 Ponts
ruc.i.ruca.ts ha escrit:Que us sembla?
- 7.40 Sortida de l'estació de servei KM-17 de la C-58 (sortida de les Fonts de Terrassa....no?)
Si no hi ha res de nou, nosaltres serem allà a les 7:40
Estació de Servei Km-17 a la C-58 (Sortida Les Fonts - abans d'arribar a la sortida de Terrassa)burruktala ha escrit:7.40 Sortida de l'estació de servei KM-17 de la C-58 (sortida de les Fonts de Terrassa....no?)
No pateixis,.... ja faré cap a la gasolinera de Reus,.....Steelman ha escrit:Els que sortim de la zona de Reus i Tarragona quedem a les 8.00 a la gasolinera que hi ha sortint de Reus direccio Montblanc ok?
Boolean, amb tu si vols podem quedar a la rotonda de Montblanc,la que pots agafar l´autopista i la carretera de Tarrega/Andorra per alla a les 8.20.Si'??
PD: dseprs poso mapes :P
ho he estat mirant i crec que em surt a compte passar per Tremp - Artesa - Tarrega,..... es per comarcals i demes pero es la ruta mes curta. Passant per Lleida em foto 30kms mes al "cuerpu"boolean ha escrit:et refereixes al viatge de tornada? ostis, pos no ho se,.... depen de quan giri cua, ho he d'estudiar encara....ToniHD ha escrit:Boolean ¿passes per Lleida?
Fa quinze dies a la carretera de Tàrrega a Monblanc hi havia obres i força retencions. Amb la moto ja se sap però. je je je je :twisted: :twisted: :twisted:boolean ha escrit:ho he estat mirant i crec que em surt a compte passar per Tremp - Artesa - Tarrega,..... es per comarcals i demes pero es la ruta mes curta. Passant per Lleida em foto 30kms mes al "cuerpu"boolean ha escrit:et refereixes al viatge de tornada? ostis, pos no ho se,.... depen de quan giri cua, ho he d'estudiar encara....ToniHD ha escrit:Boolean ¿passes per Lleida?
sumbadillo ha escrit:Benvolguts Amics.
Després d'una "árdua", àcida, i costosa negociació amb totes les parts implicades, hem pogut anular un compromis que aquest caqp de setmana ens tenia clavats a Barna.
Es per això que ens plau demanar-vos que ens apunteu a aquesta sortida.
Per tant... 2 mes (Ruta i dinar ) Sumbadillo i Sumbadilla.
Fins aviat amics.