TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012

Entrada Autor: Pasqual » dt. juny 05, 2012 8:14 pm

Sembla que no tindré la moto a punt, però així i tot, si em voleu, vindré.

Tot i que trobo a faltar noies :lol: :lol: :lol:

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Entrada Autor: CarToni » dt. juny 05, 2012 9:08 pm

[quote user="Pasqual" post="202429"]Sembla que no tindré la moto a punt, però així i tot, si em voleu, vindré.

Tot i que trobo a faltar noies :lol: :lol: :lol:[/quote]

I tan que et volem !!!....en quan a les noies.... :shock: :shock: NOIES !!! ON SOU !!! que no hi ha cap d`apuntada ?? :flor :flor :flor

Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. juny 05, 2012 11:58 pm

Enllaç al dossier de la ruta final

Enllaç al arxiu "gpx" que conté la ruta final

Nota 1: aquest darrer enllaç (al arxiu "gpx"), depenen del navegador i/o sistema operatiu no es pot obrir, cal doncs, "baixar-lo" punxant amb el boto secundari del ratolí i seleccionar "desar com" o instrucció equivalent)

Nota 2: la ruta final tampoc es quelcom definitiu, segons "l'organització" es la 3 retocada, a més jo tampoc soc un expert en aquestes rutes, per tant demano perdó a en CarToni i en Xavier si no he sabut interpretar correctament les seves idees. :bow suposo que hi haurà canvis sobre la marxa ;)

NOVETAT!!!!
Enllaç al arxiu tipus "kml" per veure els "waypoints" i la ruta en el "Google Earth", espero que vos agradi i siga útil. Si no estic equivocat, l'haureu de baixar igual que el del tipus "gpx".
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2012 12:03 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

CarToni
Presentats

Entrada Autor: CarToni » dc. juny 06, 2012 7:23 am

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202493"]Enllaç al dossier de la ruta final

Nota 1: aquest darrer enllaç (al arxiu "gpx"), depenen del navegador i/o sistema operatiu no es pot obrir, cal doncs, "baixar-lo" punxant amb el boto secundari del ratolí i seleccionar "desar com" o instrucció equivalent)

Nota 2: la ruta final tampoc es quelcom definitiu, segons "l'organització" es la 3 retocada, a més jo tampoc soc un expert en aquestes rutes, per tant demano perdó a en CarToni i en Xavier si no he sabut interpretar correctament les seves idees. :bow suposo que hi haurà canvis sobre la marxa ;)

NOVETAT!!!!
Enllaç al arxiu tipus "kml" per veure els "waypoints" i la ruta en el "Google Earth", espero que vos agradi i siga útil. Si no estic equivocat, l'haureu de baixar igual que el del tipus "gpx".[/quote]

Per mès que ho intento,no puc entrar la ùltima feina que has fet dels waipoints al EARTH.En aquests temas sòc força
ignorant....domino lo just :oops: :oops: o sento :( :(

De totes formes,estic segur que has fet una bona feina...al GOOGLE EARTH amb tranquilitat es pot veura amb
imatges per on farem la ruta.... tambè es veu a travès del MAPS GOOGLE foto a foto :D :D

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 06, 2012 8:40 am

[quote user="CarToni" post="202508"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="202493"]Enllaç al dossier de la ruta final

NOVETAT!!!!
Enllaç al arxiu tipus "kml" per veure els "waypoints" i la ruta en el "Google Earth", espero que vos agradi i siga útil. Si no estic equivocat, l'haureu de baixar igual que el del tipus "gpx".[/quote]

Per mès que ho intento,no puc entrar la ùltima feina que has fet dels waipoints al EARTH.En aquests temas sòc força
ignorant....domino lo just :oops: :oops: o sento :( :(

De totes formes,estic segur que has fet una bona feina...al GOOGLE EARTH amb tranquilitat es pot veura amb
imatges per on farem la ruta.... tambè es veu a travès del MAPS GOOGLE foto a foto :D :D[/quote]

Ni l'enllaç a l'arxiu kml ni el gpx funcionen, dona aquest error: The request is not supported.

