TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Re: TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012
[quote user="Ramon" post="202645"]Ei, jo no puc venir tot el dia, a la tarda tinc feina a casa.
... per tant us acompanyaré un tros, fins que el temps se'm tiri a sobre i començaré a recular.
Seré a 2/4 de 8 a la benzinera de la Gleva. :D[/quote]
Llàstima....però al menys ens acompanyaràs un bon troç de ruta.Si anèssim bè de temps i als companys els sembla bè,
la meva intenciò seria parar a dalt el Col de Puymorens a esmorçar i si el bar ès obert,fer el cafè. :D :D
... per tant us acompanyaré un tros, fins que el temps se'm tiri a sobre i començaré a recular.
Seré a 2/4 de 8 a la benzinera de la Gleva. :D[/quote]
Llàstima....però al menys ens acompanyaràs un bon troç de ruta.Si anèssim bè de temps i als companys els sembla bè,
la meva intenciò seria parar a dalt el Col de Puymorens a esmorçar i si el bar ès obert,fer el cafè. :D :D
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Jo tampoc podia obrir el fitxer GPX (em deia que no el baixava complet), però el comprimit zip m'ha anat bé. Gràcies.
Al final no podré venir a la fer la ruta. Em sap greu perquè en tinc ganes, però no es pot fer tot. :crys
Això sí, la guardo per fer-la en un altre ocasió i segurament en dos dies. ;)
Espero que tingueu una bona sortida!
Al final no podré venir a la fer la ruta. Em sap greu perquè en tinc ganes, però no es pot fer tot. :crys
Espero que tingueu una bona sortida!
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
-
- Presentats
LLÀSTIMA RICMEL QUE NO PUGUIS VENIR...UN ALTRE DIA SERÀ.... :cerv :form
-
- Presentats
Bè companys.S`acosta el dia de la sortida.
Com que es una ruta llarga,m`agradaria fer-vos un petit resum dels detalls de la sortida:
A dos quarts de 8,els que sortim d`Osona( i els que vulguin)ens trobarem a la benzinera a la
entrada de La Gleva.Desde aquì anirem a trovar-nos-en amb els companys que ens esperin
als aparcaments del supermercat INTERMARCHÈ,a la entrada de Ripoll.
A les 8 en punt,marxarem tots cap a Puigcerdà.
Avans d`entrar a França,omplirem els dipòsits.La propera benzinera,ja dintre França,dependrà
de les motos que avans necessitin repostar.
Per esmorçar...crec que podrìem fer-ho a dalt el Col de Puymorens i si el bar es obert,fer un cafè.
Es faràn parades cada X temps...per fer fotos...estirar les cames...o tocar "el pito" :D
Per dinar...depenent de l`hora que sigui quan apreti la gana,podem parar en un dels pic-nics que anirem
troban durant la ruta....o si voleu,si anessim bè de temps,encara que dinarìem mès tard,tambè podem
arribar a dalt El Tourmalet ??
I bè,tornarìem baixar la mateixa carretera fins Sainta Marie de Campan direcciò Bagneres de Luchòn ,passant
pel Col d`Aspin...Col de Peyresourde...Bagneres de Luchon...Vielha....Port de la Bonaigua...etc.etc. i fen les
parades necessaries,sense presses,fins arribar a casa (tampoc es tracta de patir.Prefereixo arribar mes tard
a casa que passar-ho malament per no parar ).
Bè companys...si hi ha algùn tema millorable o modificable...si us plau,digueu-lo...anem tots al mateix vaixell.
¡ AH !....i el tema del "reporter gràfic"...còm ho tenìm ?.Portem cap aficionat a la fotografia ?...ja saveu què
NO FOTO = NO SORTIDA :D :D Com què no podem comptar amb la EVA ni els fotògrafs habituals del MOTOTURISME :halfcry
VSSS i fins dissabte :form :form :form
Com que es una ruta llarga,m`agradaria fer-vos un petit resum dels detalls de la sortida:
A dos quarts de 8,els que sortim d`Osona( i els que vulguin)ens trobarem a la benzinera a la
entrada de La Gleva.Desde aquì anirem a trovar-nos-en amb els companys que ens esperin
als aparcaments del supermercat INTERMARCHÈ,a la entrada de Ripoll.
