Trail: Volta A Catalunya (previa)

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » dj. maig 24, 2012 8:32 pm

[quote user="650X" post="201155"]ei que jo he dit en sentit horari!! :???: i del "aforo" no comentes res? ;)[/quote]

Perdó! Actualitzat. Ooopsss!

Dimarts 5 de Juny, fem cimera?
opcions:
. rutilla 2h pel mati i esmorzar
. només esmorzar
. sopar

Lloc: Mallorquines

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. maig 24, 2012 8:43 pm

[quote user="CMB" post="201156"][quote user="650X" post="201155"]ei que jo he dit en sentit horari!! :???: i del "aforo" no comentes res? ;)[/quote]

Perdó! Actualitzat. Ooopsss!

opcions:
. només esmorzar
. sopar

Lloc: Mallorquines[/quote]
Per mi si, dimarts 5, perfecte, millor esmorzar que sopar i la ruteta ja ho parlarem més endavant no tingui un empatx de moto.

Salut!

Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Entrada Autor: Lluismiquel » dj. maig 24, 2012 8:58 pm

Jo proposo, antihorari es a dir Girona-Viella-Tarragona-Barcelona-Girona, i en quant a limit jo soc partidari de no posar, donat que al final sempre falla gen, i si fem grups ben muntats abans de sortir tan es que siguem 15 com 30.
A i dimars 5 esmorçar cimera Mallorquines, ja hem va be
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 24, 2012 9:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Charlyxt » dj. maig 24, 2012 9:13 pm

[quote user="Lluismiquel" post="201140"][quote user="Charlyxt" post="201101"][quote user="Lluismiquel" post="201017"][quote user="Charlyxt" post="200870"]Si volem evitar massa autopistes , nacionals , vias de tren etc, el millor es pasar a uns 15 o 20 kms de Barcelona, ja sabeu que això es un formiguer. La meva proposta seria Martorell ,Rubi, i pasar entre Sabadell i Terrassa en direcció a Granoillers, per aquí pot sortir un track asequible i mitjanament digne.[/quote]Val donç si et sembla, començo a intentar preparar un track que vaigui parar a Sabadell - Terrasa ok?[/quote]
LLuís que et sembla si el teu track comença a Castellar del Vallés. Jo el puc acabar a la cruilla de la carretera que ve de Terrassa i va a Sant LLorenç de Savall.[/quote]Hola Carles, suposo que vols dir aqui http://maps.google.es/maps?hl=es&ll=41. ... 2&t=h&z=20 hem sembla perfecte, avui mateix poso fil a l'agulla per tal de dimarts que be poder anar a fer la 1ª previa de la zona.
Ara hem faltaríe saber el final del meu troç per enllaçar amb la de Girona - Viella, que podríe ser Girona o Llafranc o per les gavarres que potser en CMB ja ho sabríe enllaçar millor amb Llança de fet jo tinc tracks fins a Pals. Ja diras CMB[/quote]

Lluís si senyor.

Charlyxt
Presentats

Entrada Autor: Charlyxt » dj. maig 24, 2012 9:19 pm

opcions:
. només esmorzar
. sopar

Per mi ok, tan sols esmorçar.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. maig 24, 2012 9:22 pm

[quote user="Lluismiquel" post="201162"]Jo proposo, antihorari es a dir Girona-Viella-Tarragona-Barcelona-Girona, i en quant a limit jo soc partidari de no posar, donat que al final sempre falla gen, i si fem grups ben muntats abans de sortir tan es que siguem 15 com 30.
A i dimars 5 esmorçar cimera Mallorquines, ja hem va be[/quote]
Discrepo... però ja ho debatrem a la cimera. :roll:

