Trail: Volta A Catalunya (previa)

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderador: Airald

Respon
Qmelo
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 16, 2012 5:43 pm
Ubicació: València

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Qmelo » dv. maig 18, 2012 11:36 pm

[quote user="650X" post="200554"][quote user="qmelo" post="200538"]Quines motos aneu a fer la volta?

Quins pneumatics equipeu, mixtes o amb tacs?

M'agrada, m'agrada el repte, a banda de coneixer catalunya desde un altra prespectiva será collonut.

Moltes gràcies LLuis Miquel per les aclaracions estaré pendent del post i ja vorem.....

Salut[/quote]Si agafem com a referència la última sortida del Ter, o la Lleida-Girona de l'any passat, hi ha des de F800GS (200kg) o Africa Twin, o V-Storm, passant per casi totes les trails, XT, TTR, Husky 630, DRZ400 fins a enduros 4T, amb molta varietat de pneumàtics des de tacs enduro 100% pasant per els tacs asfaltics o mixtes tipus Metzeler Tourance.

I tothom que s'ho ha proposat sempre ha arribat, en cap cas pensem en trialeres o zones molt tècniques que puguin posar a les motos o conductors en problemes. Encara que alguns ens falti un bull el sentit comú encara raja.[/quote]

650X, moltes gracies per aclarir-me els meus dubtes, per el que hem dius puc fer ho amb la xt sense problemes,

com he comentat abans a CMB intentaré fer el possible salvant la distancia, fer alguna sortida amb vosaltres siga on o off per coneixernos.

Salut amic.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. maig 19, 2012 12:31 am

[quote user="Ricard_biker" post="200510"]Quina enveja que em feu...!!! :enfadat

El dia que tingui 3000€, no m'ho penso i em compro un "juguet de muntanya" per poder anar amb vosaltres... ;)

Que ho disfruteu molt, tant montant la sortida com fent-la...

Salutacions!!![/quote]

Segons el catàleg de BMW la teva es "ENDURO".... :mrgreen:
només l'hi has de posar rodes de tacs i còrrer!!
Imatge
salut!

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. maig 19, 2012 12:33 am

repe...
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 19, 2012 12:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. maig 19, 2012 1:32 am

[quote user="qmelo" post="200519"]Hola sóc nou en el fòrum per tant no tinc el gust de conèixer-vos.

Tinc algunes preguntes ja que m'agrada el desafiament.....

Ja coneixeu dates?
com són les pistes?

Conec l'etapa de Tor, una vegada vènia de Viella i vaig putjar per Tor fins a Arinsal amb una Gs 1200 amb la meva dona i carregat amb les maletes.... són així totes?
Ara tinc una xt 660 r amb la qual em pregunto si es prodría fer la volta plantejada o pel contrari es necesiten motos mes d'enduro?
Ha i l'últim, en cas de poder anar, acceptarieu a un valencià entre vosaltres?Moltes gràcies i salut per a tots.
[/quote]

Home... no sé :mrgreen: ens podries fer una paella valenciana a final d'etapa? :cerv

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » ds. maig 19, 2012 1:37 am

Acabo de llegir i ja m´esta donant voltes el cap, no em dire-ho que fer aquestes rutes no es adictiu. :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

Encara que nomes sigui per agafar idees aqui al foro hi ha una volta a catalunya off (Fazer i Nina)

Qmelo
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 16, 2012 5:43 pm
Ubicació: València

Entrada Autor: Qmelo » ds. maig 19, 2012 8:35 am

[quote user="650X" post="200569"][quote user="qmelo" post="200519"]Hola sóc nou en el fòrum per tant no tinc el gust de conèixer-vos.

Tinc algunes preguntes ja que m'agrada el desafiament.....

Ja coneixeu dates?
com són les pistes?

