Cap De Creus - Finisterre 2012

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Re: Cap De Creus - Finisterre 2012

Entrada Autor: Ricard_biker » dt. juny 05, 2012 8:35 am

Oe, oe, oe...!!! ;)

Encertadíssim!!! :ban

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. juny 05, 2012 9:13 am

[quote user="Ricard_biker" post="202314"]Oe, oe, oe...!!! ;)

Encertadíssim!!! :ban[/quote]

Imatge

:lol: :lol: :lol:

Ricard_biker
Presentats

Entrada Autor: Ricard_biker » dt. juny 05, 2012 1:43 pm

Bé doncs, a veure si em una miqueta de temps surt una crònica més o menys presentable…

El repte era veure sortir el sol a Cap de Creus i veure’l posar a Cap de Finisterre…, i així ho vàrem fer…
A un quart de set del matí ja hi erem a Cap de Creus. Tot a punt per fer-nos les fotos acompanyats d’en Jesús i d’en Jaume, que van vindre a acomiadar-nos (finalment la Eva no va poder ser-hi i així ho demostra la pobresa de les fotos…, si les hagues fet ella serían molt millors…).

Primer despertar del dia…

http://goo.gl/maps/foYG

Imatge
Imatge

Tot l’astre rei al descobert…
Imatge

Ràpid a calentar motors, i a dos quarts de set vem fer via direcció a Vic per Bracons i així estalviar-nos l’eix transversal tal i com ens van aconsellar els més entesos que hi viuen per la zona (menys mal que els hi vem fer cas…). Una vegada a Vic, direcció a Cervera per agafar la aborrida autopista fins a Zaragoza.
Aquí ens vem sortir ràpidament de la autopista i vem començar a anar per nacionals i autovies cap a Sòria, Burgos, León, Ponferrada, Lugo, Coruña i finalment Arteixo per baixar per la costa fins a Cap de Finisterre.
Quasi no arrivem!!! Aquest últim tram el vem fer a ritme “alegre” mentres a la nostra dreta veiem cada vegada el sol més a prop del horitzó…
Finalment, aquest cop vem guanyar la cursa al temps…

Imatge

Ultims raigs de sol…
Imatge
Imatge

Far de Cap de Finisterre…
(Al vespre)
Imatge
(Al matí)
Imatge
Imatge
Imatge

L’endemà va ser dia de “descans”.

http://goo.gl/maps/mXU1

Vem baixar amb molta tranquilitat per la costa fins a Combarro, tot passant per O Grove i l’illa de la Toja, on quasi tots deuen ser “pobres”…
Vem menjar molt i molt bé, i ens vem pendre el dia amb molta calma… (mentre algú mirava d’arreglar algún problemilla de la seva montura…)

Ría de Pontevedra
Imatge

Combarro
Imatge

El tercer dia, ja començava la tornada cap a casa.

http://goo.gl/maps/XFi6

Per començar aniríem a Lugo, on vem donar una volteta a la part amurallada. A mi em va agradar molt, em va semblar una ciutat (o poble gran) molt ben cuidada.
D’aquí ja aniriem cap a Fonsagrada a moure el bigoti amb un ‘pop a feira’ molt i molt recomenable.
Despres de dinar, vem anar direcció a Tineo per fer el puerto de Palo. Tot passant per Grandas de Salime i el seu embassament.

Imatge

Embassament de Salime
Imatge
Puerto de Palo
Imatge

L’Enric sempre buscant el moment OFF…
Imatge

La ruta per tots aquests indrets era d’allò més entretinguda. Plena de rebolts, carreteres gens transitades…, es a dir, un perfecte paradís…

Imatge

Després cap a puerto de la Espina, Grado i directes a Gijón, on ens esperàven els meus tiets amb una empanada gallega i una truita de patates que crec a més d’un el va sorprendre molt gratament…

El següent dia era un d’aquells que promet…

http://goo.gl/maps/g0v6

La ruta a seguir, tothom que la havia fet, deia que era espectacular. Així que amb moltes ganes de veure el que ens quedava per devant, ens vem acomiadar d’una ciutat de Gijón emboirada i vem fer via cap a Cangas de Onís i el poble de Sant Ignacio de los Beyos.