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dj. maig 24, 2012 9:42 pm

[quote user="Lluismiquel" post="201140"][quote user="Charlyxt" post="201101"][quote user="Lluismiquel" post="201017"][quote user="Charlyxt" post="200870"]Si volem evitar massa autopistes , nacionals , vias de tren etc, el millor es pasar a uns 15 o 20 kms de Barcelona, ja sabeu que això es un formiguer. La meva proposta seria Martorell ,Rubi, i pasar entre Sabadell i Terrassa en direcció a Granoillers, per aquí pot sortir un track asequible i mitjanament digne.[/quote]Val donç si et sembla, començo a intentar preparar un track que vaigui parar a Sabadell - Terrasa ok?[/quote]
LLuís que et sembla si el teu track comença a Castellar del Vallés. Jo el puc acabar a la cruilla de la carretera que ve de Terrassa i va a Sant LLorenç de Savall.[/quote]Hola Carles, suposo que vols dir aqui http://maps.google.es/maps?hl=es&ll=41. ... 2&t=h&z=20 hem sembla perfecte, avui mateix poso fil a l'agulla per tal de dimarts que be poder anar a fer la 1ª previa de la zona.
Ara hem faltaríe saber el final del meu troç per enllaçar amb la de Girona - Viella, que podríe ser Girona o Llafranc o per les gavarres que potser en CMB ja ho sabríe enllaçar millor amb Llança de fet jo tinc tracks fins a Pals. Ja diras CMB[/quote]

Caram, fins Llançà s'ha d'anar? Necessitarem 5 dies mínim si volem fer d'extrem a extrem i extrem... Haurem de baixar també fins al Delta de l'Ebre? Tindria el seu punt anar a fer la platja del Trubucador! :razz:

El triangle màgic seria:

Sortida Cap de Creus
Pirineus fins a Viella, passant pel salt del pish
Baixar fins a Maquinença i Delta de l'Ebre
Pujar cap a Barna i arribada triunfal a Llafranc! :mrgreen:

Imatge Uploaded with ImageShack.us

Bufa, si que tenim coses a parlar a la cimera...

Podriem portar unes hostesses com ajuda, no?

Imatge
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 24, 2012 9:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dj. maig 24, 2012 10:10 pm

aquesta cimera pinta molt interessant, riu-te tu del G8. Haurem de fer forat a l'agenda.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Entrada Autor: Lluismiquel » dj. maig 24, 2012 10:34 pm

Enric.- cap probleme ho discutirem a la cimera :KO :Disparant :hot
Carles (CMB) les hosteses nomes que sigui per sucarnos les torrades i fer les maletes,.. hem sembla perfecte :b9
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 24, 2012 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Canopus
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
Ubicació: Selva

Entrada Autor: Canopus » dj. maig 24, 2012 11:38 pm

El recorregut proposat , deu tenir aproximadamant uns 1000 kms i si no s'embolica molt la cosa , es pot fer sense masses problemes , en 4-5 dies.
D'altra banda , una bona data podria ser entre el 10 i 14 d'Octubre suposant que el 12 (Divendres , "Fiesta de laHispanidad" continui existint. (Es perderien meys dies laborableshi )

I a més , Octubre ès encara una bona època per la volta , ja ha plogut (suposem) i encara hi ha força hores de llum.

Finalment ... tinc un dubte ... a nivell de la llei d'accés al medi natural ,amb un grup de 15 motos estariem en la legalitat ?? o plantegeu de fer grups més redduits... ??

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. maig 25, 2012 12:14 am

[quote user="canopus" post="201191"]El recorregut proposat , deu tenir aproximadamant uns 1000 kms i si no s'embolica molt la cosa , es pot fer sense masses problemes , en 4-5 dies.
D'altra banda , una bona data podria ser entre el 10 i 14 d'Octubre suposant que el 12 (Divendres , "Fiesta de laHispanidad" continui existint. (Es perderien meys dies laborableshi )

I a més , Octubre ès encara una bona època per la volta , ja ha plogut (suposem) i encara hi ha força hores de llum.

Finalment ... tinc un dubte ... a nivell de la llei d'accés al medi natural ,amb un grup de 15 motos estariem en la legalitat ?? o plantegeu de fer grups més redduits... ??[/quote]

Mira, l'any passat vam fer la Lleida-Girona a l'Octubre i vam menjar una de pols que no vegis!!!! Enllaç

Jo crec que si que serà festa el 12 d'Octubre, "Faltaria mas hombre" Diran per les 'Ehpanyas'. Però potser la gent no tindrà 4-5 dies de vacances, jo almenys!

