AQUESTA NIT HI TINGUT UN SOMNI EXTRANY

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

AQUESTA NIT HI TINGUT UN SOMNI EXTRANY

Entrada Autor: Llagasta » dc. juny 13, 2007 6:42 pm

Aquesta nit hi somniat que canviaba la meva GS 1200 per aquesta KTM 950..... :shock:

Imatge

Lo fotut es que ja fa moltes nits que tinc aquest somni..... :? i m´agrada tant que m´hi ajec del altre cantó..... :wink:

ai, ai, ai, perdona´m GS per fer-te el salt amb aquesta austriaca, encara que sigui en somnis... oh no? :sado

i es que ultimament llauro mes pels camins que rasco la carretera :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 13, 2007 6:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. juny 13, 2007 6:47 pm

Si la GS és molt maca .....

Amb això no podràs anar a fer revolts .... :lol: :lol:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 13, 2007 7:09 pm

Les teves arrels endureres i les teves traveses et van marcar de per vida, ho dic jo. :wink:

Ara,no et veig espantant a tot el veïnat de bon matí amb la KTM, jejeje :P
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dc. juny 13, 2007 7:15 pm

Veig que t'agraden " les jovenetes" :twisted: :twisted: :twisted:
... eppur si muove.!!!

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: AQUESTA NIT HI TINGUT UN SOMNI EXTRANY

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. juny 13, 2007 7:37 pm

Jo no canviaria la teva GS per una KTM ni fart de vi! Està clar que són motos un xic diferents... però és que les KTM no m'agraden!!! Taronja butanero... :?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dc. juny 13, 2007 9:27 pm

Si últimament llaures mes pels camins que rasques la carretera, no t’ho pensis mes, casat amb ella. :wink:

Salutacions.
Salutacions moteres.

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dc. juny 13, 2007 10:32 pm

Hola nois/es:

Te'ns peles?, saps de mecànica?, només l'utilitzaràs els caps de setmana?, no et sap greu esperar un recanvi molts mesos?
t'agrada que els altres et mirin i diguin sstttia tu una KTM!!!???? llavors aquesta és la teva màquina...

V'ssssssssss

La segona part es mig conya, la primera malauradament no... no es una màquina per a diari, fiable, sense problemes... si em diràs que la 1200GS tampoc!, llavors hauràs de recorrer a les clàssiques, ja ho saps... la Suzi 400 DR, continúa essent en trail pràcticament insuperable...

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. juny 13, 2007 11:04 pm

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

La segona part es mig conya, la primera malauradament no... no es una màquina per a diari, fiable, sense problemes... si em diràs que la 1200GS tampoc!, llavors hauràs de recorrer a les clàssiques, ja ho saps... la Suzi 400 DR, continúa essent en trail pràcticament insuperable...
Pero es que ja tornem a estar igual, i es que estic "tocat" per el Trail al 50% com era ´abans :wink:
el trail 50% carretera 50% camins.

El dissabte passat per exemple vaig sortir el matí( a les 6), a fer una volteta pel Alt Empordà, amb poblets que quasi bé no hi arriba la carretera( que encara n´hi han) i després uns 150 Kms. de pistes i camins per les Alberes i Coll de Banyuls(PER CERT QUE ELS ESTAN ASFALTANT TOTS) :cry: :cry: :cry: , tornar per Banyuls Cerbere Llança Port de la Selva Roses i La Ganga fins a Sant Cebriá dels Alls i Romanyà.i cap a casa per les curves, mari****on l´ùltim, o sia jo, .Total mes de 550 Kms. en un matí...... :?

Que faig aixó amb una DR 400 ????? a mi em dura 3 mesos una moto tant petita. :cry: i a pas de 125 per la carretera..... no pas.!!!! :cry:

Si vols anar minimament bé per carretera, has de sacrificar camins i viceversa.

Per quan Srs. de BMW la filosofia de les primeres GS100 1988 ?????

Imatge
Imatge

Terraxaman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dj. juny 14, 2007 2:04 pm

Hola nois/es:

Llavors t'hauràs de buscar una Africa, una Tenere o Supertenere, o una GS PD de segona mà i arreglarte-la d'acord amb els teus gustos... però per carretera hauràs de sacrificar alguna cosa...

V'sssssssssssss

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. juny 14, 2007 5:03 pm

Llavors t'hauràs de buscar una Africa, una Tenere o Supertenere, o una GS PD de segona mà i arreglarte-la d'acord amb els teus gustos... però per carretera hauràs de sacrificar alguna cosa...

