Trail: Volta A Catalunya (previa)
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)
[quote user="STELVIO 00" post="202690"][quote user="650X" post="202556"]Eps! cap problema es mouen les dates i ja està. Que us sembla el[strike] 2, 3, 4 i 5[/strike] de Novembre? es veritat que ja han canviat l'hora, però només ens obliga a llevar-nos més d'hora. I segur que no passarem calor. ;)[/quote]
El 1 de Novembre es Tots Sants, festiu a tot arreu ;) i es dijous, el dilluns 5 no crec que hi hagi molta gent que pugui fer festa[/quote]
Tens tota la raó de mon la proposta seria 1, 2, 3 i 4 de Novembre. Merci per l'apunt, un dia m'hauré de comprar un calendari d'aquests que tenen els festius pintats de vermell... ;)
Salut!
El 1 de Novembre es Tots Sants, festiu a tot arreu ;) i es dijous, el dilluns 5 no crec que hi hagi molta gent que pugui fer festa[/quote]
Tens tota la raó de mon la proposta seria 1, 2, 3 i 4 de Novembre. Merci per l'apunt, un dia m'hauré de comprar un calendari d'aquests que tenen els festius pintats de vermell... ;)
Salut!
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Annarcis" post="202709"]quina bona pinta te aixo, se admite scooter 250 como trail? :lol: :lol: :lol: salut i gas.[/quote]
Tu no tenies una XChallenge?
Tu no tenies una XChallenge?
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="202726"][quote user="STELVIO 00" post="202690"][quote user="650X" post="202556"]Eps! cap problema es mouen les dates i ja està. Que us sembla el[strike] 2, 3, 4 i 5[/strike] de Novembre? es veritat que ja han canviat l'hora, però només ens obliga a llevar-nos més d'hora. I segur que no passarem calor. ;)[/quote]
Salut![/quote]
Umm, Fires de Girona, dinars familiars, fires amb nenes, diversos actes... bufa!
Salut![/quote]
Umm, Fires de Girona, dinars familiars, fires amb nenes, diversos actes... bufa!
-
- Presentats
- Entrades: 21
- Membre des de: ds. set. 24, 2011 5:41 pm
- Ubicació: Girona
CMB ja ho has dit be, tenia, es broma, el que passa que tambe tinc una scooter. te molt bona pinta aquesta sortida.salut
- CMB
- Presentats
Doncs, tenim la patrulla exploradora per Catalunya, refent pistes i investigant de noves...

Fan una cara de passar-ho malament que no poden mes... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hi estaran 4 dies de res!

Fan una cara de passar-ho malament que no poden mes... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hi estaran 4 dies de res!
- Straw man
- Presentats
- Entrades: 294
- Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
com ho tenim això? :mrgreen:
alguna novetat?
estic neguitós :mrgreen:
alguna novetat?
estic neguitós :mrgreen:
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.
strawman going straight to hell.
- CMB
- Presentats
[quote user="Straw man" post="207271"]com ho tenim això? :mrgreen:
alguna novetat?
estic neguitós :mrgreen:[/quote]
Pendent de dates... :roll:
alguna novetat?
Pendent de dates... :roll:
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="CMB" post="207273"][quote user="Straw man" post="207271"]com ho tenim això? :mrgreen:
alguna novetat?
Pendent de dates... :roll:[/quote]
Si sembla que si no es gira molt la truita... la primera edició de la volta catalunya trail serà el 2013. :(
alguna novetat?
Pendent de dates... :roll:[/quote]
Si sembla que si no es gira molt la truita... la primera edició de la volta catalunya trail serà el 2013. :(
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
He sentit algún rumor que es volia refrescar aquest tema, serà possible aquest 2013?
:okcat
:okcat
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Avui he estat per terres tarragonines fent una primera ullada, he seguit un trak de Monblanc a Siurana que a anat prou be i he fet un parell de contactes que ens ajudaran amb les exploratories.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
:okcat OLE, OLE... tema en marxa... :birracat
:orquestra
:orquestra
- CMB
- Presentats
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
De les anteriors exploratories en va quedar una part nord acceptable. Us deixo aquí l'enllaç al wikiloc.
Enllaç wikiloc

Salut
Enllaç wikiloc

Salut
- Raky
- Presentats
- Entrades: 165
- Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
- Ubicació: Tàrrega
[quote user="650X" post="223816"]De les anteriors exploratories en va quedar una part nord acceptable. Us deixo aquí l'enllaç al wikiloc.
Enllaç wikiloc

Salut[/quote]
:sorry pregunto, com es que moltes de les teves rutes estan marcades com a difícil? Per cert depenent de les dates m'apuntaria!!!!!!!!!!!! :jajacat :jajacat
Enllaç wikiloc

