Som molt petits..

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Som molt petits..

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 18, 2012 7:43 pm

Feu click a la imatge per veure-la en tamany real.
Imatge
Ex ...moltes coses

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: Som Molt Petits..

Entrada Autor: Frank » dv. maig 18, 2012 8:59 pm

oooooohhhh... que macoooo....

Jordi, no donguis idees, que per aquí en hi haurà més d'un o una que ja farà plans per anar-hi amb moto.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2012 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » ds. maig 19, 2012 7:38 am

i algu encara es pregunta si estem sols? :eyes
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Ribes
Presentats
Entrades: 185
Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Ribes » ds. maig 19, 2012 9:09 am

[quote user="Sergi3" post="200572"]i algu encara es pregunta si estem sols? :eyes[/quote]

Jo no estic sol, tinc la meva moto... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Feisser » dg. maig 20, 2012 10:53 am

som molt petits, però alhora som molt grans, us poso un curt que vaig veure la final dels anys 70 abans d'un concert al Palau de Esports...

[youtube]8oF18rk_H0Y[/youtube]

més tard vaig veure aquest amb la mateixa temàtica

[youtube]fbCwkfrKuaw[/youtube]

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. maig 20, 2012 1:07 pm

[quote user="Steelman" post="200536"]Feu click a la imatge per veure-la en tamany real.[/quote]

No m'arribo a imaginar què hagués passa si arribes a posar la foto en tamany real :mrgreen:

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. maig 20, 2012 1:30 pm

La prova de que hi ha vida intel.ligent és que no es volen posar en contacte amb nosaltres.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. maig 20, 2012 3:39 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="200669"]La prova de que hi ha vida intel.ligent és que no es volen posar en contacte amb nosaltres.[/quote]

Res, res, que ja tenim prou feina aixì. :mrgreen: T'imagines un banc intergalàctic? ja prou feina tenim ara per anar-nos a manifestar a brusel.les, com per desprès anar-se a manifestar a mart o ves a saber on. :twisted:

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dg. maig 20, 2012 4:41 pm

[quote user="Vendetta" post="200684"][quote user="Alucinamaripili" post="200669"]La prova de que hi ha vida intel.ligent és que no es volen posar en contacte amb nosaltres.[/quote]

Res, res, que ja tenim prou feina aixì. :mrgreen: T'imagines un banc intergalàctic? ja prou feina tenim ara per anar-nos a manifestar a brusel.les, com per desprès anar-se a manifestar a mart o ves a saber on. :twisted:[/quote]

:b9 :b9 :martell :martell Més val sol que en mala companyia ---- bo si és femenina no anem a mirar l'origen :b9 :martell
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. maig 20, 2012 4:47 pm

[quote user="Minino" post="200685"][quote user="Vendetta" post="200684"][quote user="Alucinamaripili" post="200669"]La prova de que hi ha vida intel.ligent és que no es volen posar en contacte amb nosaltres.[/quote]

Res, res, que ja tenim prou feina aixì. :mrgreen: T'imagines un banc intergalàctic? ja prou feina tenim ara per anar-nos a manifestar a brusel.les, com per desprès anar-se a manifestar a mart o ves a saber on. :twisted:[/quote]

:b9 :b9 :martell :martell Més val sol que en mala companyia ---- bo si és femenina no anem a mirar l'origen :b9 :martell[/quote]

Estàs parlant de marcianes?? :b9 :b9 :b9

Per cert, Steelman, això de que som molt petits.. parla per tu :twisted: jo faig 1,82. Clar que tot es ralatiu, i la relativitat és confusiò.

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dl. maig 21, 2012 6:46 pm

IMPRESIONANT !! i penso que encara ens queda molt per descubrir !! ...tant per part del cosmo com per la part humana.
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 21, 2012 6:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. juny 06, 2012 9:35 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="200669"]La prova de que hi ha vida intel.ligent és que no es volen posar en contacte amb nosaltres.[/quote]

Quanta raó tens......................... encara que sembli conya
ImatgeImatgeImatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. juny 08, 2012 9:41 am

Doncs jo sempre em plantejo: Que es la vida? La vida es el que "nosaltres" anomenem vida però.....que hi ha mes enllà? Tots pensem en éssers extraterrestres com una cosa tangible, una amalgama d'àtoms que formen molècules però.....això es perquè aquesta es la idea que els sers humans tenim de la matèria. Ens creiem que els altres éssers han de ser de color verd, tenir cames, braços i uns ulls enormes.
Jo sempre penso que segurament estem envoltats de moltes coses que no podem copsar perquè els nostres limitats coneixements no ens permeten distingir-los. Penseu en un grup d'àtoms que es combinen per formar una molècula. Això si que es intel·ligència!!!! Els sers humans, pobrets, ens creiem que per sota un àtom no hi ha res......quan segurament hi ha bilions de coses.

