EDITAT: Proves I Impressions De La Tiguer Explorer 1200.
Moderador: Airald
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Molt maca!!!! Enhorabona!!!!
a disfutar !!! Molt maca! Molt maca!
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
a disfutar !!! Molt maca! Molt maca!
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
No es el meu estil,pero es el teu estil,amb aixo bull dir que la disfrutis a Tope Tope.
Disfrutala amb tota la salut del mon.
Vini :D
Disfrutala amb tota la salut del mon.
Vini :D
.
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Que la disfrutis, una maquina molt maca de debo.
Vssssssssssssssssssssss
Vssssssssssssssssssssss
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Felicitats !!! A disfrutar d´aquesta nova maquina amb molts Qm !!!
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Moltes felicitats, una moto molt maca i espectacular, que la disfrutis.
;)
;)
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Moltes Felicitats!!!
Ara a disfrutarla i a omplir-li moltes vegades el dipòsit de benzina...
Salutacions!!!
Ara a disfrutarla i a omplir-li moltes vegades el dipòsit de benzina...
Salutacions!!!
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Molt, però que molt guapa, a disfrutar-la que es el que toca.
Espero veure-la aviat en directe.
Espero veure-la aviat en directe.


- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
No hi ha novetat en les sensacions?
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Doncs de moment encara estic en rodatge, no es que hagi pogut exprimir el motor gaire a fons, ja que a dia d'avui no la puc fer pujar a més de 6000 rpm.
Tot i així, ja puc anar adelantant que de moment no és pas el què m'esperava....sinó que encara és molt millor!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Realment es molt i molt còmode, sobretot per l'acompanyant, el seient és molt gros i molt mullit, tot això acompanyat d'unes bones nançes on agafar-se la fa realment perfecte per viatjar-hi dos. A lo què correspont al seient de conductor, tambés es molt còmode, i ajudat per la seva estretor a la part del davant la fa molt fàcil a l'hora de poder-la moure en parat ja que com ja havia comentat és especialment baixa pel tipus de moto que és, i això als baixets crec que ens és una gra avantatge.
En l'altre apartat que he notar una millora important respecte a la 800R, és en el tems de la llum, de nit, els dos fars fan molta més llum que la bmw, i quan poses les llargues encara més, ja que el flux surt per igual de les dues òptiques. Si a sobre i sumem els llums de boira adicionals, després ja....és la repera!!! :ban :ban :ban
çAquests dies tant a la sortida que vam fer amb el Guixmo per estrenar-la al cap de creus, com per gestions que he hagut de fer, he agafat força cops l'autovia, cosa que m'ha permès de utilitzar i força el regulador de velocitat, i a part de tenir un ús molt senzill i intuitiu, funciona molt, però que molt bé, és d'aquelles opcions que s'han de tenir molt en compte per els que fcin grans tirades tant per autopistes-autovies com per carreteres poc transitades, ja que al igual que els cotxes, et guarda a la memòria la última velocitat selecionada i així un cop el vols tornar a activar, apretes un botonet i ja està.
Tot i que com ja he dit, no he pogut provar el motor al 100%, la veritat és que és una delicia, té un par motor impressionant, només dir-vos que anant entre 40 i 50 kmts/h en sisèna, la moto recupera espectacularment, incluús l'altre dia que feiem el port de cadaqués, no vaig haver de fer cap cambi de marxa entre la 4a i la 5a, em va sobtar i molt ja que jo era de fer els ports en 2a-3a. És un motor molt i molt fi, de seguida agafa temperatura i es complementa perfectament amb el tros de cardan que porta, ja que en cap moment fa cap sotrac ni soroll, el cardan és com si no existís.
La protecció aerodinàmica, és també molt bona, tenint en compte que el meu model porta la pantalla grossa, que és 5 cms més alta i 3 més ample que la original.