Salut[/quote]
:sorry pregunto, com es que moltes de les teves rutes estan marcades com a difícil? Per cert depenent de les dates m'apuntaria!!!!!!!!!!!! :jajacat :jajacat
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Raky" post="223832"] :sorry pregunto, com es que moltes de les teves rutes estan marcades com a difícil? Per cert depenent de les dates m'apuntaria!!!!!!!!!!!! :jajacat :jajacat[/quote]
Bona pregunta... :picant :picant :picant
De fet que vol dir difícil? per mí? per en Cervantes, per en Marc Coma? no ho sé poso fàcil o difícil valorant el conjunt d'hores de moto, dificultats puntuals i segons la moto que ho faig. Imagino que d'això no s'en pot fer càs ja que una ruta trail que pugués fer amb la DRZ amb complicacions puntuals potser seria impensable amb una F800GS.
Ho poso per posar i potser tiro més per a pintar-ho més complicat de lo que realment és, ja que sempre es millor passar-te de caut que posar algú en un marró, no?
Però si es vol saber, es pregunta i si m'en recordo puc orientar de quin tipus son els camins o si hi ha cadenes o trialeres, etc...
Salut...
Bona pregunta... :picant :picant :picant
De fet que vol dir difícil? per mí? per en Cervantes, per en Marc Coma? no ho sé poso fàcil o difícil valorant el conjunt d'hores de moto, dificultats puntuals i segons la moto que ho faig. Imagino que d'això no s'en pot fer càs ja que una ruta trail que pugués fer amb la DRZ amb complicacions puntuals potser seria impensable amb una F800GS.
Ho poso per posar i potser tiro més per a pintar-ho més complicat de lo que realment és, ja que sempre es millor passar-te de caut que posar algú en un marró, no?
Però si es vol saber, es pregunta i si m'en recordo puc orientar de quin tipus son els camins o si hi ha cadenes o trialeres, etc...
Salut...
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Ostres quina bona pinta que té aixo!!!!a veure si hem quadrant les dates i al menys puc acompanyar-vos ni que sigui un dia, sempre que les rutes estiguin al meu nivell i el de la montura :sorry
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
[quote user="Raky" post="223832"][quote user="650X" post="223816"]De les anteriors exploratories en va quedar una part nord acceptable. Us deixo aquí l'enllaç al wikiloc.
Enllaç wikiloc

Salut[/quote]
:sorry pregunto, com es que moltes de les teves rutes estan marcades com a difícil? Per cert depenent de les dates m'apuntaria!!!!!!!!!!!! :jajacat :jajacat[/quote]
Raky de fet disabte vem parlar del tema, que tothom posa a les rutes facil i no especifica ni tipus de moto ni nivell crec que es tindria que se realista al classificar les rutes. (Per ell i el seu nivell, les podria classificar com facils) Per cert la ruta que vem fer dissabte apart de aquella pujada la vaig considerar facil en canvi si mires els comentaris la resta estan parlan casi de hard trail, si jo la classifiques la posaria com moderada mes que res perque entenc que algu sense massa experiencia per muntanya amb una moto de 200kg o mes les pot pasar canutes en alguna de aquella pujades o baixades.
Per cert nois en Raky es un dels fixatges que ens ajudaran amb les exploratoris del sector Tarragoni
Enllaç wikiloc

Salut[/quote]
:sorry pregunto, com es que moltes de les teves rutes estan marcades com a difícil? Per cert depenent de les dates m'apuntaria!!!!!!!!!!!! :jajacat :jajacat[/quote]
Raky de fet disabte vem parlar del tema, que tothom posa a les rutes facil i no especifica ni tipus de moto ni nivell crec que es tindria que se realista al classificar les rutes. (Per ell i el seu nivell, les podria classificar com facils) Per cert la ruta que vem fer dissabte apart de aquella pujada la vaig considerar facil en canvi si mires els comentaris la resta estan parlan casi de hard trail, si jo la classifiques la posaria com moderada mes que res perque entenc que algu sense massa experiencia per muntanya amb una moto de 200kg o mes les pot pasar canutes en alguna de aquella pujades o baixades.
Per cert nois en Raky es un dels fixatges que ens ajudaran amb les exploratoris del sector Tarragoni
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Pere29" post="223784"]Avui he estat per terres tarragonines fent una primera ullada, he seguit un trak de Monblanc a Siurana que a anat prou be i he fet un parell de contactes que ens ajudaran amb les exploratories.[/quote]
Montblanc a siurana...
Per on has passat?
Per Rojals, la Pena,Prades,..?
Pots compartir aquest track?
Montblanc a siurana...
Per on has passat?
Pots compartir aquest track?
Ex ...moltes coses
- Raky
- Presentats
- Entrades: 165
- Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
- Ubicació: Tàrrega
[quote user="Steelman" post="223907"][quote user="Pere29" post="223784"]Avui he estat per terres tarragonines fent una primera ullada, he seguit un trak de Monblanc a Siurana que a anat prou be i he fet un parell de contactes que ens ajudaran amb les exploratories.[/quote]
Montblanc a siurana...
Per on has passat?
Pots compartir aquest track?[/quote]
passam el correu electrònic i tel envio!!!!!!!!!!!! :viscat :viscat
Pere jo també considero el track de l'altre dia com a fàcil/moderat depenent de la muntura, el problema vare ser el ritme tan lent que varem marcar :foracat però era el ritme del grup :orquestra la part difícil crec jo era a partir de on em vaig parir la llet, des de allí cap dalt ja era mes hard!!!! però com no varen voler pujar no ho sabrem :sorry
Les fotos de la pujada HARD:

Montblanc a siurana...
Per on has passat?
Pots compartir aquest track?[/quote]
passam el correu electrònic i tel envio!!!!!!!!!!!! :viscat :viscat
Pere jo també considero el track de l'altre dia com a fàcil/moderat depenent de la muntura, el problema vare ser el ritme tan lent que varem marcar :foracat però era el ritme del grup :orquestra la part difícil crec jo era a partir de on em vaig parir la llet, des de allí cap dalt ja era mes hard!!!! però com no varen voler pujar no ho sabrem :sorry
Les fotos de la pujada HARD:

Raky l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 07, 2013 2:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”