Trail: Volta A Catalunya (previa)
Moderador: Airald
- Charlyxt
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)
Si volem evitar massa autopistes , nacionals , vias de tren etc, el millor es pasar a uns 15 o 20 kms de Barcelona, ja sabeu que això es un formiguer. La meva proposta seria Martorell ,Rubi, i pasar entre Sabadell i Terrassa en direcció a Granoillers, per aquí pot sortir un track asequible i mitjanament digne.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Charlyxt" post="200870"]Si volem evitar massa autopistes , nacionals , vias de tren etc, el millor es pasar a uns 15 o 20 kms de Barcelona, ja sabeu que això es un formiguer. La meva proposta seria Martorell ,Rubi, i pasar entre Sabadell i Terrassa en direcció a Granoillers, per aquí pot sortir un track asequible i mitjanament digne.[/quote]
Ejem, quan dius que pots tenir feta la proposta en ferm? ;)
Ejem, quan dius que pots tenir feta la proposta en ferm? ;)
- Charlyxt
- Presentats
Aquesta zona la conec de memoria, seria acabar de mirar-ho sobre el planell hi anar un dia i grabar el track.
- CMB
- Presentats
[quote user="Charlyxt" post="200872"]Aquesta zona la conec de memoria, seria acabar de mirar-ho sobre el planell hi anar un dia i grabar el track.[/quote]
Perfecte Carles
Moltes Gràcies! ;)
Avui en Lluis i en Xavi Pou també estan d'exploratòries cap a la zona Nord de Barna... Ja explicaran.
Salut a tots
Perfecte Carles
Moltes Gràcies! ;)
Avui en Lluis i en Xavi Pou també estan d'exploratòries cap a la zona Nord de Barna... Ja explicaran.
Salut a tots
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Wonderful! ara hauríem de enfocar les recerques al sud de barna i la baixada de viella a tarragona. El resta vaig que ho tenim més que controlat...
- Charlyxt
- Presentats
Una opció es fer el seguent track de Lleida al Valles que entra a la provincia de Tarragona. Aquesta ruta l'hem fet fa dos mesos 4 GS 800, per tant cap problema.
Enllaç
Enllaç
Charlyxt l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 22, 2012 4:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Be, be aixó ja rutlla jo nomes disposo dels caps de setmana pero baja ja direu i les cimeres molt millor amb talls de tocino que entaulats amb aquesta colla de fp de la primera foro :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- CMB
- Presentats
Per anar fent boca:
[youtube]fqf_4VMm0lE[/youtube]
[youtube]7z7tknoy2Gc[/youtube]
[youtube]XCWX-cq0rg4[/youtube]
vídeos d'altres moterus...
[youtube]fqf_4VMm0lE[/youtube]
[youtube]7z7tknoy2Gc[/youtube]
[youtube]XCWX-cq0rg4[/youtube]
vídeos d'altres moterus...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
per tot s'ha de valer ;) ;) i jo :oops: :oops: soc patoset en lo ''marro'' es tenen que veure llocs ben macos,per cert,es l'Isaac el que grava desde l'Adventure groga ?
- Lluismiquel
- Presentats
- Entrades: 69
- Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
- Ubicació: Sant Celoni
[quote user="Charlyxt" post="200870"]Si volem evitar massa autopistes , nacionals , vias de tren etc, el millor es pasar a uns 15 o 20 kms de Barcelona, ja sabeu que això es un formiguer. La meva proposta seria Martorell ,Rubi, i pasar entre Sabadell i Terrassa en direcció a Granoillers, per aquí pot sortir un track asequible i mitjanament digne.[/quote]Val donç si et sembla, començo a intentar preparar un track que vaigui parar a Sabadell - Terrasa ok?
- Lluismiquel
- Presentats
[quote user="CMB" post="200866"]Hola
Tiraria cap a segona opció...
o aixi també:
[/quote]Aixi aixi, i Enric, a mi tan hem va be el 4, com el 5 ,
Tiraria cap a segona opció...
o aixi també:

- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Redeu la que lieu en pocs dies!!aixo te bona pinta, a veure per quines dates es munta i si m'ho puc conbinar per venir,si feu.Si feu una cimera previa ja mirare de venir..
PD. algú em pot explicar qui es en Rambo i que hi te aveure l'hotel llafranc amb la ruta?
PD. algú em pot explicar qui es en Rambo i que hi te aveure l'hotel llafranc amb la ruta?
- Lluismiquel
- Presentats
[quote user="Jordivili" post="201026"]Redeu la que lieu en pocs dies!!aixo te bona pinta, a veure per quines dates es munta i si m'ho puc conbinar per venir,si feu.Si feu una cimera previa ja mirare de venir..
PD. algú em pot explicar qui es en Rambo i que hi te aveure l'hotel llafranc amb la ruta?[/quote]Ja ja ja m'agrada que facis aquesta pregunta, perque jo tampoc ho se pero hem feia cosa preguntar'ho.