Tema de gas, tant comentat a tot arreu, al ser electrònic és super sensible, al principi costa una mica adaptar-t'hi ja que al mínim moviment reacciona, i això fins que no li agafes el "truqillo" pot arrivar a resultar extrany. Tot i així es complementa amb un pesos molt ben repartits i que fa que a l'entrada dels revolts sigui molt fàcil de tombar-la i inclús corretgir la trajectòria ja que té una estabilitat increible, suposo que això també ajuda els metzeler tourance que hi venen de sèrie.
Com a aspectes negatius pocs, o bé tonteries millorables, una seria que en el display de l'ordinador, l'hora es veu minúscula, el botó dels "warnings" no es de color vermell lo què no el fà gaire intuitiu,i que he notat un augment important d'escalfor a les cames provinent del motor respecte a la 800, suposo que això en aquests motors tant grossos deu ser normal, però jo us poso lo què noto.
I per últim, dir que al segon dia de tenor-la, ja vaig tocar smb la bota al terra, la veritat és que ja he sentit més gent que han comentat això, deu ser la posició dels estrebs, que els deuen haver disposat per portar les cames més estirades, i haurem de tenir present d'entrar el peu quan fem revolst molt inclinats.
I fins aqui les primeres impressions, si m'he descuidar alguna cosa o algú té algún altre subte, ja ho sabeu, no dubteu en demanar-ho.
Salut!!!
Tot i així, ja puc anar adelantant que de moment no és pas el què m'esperava....sinó que encara és molt millor!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Realment es molt i molt còmode, sobretot per l'acompanyant, el seient és molt gros i molt mullit, tot això acompanyat d'unes bones nançes on agafar-se la fa realment perfecte per viatjar-hi dos. A lo què correspont al seient de conductor, tambés es molt còmode, i ajudat per la seva estretor a la part del davant la fa molt fàcil a l'hora de poder-la moure en parat ja que com ja havia comentat és especialment baixa pel tipus de moto que és, i això als baixets crec que ens és una gra avantatge.
En l'altre apartat que he notar una millora important respecte a la 800R, és en el tems de la llum, de nit, els dos fars fan molta més llum que la bmw, i quan poses les llargues encara més, ja que el flux surt per igual de les dues òptiques. Si a sobre i sumem els llums de boira adicionals, després ja....és la repera!!! :ban :ban :ban
çAquests dies tant a la sortida que vam fer amb el Guixmo per estrenar-la al cap de creus, com per gestions que he hagut de fer, he agafat força cops l'autovia, cosa que m'ha permès de utilitzar i força el regulador de velocitat, i a part de tenir un ús molt senzill i intuitiu, funciona molt, però que molt bé, és d'aquelles opcions que s'han de tenir molt en compte per els que fcin grans tirades tant per autopistes-autovies com per carreteres poc transitades, ja que al igual que els cotxes, et guarda a la memòria la última velocitat selecionada i així un cop el vols tornar a activar, apretes un botonet i ja està.
Tot i que com ja he dit, no he pogut provar el motor al 100%, la veritat és que és una delicia, té un par motor impressionant, només dir-vos que anant entre 40 i 50 kmts/h en sisèna, la moto recupera espectacularment, incluús l'altre dia que feiem el port de cadaqués, no vaig haver de fer cap cambi de marxa entre la 4a i la 5a, em va sobtar i molt ja que jo era de fer els ports en 2a-3a. És un motor molt i molt fi, de seguida agafa temperatura i es complementa perfectament amb el tros de cardan que porta, ja que en cap moment fa cap sotrac ni soroll, el cardan és com si no existís.
La protecció aerodinàmica, és també molt bona, tenint en compte que el meu model porta la pantalla grossa, que és 5 cms més alta i 3 més ample que la original.
