Ganes De Treballar

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Ganes De Treballar

Entrada Autor: Ra-mon » dl. juny 04, 2012 2:58 pm

Sembla que a les Espanyes no tenen gaire ganes de treballar, prefereixen divertir-se.
De fet treballar és de burros, perquè escarrassar-se per guanyar diners si amb la nostra "obligada" solidaritat ja els mantenim a tots ?

En un municipi l'alcalde proposava gastar-se uns quartos i van fer un referendum: donar feina o per gastar-s'ho en festes.

Enllaç

MontseR
Presentats
Entrades: 513
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ganes De Treballar

Entrada Autor: MontseR » dl. juny 04, 2012 3:12 pm

Ja tens raó ja, mare meva, quan ho he sentit aquest matí per la ràdio m'he quedat de pedra, com podem anar bé en aquest país? Uns treballant i altres de gresca, quina barra :enfaduu
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. juny 04, 2012 3:18 pm

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. juny 04, 2012 3:53 pm

Déu n'hi dó...

No visc en aquest poble i per tant es probable que la cagui però em sembla una actitut indecent. La cara positiva és que segurament serien capaços de fer mans i mànigues perquè el burro català no desapareixi.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. juny 04, 2012 4:03 pm

El pitjor de tot , a part de la propia desició, es l´imatge internacional que donem :enfadat :enfadat .

Despres qualsevol de nosaltres anirá per Europa i s´enfotaran de que "ens agradi més els Braus que treballar"
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 4:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » dl. juny 04, 2012 6:37 pm

El que está clar es que aquesta gent no volen feina per que no la necessiten, ja ens tenen als catalans que treballem i paguem impostos per ells...

I per si fos poc encara s'ho gasten en la seva fiesta nacional assessino-taurina. Sort que molts catalans no ens sentim espanyols ( i si ho som és per imposició )
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dl. juny 04, 2012 6:55 pm

Estimados ciudadanos,

en estos momentos de necesidad tendremos de decidir donde gastamos el dinero de nuestros impuestos.

Referendum: TOROS - TRABAJO

65% TOROS
35% TRABAJO

Diuen..., que el trabajo ja lo habrá mientras montan los tablados, los bares y todo lo que conlleva la "fiesta". Que la fiesta dará trabajo.!!

No sé quí és mes inepte, si els politics que han permés aquest referendum o la gent del poble.

Perquè treballar, si Catalunya ja ens paga !!
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2012 1:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dl. juny 04, 2012 7:47 pm

Diguem que aquesta gent tenen una escala de valors molt peculiar.
Sense que hi tingui rès a veure (o sí), avui he tret sis paparres al gos, pobra bèstia no us podeu imaginar lo descansat que ha quedat. Si tot fos tant fàcil...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 05, 2012 12:03 pm

aixo es una mica demagogic,el de l'empresa que monta el fandango tambe te dret a pagar als seus treballadors i guanyar-se la vida,començem acavant amb las festes populars que hi han toros, festes deplorables sens dubte ( pero que serveixen d'excusa barata per donar una informacio ) i a la llarga acavem sense Patum,sense Castellers,sense Correfocs,sense las festes de la Merçe........................
Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”