SERRA DE SANT JOAN I BOU MORT DIMARTS 19 DE JUNY
Moderador: Airald
- Lluismiquel
- Presentats
- Entrades: 69
- Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
- Ubicació: Sant Celoni
SERRA DE SANT JOAN I BOU MORT DIMARTS 19 DE JUNY
Veient les fotos d'en Carles d'osona en aquella matinal, i amb el seu permis, proposo si a algu li anes ve dimarts dia 19 de Juny per ferla pero tot el dia intentant ferla tota.Com que es dificil trobar gen per els dimarts, si hi he d'anar sol no ho faré i si a algú li va millor unaltre dimarts donç ho camviem de dia
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 01, 2012 7:34 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: SERRA DE SANT JOAN I BOU MORT DIMARTS 12 DE JUNY
Bones, a mi m'encantaria fer la ruta, però el dimarts 12 de moment mes del tot impossible, en cambi, si no hi ha res de nou, el seguent, que seria dimarts 19 m'aniria perfecte, i de fet, aquella setmana m'aniria bé cada dia.
Tu mateix, si et va bé i ho vols-pots cambiar amb mi de moment ja pots contar-hi!
Tu mateix, si et va bé i ho vols-pots cambiar amb mi de moment ja pots contar-hi!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Lluismiquel
- Presentats
Re: SERRA DE SANT JOAN I BOU MORT DIMARTS 12 DE JUNY
[quote user="Trencaferro" post="201800"]Bones, a mi m'encantaria fer la ruta, però el dimarts 12 de moment mes del tot impossible, en cambi, si no hi ha res de nou, el seguent, que seria dimarts 19 m'aniria perfecte, i de fet, aquella setmana m'aniria bé cada dia.
Tu mateix, si et va bé i ho vols-pots cambiar amb mi de moment ja pots contar-hi![/quote]Hem sembla perfecte donç vaig a cambiar'ho abans que s'apunti ningú
Tu mateix, si et va bé i ho vols-pots cambiar amb mi de moment ja pots contar-hi![/quote]Hem sembla perfecte donç vaig a cambiar'ho abans que s'apunti ningú
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: SERRA DE SANT JOAN I BOU MORT DIMARTS 19 DE JUNY
Hola
Igual, jo també puc venir! Organitzant l'agenda. Semblava prou xula la ruta!
Ho parlem
Igual, jo també puc venir! Organitzant l'agenda. Semblava prou xula la ruta!
Ho parlem
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Espero que la feu tota i ho ens ho expliques, ja la tinc pendent. Ara entre setmana imposible i fins a finals de juny a a no ha s'acaba la temporada a l'Escala. Al juliol podre sortir de nou, amb ganes de fer-la sencera i mes.
Gaudiu-la. Per agafar la ruta desde Montanisell no te perdua. Primera casa a la dreta. Al street view es veu.
Gaudiu-la. Per agafar la ruta desde Montanisell no te perdua. Primera casa a la dreta. Al street view es veu.
- Lluismiquel
- Presentats
[quote user="CarlesOsonaGS" post="201857"]Espero que la feu tota i ho ens ho expliques, ja la tinc pendent. Ara entre setmana imposible i fins a finals de juny a a no ha s'acaba la temporada a l'Escala. Al juliol podre sortir de nou, amb ganes de fer-la sencera i mes.
Gaudiu-la. Per agafar la ruta desde Montanisell no te perdua. Primera casa a la dreta. Al street view es veu.[/quote]Gracies per les aclaracións, de tots modos jo si que vaig amb gps i en principi per lo que es la ruta no hi hauríe d'haver problema, altre cosa es l'estat dels camins ja que sembla que tu només vares fer la meitad i vares tornar enrera, per tant no sabem com estará l'altre meitad pero esperem que be, llástima que no puguis vindre pero potser quand la facis tu, repetim.I gracies per les fotos i la estupenda crónica que es el que m'ha fet decidir a anar'hi, ja que jo per alla baix no conec res.
Gaudiu-la. Per agafar la ruta desde Montanisell no te perdua. Primera casa a la dreta. Al street view es veu.[/quote]Gracies per les aclaracións, de tots modos jo si que vaig amb gps i en principi per lo que es la ruta no hi hauríe d'haver problema, altre cosa es l'estat dels camins ja que sembla que tu només vares fer la meitad i vares tornar enrera, per tant no sabem com estará l'altre meitad pero esperem que be, llástima que no puguis vindre pero potser quand la facis tu, repetim.I gracies per les fotos i la estupenda crónica que es el que m'ha fet decidir a anar'hi, ja que jo per alla baix no conec res.
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 12, 2012 11:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Lluismiquel
- Presentats
SORTIDA ANULADA