Tema de gas, tant comentat a tot arreu, al ser electrònic és super sensible, al principi costa una mica adaptar-t'hi ja que al mínim moviment reacciona, i això fins que no li agafes el "truqillo" pot arrivar a resultar extrany. Tot i així es complementa amb un pesos molt ben repartits i que fa que a l'entrada dels revolts sigui molt fàcil de tombar-la i inclús corretgir la trajectòria ja que té una estabilitat increible, suposo que això també ajuda els metzeler tourance que hi venen de sèrie.
Com a aspectes negatius pocs, o bé tonteries millorables, una seria que en el display de l'ordinador, l'hora es veu minúscula, el botó dels "warnings" no es de color vermell lo què no el fà gaire intuitiu,i que he notat un augment important d'escalfor a les cames provinent del motor respecte a la 800, suposo que això en aquests motors tant grossos deu ser normal, però jo us poso lo què noto.
I per últim, dir que al segon dia de tenor-la, ja vaig tocar smb la bota al terra, la veritat és que ja he sentit més gent que han comentat això, deu ser la posició dels estrebs, que els deuen haver disposat per portar les cames més estirades, i haurem de tenir present d'entrar el peu quan fem revolst molt inclinats.
I fins aqui les primeres impressions, si m'he descuidar alguna cosa o algú té algún altre subte, ja ho sabeu, no dubteu en demanar-ho.
Salut!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Jo la vaig provar 10 minuts i vaig quedar-me impressionat
Només no m´agradava el tacte massa directe del puny de gas. Qualsevol petita variació es nota .. pero suposo que es trobar-li el punt
Quine enveja que em fas Guifre!!!!
Només no m´agradava el tacte massa directe del puny de gas. Qualsevol petita variació es nota .. pero suposo que es trobar-li el punt
Quine enveja que em fas Guifre!!!!
Ex ...moltes coses
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
[quote user="Trencaferro" post="201679"]Doncs de moment encara estic en rodatge, no es que hagi pogut exprimir el motor gaire a fons, ja que a dia d'avui no la puc fer pujar a més de 6000 rpm.
....
I fins aqui les primeres impressions, si m'he descuidar alguna cosa o algú té algún altre subte, ja ho sabeu, no dubteu en demanar-ho.
Salut!!![/quote]
Donc fe de absolutament tot el que comenta en Guifré, excepte lo de l'acompanyant que encara ningu ho ha pogut provar en la meva :| i exceptuant que porto la pantalla normal i no porto llums auxiliars.
Tambe he de dir que no he provat la moto de nit, com que ara el dia allarga tant,... i despres de 1700kms encara no se com va de lluminositat :mrgreen:
Cada cop que agafo la moto estic mes satisfet d'haver-la escollit, cada kilometre que faig em vaig fent mes amb ella i els dubtes que tenia quan la vaig comprar de "sera massa grossa per mi",... "no li terure tot el suc",.... "on vaig amb aquest mort per al dia a dia"..... tots se n'han anat del cap :mrgreen:
....
I fins aqui les primeres impressions, si m'he descuidar alguna cosa o algú té algún altre subte, ja ho sabeu, no dubteu en demanar-ho.
Salut!!![/quote]
Donc fe de absolutament tot el que comenta en Guifré, excepte lo de l'acompanyant que encara ningu ho ha pogut provar en la meva :| i exceptuant que porto la pantalla normal i no porto llums auxiliars.
Tambe he de dir que no he provat la moto de nit, com que ara el dia allarga tant,... i despres de 1700kms encara no se com va de lluminositat :mrgreen:
Cada cop que agafo la moto estic mes satisfet d'haver-la escollit, cada kilometre que faig em vaig fent mes amb ella i els dubtes que tenia quan la vaig comprar de "sera massa grossa per mi",... "no li terure tot el suc",.... "on vaig amb aquest mort per al dia a dia"..... tots se n'han anat del cap :mrgreen:
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 30, 2012 3:09 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Bons punts de vista, Trencaferro! :D I se suposa que amb més km's anirà més fina i el consum de benzina baixarà considerablement.
Ara deixe'm fer-te una pregunta: -És realment això el què buscaves en una moto?