A les 8 en punt,marxarem tots cap a Puigcerdà.
Avans d`entrar a França,omplirem els dipòsits.La propera benzinera,ja dintre França,dependrà
de les motos que avans necessitin repostar.
Per esmorçar...crec que podrìem fer-ho a dalt el Col de Puymorens i si el bar es obert,fer un cafè.
Es faràn parades cada X temps...per fer fotos...estirar les cames...o tocar "el pito" :D
Per dinar...depenent de l`hora que sigui quan apreti la gana,podem parar en un dels pic-nics que anirem
troban durant la ruta....o si voleu,si anessim bè de temps,encara que dinarìem mès tard,tambè podem
arribar a dalt El Tourmalet ??
I bè,tornarìem baixar la mateixa carretera fins Sainta Marie de Campan direcciò Bagneres de Luchòn ,passant
pel Col d`Aspin...Col de Peyresourde...Bagneres de Luchon...Vielha....Port de la Bonaigua...etc.etc. i fen les
parades necessaries,sense presses,fins arribar a casa (tampoc es tracta de patir.Prefereixo arribar mes tard
a casa que passar-ho malament per no parar ).
Bè companys...si hi ha algùn tema millorable o modificable...si us plau,digueu-lo...anem tots al mateix vaixell.
¡ AH !....i el tema del "reporter gràfic"...còm ho tenìm ?.Portem cap aficionat a la fotografia ?...ja saveu què
NO FOTO = NO SORTIDA :D :D Com què no podem comptar amb la EVA ni els fotògrafs habituals del MOTOTURISME :halfcry
VSSS i fins dissabte :form :form :form
-
- Presentats
Xavier...pots apuntar un company de Roda què vol venir ?
Acaba d`estrenar una TRIUMPH 1200 ADV :form :bow :bow :bow
Es diu Antonio Martinez i es un rutero dels de fer força kms.
Acaba d`estrenar una TRIUMPH 1200 ADV :form :bow :bow :bow
Es diu Antonio Martinez i es un rutero dels de fer força kms.
- DavidF800GS
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
- Ubicació: Platja d'Aro
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Ricmel" post="202703"]Jo tampoc podia obrir el fitxer GPX (em deia que no el baixava complet), però el comprimit zip m'ha anat bé. Gràcies.
Espero que tingueu una bona sortida![/quote]
Ok, Ricard. Ja en farem d'altres. Que vagi bé!
Espero que tingueu una bona sortida![/quote]
Ok, Ricard. Ja en farem d'altres. Que vagi bé!
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="DavidF800GS" post="202711"]Hola a tots,
A mí m'agradaría venir, però no tinc les rodes a punt. Porten 10.000Qm. Les volia canviar la propera setmana. No sé si sería recomenable fer 700Qm més. Si és una ruta de revolts, toca la zona menys gastada...Que m'aconselleu? Gràcies.
[/quote]
Abans de res, vull fer constar que no soc cap expert :???: i que el que jo digui es només una opinió personal i que puc estar equivocat :oops: de mitg a mitg.
Per el que veig, les rodes encara tenen una mica de dibuix, el que no se es si la profunditat es suficient per "evitar" una sanció :sado de algun "gurot" :shock: amb "molta felera per el reglament" :Disparant ; d'altre banda, si no plou la mancança de dibuix no es molt greu en asfalt, ja que aquest (el dibuix) serveix per fer que l'aigua tingui lloc per "escapar" de manera que la goma trepitgi sobre sec (fora de l'asfalt ja es una altre cosa), tot i que aquesta mateixa mancança de dibuix altera el perfil transversal del neumàtic fent, aleshores, que canvi-in també les seves característiques de conducció però al ser un canvi progressiu tampoc es deu de notar tant com quant montes els neumàtics nous després de treure uns de molt gastats.
