D'una Punta A L'altre... (Wales-Escòcia)
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: D'una Punta A L'altre... (Wales-Escòcia)
Moltes gracies per les impressionants imatges i la crònica.
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Moltes gràcies per compartir el teu viatge.... ;)
Ja tinc ganes d'anar-hi!!! :roll:
Ja tinc ganes d'anar-hi!!! :roll:
- Vicenç
- Presentats
- Entrades: 189
- Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
- Ubicació: Eivissa
[quote user="JAUMOT" post="202500"]Fantàstica ruta, quines ganes de fer-la. Dedueixo que hi vas anar sol Vicenç. A mi no m'importaria fer-la, però si trobo algun acompanyant/a crec que seria millor que anar sol.
Gràcies per compartir l'experiència.[/quote]
Merci a tots per les respostes.
No, no vaig anar sol, o no del tot, el que si que solc fer amb la meva parella és que ella va amb avió i jo la recullo i la deixo a l'aeroport. En aquest cas va ser a Londres. Així li estalvio fer un parell de milers de kilòmetres...
Tot i que ara amb l'intercomunicador... ja no és el que era... s'ha acabat la tranquilitat... aiisssss
Però si que és veritat que no m'importa viatjar sol. És més, m'agrada força.... raret que és un...
Si no surt a les fotos és simplement per què no m'agrada posar a tercers en les meves fotos. Ni aquí ni al facebook per exemple tinc fotos amb d'altres persones.
Gràcies per compartir l'experiència.[/quote]
Merci a tots per les respostes.
No, no vaig anar sol, o no del tot, el que si que solc fer amb la meva parella és que ella va amb avió i jo la recullo i la deixo a l'aeroport. En aquest cas va ser a Londres. Així li estalvio fer un parell de milers de kilòmetres...
Tot i que ara amb l'intercomunicador... ja no és el que era... s'ha acabat la tranquilitat... aiisssss
Però si que és veritat que no m'importa viatjar sol. És més, m'agrada força.... raret que és un...
Si no surt a les fotos és simplement per què no m'agrada posar a tercers en les meves fotos. Ni aquí ni al facebook per exemple tinc fotos amb d'altres persones.
Salut!!!
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Enorabona pel un viatge tan xulo!!!
:cerv
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Quin troç de viatge, enhorabona !
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Guapaa la ruta, no l'havia vista aquesta..
El mont sant Michelle.., Jo encara no hi entenc el seu sistema de marees, me li van explicar però res.
Dos vegades, que hi he anat dos vegades amb marea baixa.
Irlanda.. tema pendent.. algun dia..
El mont sant Michelle.., Jo encara no hi entenc el seu sistema de marees, me li van explicar però res.
Dos vegades, que hi he anat dos vegades amb marea baixa.
Irlanda.. tema pendent.. algun dia..
-
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dv. ago. 05, 2011 12:27 am
Enhorabuena Per. Poder fer aquest vitae i Per. Explicar-ho a la resta de mortals. Jo también tinc en lista viajar a Escocia algún día, i a mes de fer fotos, anar amb moto, tambe m'agradaria fer ruta de destil•legréis de whisky.
Gráciles per compartir.
Gráciles per compartir.
- Vicenç
- Presentats
[quote user="Jcarrerass" post="203348"]Enhorabuena Per. Poder fer aquest vitae i Per. Explicar-ho a la resta de mortals. Jo también tinc en lista viajar a Escocia algún día, i a mes de fer fotos, anar amb moto, tambe m'agradaria fer ruta de destil•legréis de whisky.
Gráciles per compartir.[/quote]
Si vas pel nord d'Edimburg en direcció a Aberdeen trobaràs unes quantes. En moltes et conviden a fer una visita i suposo que et deixen fer un tast. En molts dels cartells informatius et comenten "la més antiga", "la més gran", "la que més exporta..." etc etc, o sigui que totes mereixen la visita.
Jo vaig anar a aquesta:

Tot i que no bec alcohol, si que he de reconeixer que vaig provar els tres que t'ofereixen. Per cert, et diuen que posar gel al wisky és un pecat, però en canvi un rajolinet d'aigua augmenta el gust (comprovat). Cada wiski segons els anys agafen uns aromes que et recorden a la poma, a avellanes i no recordo a que més, em sembla que a vainilla..
La visita a Glenffidich dura una horeta, i uns que ens vam trobar allí i que ja portaven set destil.leries ens van comentar que a totes era més o menys això... per si has de programar el viatge.
Gráciles per compartir.[/quote]
Si vas pel nord d'Edimburg en direcció a Aberdeen trobaràs unes quantes. En moltes et conviden a fer una visita i suposo que et deixen fer un tast. En molts dels cartells informatius et comenten "la més antiga", "la més gran", "la que més exporta..." etc etc, o sigui que totes mereixen la visita.
Jo vaig anar a aquesta:

