URBANITES-2012. 8-juliol
Moderador: Airald
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
URBANITES-2012. 8-juliol
Hola a tots-es,
Ja tenim en marxa una nova edició, aquest any degut a tots aquests afers econòmics que ens envolten (prima de risc, Bankia, retallades, etc...) hem mirat de fer la trobada una mica low cost tot esperant temps millors.
- PUNT DE TROBADA; Km 127 de la C-53 Restaurant Xopluc de Boldú. A les 9:30h. D'aquí anirem a esmorsar a una petita Torre prop del restaurant al mig del camp.
- RUTA; Aquesta vegada sortirem cap al sud de la comarca, Bellpuig-Omells de Nagaia-Espluga de Francolí- Blancafort- Sta. Coloma de Queralt- Balneari de Vallfogona- St. Martí de Maldà- Tàrrega.
120 km aprox. La parada tècnica al Balneari de Vallfogona amb bones ombres que no aniran malament en aquestes dates.
- DINAR; A Tàrrega restaurant Pintor Marsà.(Aforament de la sala 32).Si som mes anirem al REST.La granja,tambe de Tarrega,del mateix grup restaurador.
El preu de tot plegat és de 20€, si a algú li interessa una part, el desgloç és el següent,
Dinar 15€
Esmorsar 5€
Els que esteu interessats ja direu, tenim temps per confirmar fins divendres al demati.
-Eva
-Edelweis
-Albert G
-Xavier 2
-Vidi
-Ricmel 2
-Antonio 2
-Siset
-Emil 2
-Trifasic
-Monica
-Digamjordi 2
-Randy 650
-Vini 2
-Cristina tgn
-Joan xt
-Grum 2
-Mininos 2
-Tommy
-Geroni (esmorsar i ruta)
-AnnA
-Rose
-Joan F 2
-Cabirol 2
-Saneja
-Alucinamaripili
-Dodo
-Truc
-Boolean ?
-Jaume 2 (esmorzar i ruta)
Total 37+4
Ja tenim en marxa una nova edició, aquest any degut a tots aquests afers econòmics que ens envolten (prima de risc, Bankia, retallades, etc...) hem mirat de fer la trobada una mica low cost tot esperant temps millors.
- PUNT DE TROBADA; Km 127 de la C-53 Restaurant Xopluc de Boldú. A les 9:30h. D'aquí anirem a esmorsar a una petita Torre prop del restaurant al mig del camp.
- RUTA; Aquesta vegada sortirem cap al sud de la comarca, Bellpuig-Omells de Nagaia-Espluga de Francolí- Blancafort- Sta. Coloma de Queralt- Balneari de Vallfogona- St. Martí de Maldà- Tàrrega.
120 km aprox. La parada tècnica al Balneari de Vallfogona amb bones ombres que no aniran malament en aquestes dates.
- DINAR; A Tàrrega restaurant Pintor Marsà.(Aforament de la sala 32).Si som mes anirem al REST.La granja,tambe de Tarrega,del mateix grup restaurador.
El preu de tot plegat és de 20€, si a algú li interessa una part, el desgloç és el següent,
Dinar 15€
Esmorsar 5€
Els que esteu interessats ja direu, tenim temps per confirmar fins divendres al demati.
-Eva
-Edelweis
-Albert G
-Xavier 2
-Vidi
-Ricmel 2
-Antonio 2
-Siset
-Emil 2
-Trifasic
-Monica
-Digamjordi 2
-Randy 650
-Vini 2
-Cristina tgn
-Joan xt
-Grum 2
-Mininos 2
-Tommy
-Geroni (esmorsar i ruta)
-AnnA
-Rose
-Joan F 2
-Cabirol 2
-Saneja
-Alucinamaripili
-Dodo
-Truc
-Boolean ?
-Jaume 2 (esmorzar i ruta)
Total 37+4
Saneja l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 07, 2012 11:31 am, en total s’ha editat 30 vegades.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: URBANITES-2012. 8-juliol
Carai, això ja és més que una tradició :eyes
A nosaltres ens agradaria poder assistir a l'esmorzar i qui sap si fins i tot fer la ruta, això ja seria la repera :mrgreen:
De tota manera, aquest any és tot una mica "extrany" així que de moment estarem al cas del post i ens apuntarem com a provisionals, a veure si finalment podem passar a definitius :roll:
A nosaltres ens agradaria poder assistir a l'esmorzar i qui sap si fins i tot fer la ruta, això ja seria la repera :mrgreen:
De tota manera, aquest any és tot una mica "extrany" així que de moment estarem al cas del post i ens apuntarem com a provisionals, a veure si finalment podem passar a definitius :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
El 8 de juliol m'enganxa en plena feina molt, molt, molt lluny de casa :crys :crys :crys :crys :crys
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo vinc.. ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2012 10:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- GRUM
- Presentats
Carme, si vols podem muntar una ruta "light" una mica alternativa i ens retrobem al dinar.
