La Pàgina De Les Meves Rutes
Moderador: Airald
- Amotu
- Presentats
- Entrades: 59
- Membre des de: dg. maig 15, 2011 12:05 am
- Ubicació: Cornellà de Llobregat
La Pàgina De Les Meves Rutes
Hola!
Tot i què segueixo sense moto volia compartir això amb tots vosaltres ja que també sou amants del viatge.
Per ara la pàgina es troba amb poc contingut però amb temps ja aniré aportant-hi tot el material que tinc, unes 300 GB de videos fets amb la GoPro i moltíssimes fotos.
http://trackday-catalonia.com
Tot i què segueixo sense moto volia compartir això amb tots vosaltres ja que també sou amants del viatge.
Per ara la pàgina es troba amb poc contingut però amb temps ja aniré aportant-hi tot el material que tinc, unes 300 GB de videos fets amb la GoPro i moltíssimes fotos.
http://trackday-catalonia.com
Amotu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 03, 2012 3:35 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port, mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo que no tinc segons...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: La Pàgina De Les Meves Rutes
Només esta en angles i espanyol?
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Ex ...moltes coses
- Amotu
- Presentats
En anglès no, només en espanyol. Ara tenia prioritat per donar-la a conèxier a amics que no saben llegir el català (son de fora), pero tot arribarà, ho tinc en ment.
Sento molt la decepció.
Sento molt la decepció.
Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port, mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo que no tinc segons...
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola, la idea del web és bona, però ara per ara està una mica buida de rutes, no?
N'hi hauran de motos?
Potser si haguessis posat el CAT igual que el ENG s'entendria que més endavant hi haurà la versió catalana!
Algunes de les imatges exposades estan força bé! Tenen un dramatisme bó!
Per cert, tal com planteges l'estructura interna separada per carpetes potser et serà més dificil de mantenir. No? (És només un consell, ;) )
Salut i ànims!
N'hi hauran de motos?
Potser si haguessis posat el CAT igual que el ENG s'entendria que més endavant hi haurà la versió catalana!
Algunes de les imatges exposades estan força bé! Tenen un dramatisme bó!
Per cert, tal com planteges l'estructura interna separada per carpetes potser et serà més dificil de mantenir. No? (És només un consell, ;) )
Salut i ànims!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Amotu" post="202058"]En anglès no, només en espanyol. Ara tenia prioritat per donar-la a conèxier a amics que no saben llegir el català (son de fora), pero tot arribarà, ho tinc en ment.
Sento molt la decepció.[/quote]
Marc, confio en la teva promesa ;)
Tot i que encara està mig embastat pinta molt bé i les fotos molt xules.
Aquestes últimes setmanes hem voltat força per Montserrat, tant en moto com a peu (ahir mateix) i els paissatges son molt bonics, no veus la muntanya i de cop i volta a qualsevol revolt del camí, pataplam, la tornes a tenir al davant !
Sento molt la decepció.[/quote]
Marc, confio en la teva promesa ;)
Tot i que encara està mig embastat pinta molt bé i les fotos molt xules.
Aquestes últimes setmanes hem voltat força per Montserrat, tant en moto com a peu (ahir mateix) i els paissatges son molt bonics, no veus la muntanya i de cop i volta a qualsevol revolt del camí, pataplam, la tornes a tenir al davant !
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 03, 2012 4:16 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Amotu
- Presentats
He penjat els videos de Collbató, Montserrat i Marganell. I alguns ja es poden descarregar en Alta Definició.
Amotu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2012 11:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.