V'sssssssssssss
o sense sortir de chez-BMW potser aixó:

Imatge

a somniar una altre nit.... :roll:
Imatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dj. juny 14, 2007 5:44 pm

Avui he vist un reportatge de aquesta KTM a la tele i està força be. La veritat és que potser era pel pilot però corria i pujava per tot arreu amb una facilitat ...
V'sssss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 14, 2007 6:37 pm

JoanF ha escrit:Avui he vist un reportatge de aquesta KTM a la tele i està força be. La veritat és que potser era pel pilot però corria i pujava per tot arreu amb una facilitat ...
V'sssss
Què et penses, que el gs12_red no puja i baixa per tot arreu amb qualsevol moto? :)

I la veritat vom un piano, et veig més amb aquesta que no pas amb la KTM.

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

ToniHD
Presentats
Entrades: 105
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 4:44 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: ToniHD » dj. juny 14, 2007 6:43 pm

Un company del club la te i és un autèntic maquinón,encara que ens ha de suportar les conyes d'on va amb una 49,jejejej

Terraxaman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dj. juny 14, 2007 7:59 pm

Hola nois/es:
gs12 red ha escrit:

V'sssssssssssss
o sense sortir de chez-BMW potser aixó:

Imatge

a somniar una altre nit.... :roll:
Tampoc te la recomenaria, l'albert GS té un company en Gustavo Sevillano que en té una , et podria donar molts arguments, però no crec que aquesta sigui una bona alternativa, potser la chalenge 650?, però crec que és massa off-road...
el compromís és dificil, la 1200 GS si acosta -has probat de posar-li els continental TKC-80, si canvia tant la 1200 com canvia la 1150 o la Transalp potser ja t'anirien bé-... i insisteixo en que una PD, una África, etc., en bon estat sería ideal...

V'sssssssssssss

Terraxaman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dv. juny 15, 2007 12:29 am

Hola nois/es:

per cert podries veure aquest enllaç sobre la nova chalenger

Imatge

http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 80653524/0

L'Alfaris es un experimentat pilot, entre d'altres també una 1200 Adv. i per cert a tingut KTM's.

V'ssssssssssssssss

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. juny 15, 2007 10:17 am

gs12 red ha escrit:

V'sssssssssssss
:
el compromís és dificil, la 1200 GS si acosta -has probat de posar-li els continental TKC-80, si canvia tant la 1200 com canvia la 1150 o la Transalp potser ja t'anirien bé-... i insisteixo en que una PD, una África, etc., en bon estat sería ideal...

V'sssssssssssss
No vull una monocilindrica

Probaré amb els TKC 80 o també els Metzeler Karoo, però hi escoltat bones coses del TKC 80 :roll: :roll: :roll:
però si continuu amb la GS (20000 Kms.ja amb un any i nomès dissabtes al mati) :roll: :roll: :roll: ja serà fins passat l´istiu doncs ara es possa dificil fer camins amb la calor.

per cert , quans kms. aguanten aquests motors boxer de la GS 1200?

jo amb una moto amb més de 30000 kms. ja tinc por que peti.......serà com era abans que amb 30000 kms. una moto ja estaba per llençar..... :wink:
Imatge

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. juny 15, 2007 1:35 pm

gs12 red ha escrit: per cert , quans kms. aguanten aquests motors boxer de la GS 1200?

jo amb una moto amb més de 30000 kms. ja tinc por que peti.......serà com era abans que amb 30000 kms. una moto ja estaba per llençar..... :wink:
A mi el que m'estranya es que no t'hagi petat ja !!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

V'sssssssssss

Terraxaman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dv. juny 15, 2007 2:27 pm

Hola nois/es:

Els Karoo no son gaire recomenables a menys que et decideixis exclusivament per pistes, els TKC són indiscutiblememnt molt més mixtes, jo n'he fet uns 7-8.000 Kms. (roda del darrere) el 80% per carretera i la reste off-road, l'únic inconvenient és que no has de passar de 130-140 i que son una mica més sorollosos, però tenen un comportament excel·lent per on-road, sense arribar a ser uns tourance és clar!
En quan a el motor de la 1200 no t'ho sabria dir, però el de la 1150 comença a anar fi a partir dels 50.000 kms. i la vida s'acosta als 250-300.000 si la cuides mitjanament bé, olis, filtres, revisions, etc. Jo amb la meva porto 82.000, soc poc cuidadós, lo justet, no m'agrada estar pendent de la moto, li afegeixo oli quan li manca i faig les revisions que li pertoquen i punt.

V'sssssssssssssssssss

Respon

Torna a “Cerveseta”