Dons la història és que els dos mototuristes agafen les seves montures feliços i contents a les 9:30 zulu, surten de Torelló, poble també habitat per mototuristes, i es dirigeixen direcció Cap de Creus....
La ruta fet va ser molt diferent de la programada, donsc la primera part de la ruta va ser fer aquest tram de carretera fins el Santuari del Far entre Vic i Olot, amb unes vistes espectacularsssssssss

Continuem fins a Olot, on per problemes d'horari agafem direcció Besalú, Figueres, Roses i destí final CAp de Creus, fins Aquí cap problema, curbetes, rectes i calor, molta calor......

Unes vistes collonudes com sempre,però.... el senyor Aleman de turno, mirant primer l'Antenea i després la meva orelluda sense maletes....

Mirant el meu pneumàtic, ens diu:
-This is normal?
Mirem la roda que senyala i .... bingo!! :enfadat :enfadat

Sort de portar un kit de reparar punxades, però tot s'ha de dir que no hi havia en Siso per fer la reparació, per tant mans a la feina i observant com ho havia fet en Siso als alps amb el pneumàtic de la Núria, el mitg reparem i en Trencaferro li va sortir la part femenina, avans de baixar cap a cadaques per poder inflar més la roda...

Peró aquí no acaba l'història, baixem a Cadaques, per inflar la roda, però pssssssssssssssssssssssss, la roda encara perdia aire...... i el kit ja no el tenia, l'havia gastat :enfadat :enfadat , a la benzinera, hi poso un reparapixazos en spray.....i a seguir les instrucciions del maleit potet!!
D'això no en tinc fotos perquè els nervis estaven apunt d'explotar-me, ja que haviem quedat amb l'Eva, a L'Estartit,per fer una pizza, i cagada l'emus, la merda de punxada i les responsabilitats paternals, ens van impedir anar a dinar amb l'Eva(un altre dia serà Eva, queda pandent :lol: )