Fantàstica ruta, digna d'un autèntic "in1til"... jejeje
Enhorabona pels dies que has degut passar, i segons les fotos t'ha fet un temps ideal per anar en moto... veritat??
Fins aviat!
Moderador: Airald
Osti noi aquest cap de setmana estavem tots per alla dalt o que? Nosaltres ens varem fer Cotefablo, Portalet, Aubisque, Soulor, Tourmalet, Aspin, Peyresourde, Portillon, Bonaigua, Canto y Collada de Tosses, i la veritat el Tourmalet, Aspen i Peyresourde amb tempesta i pneumatics de tacs fa una mica de iuiu. :? :roll:siono1000 ha escrit: El temps t'acompanyare per el que sembla y com molt bé et diuen es força estrany al Pirineu, per demostrar-ho et possot unes fotos del mateix cap de setmana.
Col d'Aubisque i Tourmalet el Disabte.
Doncs per el que sembla si que hi eram forçes, nosaltres varem fer La Bisbal, Calaf, Ponts, Pont de Suert, Biescas, Portalet, Aubisque, Soulor, Tourmalet, Aspen, Peyresourde, Portillon, (dormir a Bossost) Bonaigua, Coll de Nargó, Sant Llorens de Morunys, Prats de Lluçanes i La Bisbal d'Empordà.Albert GS ha escrit:
Osti noi aquest cap de setmana estavem tots per alla dalt o que? Nosaltres ens varem fer Cotefablo, Portalet, Aubisque, Soulor, Tourmalet, Aspin, Peyresourde, Portillon, Bonaigua, Canto y Collada de Tosses, i la veritat el Tourmalet, Aspen i Peyresourde amb tempesta i pneumatics de tacs fa una mica de iuiu. :? :roll: