La Moto Ideal...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: La Moto Ideal...

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. juny 07, 2012 8:58 am

[quote user="CarlesOsonaGS" post="202681"][quote user="Joavel" post="202662"]
No li donis voltes, les motos es compren amb el cor, amb permis de la dona/cartera, desprès i han altres aspectes...[/quote]

+ 1[/quote]

I estic molt d´acord, amb la meva em sobra moto per tot arreu, pero m´agrada i com no fumo, no bec i no......... doncs em dedico a disfrutar de la moto ;)
ImatgeImatgeImatge

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dj. juny 07, 2012 9:40 am

[quote user="Randy-650" post="202644"][quote user="CMB" post="202640"]Randy, vols dir aquesta?

Imatge

Era mono o bi?[/quote]

Era mono, la mono més gran de l'època. Al 91 me'n van deixar una per anar fins a Cap d'Agde a 'fer un recado :mrgreen: ' i en vaig quedar fart de les vibracions.[/quote]

Què devies anar tu a fer a Cap d'Agde...? :cool:

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. juny 07, 2012 9:41 am

[quote user="Cuco" post="202699"][quote user="Randy-650" post="202644"][quote user="CMB" post="202640"]Randy, vols dir aquesta?

Imatge

Era mono o bi?[/quote]

Era mono, la mono més gran de l'època. Al 91 me'n van deixar una per anar fins a Cap d'Agde a 'fer un recado :mrgreen: ' i en vaig quedar fart de les vibracions.[/quote]

Què devies anar tu a fer a Cap d'Agde...? :cool:[/quote]

I a la epoca que hi va anar :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. juny 07, 2012 10:32 am

Jo també crec que la moto ideal no existeix. És com el cotxe ideal, la dona/homa ideal, el pais ideal.....això que són ideals, no reals.

També comparteixo l'opinió que fa molt que la moto no és compra racionalmet, es compra amb el cor. ës com els matrimonis. Si ho fessim racionalment, ningú (o molts pocs) ho farien :roll: però clar...ens enamorem i.....paff! moto nova.

Depén de les expectatives i de l'ús que en vulguis fer de la moto, variarà absolutament el tipus de moto ideal. Si t'agrada arribar al límit a cada revol i no fer més de 200 Qms en cada sortida, és una cosa, si la vols per anar per ciutat n'es una altra, si vols anar a fer pistes, o vols viatgar per Europa o per Àsia, és dieferent, si vols quedar-te amb el personal els diumenges al matí, si...si...si

Ideal, ideal seria tenir-ne un mínim de tres (una per on, una per off i una per viatjar), però llavors segur que sempre aniriem amb l'equivocada,

La meva em sobra per tot arreu. Em sobren quilos (a la moto :lol: ), em sobra motor, em sobra alçada, em sobren maletes, em sobra un tipus d'amortidor (:lol: :lol:), sobre tot em sobra preu.......però m'agrada i ademés...és la meva

Per tant la moto ideal és la teva. La de cadascú. Aquella que t'alegra la cara quan l'engegas, quan la rentes, quan la veus....

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. juny 07, 2012 1:08 pm

Jo tinc la sort de tenir LA MOTO IDEAL (per mi).
He tingut moltes i sempre somiava, dibuixava, projectava, pensava i volia la que tinc. Quan els senyors de Mattighoffen van treure la ADV, vaig dir i sabia que aquella ERA la meva moto. I no m'ha defraudat mai en res, i em considero molt exigent amb el que tinc.
Suspensions DE VERITAT, motor POTENT i NERVIÓS, cavalls, manejable, alta i DUAL DE VERITAT, amb un disseny únic i vanguardista que la fa hiper personal.
Injecció (un dels millors invents de la història)... dels carburadors ni em recordo... res a veure. (bé, si, el de la 250 SX... :roll: )
Dubto que n'hi hagin gaires com aquesta... :razz:

El mateix que em va passar al 1989 quan Yamaha va presentar la Super Tenere 750... èpoques diferents, és clar. Tampoc la XTZ em va defraudar, tot i que, quan portava uns anys, ja anava justa de tot... menys de motor. Provaves una Africa Twin i anava a pedals comparada amb la XTZ... amb el temps, però (en vaig tenir 3)... els frens, el concepte, etc... però va durar uns quants anys.