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. juny 06, 2012 8:55 am

[quote user="Ramon" post="202515"]

Ni l'enllaç a l'arxiu kml ni el gpx funcionen, dona aquest error: The request is not supported. :wall [/quote]

Com ja he dit, els arxius tipus "gpx" i "kml", depenen del navegador i/o sistema operatiu no es poden obrir directament al navegador, cal doncs, "baixar-los" punxant amb el boto secundari del ratolí i seleccionar "desar com" o instrucció equivalent) i després obrir-los amb el "software" adient, en el cas del "gpx" s'ha d'utilitzar un programa de "maping" per gps i en el cas del "kml" obrir-lo amb el "Google Earth". :mestre

Proveu així que segur que funciona. ;)
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2012 8:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dc. juny 06, 2012 9:48 am

Pel que veig anem en direccions oposades. Si a la tarda em veieu de cara saludeu, eh!! jajaja

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. juny 06, 2012 10:43 am

[quote user="Ramon" post="202515"]
Ni l'enllaç a l'arxiu kml ni el gpx funcionen, dona aquest error: The request is not supported. [/quote]

Em fas pensar en aquell acudit de la Barby:

"-El Facebook no me funciona, dice que mi contrasenya es incorrecta.

-Escribo incorrecta y tampoco funciona"

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dc. juny 06, 2012 10:52 am

[quote user="Pasqual" post="202541"][quote user="Ramon" post="202515"]
Ni l'enllaç a l'arxiu kml ni el gpx funcionen, dona aquest error: The request is not supported. [/quote]

-Escribo incorrecta y tampoco funciona"[/quote]

:b9 :b9 :b9
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dc. juny 06, 2012 1:27 pm

[quote user="Pasqual" post="202541"][quote user="Ramon" post="202515"]

Estic que me "meo toa, toa"... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Pasqual ets un "katxondu".

A mi tampoc em funcionen els enllaços de la ruta (Mozilla Firefox...),nomès tinc acces el PDF's, al vespre si tinc una mica de temps, intento passar la ruta per el Google maps i la "penjo".

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. juny 06, 2012 1:38 pm

[quote user="Joavel" post="202565"][quote user="Pasqual" post="202541"][quote user="Ramon" post="202515"]

A mi tampoc em funcionen els enllaços de la ruta (Mozilla Firefox...),nomès tinc acces el PDF's, al vespre si tinc una mica de temps, intento passar la ruta per el Google maps i la "penjo".[/quote]

El problema es que no llegiu :sado , cal llegir els misatges per fer les coses be :mestre .

REPETEIXO:

Com ja he dit, els arxius tipus "gpx" i "kml", depenen del navegador i/o sistema operatiu no es poden obrir directament al navegador, cal doncs, "baixar-los" punxant amb el boto secundari del ratolí i seleccionar "desar com" (o instrucció equivalent) i després obrir-los amb el "software" adient, en el cas del "gpx" s'ha d'utilitzar un programa de "maping" per gps i en el cas del "kml" obrir-lo amb el "Google Earth" :enfadat .

Proveu així que segur que funciona. :wall

Au!! vinga, anim "Barbies"
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2012 6:46 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 06, 2012 4:02 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202567"][quote user="Joavel" post="202565"][quote user="Pasqual" post="202541"][quote user="Ramon" post="202515"]

A mi tampoc em funcionen els enllaços de la ruta (Mozilla Firefox...),nomès tinc acces el PDF's, al vespre si tinc una mica de temps, intento passar la ruta per el Google maps i la "penjo".[/quote]

El problema es que no llegiu :sado , cal llegir els misatges per fer les coses be :mestre .

REPETEIXO:

Com ja he dit, els arxius tipus "gpx" i "kml", depenen del navegador i/o sistema operatiu no es poden obrir directament al navegador, cal doncs, "baixar-los" punxant amb el boto secundari del ratolí i seleccionar "desar com" (o instrucció equivalent) i després obrir-los amb el "software" adient, en el cas del "gpx" s'ha d'utilitzar un programa de "maping" per gps i en el cas del "kml" obrir-lo amb el "Google Earth" :enfadat .

Proveu així que segur que funciona. :wall [/quote]

Segur que funciona ? :eyes
Ejem, ejem, jo de tu que no hi posaria la ma al foc, la treuries socarrimada :mrgreen:

1. Anem per passos: guardem l'arxiu de l'enllaç

Imatge

2. Com es pot veure només ocupa 90 bytes, mmm, sembla que aquest arxiu conté poca cosa, no ? :roll:

Imatge

3. L'obro amb un winpad: eps, resulta que dins l'arxiu hi ha una tags html amb el text ...

Imatge

Toni Wan Kenobi, em sembla que el problema és que no ho has provat ... i no t'has llegit les respostes que t'han donat abans ... ei de bon rotllo !