Tot el que he dit es una opinió (com he dit abans) personal, tothom te a dir hi la seva en aquest assumpte depenguen de les pròpies experiències. :castell
A mí m'agradaría venir, però no tinc les rodes a punt. Porten 10.000Qm. Les volia canviar la propera setmana. No sé si sería recomenable fer 700Qm més. Si és una ruta de revolts, toca la zona menys gastada...Que m'aconselleu? Gràcies.
[/quote]
Abans de res, vull fer constar que no soc cap expert :???: i que el que jo digui es només una opinió personal i que puc estar equivocat :oops: de mitg a mitg.
Per el que veig, les rodes encara tenen una mica de dibuix, el que no se es si la profunditat es suficient per "evitar" una sanció :sado de algun "gurot" :shock: amb "molta felera per el reglament" :Disparant ; d'altre banda, si no plou la mancança de dibuix no es molt greu en asfalt, ja que aquest (el dibuix) serveix per fer que l'aigua tingui lloc per "escapar" de manera que la goma trepitgi sobre sec (fora de l'asfalt ja es una altre cosa), tot i que aquesta mateixa mancança de dibuix altera el perfil transversal del neumàtic fent, aleshores, que canvi-in també les seves característiques de conducció però al ser un canvi progressiu tampoc es deu de notar tant com quant montes els neumàtics nous després de treure uns de molt gastats.
Tot el que he dit es una opinió (com he dit abans) personal, tothom te a dir hi la seva en aquest assumpte depenguen de les pròpies experiències. :castell
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Xavier
- Presentats
David, és de mal aconsellar. Ets tú qui porta la moto i ets tú qui s'hi ha de trobar bé i segur.
En qualsevol cas, no sembla pas que hagin de sortir els "ferros" encara. Ho veig com en Toni Wan Kenobi però finalment ets tú que a sobre la moto no ha de tenir cap recança.
En qualsevol cas, no sembla pas que hagin de sortir els "ferros" encara. Ho veig com en Toni Wan Kenobi però finalment ets tú que a sobre la moto no ha de tenir cap recança.
-
- Presentats
David....com a motero amb forces kms a la esquena i un grapat de pneumàticas canviats....si et bè de gust
venir a la sortida....vine tranquil.lament.Tens pneumàtics,per lo que veig a les fotos,per fer aquesta ruta
no un cop si no tres,depenen de la teva conducciò (tampoc es que portis una moto amb una caballeria
tremenda ).... a mes a mes es tracta de viatjar "sin prisas pero sin pausas ".
Si vols venir....XAVIER,OJO AL DATO !!! :cerv :form
venir a la sortida....vine tranquil.lament.Tens pneumàtics,per lo que veig a les fotos,per fer aquesta ruta
no un cop si no tres,depenen de la teva conducciò (tampoc es que portis una moto amb una caballeria
tremenda ).... a mes a mes es tracta de viatjar "sin prisas pero sin pausas ".
Si vols venir....XAVIER,OJO AL DATO !!! :cerv :form
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Al final no podrè venir a la ruta.. però bè, ja n hi hauran d'altres.. :mrgreen:
Aprofitar per posar cullerada, amb el neumatic d'en David.
David.. tens neumatic de sobre per fer la ruta, en aquesta tot son corves, i al laterals hi tens bastant dibuix, o sigui que a les rectes no donis gas ni frenis, però en curves... gas i tombant.. a ritme.. :mrgreen:
Però clar veient el neumatic.. això de tumbar... o sigui que .. jo veig que pel teu estil de conducciò tens neumatic de sobres si dus una conducciò uniforme..
Ara que despres ,.. potser t hi han d'esperar.
Aprofitar per posar cullerada, amb el neumatic d'en David.
