EDITAT: Proves I Impressions De La Tiguer Explorer 1200.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: EDITAT: Proves I Impressions De La Tiguer Explorer 1200.

Entrada Autor: Pasqual » dt. juny 05, 2012 11:04 am

Carles, podem obrir una enquesta de la teva nova moto?

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dt. juny 05, 2012 12:56 pm

[quote user="Pasqual" post="202332"]

-També em frenaria una mica el servei post-venda a Girona (no hi ha servei oficial i és més car)
[/quote]

Això és que els de les capitals esteu molt ben acostumats, mira nosaltres a Osona, lo què son tallers oficials "in situ" tenim motos Cardús, i l'Ausió, el de Honda és practicament simbòlic tant a nivell de taller com de botiga, i Bmw hi ha un punt de venda amb 4 motos i no hi ha taller. Tot lo què surti de les tres o quatre marques dels dos primers tallers oficials, ja ens veiem obligats a fer com a mínim més de 50 kms per desplaçar-nos a una casa oficial. Però bé, al final t'hi acabes acostumant, per un o dos cops l'any que teòricament l'has de portar al taller....
Quins temps aquells que hi teniem J.Cros amb kawasaki, en Santi Piella (D.E.P) amb husbarna, motos Patxau amb Gas gas, motos Crivillé.....

Bufffff ara si que hi veig decadència en el món de les dues rodes a Osona!! :crys
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dt. juny 05, 2012 2:10 pm

Per vosaltres son 50 km, per mi 270 entre anada i tornada, més el temps d'espera. Resultat: 1 dia sencer, i clar ...jo treballo :lol: :lol: . Això de que son 2 dies a l'any, com molt bé dius..és teòric. D'aqui 1 any ens expliques quants viatges de 50 km has fet...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. juny 05, 2012 2:24 pm

A Reus tenim concessionari Oficial ;)
Ex ...moltes coses

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dt. juny 05, 2012 2:57 pm

[quote user="Steelman" post="202365"]A Reus tenim concessionari Oficial ;)[/quote]

i que duri :lol:

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dt. juny 05, 2012 4:49 pm

[quote user="Steelman" post="202365"]A Reus tenim concessionari Oficial ;)[/quote]

Si, però concessionari oficial de "lo mismo te vendo una Triumph que una Kawa, que una Suzuki, que una Morini...", és a dir, "lo mismo te frio una corbata que te coso un huevo"! ;)
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. juny 05, 2012 4:58 pm

Ja no..
Es concessionari Kawasaki i Triumph
Tenen les dues botigues juntes i en cada una nomes venen lo que venen.
Suzuki ho tenen a Motos Grau, Avingda Sant Bernat Calbó.
Ex ...moltes coses

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. juny 05, 2012 5:08 pm

[quote user="Pasqual" post="202333"]Carles, podem obrir una enquesta de la teva nova moto?[/quote]

:razz: :razz: :razz: :razz:

Si en saps, pots fer-ho! :cool:

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. juny 05, 2012 5:10 pm

[quote user="Pasqual" post="202364"]Per vosaltres son 50 km, per mi 270 entre anada i tornada, més el temps d'espera. Resultat: 1 dia sencer, i clar ...jo treballo :lol: :lol: . Això de que son 2 dies a l'any, com molt bé dius..és teòric. D'aqui 1 any ens expliques quants viatges de 50 km has fet...[/quote]

El concesionari de Girona, no és oficial? :shock:

Bé hi surt al seu web: Enllaç
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2012 5:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dt. juny 05, 2012 5:18 pm

[quote user="CMB" post="202378"][quote user="Pasqual" post="202364"]Per vosaltres son 50 km, per mi 270 entre anada i tornada, més el temps d'espera. Resultat: 1 dia sencer, i clar ...jo treballo :lol: :lol: . Això de que son 2 dies a l'any, com molt bé dius..és teòric. D'aqui 1 any ens expliques quants viatges de 50 km has fet...[/quote]

El concesionari de Girona, no és oficial? :shock:

Bé hi surt al seu web: Enllaç[/quote]

Segons tinc entès, son un multimarca que funcionen sota el paraigües de Italo Motor. Imagino que una mica el que comentava en Xepe 71 de Reus.

Potser vaig equivocat....

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dt. juny 05, 2012 8:12 pm

Felicitats (retrasades) per l'estrena !!!!