Gijón amb boira…
Imatge
Imatge

En Xavi amb cara de pocs amics quan matina…
Imatge

Carreteres espectaculars envoltades de color verd….
Imatge
Imatge

Imatges per no oblidar…
Imatge

La fauna autóctona, intentant seguir a l’Enric per OFF…
Imatge

Més imatges plenes de color…
Imatge

Sant Ignacio de los Beyos
Imatge
Imatge

Desfiladero de los Beyos
Imatge
Imatge
Imatge

Puerto de Panderruedas.
Imatge

Carretera que va a Posada de Valdeón
Imatge
Imatge

Puerto de Pandetrave.
Imatge

Carretera cap a Portilla de la Reina
Imatge
Imatge

I ja des d’aquí, i babejant, vem anar fent tot “xino xano” fins arribar a Potes.
Una vegada dinats, en Xavi (VFR 800), va dir-nos que ell tirava pel dret fins a Bilbao, on l’esperava un amic.
Així doncs, l’Enric i jo vem continuar passant calor per las carreteres de Cantàbria i Palencia, fins arribar a Bilbo, on encara tenien tots els balcons plens de banderes de l’Athletic.

Imatge
Imatge
Imatge

Quina HD més maca…, eh???
Imatge

Carrer al ben mig del barri vell de Bilbao.
Imatge

Penúltim dia de ruta.

http://goo.gl/maps/4enM

Aquest dia ens esperava una etapa amb moltes sorpresas… Així que ens varem despertar ben d’hora i vem deixar a en Xavi a l’hostal, ja que ell va decidir “estirar” la nit a Bilbao i no estava com per gaires revolts…
Vem sortir per carreteres d’interior direcció Ermua, Elgoibar fins a Azpeitia on vem anar cap al nord, direcció Zumaia.
Vem reseguir tota la costa fins a San Sebastian, on vem fer unes tapetes i una cerveseta.
Aquesta ciutat em resulta “super-elegant”. La seva gent, l’entorn… Ves, es una ciutat en la que no em faria res passar-hi una temporada…

Getaria
Imatge

Direcció a Zarautz
Imatge

La Concha, a Sant Sebatián
Imatge

Una vegada vem esmorzar, vem anar fent vía cap a Saint Jean Pie de Port, tot passant per el valle de Baztan.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Desprès aniriem dirección a Arnégy, per agafar una de les “carreteres” més maques que conec…

Imatge
Imatge

Aquí vem gaudir de tot….

Ens van acompanyar caballs, vem veure molt aprop voltors, unes vistes brutals…

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Desprès vem anar cap a Isaba, passant per l’antiga fàbrica d’armes d’Orbaitzeta , on ens esperava en Xavier per proseguir la ruta junts fins a Biescas.
Aquí ens vem juntar amb l’Eva, que volía fer el Tourmalet i l’Horquette d’Ancizan amb nosaltres.

A 10 Kms. de Biescas, ens va caure la que no està escrita…

Quin aigüat per acabar el dia!!!

Vem sopar acompanyats de l’Eva, i vem explicar-li com ens havia anat tot el viatge, li vem ensenyar les fotos, tot això acompanyat per uns mojitos d’allò més bons.

L’endemà, últim dia de ruta.

http://goo.gl/maps/f3IS

L’Eva va tindre que marxar molt aviat per una urgència d’última hora, i nosaltres ens vem posar el tratge d’aigua a les 8:30 del matí i no ens el vem treure fins arribar a casa…

Quasi 700 kms plovent ens esperaven..., (que finalment van estar uns 550 kms.)!!!