Al 2012 ens fa gràcia observar els pocs coneixements que hi havia al 1.912, o al 1.812. Per aquesta mateixa raó, els nostres besnéts, vers el 2.112 se'n riuran dels coneixements que tenim en la actualitat. A mes, la evolució de la ciència es exponencial, es a dir, que les fites científiques que descobrim les utilitzem com a eines per accelerar el descobriment de noves. Els ordinadors en son un clar exemple.

El que em deixa garratibat es.....com es possible que al 1610, Gaileo Galilei fos capaç, amb aquells rudimentaris instruments, de descobrir IO, una de les tres llunes de Júpiter.

Penseu que no estem sols, hi ha d'haver-hi un munt de coses desconegudes al nostre voltant, al nostre costat, per sobre, per sota i per dins. I totes elles segur que son molt mes intel·ligents que nosaltres, com ho son els mateixos glòbuls blancs, les cel.lules i els bacteris.

M'entristiria morir per una sola raó: No poder assistir a la evolució de la tècnica.

Apa, ara a descansar les neurones que les tinc esgotades.

Jordi "Prony" :ban :ban

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. juny 08, 2012 10:43 am

[quote user="Prony" post="202811"]Doncs jo sempre em plantejo: Que es la vida? La vida es el que "nosaltres" anomenem vida però.....que hi ha mes enllà? Tots pensem en éssers extraterrestres com una cosa tangible, una amalgama d'àtoms que formen molècules però.....això es perquè aquesta es la idea que els sers humans tenim de la matèria. Ens creiem que els altres éssers han de ser de color verd, tenir cames, braços i uns ulls enormes.
Jo sempre penso que segurament estem envoltats de moltes coses que no podem copsar perquè els nostres limitats coneixements no ens permeten distingir-los. Penseu en un grup d'àtoms que es combinen per formar una molècula. Això si que es intel·ligència!!!! Els sers humans, pobrets, ens creiem que per sota un àtom no hi ha res......quan segurament hi ha bilions de coses.

Al 2012 ens fa gràcia observar els pocs coneixements que hi havia al 1.912, o al 1.812. Per aquesta mateixa raó, els nostres besnéts, vers el 2.112 se'n riuran dels coneixements que tenim en la actualitat. A mes, la evolució de la ciència es exponencial, es a dir, que les fites científiques que descobrim les utilitzem com a eines per accelerar el descobriment de noves. Els ordinadors en son un clar exemple.

El que em deixa garratibat es.....com es possible que al 1610, Gaileo Galilei fos capaç, amb aquells rudimentaris instruments, de descobrir IO, una de les tres llunes de Júpiter.

Penseu que no estem sols, hi ha d'haver-hi un munt de coses desconegudes al nostre voltant, al nostre costat, per sobre, per sota i per dins. I totes elles segur que son molt mes intel·ligents que nosaltres, com ho son els mateixos glòbuls blancs, les cel.lules i els bacteris.

M'entristiria morir per una sola raó: No poder assistir a la evolució de la tècnica.

Apa, ara a descansar les neurones que les tinc esgotades.

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Bones!!!

Sempre és de bon gust llegir les teves impressions... i pensaments!! Quanta raó tens... ;) ;) ;) M'ha fet gràcia això dels extraterrestres, que han de ser com nosaltres però "deformats" per a fer-los diferents... aquí està el nostre egocentrisme partint de la base que l'èsser humà és el model a seguir, i a partir d'aquí fem cabòries per deformar-ho i així tenir un extraterrestre...

Ves a saber el que hi pot haver molt més enllà!! Si per fer un Cap de Creus-Finisterre necessitem el dia més llarg de l'any per poder-hi arribar, com deu ser recòrrer milions d'anys llum?? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Fins aviat!
Imatge

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. juny 08, 2012 11:02 am

Aquesta teoria és un 10.

Alucina tens un fan.

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dv. juny 08, 2012 11:14 am

Ostres m´hi he fixat be i m´ha semblat veure la pilota que va xutar en Ramos. :lol: :lol: :lol:

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. juny 08, 2012 1:09 pm

[quote user="Panotxa" post="202822"]Ostres m´hi he fixat be i m´ha semblat veure la pilota que va xutar en Ramos. :lol: :lol: :lol:[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Encara la buscan ????? A veure si aquests propers dias en fá un altre igual amb Ejjjjpaña :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » ds. juny 09, 2012 11:55 am

Imatge
Just el que diu en Calvin a en Hobbes, de passada vull dir que aquesta parella son els que em donen el primer -i massa vegades l'únic- somriure de cada dia.

Respon

Torna a “Cerveseta”