El que si se es que fará cosa de 20 anys jo estiueijave a Llafranc i ja sentía a parlar d'uns shous que feia en rambo a l'hotel, d'altre banda l'hotel Llafranc es el punt final de la famosa sortide anual Mollet-Llafranc organitzade per l'Isern, no se si aixo te algu a veure i sino que ho contesti algú que ho sápigue millor
PD. algú em pot explicar qui es en Rambo i que hi te aveure l'hotel llafranc amb la ruta?[/quote]Ja ja ja m'agrada que facis aquesta pregunta, perque jo tampoc ho se pero hem feia cosa preguntar'ho.
El que si se es que fará cosa de 20 anys jo estiueijave a Llafranc i ja sentía a parlar d'uns shous que feia en rambo a l'hotel, d'altre banda l'hotel Llafranc es el punt final de la famosa sortide anual Mollet-Llafranc organitzade per l'Isern, no se si aixo te algu a veure i sino que ho contesti algú que ho sápigue millor
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 23, 2012 8:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
[quote user="Jordivili" post="201026"]Redeu la que lieu en pocs dies!!aixo te bona pinta, a veure per quines dates es munta i si m'ho puc conbinar per venir,si feu.Si feu una cimera previa ja mirare de venir..
PD. algú em pot explicar qui es en Rambo i que hi te aveure l'hotel llafranc amb la ruta?[/quote]
Si, en Rambo o Gitano és un 'personatge' de l'Hotel Llafranc i com que es va comentar que la ruta pases per Llafranc, doncs...
[youtube]o_4t_7DfZm8[/youtube]
[youtube]7Z1v5EpOwak[/youtube]
Apa
PD. algú em pot explicar qui es en Rambo i que hi te aveure l'hotel llafranc amb la ruta?[/quote]
Si, en Rambo o Gitano és un 'personatge' de l'Hotel Llafranc i com que es va comentar que la ruta pases per Llafranc, doncs...
Apa
- Canopus
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
- Ubicació: Selva
En "Rambo" ès en Carles Bisbe , fill del "Gitano de la Costa Brava" i amb la seva família porten l'Hotel Llafranc en la població del mateix nom.
http://www.cocktailrambo.com/carles-bisbe
De sempre ha estat "motero" i vinculat al Moto Club Mollet. Així dons ja ès tradicional que la sortida Trail Mollet- cLlafranc tingui en l'hotel de la família la Base d'Operacions.
També ès conegut per les seves aficions pseudo-militars amb la seva caracterització de "Rambo" (L'afició per en Rambo l'hi va venir després de deisfressarse d'aquest personatge en un carnestoltes de fa uns quants anys...)
De ben segur , el seu hotel seria un bon final d'etapa per la volta trail a Catalunya i no subteu de que ens acolliria molt bé.
[quote user="CMB" post="201033"][quote user="Jordivili" post="201026"]Redeu la que lieu en pocs dies!!aixo te bona pinta, a veure per quines dates es munta i si m'ho puc conbinar per venir,si feu.Si feu una cimera previa ja mirare de venir..
Apa[/quote]
http://www.cocktailrambo.com/carles-bisbe
De sempre ha estat "motero" i vinculat al Moto Club Mollet. Així dons ja ès tradicional que la sortida Trail Mollet- cLlafranc tingui en l'hotel de la família la Base d'Operacions.
També ès conegut per les seves aficions pseudo-militars amb la seva caracterització de "Rambo" (L'afició per en Rambo l'hi va venir després de deisfressarse d'aquest personatge en un carnestoltes de fa uns quants anys...)
De ben segur , el seu hotel seria un bon final d'etapa per la volta trail a Catalunya i no subteu de que ens acolliria molt bé.
[quote user="CMB" post="201033"][quote user="Jordivili" post="201026"]Redeu la que lieu en pocs dies!!aixo te bona pinta, a veure per quines dates es munta i si m'ho puc conbinar per venir,si feu.Si feu una cimera previa ja mirare de venir..
Apa[/quote]
- Charlyxt
- Presentats
[quote user="Lluismiquel" post="201017"][quote user="Charlyxt" post="200870"]Si volem evitar massa autopistes , nacionals , vias de tren etc, el millor es pasar a uns 15 o 20 kms de Barcelona, ja sabeu que això es un formiguer. La meva proposta seria Martorell ,Rubi, i pasar entre Sabadell i Terrassa en direcció a Granoillers, per aquí pot sortir un track asequible i mitjanament digne.[/quote]Val donç si et sembla, començo a intentar preparar un track que vaigui parar a Sabadell - Terrasa ok?[/quote]
LLuís que et sembla si el teu track comença a Castellar del Vallés. Jo el puc acabar a la cruilla de la carretera que ve de Terrassa i va a Sant LLorenç de Savall.