Salut

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dj. juny 07, 2012 2:01 pm

[quote user="Fjodor" post="202723"]Jo tinc la sort de tenir LA MOTO IDEAL (per mi).
He tingut moltes i sempre somiava, dibuixava, projectava, pensava i volia la que tinc. Quan els senyors de Mattighoffen van treure la ADV, vaig dir i sabia que aquella ERA la meva moto. I no m'ha defraudat mai en res, i em considero molt exigent amb el que tinc.
Suspensions DE VERITAT, motor POTENT i NERVIÓS, cavalls, manejable, alta i DUAL DE VERITAT, amb un disseny únic i vanguardista que la fa hiper personal.
Injecció (un dels millors invents de la història)... dels carburadors ni em recordo... res a veure. (bé, si, el de la 250 SX... :roll: )
Dubto que n'hi hagin gaires com aquesta... :razz:

El mateix que em va passar al 1989 quan Yamaha va presentar la Super Tenere 750... èpoques diferents, és clar. Tampoc la XTZ em va defraudar, tot i que, quan portava uns anys, ja anava justa de tot... menys de motor. Provaves una Africa Twin i anava a pedals comparada amb la XTZ... amb el temps, però (en vaig tenir 3)... els frens, el concepte, etc... però va durar uns quants anys.

Salut[/quote]

M'agrada molt com la descrius, si es que la R1200GS es la moto!!!!!!!!!

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dj. juny 07, 2012 2:28 pm

Fa temps vaig llegir en algun lloc que la moto ideal és aquella que després d'una jornada de rodar, en parar a la gasolinera i mirar-te-la, sents que et diu: "vinga, una tiradeta més".
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Pafontí
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
Ubicació: Valls i Capafonts

Entrada Autor: Pafontí » dj. juny 07, 2012 2:34 pm

Quan em vaig comprar la moto vaig pensar en tot aixo que dius, una moto econòmica (EL 2007, ultim any de fabricació, valia menys de 6000 E) amb un motor bicilindric mes que provat, amb aptituds off, i que no li sobres motor (tenia 21 anys i volia una moto que no em fes perdre el seny). I ficant tot això em va sorti la kle 500, es una moto que li falten coses, pero amb ella pots fer de tot.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. juny 07, 2012 5:24 pm

Xavmar ha escrit:M'agrada molt com la descrius, si es que la R1200GS es la moto!!!!!!!!!

Euh.. sí, és aquesta. No? ;)

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. juny 07, 2012 5:27 pm

Komença a Tenir Morbo la cosa...

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dj. juny 07, 2012 7:23 pm

[quote user="Xavmar" post="202724"]

M'agrada molt com la descrius, si es que la R1200GS es la moto!!!!!!!!![/quote]

No sé perquè, però venint del Fjodor em sembla que ni de lluny van els "tiros" per aqui.....
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 07, 2012 7:41 pm

[quote user="Trencaferro" post="202761"][quote user="Xavmar" post="202724"]

M'agrada molt com la descrius, si es que la R1200GS es la moto!!!!!!!!![/quote]

No sé perquè, però venint del Fjodor em sembla que ni de lluny van els "tiros" per aqui.....[/quote]

Exacte. :lol:

Com en Fjodor n'hi han uns quants que no poden veure les motos BMW ni en pintura aquí al fòrum, i més dels que ens pensem. :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Tiramilles » dj. juny 07, 2012 8:27 pm

[quote user="CMB" post="202640"]Randy, vols dir aquesta?