Quina meravella estrenar moto, només de sentir com sonen les Street Triple, ja es veu que son motors finíssims aquests Triumph.

Salut.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. juny 06, 2012 12:05 am

Jo ja no entenc res.
Al darrer Solo Moto 30 tornen a comparar les maxi trails i la Triumph no surt pas tan ben parada com a Motociclismo.
La que no paren de destacar és la Yamaha ST, que els altres la deixaven gairebé per terra.
N'hi ha ben bé per parar boig

Boolean
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dc. juny 06, 2012 8:13 am

[quote user="Steelman" post="202375"]Ja no..
Es concessionari Kawasaki i Triumph
[/quote]

Em van dir que tambe venen Guzzi,.... el que passa es que per la baixa demanda no en tenen mai cap en stock
I en part es cert el que diu en Xepe,... hi he vist Hyosung, Aprilia, Kymco, etc.... es com el bazar xines de les motos, trobes de tot :D
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2012 8:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Boolean
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dc. juny 06, 2012 8:18 am

[quote user="Storm" post="202495"]Jo ja no entenc res.
Al darrer Solo Moto 30 tornen a comparar les maxi trails i la Triumph no surt pas tan ben parada com a Motociclismo.
La que no paren de destacar és la Yamaha ST, que els altres la deixaven gairebé per terra.
N'hi ha ben bé per parar boig[/quote]

no n'has de fer massa cas de les revistes, plenes d'interessos economics..... lo millor es demanar una prova de cada model que t'agradi i valorar per tu mateix.

La ST es una grandissima moto, a mi em va semblar millor que lo que molta gent deia... pero la Explorer es suprema :mrgreen: que hi farem... :roll:

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dc. juny 06, 2012 8:28 am

Qui paga mana.

Creus que les revistes viuen del que venen? o de la publicitat?. Els probadors de moto "professionals" cada cop em recorden més alguns comentaristes de fútbol.

Tant difícil et serà trobar una critica a una BMW a SoloMoto com a CiU en un informatiu de TV3

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Xgal » dc. juny 06, 2012 10:27 am

[quote user="Pasqual" post="202513"][quote user="Storm" post="202495"]Jo ja no entenc res.

Qui paga mana.

Creus que les revistes viuen del que venen? o de la publicitat?. Els probadors de moto "professionals" cada cop em recorden més alguns comentaristes de fútbol.

Tant difícil et serà trobar una critica a una BMW a SoloMoto com a CiU en un informatiu de TV3[/quote]

Amen!!!!, penso el mateix que tu.

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dc. juny 06, 2012 12:00 pm

Tens raó, jo quan la vaig llegir tampoc ho entenia, evidentment, jo no les he provat totes ni les que he provat ho he pogut fer el mateix dia per poder comparar tant bé les diferències entre unes i altres, per lo tant en aquest terreny, tinc que "creure'm" el què escriuen ja que la majoria no tenim aquesta possibilitat.
Ara bé, quan et començes a fixar en el detalls d'aquesta prova, veuràs com diuen que la Triumph té 120cv, si en veritat en té 137!!!! :eyes , una altre cosa a tenir en compte, és que diuen que és alta de seient quan és la més baixa de totes, i això no m'ho invento jo, tens aqui més amunt companys que l'han provat i et diuen el mateix, igual com la resta de revistes. També la deixen fatal amb el tema de llums, realment creieu que una sola òptica farà més llum que dues òptiques bessones amb dues bombetes d'igual potència???? Podria continuar, però ara no tinc al davant la SOLOGS30 i la memòria em falla. Evidentment, una té de bò unes coses que les altre no i al revés, les 4 só excel.lent motos, tot lo contrari que el periodista que escriu, és per aquests "petits" detalls, que un cop vaig haver llegit la prova vaig veure que era la més gran estafa i enganyifa que havia sentit des del famós "espanya va bien".

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dc. juny 06, 2012 12:13 pm

He trobat aquesta pagina on també la proven en diferents medis asfàltics i en treuen les seves conclusions, així potser pot donar llum a algú que se l'estigui mirant hi hi posi alguna cosa no dita fins ara, tot i que treient alguns petits matisos, m'ha recordat molt al escrit el la prova d'en Pasqual.

http://www.portalmotos.com/contenido_SE ... doId=12903

De la prova m'han sorprès dues coses:

- La primera és, que diuen lo que la tiguer 800 comença a desbancar a la F800GS :shock: . Sé de bona mà, que aquest model de la Tiguer s'està venent molt i molt bé, però tant com per desbancar a la Bmw??? Algú té dades d'això que diuen???