Aubisque, Soulor, Tourmalet, mig Aspin, Hourquette d’Ancizan, Val Louron(Azet), Peyresourde, Portillon, etc… tots i cada un d’aquests ports els vem fer sota la pluja, i sense poder treure la cámara de fotos per deixar constancia…
Una vegada vem arribar a Vielha, vem menjar un plat combinat, i altre vegada en marxa sota la pluja fins arribar a casa ben remullat.

Però amb ganes de pensar en un altre…

P.D.: Sé que podría haver estat millor feta aquesta crònica, però no tinc gaire temps, ja que estic de torn de nit aquesta setmana. A veure si la pròxima m'hi esforço més....

Salutacions!!!
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 08, 2012 5:11 pm, en total s’ha editat 13 vegades.

Ricard_biker
Presentats

Entrada Autor: Ricard_biker » dt. juny 05, 2012 6:59 pm

Quina son que tinc...!!!

I ara a treballar... :(

Ricard_biker
Presentats

Entrada Autor: Ricard_biker » dt. juny 05, 2012 7:02 pm

Ups!!!

Se m'oblidava....

Agraïr a tots els que ens han ajudat donant-nos consells, i informació sobre la ruta a seguir...

Així com tota la informació que havia posada al fòrum, que ha sigut de gran ajuda.

Gràcies!!!

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. juny 05, 2012 7:08 pm

Aqui vas possar l´Adventure per "disimular" :mrgreen: :mrgreen:

Imatge
ImatgeImatgeImatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. juny 05, 2012 7:11 pm

Doncs si que son bones vistes, si...

Quina mala sort l'últim dia de viatge! Fer ports de muntanya plovent és un pal, per que et perds les vistes expectaculars que hi ha i a més no cundueixes del tot tranquil.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. juny 05, 2012 8:05 pm

Nois, no he trobat a faltar les fotos de l'Eva. Be, si. No hi ha cap foto de menjar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bromes a part, un gran viatge. Especialment la tornada i encara que s'hagi acabat passat per aigua, no desmereix l'aventura viscuda.

A part d'aquestes motos amb parts tant "delicades" com els sensors :roll: algun altre problema? Imagino que tants quilòmetres amb una VFR no deu ser una meravella per la part posterior del cos.

Felicitats de nou

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. juny 05, 2012 8:30 pm

[quote user="Pasqual" post="202426"]Nois, no he trobat a faltar les fotos de l'Eva. Be, si. No hi ha cap foto de menjar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bromes a part, un gran viatge. Especialment la tornada i encara que s'hagi acabat passat per aigua, no desmereix l'aventura viscuda.

A part d'aquestes motos amb parts tant "delicades" com els sensors :roll: algun altre problema? Imagino que tants quilòmetres amb una VFR no deu ser una meravella per la part posterior del cos.

Felicitats de nou[/quote]

Tampoc hi ha masses primers plans...

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. juny 05, 2012 9:28 pm

[quote user="CMB" post="202438"][quote user="Pasqual" post="202426"]Nois, no he trobat a faltar les fotos de l'Eva. Be, si. No hi ha cap foto de menjar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tampoc hi ha masses primers plans...[/quote]

:D :D Jo només vaig fer un parell de fotos.....
un minut que les descarrego....

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. juny 05, 2012 9:41 pm

[quote user="Eva" post="202459"][quote user="CMB" post="202438"][quote user="Pasqual" post="202426"]Nois, no he trobat a faltar les fotos de l'Eva. Be, si. No hi ha cap foto de menjar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tampoc hi ha masses primers plans...[/quote]

:D :D Jo només vaig fer un parell de fotos.....
un minut que les descarrego....[/quote]

Ei, ja fa 13 minuts... :mrgreen:
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2012 9:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. juny 05, 2012 9:42 pm

:bow :bow :bow

Quins paisatges !
Quines carreteres !
Quines imatges !

Espectacular !

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. juny 05, 2012 9:54 pm

Per elusions....