Conec l'etapa de Tor, una vegada vènia de Viella i vaig putjar per Tor fins a Arinsal amb una Gs 1200 amb la meva dona i carregat amb les maletes.... són així totes?
Ara tinc una xt 660 r amb la qual em pregunto si es prodría fer la volta plantejada o pel contrari es necesiten motos mes d'enduro?
Ha i l'últim, en cas de poder anar, acceptarieu a un valencià entre vosaltres?Moltes gràcies i salut per a tots.
[/quote]

Home... no sé :mrgreen: ens podries fer una paella valenciana a final d'etapa? :cerv[/quote]

650 X, Si les dates m'ho permeten lo de la paella està fet. :lol: :lol: :lol:

Salut

Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » ds. maig 19, 2012 10:50 am

El qur digui en Sidru eñ que digui en Sidru :D :D :D :D :D :D

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » ds. maig 19, 2012 11:14 am

[quote user="Pere29" post="200570"]Acabo de llegir i ja m´esta donant voltes el cap, no em dire-ho que fer aquestes rutes no es adictiu. :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

Encara que nomes sigui per agafar idees aqui al foro hi ha una volta a catalunya off (Fazer i Nina)[/quote]

Certament, ara que ho dius la recordava, però hi he donat un cop d'ull i no van documentar massa la ruta real efectuada...

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. maig 19, 2012 1:00 pm

[quote user="CMB" post="200581"][quote user="Pere29" post="200570"]Acabo de llegir i ja m´esta donant voltes el cap, no em dire-ho que fer aquestes rutes no es adictiu. :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

Encara que nomes sigui per agafar idees aqui al foro hi ha una volta a catalunya off (Fazer i Nina)[/quote]

Certament, ara que ho dius la recordava, però hi he donat un cop d'ull i no van documentar massa la ruta real efectuada...[/quote]
serà qüestió de fer una petició formal de tracks via administrativa. :pc

Transalp
Presentats
Entrades: 109
Membre des de: dg. jul. 03, 2011 9:43 pm
Ubicació: World Tour
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » ds. maig 19, 2012 6:23 pm

Aneu fent sortides en off... que quant torni os acompanyaré ;)

Canopus
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
Ubicació: Selva

Entrada Autor: Canopus » ds. maig 19, 2012 8:35 pm

Jo m'apunto... si més no a col.laborar , ja que depenent de les dates en que finalment es faci la volta, jo no podré veinr (L'estiu es quan treballo més , coses del turisme...)
En tot cas , ja que soc de La Selva i coneixo força els camins de la zona , m'ofereixo per preparar tracks des-de la zona Hostalric , Arbúcies , Sant Hilari etc... fins la zona de Llafranc , Palafrugell i més lluny si fa falta...
Si quedem per anar a veure en Rambo i sopar al Hotel Llafranc , perfecte ¡¡ però lo dels tracks de la Mollet - Llafranc , millor oblidarsen , més que res perque estan pensats per a motos d'enduro i no m'imagino una 1200GS per els corriols que ells acostumen a fer... Ho dic per experiència... :tremolant

Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dg. maig 20, 2012 9:57 pm

Posem fill a l'agulla? quan i on comencem les exploratories???
:D :D :D :D :D

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. maig 20, 2012 11:48 pm

[quote user="Pescallunes4x4" post="200709"]Posem fill a l'agulla? quan i on comencem les exploratories???
:D :D :D :D :D[/quote]

jajajaja!!ostres això teu es mono de trail!! jo encara no he netejat la moto des de la Sortida del Ter.

Primer hauriem de concensuar un traçat (més o menys) per tenir una idea de les etapes, desprès dividir la ruta i deixar com a responsables dels tracks els que s'en cuidaràn de fer les exploratòries. En acabat podriem posar una data.

Que us sembla?

Salut

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dl. maig 21, 2012 12:12 am

[quote user="650X" post="200725"][quote user="Pescallunes4x4" post="200709"]Posem fill a l'agulla? quan i on comencem les exploratories???

jajajaja!!ostres això teu es mono de trail!! jo encara no he netejat la moto des de la Sortida del Ter.

Primer hauriem de concensuar un traçat (més o menys) per tenir una idea de les etapes, desprès dividir la ruta i deixar com a responsables dels tracks els que s'en cuidaràn de fer les exploratòries. En acabat podriem posar una data.

Que us sembla?

Salut[/quote]

Si, si, si, quan dius que quedem per posar fil a l'agulla i mirar de començar a 'concensuar'?

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. maig 21, 2012 12:47 am

[quote user="CMB" post="200729"][quote user="650X" post="200725"][quote user="Pescallunes4x4" post="200709"]Posem fill a l'agulla? quan i on comencem les exploratories???

Que us sembla?

Salut[/quote]

Si, si, si, quan dius que quedem per posar fil a l'agulla i mirar de començar a 'concensuar'?[/quote]
cuyon!! com apreten... fins diumenge tinc tots els matins lliures i les tardes ocupades. Després de diumenge entre Finisterre i Transpirenaica, fins el 21 de Juny no estaré lliure.