Per altra banda, per això dic de màxim 12 o 14, ja que podriem fer 2 grups de 7, que ès el màxim permes en circulació per pistes.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. maig 25, 2012 1:03 am

A veure: el mapa aquest m'ha agradat molt. Les hostesses les tres de l'esquerra si, però la de la dreta no m'agrada com riu... no cal que la truquis.

Les dates... :???: serà complicat això... jo penso que al juliol i agost, passar per on passarem podem quedar cuits.

Salut!

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dv. maig 25, 2012 7:33 am

[quote user="650X" post="201198"]A veure: el mapa aquest m'ha agradat molt. Les hostesses les tres de l'esquerra si, però la de la dreta no m'agrada com riu... no cal que la truquis.

Les dates... :???: serà complicat això... jo penso que al juliol i agost, passar per on passarem podem quedar cuits.

Salut![/quote]
Tu noi .......estas fet un llepafils......la de la dreta no........et fa por??????? Encara et faria un home.........jajajajaja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Siau...salut i benzina.....

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. maig 25, 2012 9:22 am

[quote user="650X" post="201198"]A veure: el mapa aquest m'ha agradat molt. Les hostesses les tres de l'esquerra si, però la de la dreta no m'agrada com riu... no cal que la truquis.

Salut![/quote]

Bé, buscarem substituta per la noia de la dreta... en fi!

Tria un/a d'aquests/es:

Imatge

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Segurament tens raó amb les dates d'estiu... millor a principis de tardor! S'ha de parlar... :shock:

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dv. maig 25, 2012 9:47 am

Jo no crec que m´ho pugui convinar per venir tots els dies dit aixo intentare venir algun dia, pero bueno al temps, dependra molt de les dates que es fagi, ja es veura....

Si puc colaborar en alguna cosa podeu contar a mi (nosaltres) (T.T.T) trail. team. torello

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dv. maig 25, 2012 9:48 am

[quote user="Sidru" post="201201"][quote user="650X" post="201198"]A veure: el mapa aquest m'ha agradat molt. Les hostesses les tres de l'esquerra si, però la de la dreta no m'agrada com riu... no cal que la truquis.

Salut![/quote]
Tu noi .......estas fet un llepafils......la de la dreta no........et fa por??????? Encara et faria un home.........jajajajaja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Siau...salut i benzina.....[/quote]

(AVE QUE VUELA A LA CAZUELA)

Charlyxt
Presentats

Entrada Autor: Charlyxt » dt. maig 29, 2012 11:28 am

Aquest link ens pot ajudar. Esta feta de fa pocs mesos cosa que dona credibilitat al track. Segons comenten es pot fer amb trails.

Volta Catalunya

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. maig 29, 2012 2:54 pm

[quote user="Charlyxt" post="201526"]Aquest link ens pot ajudar. Esta feta de fa pocs mesos cosa que dona credibilitat al track. Segons comenten es pot fer amb trails.

Volta Catalunya[/quote]

Hola Carles,

Doncs si, poden haver-hi molts trams que poden servir!

Perfecte!

Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Entrada Autor: Ximetric » dc. maig 30, 2012 11:35 am

Bones.
Si la feu en sentit horari, seriem molts de la zona entre BCN i TGN que ens podriem afegir en quant pasessiu per la vora, i no tenir que fer una pujada per enganar-nos fins la zona de Girona o el Pirineu per, poder, tenir que tornar a fer una bona tirada de tornada si no fem tots els dies.
Salut,
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. maig 30, 2012 3:24 pm

[quote user="Ximetric" post="201671"]Bones.
Si la feu en sentit horari, seriem molts de la zona entre BCN i TGN que ens podriem afegir en quant pasessiu per la vora, i no tenir que fer una pujada per enganar-nos fins la zona de Girona o el Pirineu per, poder, tenir que tornar a fer una bona tirada de tornada si no fem tots els dies.
Salut,[/quote]

Es una molt bona opció Llorenç, ho comentarem a la cimera de Mallorquines ;)

Respon

Torna a “Zona Trail”