LLuís que et sembla si el teu track comença a Castellar del Vallés. Jo el puc acabar a la cruilla de la carretera que ve de Terrassa i va a Sant LLorenç de Savall.
Charlyxt l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 24, 2012 9:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Lluismiquel
- Presentats
[quote user="Charlyxt" post="201101"][quote user="Lluismiquel" post="201017"][quote user="Charlyxt" post="200870"]Si volem evitar massa autopistes , nacionals , vias de tren etc, el millor es pasar a uns 15 o 20 kms de Barcelona, ja sabeu que això es un formiguer. La meva proposta seria Martorell ,Rubi, i pasar entre Sabadell i Terrassa en direcció a Granoillers, per aquí pot sortir un track asequible i mitjanament digne.[/quote]Val donç si et sembla, començo a intentar preparar un track que vaigui parar a Sabadell - Terrasa ok?[/quote]
LLuís que et sembla si el teu track comença a Castellar del Vallés. Jo el puc acabar a la cruilla de la carretera que ve de Terrassa i va a Sant LLorenç de Savall.[/quote]Hola Carles, suposo que vols dir aqui http://maps.google.es/maps?hl=es&ll=41. ... 2&t=h&z=20 hem sembla perfecte, avui mateix poso fil a l'agulla per tal de dimarts que be poder anar a fer la 1ª previa de la zona.
Ara hem faltaríe saber el final del meu troç per enllaçar amb la de Girona - Viella, que podríe ser Girona o Llafranc o per les gavarres que potser en CMB ja ho sabríe enllaçar millor amb Llança de fet jo tinc tracks fins a Pals. Ja diras CMB
LLuís que et sembla si el teu track comença a Castellar del Vallés. Jo el puc acabar a la cruilla de la carretera que ve de Terrassa i va a Sant LLorenç de Savall.[/quote]Hola Carles, suposo que vols dir aqui http://maps.google.es/maps?hl=es&ll=41. ... 2&t=h&z=20 hem sembla perfecte, avui mateix poso fil a l'agulla per tal de dimarts que be poder anar a fer la 1ª previa de la zona.
Ara hem faltaríe saber el final del meu troç per enllaçar amb la de Girona - Viella, que podríe ser Girona o Llafranc o per les gavarres que potser en CMB ja ho sabríe enllaçar millor amb Llança de fet jo tinc tracks fins a Pals. Ja diras CMB
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 24, 2012 6:15 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Hola nois!
Veig que heu adoptat el gir de la volta en sentit horari, a mi ja em sembla bé, si tothom hi està d'acord ho podem deixar aixi.
Voleu esperar a tenir una mica més lligades les etapes per definir un inici-final de la volta o ja podem començar a fer propostes?
Propostes per Sortida LA VOLTA A CATALUNYA TRAIL:
-...
-...
-...
..
-Girona (o rodalies) :mrgreen:
Abans no es vagi animant la cosa convindria determinar un numero màxim de places (la meva opinió son 15 màx.) i ja posats una forquilla de dates per anar quadrant calendaris.
Jo proposaria una data el més tardana possible abans no es canviï l'hora, es a dir abans de l'últim cap de setmana d'Octubre.
Només son propostes perquè n'anem parlant...Salut!
Veig que heu adoptat el gir de la volta en sentit horari, a mi ja em sembla bé, si tothom hi està d'acord ho podem deixar aixi.
Voleu esperar a tenir una mica més lligades les etapes per definir un inici-final de la volta o ja podem començar a fer propostes?
-...
-...
-...
..
Abans no es vagi animant la cosa convindria determinar un numero màxim de places (la meva opinió son 15 màx.) i ja posats una forquilla de dates per anar quadrant calendaris.
Jo proposaria una data el més tardana possible abans no es canviï l'hora, es a dir abans de l'últim cap de setmana d'Octubre.
Només son propostes perquè n'anem parlant...Salut!
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="201146"]Hola nois!
-...
-...
-...
..
Només son propostes perquè n'anem parlant...Salut![/quote]
Doncs vinga!
-...
-...
-...
-Girona (o rodalies) :razz:
Proposta de Dades:
-...
-...
-2a quinzena de Juliol o 2a quinzena d'Agost
-Octubre
Sentit ruta:
-...
-...
-Antihorari
-Horari
Màxim motos:
-...
-...
-12
-15
-...
-...
-...
..
Només son propostes perquè n'anem parlant...Salut![/quote]
Doncs vinga!
-...
-...
-...
-Girona (o rodalies) :razz:
Proposta de Dades:
-...
-...
-2a quinzena de Juliol o 2a quinzena d'Agost
-Octubre
Sentit ruta:
-...
-...
-Antihorari
-Horari
Màxim motos:
-...
-...
-12
-15
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 24, 2012 8:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
ei que jo he dit en sentit horari!! :???: i del "aforo" no comentes res? ;)