:mrgreen:

Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Entrada Autor: Lluismiquel » dt. maig 22, 2012 12:23 am

Lo de Llafranc amb en Rambo, está be pero per fer un primer contacte i pensant amb una ubicació mes entre mitx, que us semblaría les mallorquines, si el problema es els tracks Mollet -Llafranc, jo en tinc mes d'un i de la roca a pals també osigui que nomes hem faltaríe de la roca a Barna i veure per quin costat passem Barna es a dir: o per darrera el tibidabo (en Carles Baltasar segur que ens guiaría) o per Montjuic(aqui no hi ha masa escapatoria, les rondes) o ja per el mitx es a dir diagonal, Pza Catalunya rambles,... en fi fer un tour turistic enfangats p'el mitx de la get set que també pot ser interessant.
Vinga va que aixó s'anima
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 22, 2012 12:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. maig 22, 2012 11:29 am

[quote user="Lluismiquel" post="200839"]Lo de Llafranc amb en Rambo, está be pero per fer un primer contacte i pensant amb una ubicació mes entre mitx, que us semblaría les mallorquines, si el problema es els tracks Mollet -Llafranc, jo en tinc mes d'un i de la roca a pals també osigui que nomes hem faltaríe de la roca a Barna i veure per quin costat passem Barna es a dir: o per darrera el tibidabo (en Carles Baltasar segur que ens guiaría) o per Montjuic(aqui no hi ha masa escapatoria, les rondes) o ja per el mitx es a dir diagonal, Pza Catalunya rambles,... en fi fer un tour turistic enfangats p'el mitx de la get set que també pot ser interessant.
Vinga va que aixó s'anima[/quote]
Jo voto per darrera el tibidabo, em sembla millor que entrar a bcn. Hi ha algun corresponsal tarragona-bcn?

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. maig 22, 2012 11:38 am

[quote user="650X" post="200858"][quote user="Lluismiquel" post="200839"]Lo de Llafranc amb en Rambo, está be pero per fer un primer contacte i pensant amb una ubicació mes entre mitx, que us semblaría les mallorquines, si el problema es els tracks Mollet -Llafranc, jo en tinc mes d'un i de la roca a pals també osigui que nomes hem faltaríe de la roca a Barna i veure per quin costat passem Barna es a dir: o per darrera el tibidabo (en Carles Baltasar segur que ens guiaría) o per Montjuic(aqui no hi ha masa escapatoria, les rondes) o ja per el mitx es a dir diagonal, Pza Catalunya rambles,... en fi fer un tour turistic enfangats p'el mitx de la get set que també pot ser interessant.
Jo voto per darrera el tibidabo, em sembla millor que entrar a bcn. Hi ha algun corresponsal tarragona-bcn?[/quote]

Si jo també!

Per cert, setmana del 4 de Juny per fer una Cimera a Mallorquines?

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. maig 22, 2012 12:01 pm

[quote user="CMB" post="200860"][quote user="650X" post="200858"][quote user="Lluismiquel" post="200839"]Lo de Llafranc amb en Rambo, está be pero per fer un primer contacte i pensant amb una ubicació mes entre mitx, que us semblaría les mallorquines, si el problema es els tracks Mollet -Llafranc, jo en tinc mes d'un i de la roca a pals també osigui que nomes hem faltaríe de la roca a Barna i veure per quin costat passem Barna es a dir: o per darrera el tibidabo (en Carles Baltasar segur que ens guiaría) o per Montjuic(aqui no hi ha masa escapatoria, les rondes) o ja per el mitx es a dir diagonal, Pza Catalunya rambles,... en fi fer un tour turistic enfangats p'el mitx de la get set que també pot ser interessant.
Jo voto per darrera el tibidabo, em sembla millor que entrar a bcn. Hi ha algun corresponsal tarragona-bcn?[/quote]

Si jo també!

Per cert, setmana del 4 de Juny per fer una Cimera a Mallorquines?[/quote]A mi el 5 de juny em va perfecte. I em sembla que a en Lluís també :mrgreen:
quan dius cimera vols dir així?
Imatge
o així?
Imatge :sheep :sheep :sheep

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. maig 22, 2012 12:05 pm

Hola