David.. tens neumatic de sobre per fer la ruta, en aquesta tot son corves, i al laterals hi tens bastant dibuix, o sigui que a les rectes no donis gas ni frenis, però en curves... gas i tombant.. a ritme.. :mrgreen:
Però clar veient el neumatic.. això de tumbar... o sigui que .. jo veig que pel teu estil de conducciò tens neumatic de sobres si dus una conducciò uniforme..
Ara que despres ,.. potser t hi han d'esperar.
- DavidF800GS
- Presentats
Ara que despres ,.. potser t hi han d'esperar
Gràcies per els consells, suposo que sempre he tingut R, és la primera trail que tinc i per aquest motiu he agafat gust a les pistes, i allà no es tomba tant com al asfalt. Això d'esperar o no ja és veurà. Jo ja sé que faríes tú, ho dic per el teu comentari.
Ara que despres ,.. potser t hi han d'esperar
Gràcies per els consells, suposo que sempre he tingut R, és la primera trail que tinc i per aquest motiu he agafat gust a les pistes, i allà no es tomba tant com al asfalt. Això d'esperar o no ja és veurà. Jo ja sé que faríes tú, ho dic per el teu comentari.
DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 07, 2012 3:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
He esborrat en Ricmel que no pot venir finalment i al Vendetta l'he tret de provisional ja que tampoc pot venir.
David, t'animes ?
David, t'animes ?
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:crys :crys :crys Sentint molt no podem anar, al final punyetes ...... Passar-s'ho bé :ban :ban
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Xavier
- Presentats
Mala pata Andrés. Ens veurem en una altra!
- DavidF800GS
- Presentats
Gràcies, però no em vull arriscar si plou... un cop les hagi canviat m'apunto a la següent. I en condicions.
Adéu!
Adéu!
- Xavier
- Presentats
[quote user="DavidF800GS" post="202749"]Gràcies, però no em vull arriscar si plou... un cop les hagi canviat m'apunto a la següent. I en condicions.
Adéu![/quote]
Ok David. Ens veurem a la propera.
Adéu![/quote]
Ok David. Ens veurem a la propera.
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
hE ANAT SEGUINT, PERÒ ARRIBARE MASSA JUSTA LA PROPERA NO ME LA PERDO
QUE US VAGI MOLT BE!!!
QUE US VAGI MOLT BE!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2365
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Porteu-vos bé i feu totes les corves eh.
Jo no puc anar-hi, haig de treballar , es el que hi ha després de deu dies de vacances :roll: :roll: :roll: :roll:
Jo no puc anar-hi, haig de treballar , es el que hi ha després de deu dies de vacances :roll: :roll: :roll: :roll:

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="DavidF800GS" post="202711"]Hola a tots,
...
[/quote]
Hola
A veure, per les imatges sembla que encara estan servibles. Però això és molt personal i cada un ha de fer el que cregui convenient per la seva seguretat.
Sembla que no ha de ploure, per tant no serà tant problemàtic. Tot i que l'asfalt a França sol està ple de gravillons que poden fer anar malament i un neumàtic nou tipus trail pot tenir un bon rendiment.
Per cert, t'has apuntat mai a alguna mensual? El dia 17 tens oportunitat per triar una de ben aprop, Banyoles i entre ON i OFF.
És la teva moto?

Salut
...
[/quote]
Hola
A veure, per les imatges sembla que encara estan servibles. Però això és molt personal i cada un ha de fer el que cregui convenient per la seva seguretat.
Sembla que no ha de ploure, per tant no serà tant problemàtic. Tot i que l'asfalt a França sol està ple de gravillons que poden fer anar malament i un neumàtic nou tipus trail pot tenir un bon rendiment.
Per cert, t'has apuntat mai a alguna mensual? El dia 17 tens oportunitat per triar una de ben aprop, Banyoles i entre ON i OFF.
És la teva moto?

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 07, 2012 10:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.