Si vols un cop de ma ...

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. juny 06, 2012 4:50 pm

[quote user="Ramon" post="202579"]

Toni Wan Kenobi, em sembla que el problema és que no ho has provat ... i no t'has llegit les respostes que t'han donat abans ... ei de bon rotllo !

Si vols un cop de ma ...[/quote]

No entenc res :eyes , jo el puc baixar :enfadat :wall el que faré ara es "embolicar-los" en un "zip" i a les hores potser si el podreu "baixar" correctament, descomprimir-lo i utilitzar-lo ;)
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2012 4:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dc. juny 06, 2012 4:53 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202589"][quote user="Ramon" post="202579"]

Si vols un cop de ma ...[/quote]

No entenc res :eyes , jo el puc baixar :enfadat :wall el que faré ara es "embolicar-los" en un "zip" i a les hores potser si el podreu "baixar" correctament, descomprimir-lo i utilitzar-lo ;)[/quote]

Toni el "problema" no és baixar el fitxer, ja el vaig baixar ahir... el tema és que no és pot "obrir".

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. juny 06, 2012 5:01 pm

Au!!!! Ja està!!!!!!!! :pc

Vejam si ara funciona la cosa... sinó :pcenfado

Enllaç al arxiu tipus "zip" que conté els tres altres: "Rutometre" en "pdf", arxiu per e "mapsource" o equivalent en format "gpx" i arxiu per a "Google Earth" en format "kml".

Si el que "baixa" es "petit" no es el que cal, per que "pesa" 1.2 Mb.

Si ara tampoc el podeu "baixar", caldrà que algú altre cerqui una solució per que jo he arribat al limit dels meus pobres coneixements informatics :wall :b9
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2012 5:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. juny 06, 2012 5:16 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202567"][quote user="Joavel" post="202565"][quote user="Pasqual" post="202541"][quote user="Ramon" post="202515"]

REPETEIXO:

Proveu així que segur que funciona. :wall

Au!! vinga, anim "Barbies"
[stream]http://www.aerum.cat/mototurisme/201206 ... 27_jpg.wav[/stream]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[/quote]

Hola

Si, funciona!

Heu de llegir bé el que us diuen... ;)

La prova:

Imatge

També podeu fer-ho diferent:

1. Amb el botó dret del ratolí us copieu la URL de l'enllaç: KML
2. Obriu el Google Earth
3. Menú Fitxer > Obre
4. Enganxeu la ruta URL directament al nom del fitxer i ...
5. FUNCIONA
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2012 5:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 06, 2012 5:54 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202591"]Au!!!! Ja està!!!!!!!! :pc

Vejam si ara funciona la cosa... sinó :pcenfado

Enllaç al arxiu tipus "zip" que conté els tres altres: "Rutometre" en "pdf", arxiu per e "mapsource" o equivalent en format "gpx" i arxiu per a "Google Earth" en format "kml".

Si el que "baixa" es "petit" no es el que cal, per que "pesa" 1.2 Mb.

Si ara tampoc el podeu "baixar", caldrà que algú altre cerqui una solució per que jo he arribat al limit dels meus pobres coneixements informatics :wall :b9[/quote]

Ei, ara si ! :jump

Imatge

Merci !

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. juny 06, 2012 6:48 pm

[quote user="Ramon" post="202603"]

Imatge

Merci ![/quote]

Uffffff!!!!!!! De res :cerv
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2012 6:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 06, 2012 10:03 pm

Ei, jo no puc venir tot el dia, a la tarda tinc feina a casa.
... per tant us acompanyaré un tros, fins que el temps se'm tiri a sobre i començaré a recular.

Seré a 2/4 de 8 a la benzinera de la Gleva. :D

CarToni
Presentats

Entrada Autor: CarToni » dj. juny 07, 2012 9:32 am

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202608"][quote user="Ramon" post="202603"]

Imatge

Merci ![/quote]

Uffffff!!!!!!! De res :cerv[/quote]

Mare de Dèu,quin cacao de lletres... :mestre :shock: :oops:

Jo agafo el meu GEPY`S TOMTOM,li dic el lloc on vull anar....i mi porta (encara que a vegades tambè s`equivoca ) :mrgreen:

De totes formes...molt bona feina !!.Ara ja veieu mès bè pels llocs i paissatges que passarèm. :form :form

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”