Tot i que no bec alcohol, si que he de reconeixer que vaig provar els tres que t'ofereixen. Per cert, et diuen que posar gel al wisky és un pecat, però en canvi un rajolinet d'aigua augmenta el gust (comprovat). Cada wiski segons els anys agafen uns aromes que et recorden a la poma, a avellanes i no recordo a que més, em sembla que a vainilla..
La visita a Glenffidich dura una horeta, i uns que ens vam trobar allí i que ja portaven set destil.leries ens van comentar que a totes era més o menys això... per si has de programar el viatge.
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 12, 2012 11:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
M'han agradat molt les fotos. Gràcies per ensenyar-nos-les.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo quan més les miro més ganas tinc de tornar hi !!!
I aquest estiu no podrá ser :crys :crys
I aquest estiu no podrá ser :crys :crys
- Vicenç
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="203703"]Jo quan més les miro més ganas tinc de tornar hi !!!
I aquest estiu no podrá ser :crys :crys[/quote]
Aisss....
té, per què et pugin encara més les ganes de tornar-hi...
Land's End

Lizard Point

Cadwight

Poteleven

Stirling

Dunnet Head

Costa Nord Escòcia

Tonga

Illa d'Skye

Illa d'Skye

Illa d'Skye

I unes amigues que vaig fer per allà... molt simpàtiques...

Gràcies a tots de nou pels comentaris.
I aquest estiu no podrá ser :crys :crys[/quote]
Aisss....
té, per què et pugin encara més les ganes de tornar-hi...
Land's End

Lizard Point

Cadwight

Poteleven

Stirling

Dunnet Head

Costa Nord Escòcia

Tonga

Illa d'Skye

Illa d'Skye

Illa d'Skye

I unes amigues que vaig fer per allà... molt simpàtiques...

Gràcies a tots de nou pels comentaris.
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 10:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut!!!
-
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dv. ago. 05, 2011 12:27 am
Altere cop, gràcies per compartir experiència. Jo no se quan podré anar, però quan ho faci tindré en compte les teves paraules. Per cert, en un restaurant de Tarragona em van regalar el got de beure whisky, que no es troba atot arreu. Es quelcom curiós. Lo de gel i l'aigua si que hi sabia.Si vas pel nord d'Edimburg en direcció a Aberdeen trobaràs unes quantes. En moltes et conviden a fer una visita i suposo que et deixen fer un tast. En molts dels cartells informatius et comenten "la més antiga", "la més gran", "la que més exporta..." etc etc, o sigui que totes mereixen la visita.
Jo vaig anar a aquesta:
Enhorabona de nou per l'experiencia, i enveja sana.
Salut
Jcarrerass l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 12:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Bon dia i gràcies per la crònica.
Només una pregunta, dies totals i cost aproximat?
Salutacions,
Ximet Ric
Salutacions,
Ximet Ric
Ximetric l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 25, 2012 7:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Vicenç
- Presentats
[quote user="Ximetric" post="205074"]Bon dia i gràcies per la crònica.
Salutacions,
Ximet Ric[/quote]
Bon dia Ximet!!!
En total, comptant l'anada i la tornada 17 dies, però van ser més per l'avaria de la moto. Però si no s'hagués espatllat el dia 17 hauria arrivat bé a Barna.
El cost no ho he calculat al cèntim, però baratet no ho és. Calculo que tot, tot, tot plegat deu sumar uns 2.000-2.300 euros (Pensa que a UK anàvem dues persones i tret de Londres la primera nit no teniem res reservat). Les habitacions i la benzina és el que més puja, i també el pas d'Europa a UK. El menjar no és excessivament car (els restaurants si que ho son), però els supermercats tenen plats preparats a molt bon preu, pastisseries a dojo etc etc.
Si busques allotjament amb temps, tot i que a mi no m'agrada, però vas amb una millor planificació que el que faig jo segur que aquest import pot baixar una mica.
Salutacions,
Ximet Ric[/quote]
Bon dia Ximet!!!
En total, comptant l'anada i la tornada 17 dies, però van ser més per l'avaria de la moto. Però si no s'hagués espatllat el dia 17 hauria arrivat bé a Barna.
El cost no ho he calculat al cèntim, però baratet no ho és. Calculo que tot, tot, tot plegat deu sumar uns 2.000-2.300 euros (Pensa que a UK anàvem dues persones i tret de Londres la primera nit no teniem res reservat). Les habitacions i la benzina és el que més puja, i també el pas d'Europa a UK. El menjar no és excessivament car (els restaurants si que ho son), però els supermercats tenen plats preparats a molt bon preu, pastisseries a dojo etc etc.
Si busques allotjament amb temps, tot i que a mi no m'agrada, però vas amb una millor planificació que el que faig jo segur que aquest import pot baixar una mica.
Salut!!!
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Un bonic viatje nen , a veure si ens veiem un dia que vinguis a Brcelona i parlem una mica de tot, una abraçada
En dues o tres rodes , a la fi del mon