Imatge

Era mono o bi?[/quote]

Epp!! que aquesta em sona!! :razz:
Per mi una de les millors!!
Monocilindric de 750 - 800 cc, força comode, aptituds off-road, senzilla, baix manteniment, i motor fiable, i per mi amb molt carisme

Mussol
Presentats
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 20, 2012 8:57 pm
Ubicació: Cardedeu

Entrada Autor: Mussol » dj. juny 07, 2012 9:07 pm

[quote user="Randy-650" post="202688"][quote user="Steelman" post="202684"]La moto perfecte ...
Crec que podria ser la Tiger 800
Polivalent, apte per turisme, apte per curves, apte per el dia a dia, baix manteniment, un motor de no alta cilindrada amb baixos costos per assegurances i impostos municipals...

No se..[/quote]

S'apropa la Tiger a la meva moto ideal, però li sobren 50 kg pel meu gust. :( Per fer el cabra per muntanya com menys pesi, millor. Mentre per carretera agafés els 150 km/h ja en tindria prou.[/quote]

Pel que dieu, potser una trail mitja podría estar be, ja que et deixa fer una mica de tot y no te un manteniment, ni preu de compra alt, però sempre es questiò de gustos. Podria ser una Honda Transalp o també una Yamaha XT 660, encara que pel meu gust els hi mancan uns 20 cv.
Salut i benzina!
Vespa 160, Sanglas Yamaha 400, Yamaha XJ 650, BMW K75T, BMW F800ST, BMW R1200GS, Triumph Tiger 800 XRX, KTM 790 Adventure S, Yamaha MT-09
:senyera

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 07, 2012 9:49 pm

[quote user="Jordibr54" post="202773"]

Pel que dieu, potser una trail mitja podría estar be, ja que et deixa fer una mica de tot y no te un manteniment, ni preu de compra alt, però sempre es questiò de gustos. Podria ser una Honda Transalp o també una Yamaha XT 660, encara que pel meu gust els hi mancan uns 20 cv.
Salut i benzina![/quote]

Tu si que n'entens.... ;) La XTZ 660 la prepares una mica electrònicament, amb filtres i escape, i ja els tens. Ara per ara aquesta és la moto que més s'apropa a la meva ideal. Per fer el burro, crec que aguantaria. :cool:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dj. juny 07, 2012 9:53 pm

[quote user="Randy-650" post="202784"][quote user="Jordibr54" post="202773"]

Salut i benzina![/quote]

Tu si que n'entens.... ;) La XTZ 660 la prepares una mica electrònicament, amb filtres i escape, i ja els tens. Ara per ara aquesta és la moto que més s'apropa a la meva ideal. Per fer el burro, crec que aguantaria. :cool:[/quote]
Be, jo m'entrestant disfrutare de la "moto casi ideal" :cool:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dj. juny 07, 2012 9:53 pm

Per mi la moto ideal no existeix, la que et dona una cosa dificilment et pot donar un altra.
Pel meu nivell, la meva ja m´està bé, ara dir que es la meva ideal, doncs no, hi hauria forces coses que canviaria, també com han dit més amunt, normalment les comprem més amb el cor que amb el cap.
Imatge Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. juny 08, 2012 2:58 am

Sens dubte, la moto ideal no es la meva.... però la meva .... és el que més si sembla

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 08, 2012 3:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. juny 08, 2012 4:27 am

Guaita! igualet igualet.. :mrgreen:

[youtube]xw0jUJGe2a8[/youtube]

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dv. juny 08, 2012 12:09 pm

Doncs jo crec que la moto ideal és la que ens fa somiar, disfrutar i descobrir noves sensacions! Aqui veig que estem posant motos "ideals" però llògiques, i crec que no té perquè ser així. Al igual que la majoria, hi ha una moto ideal per a cada situació, edat, i o ús que se li dongui, però això per a mi són motos racionals pels que no ens podem permetre de tenir-ne 7 o 8.
Per mi, la moto ideal ha de ser com molt bé diu la paraula, una MOTO, amb tot lo què significa aquesta paraula, i per a mí, tot i que segurament no la podré tenir mai perquè no m'és llògica ni pràctica, i amb el permis del fjodor, és aquesta:

http://www.ktm.com/es/superbike/1190-rc8-r-eu.html

Bé, de fet aquesta també em fa tilin:

http://images.motorcycle-usa.com/PhotoG ... a-F4-8.jpg
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “General”