Tot és qüestió de mirar-s'ho amb bons ulls :roll:
Tot és qüestió de mirar-s'ho amb bons ulls :roll:
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Aquest any si ...... jo també vinc !!!!! :D
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 12:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Tarariiiiii...
ja la tenim aqui !! :D
:form :ban
ja la tenim aqui !! :D
:form :ban
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Jaume, ja ens pots apuntar: 1 moto 2 pax.
- Vidi
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dc. des. 01, 2010 4:17 pm
Un mes
Salutacions
Salutacions
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Posem a provisional. No sé si estaré per aquí aquesta data. :D
Gràcies per muntar-ho, i a més amb aquest bon preu.
Gràcies per muntar-ho, i a més amb aquest bon preu.

- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Si l'Eva s'apunta.... l'Anna i un servidor també.
Saneja, des de l'edició de l'any passat, quan vaig veure les fotos, que tinc moltes ganes de venir. Ara, si pot ser sense passar pels camps enfangats amb moto! :|
Saneja, des de l'edició de l'any passat, quan vaig veure les fotos, que tinc moltes ganes de venir. Ara, si pot ser sense passar pels camps enfangats amb moto! :|
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="Ricmel" post="202215"]Si l'Eva s'apunta.... l'Anna i un servidor també.
Saneja, des de l'edició de l'any passat, quan vaig veure les fotos, que tinc moltes ganes de venir. Ara, si pot ser sense passar pels camps enfangats amb moto! :|[/quote]
Que be !! ja veureu que guapa és aquesta sortida !! segur que repetireu !!
L'anfitrió ens deleita amb un esmorzar al mig de l'horta amb fang o sense però....en fi.... sorpressaaa !!! :jump
Saneja, des de l'edició de l'any passat, quan vaig veure les fotos, que tinc moltes ganes de venir. Ara, si pot ser sense passar pels camps enfangats amb moto! :|[/quote]
Que be !! ja veureu que guapa és aquesta sortida !! segur que repetireu !!
L'anfitrió ens deleita amb un esmorzar al mig de l'horta amb fang o sense però....en fi.... sorpressaaa !!! :jump
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 6:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Jaume, Nosaltres també ens apuntem. 1 moto-2 pax. Salutacions.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Doncs jo no penso faltar a aquesta edició. Compta amb mi Jaume.
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
GRUM,espero estiguis completamen recuperat per aquelles dates,TONY W. a veure si les obligacions ens permeten coïncidi amb alguna altra sortida, a la RESTA salutacions i fare una llista al començamen, si hiha alguna novetat ja direu.
- GRUM
- Presentats
Gràcies Jaume.
Recuperat per venir segur que si, de fet ja començo a fer kilometres, però potser fariem una "variant curta" de la ruta, ja es veurà.
De tota manresa, gràcies per prendre't la feinada que et prens cada any organitzant aquest imperdible esdeveniment ;)
Recuperat per venir segur que si, de fet ja començo a fer kilometres, però potser fariem una "variant curta" de la ruta, ja es veurà.
De tota manresa, gràcies per prendre't la feinada que et prens cada any organitzant aquest imperdible esdeveniment ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
M´agradaria venir, pero estic pendent si marxo de vacances aquells dias.
Provisional, de moment
Provisional, de moment
- Emil
- Presentats
- Entrades: 220
- Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
- Ubicació: manresa
hola nois, nosaltres tambe vindrem, la sortida promet, apunta Emili i Mª Josep, i Blai e Isabel, dues motos, 4 companys, (Emil i trifasic),
fins a les hores , un saludo.
fins a les hores , un saludo.
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
A veure si aquest any no hi falto. :cerv
De moment provisional.....
Jaume, ens explicaràs allò de...." qué hacen las manzanas para tener manzanas??"" :b9
De moment provisional.....
Jaume, ens explicaràs allò de...." qué hacen las manzanas para tener manzanas??"" :b9