Tenia intenció de fer una ruta més llarga i dinar sota un pi a qualsevol lloc, però tenia un compromís per dinar, o sigui que no disposava de massa temps.
Com que no estic al 100%, he decidit fer una ruta coneguda, però que feia més de dos anys que no feia. Per mi és un lloc especial, ja que em porta molts records del meu difunt avi, un lloc "emotiu".
Així que he decidit sortir d'hora i fer una de les meves peculiars matinals de "tortugo-turisme" en moto, que és bàsicament el que acostumo a fer.
Ritme tranquil, gaudint del paissatge, que avui s'ho valia especialment i amb la visera oberta per poder olorar la primavera.
La Greta feia bona cara de bon matí.

El paissatge, després d'una setmana de tempestes de tarda, estava impressionant.

La carretera, bé, què puc dir, de les que a mi m'agrada.

Tot i que és cert que a trossos estava una mica o bastant malmesa per les pluges i, hi ha algún petit tram (molt curt) de terra, es pot fer amb gairebé qualsevol tipus de moto i us prometo que és un lloc que val la pena visitar, sobretot és altament recomanable ara en aquesta època de l'any.

Les bales de palla encara fumejaven al matí i la llumestava preciosa

En aquesta foto es pot apreciar la dimensió d'algún dels arbresde la zona

De veritat que us recomano, per poc que pugueu, una visita a la Serra de Busa...

En fi, sembla que ja tornem a estar operatius... :mrgreen:

Fins la propera ;)