Venc Kit Repera Puntxades Nou A Estrenar -venut-
Moderador: Airald
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
Venc Kit Repera Puntxades Nou A Estrenar -venut-
hola,deureu penssa que mi tornat voig i u venc tot,casi :mrgreen: ,el cas es que fa cuatre dies no tenia cap kit i ara em tinc dos,m´explico;jo tenia un que li vaig deixar al dropul del meu germa quant vaig compra la africa,perque la africa porta camara i el kit era per sense camara,llavors el meu germa va deixar el mon de la moto per motius personals i com jo ara tenia la tdm que va sense camara li vaig di si encara el tenia,ell em va dir que no el trobaba,llavors vaig comprar un kit que esta força be per internet,per se esactes el 11/05/2012,em va costar amb iva i transpor 26´87e,u demostro amb factura,al cap de la semana es presenta el somines del meu germa amb el kit,que ja l´habia trobat,sort que som familia que si no,bueno al tema,que em sobra un i el venc per 20e entregat en ma a dintre del nostre pais,es aquest:
http://www.segundamano.es/valencia/kit- ... a30853790/
aqui falta l´iva i el transport,ja veieu que estic rebuscant diners fins i tot entre els coixins del sofa :mrgreen:
http://www.segundamano.es/valencia/kit- ... a30853790/
aqui falta l´iva i el transport,ja veieu que estic rebuscant diners fins i tot entre els coixins del sofa :mrgreen:
J-C l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2012 8:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Venc Kit Repera Puntxades Nou A Estrenar
Bon dia J-C.
Si li envies un mp al Guixmo quasibé segur que te'l compra, perquè ultimamen crec que n'està gastant 2 a la setmana!!! :eyes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Si li envies un mp al Guixmo quasibé segur que te'l compra, perquè ultimamen crec que n'està gastant 2 a la setmana!!! :eyes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- J-C
- Presentats
hola noi,em sembla una mica violent anar a buscar comprados,si vols cometeli tu, que no pensi malament, :cerv
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Guixmoooooo!!!
Que no llegeixes els post??? Va, no siguis vergonyós, que aquest kit va d'allò més bé!!! :cerv :cerv :cerv
Que no llegeixes els post??? Va, no siguis vergonyós, que aquest kit va d'allò més bé!!! :cerv :cerv :cerv
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
[quote user="Trencaferro" post="202167"]Guixmoooooo!!!
Que no llegeixes els post??? Va, no siguis vergonyós, que aquest kit va d'allò més bé!!! :cerv :cerv :cerv[/quote]
cabrooooooooooooooooooooooo
ara ja el tinc reparat!!! :lol: :lol: :lol:
Que no llegeixes els post??? Va, no siguis vergonyós, que aquest kit va d'allò més bé!!! :cerv :cerv :cerv[/quote]
cabrooooooooooooooooooooooo
ara ja el tinc reparat!!! :lol: :lol: :lol:
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Molt bones,
jo conec algu que li pot anar be...
Annaaaa!!!
jo conec algu que li pot anar be...
Annaaaa!!!
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- J-C
- Presentats
ostres que encara en faltaran coses per vendre :lol: ,el preu el podem negociar :eyes
- J-C
- Presentats