Malgrat venia vigilant la previsió del temps desde dimecres, les prediccions no varen canviar.
Una setmana molt difícil em va fer decidir marxar fes el temps que fes....
Total que dissabte a les 14:00 vaig agafar Eix i amb parada a Tàrrega per fer el cafè amb en Joan Xt i després directa a Formigal on havia quedat amb l´Enric i en Ricard.

Com que em vaig torbar molt poc, a les 19 :00 era a Formigal.
Vaig repostar a l´espera de saber el hotel on teníem que anar. El proper dia era sortida per colls francesos i repostar a Espanya era bàsic.

Imatge

Uns minuts d´espera i desseguida l´Enric i en Ricard em varen comentar que baixes a Biescas ( a uns 14 km del lloc on era), el cel era amençador, però... vinga cap a vall...

Imatge

He de dir que TOTS TRES son extremadament educats i dona gust compartir vetllada amb ells.
Son amens, divertits, ocurrents,.......

Com no podia ésser d´unaltre manera.... un parell d´imatges del menu del sopar:

Imatge

Imatge

i en acabat varem localitzar un bar on deia:

"Hay Mojitos "... la meva debilitat :mrgreen: :mrgreen:

Imatge

Renoi... els millors mojitos !!!! molta menta i ... senzillament genials.

No vull deixar de repetir que va ésser una companyia de lo més entretinguda i divertida.
A tots tres...... moltes i moltes gracies.

Imatge

Per raons que no venen al cas i malgrat em sàpigues molt i molt de greu, a primera hora del matí vaig tinguer que marxar, llàstima. La propera vegada no em perdereu de vista ;)

Un plaer :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2012 9:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dt. juny 05, 2012 9:59 pm

Eva, a les 19'00 vas arrivar a Formigal? :shock:
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2012 9:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. juny 05, 2012 10:02 pm

[quote user="Joan XT" post="202468"]Eva, a les 19'00 vas arrivar a Formigal? :shock:[/quote]

Si... :tremolant :tremolant
Hasta m´has fet mirar l´histograma de la foto :tremolant

Per que ??

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dt. juny 05, 2012 10:09 pm

Magnifica crònica, fotos i escapadeta.

A mes per aquestes zones es menja de maravella. Sembla que anar fora fa mes viatge, mes sortida; pero "aquí al costat" hi ha zones molt molt interesants.

Anotada.

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dt. juny 05, 2012 10:09 pm

[quote user="Eva" post="202469"][quote user="Joan XT" post="202468"]Eva, a les 19'00 vas arrivar a Formigal? :shock:[/quote]

Per que ??[/quote]
Per res, per l'hora que vas sortir de Tarrega diguem que vas portar un ritme "alegre", m'equivoco?
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. juny 05, 2012 10:12 pm

[quote user="Joan XT" post="202471"][quote user="Eva" post="202469"][quote user="Joan XT" post="202468"]Eva, a les 19'00 vas arrivar a Formigal? :shock:[/quote]

Per que ??[/quote]
Per res, per l'hora que vas sortir de Tarrega diguem que vas portar un ritme "alegre", m'equivoco?[/quote]

:mrgreen: :mrgreen:

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. juny 05, 2012 10:26 pm

Imatge

No té explicació aquesta imatge?

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. juny 05, 2012 10:46 pm

[quote user="CMB" post="202477"]Imatge

No té explicació aquesta imatge?[/quote]

Dons mira, sense que serveixi de precedent... et donaré una explicació:

Estàvem nosaltres al bar i després del primer mojito ... va entrar un grup de joves que evidentment degut a la seva vestimenta ens varen sobtar,
malgrat l´encant de les pubilles germanes ( eran un grup de guiris alemanys) , els 3 pubills catalans no es varen immutar, però.... la noia que celebrava el seu casori no es va poguer estar i va demanar per fer-se una foto amb tant gentils donzells,
així dons , amb cap esforç i demostrant que els catalans som el que som.....
malgrat el seu cansanci......despres de un miler de corbes......
varen posar amb tant bella donzella
................................................
i "colorín , colorado...... este cuento se ha acabado "
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2012 10:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”