Ara deixe'm fer-te una pregunta: -És realment això el què buscaves en una moto?


- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Doncs si, realment vaig arrivar a la conclusió que una moto ha de ser còmode i pràctica, i que cada vegada que entres al garatge et faci girar, i aquesta anglesa em dona tot això i més.
A nivell de consum, de moment em volta entre els 5,5 i els 5,8 de màxima, que crec que està força bé per les seves dimensions.
Per cert, com a curiositat, en els menys de tres mesos que porta a la venda, arreu del món ja se n'han venut quasibé 2000 unitats, crec que a l'època que estem és una dada prou significativa no?
A nivell de consum, de moment em volta entre els 5,5 i els 5,8 de màxima, que crec que està força bé per les seves dimensions.
Per cert, com a curiositat, en els menys de tres mesos que porta a la venda, arreu del món ja se n'han venut quasibé 2000 unitats, crec que a l'època que estem és una dada prou significativa no?
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
[quote user="Trencaferro" post="201696"]
Per cert, com a curiositat, en els menys de tres mesos que porta a la venda, arreu del món ja se n'han venut quasibé 2000 unitats, crec que a l'època que estem és una dada prou significativa no?[/quote]
En tres mesos 2.000 de venudes ja???? :shock: D'on ho has tret? Oite què diuen a Le repaire des motards, un dels portals francesos més grans:
- A défaut de détrôner la GS, la Tiger Explorer ne devrait pas avoir de mal à faire sa place sur le créneau des maxi trails. Les 4500 ventes visées pour la seule année 2012 (dont 700 pour la France)
Al final d'aquí pots llegir-ho: http://www.lerepairedesmotards.com/essa ... r-1200.php
Per cert, com a curiositat, en els menys de tres mesos que porta a la venda, arreu del món ja se n'han venut quasibé 2000 unitats, crec que a l'època que estem és una dada prou significativa no?[/quote]
En tres mesos 2.000 de venudes ja???? :shock: D'on ho has tret? Oite què diuen a Le repaire des motards, un dels portals francesos més grans:
- A défaut de détrôner la GS, la Tiger Explorer ne devrait pas avoir de mal à faire sa place sur le créneau des maxi trails. Les 4500 ventes visées pour la seule année 2012 (dont 700 pour la France)
Al final d'aquí pots llegir-ho: http://www.lerepairedesmotards.com/essa ... r-1200.php


- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
[quote user="Randy-650" post="201705"][quote user="Trencaferro" post="201696"]
Per cert, com a curiositat, en els menys de tres mesos que porta a la venda, arreu del món ja se n'han venut quasibé 2000 unitats, crec que a l'època que estem és una dada prou significativa no?[/quote]
En tres mesos 2.000 de venudes ja???? :shock: D'on ho has tret? Oite què diuen a Le repaire des motards, un dels portals francesos més grans:
- A défaut de détrôner la GS, la Tiger Explorer ne devrait pas avoir de mal à faire sa place sur le créneau des maxi trails. Les 4500 ventes visées pour la seule année 2012 (dont 700 pour la France)
Al final d'aquí pots llegir-ho: http://www.lerepairedesmotards.com/essa ... r-1200.php[/quote]
Culleres Randy, je ne comprain pas rien!!! :crys
Per cert, com a curiositat, en els menys de tres mesos que porta a la venda, arreu del món ja se n'han venut quasibé 2000 unitats, crec que a l'època que estem és una dada prou significativa no?[/quote]
En tres mesos 2.000 de venudes ja???? :shock: D'on ho has tret? Oite què diuen a Le repaire des motards, un dels portals francesos més grans:
- A défaut de détrôner la GS, la Tiger Explorer ne devrait pas avoir de mal à faire sa place sur le créneau des maxi trails. Les 4500 ventes visées pour la seule année 2012 (dont 700 pour la France)
Al final d'aquí pots llegir-ho: http://www.lerepairedesmotards.com/essa ... r-1200.php[/quote]
Culleres Randy, je ne comprain pas rien!!! :crys
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Diu que la Tiger intentarà colar-se al mercat de les maxi-trails, i està previst que en venguin unes 4.500 en el 2012, de les quals 700 serien a França.


- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Trencaferro, bones explicacions, però et volia preguntar pel tema de turbulencies al casc.
Entenc que vinguent de la F800R la Tiger és un altra món, la realitat és que guanyes molta protecció al cos, però algunes vegades empitjores soroll en el casc, degut a les turbulencies que genera la pantalla a la part superior del casc.
Crec que comentes que tu tens l'alta i en Boolean la baixa, oi?
Què podeu explicar.
Gràcies
Entenc que vinguent de la F800R la Tiger és un altra món, la realitat és que guanyes molta protecció al cos, però algunes vegades empitjores soroll en el casc, degut a les turbulencies que genera la pantalla a la part superior del casc.
Crec que comentes que tu tens l'alta i en Boolean la baixa, oi?
Què podeu explicar.
Gràcies
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
La pantalla baixa es una mica justeta per velocitats superiors a 100-120kph, tot sigui dit.... suposo que amb la touring, 5 cms mes alta i 3 cms mes ampla (o al revés :D ) la cosa cambiarà
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 31, 2012 9:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
Gràcies Trencaferro per els comentaris de la moto. Estic ansiós per provar-la. El tema de les inclinades i tocar el peu a terra, no serà que entres més ràpid? El marcador no està en milles enlloc de quilòmetres? :lol: :lol: :lol:
Independentment de que t'agradi, creus que el canvi amb la Tiger 800 és molt important?, A part del cardan i el preu, hi trobes moltes diferències que justifiquin la diferència de cost al comprar-la?
Independentment de que t'agradi, creus que el canvi amb la Tiger 800 és molt important?, A part del cardan i el preu, hi trobes moltes diferències que justifiquin la diferència de cost al comprar-la?
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Per Fi Ahir Ja Vaig Recollir La Nova Nena!!!
[quote user="Pasqual" post="201744"]Gràcies Trencaferro per els comentaris de la moto. Estic ansiós per provar-la. El tema de les inclinades i tocar el peu a terra, no serà que entres més ràpid? El marcador no està en milles enlloc de quilòmetres? :lol: :lol: :lol:
Independentment de que t'agradi, creus que el canvi amb la Tiger 800 és molt important?, A part del cardan i el preu, hi trobes moltes diferències que justifiquin la diferència de cost al comprar-la?[/quote]
Pasqual,
et queden poques hores, bé unes 100h d'espera aproximadament... :lol:
Pel que comentes de la Tiger 800, jo et podria dir que si que hi ha d'haver diferencia, suposo que la mateixa que jo trobo quan he provat la 1200 GS, respecte a la meva 800 GS. Et diria que les possibilitats off de la 800 augmenten molt a la 1200, en canvi les sensacions en carretera i autopasta milloren.
L'increment de preu, segurament no justifica aquests matissos, però si només valgues 2000€ més, pocs comprarien la 800, no?
Salut
Independentment de que t'agradi, creus que el canvi amb la Tiger 800 és molt important?, A part del cardan i el preu, hi trobes moltes diferències que justifiquin la diferència de cost al comprar-la?[/quote]
Pasqual,
et queden poques hores, bé unes 100h d'espera aproximadament... :lol:
Pel que comentes de la Tiger 800, jo et podria dir que si que hi ha d'haver diferencia, suposo que la mateixa que jo trobo quan he provat la 1200 GS, respecte a la meva 800 GS. Et diria que les possibilitats off de la 800 augmenten molt a la 1200, en canvi les sensacions en carretera i autopasta milloren.
L'increment de preu, segurament no justifica aquests matissos, però si només valgues 2000€ més, pocs comprarien la 800, no?
Salut