- I la segona, ha estat llegir lo curiós d'aquesta frase: " el aplomo perfecto, incluso rodando entre curvas a velocidades solo legales en países europeos," veig que passan el delta de l'Ebre alguns ja començen a tenir clares algunes coses, :b9 :b9 :cerv m'ha recordat fà uns anys, estant amb una sidreria a Asturies amb uns amics i no s'em va ocórrer de dir res més que "si es que yo, cada ves que vengo a Espanya lo paso muy bien!!!" i una miqueta més i s'em menjen, jajajaja :sado :sado :sado

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. juny 06, 2012 12:27 pm

[quote user="Trencaferro" post="202557"][quote user="Storm" post="202495"]Jo ja no entenc res.

Tens raó, jo quan la vaig llegir tampoc ho entenia, evidentment, jo no les he provat totes ni les que he provat ho he pogut fer el mateix dia per poder comparar tant bé les diferències entre unes i altres, per lo tant en aquest terreny, tinc que "creure'm" el què escriuen ja que la majoria no tenim aquesta possibilitat.
Ara bé, quan et començes a fixar en el detalls d'aquesta prova, veuràs com diuen que la Triumph té 120cv, si en veritat en té 137!!!! :eyes , una altre cosa a tenir en compte, és que diuen que és alta de seient quan és la més baixa de totes, i això no m'ho invento jo, tens aqui més amunt companys que l'han provat i et diuen el mateix, igual com la resta de revistes. També la deixen fatal amb el tema de llums, realment creieu que una sola òptica farà més llum que dues òptiques bessones amb dues bombetes d'igual potència???? Podria continuar, però ara no tinc al davant la SOLOGS30 i la memòria em falla. Evidentment, una té de bò unes coses que les altre no i al revés, les 4 só excel.lent motos, tot lo contrari que el periodista que escriu, és per aquests "petits" detalls, que un cop vaig haver llegit la prova vaig veure que era la més gran estafa i enganyifa que havia sentit des del famós "espanya va bien".[/quote]

Això és el que em va desconcertar més.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dj. juny 07, 2012 5:57 pm

Hola

Ja m'estan fent números a can Triumph, tot i que sembla que els hi costi una mica... :???:

Bé, avui amb en Sidru hem pogut provar una mica la moto, per asfalt i per terra.

Com deieu per aqui, va força bé, per no dir molt bé!

Les sensacions són bones des del primer moment. S'arriba bé a terra amb el seient en posició baixa. I amb l'alta no queda tampoc massa alta. Potser la posició del manillar és un xic avançada i un pel baixa, però unes bones alçes ho solucionaran.

El motor és força elàstic, però no dona sensació de molta força. Aqui el bi i boxer de BMW els trobo millors, però si que va molt fi, casi com un 4cil. El soroll és força electrificant i una mica macarró si l'enfiles de voltes, > 6000rpm. Per sota de 3000rpm no tira massa, però el gas electrònic ajuda a que sigui molt dolça i que no pateixi gens. El gas és una delicia de suavitat.

Per mi les marxes entren molt suaument i no sens el cataclonk de la primera massa fort o directament ni el sens.

La pantalla cubreix molt bé i pots anar a més de 160km/h sense que el vent atabali, ni les turbulencies. Tot i que el meu nivell de conducció no és molt alt, de seguida et fas a la moto i pots anar molt, massa ràpid, per carreteres secundaries. Frena molt bé i l'ABS no el trobo massa intrusiu. Hem desconnectat el control de tracció i jo no ho he sabut detectar massa, si en Sidru que ha opinat que fa saltar una mica la moto en asfalt irregular, però jo no l'he vist patir gens. :roll:

El consum, ni fu ni fa, diria que he vist un 6.5 l/100km

Per off, doncs m'ha sorpres bastant gràtament. No li ha fet cap lleig a passar per una pista molt fàcil. Es pot anar dret sense massa dificultat i el gas es controla molt bé! clar que s'ha de vigilar d'entrar massa ràpid en curva, ja que son 260 kg més el conductor.

Dues fotos

Imatge

Imatge

i un video

[youtube]kXSqyrMhaIo[/youtube]

(conductor en Sidru)
(càmara en Carles)

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 07, 2012 5:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”