TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Re: TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012
GRÀCIES A TOTS....JA ES FARÀN MÈS DE SORTIDES....A ALGUNA ALTRA COINCIDEREM :Saltant :Saltant :form
-
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202812"]Lamentablement, demà no podré sortir amb vosaltres per assumptes familiars de darrera hora.
Ho sento moltissim... per un cop que tot em coincidia bé :([/quote]
Càssum dena...amb la feinada que has tingut amb els mapes de la ruta i el tira i afluixa amb els companys per
entrar-los al fòrum...ara no pots venir.... :halfcry... un altre dia serà
.
Però no et preocupis...si disfrutes amb els mapes,ja t`enviarè mes rutes :b9
Ho sento moltissim... per un cop que tot em coincidia bé :([/quote]
Càssum dena...amb la feinada que has tingut amb els mapes de la ruta i el tira i afluixa amb els companys per
entrar-los al fòrum...ara no pots venir.... :halfcry... un altre dia serà
.
Però no et preocupis...si disfrutes amb els mapes,ja t`enviarè mes rutes :b9
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Be, jo he esperat fins lultim moment, pero no podre venir, que os ho paseu be i ja explicareu com heu disfrutat, avera si la proxima pot ser
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Cabirol" post="202897"]Be, jo he esperat fins lultim moment, pero no podre venir, que os ho paseu be i ja explicareu com heu disfrutat, avera si la proxima pot ser[/quote]
Ei Josep Mª, ja ens veurem!
Ei Josep Mª, ja ens veurem!
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Bé jo ja ho tinc tot a punt, m'en vaig a clapar, ens veiem a la Gleva.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Bona ruta i que os divertiu molt :ksss
-
- Presentats
[quote user="Cabirol" post="202897"]Be, jo he esperat fins lultim moment, pero no podre venir, que os ho paseu be i ja explicareu com heu disfrutat, avera si la proxima pot ser[/quote]
Tranquil Josep Mª...ja farem alguna altre :D :D :form
Tranquil Josep Mª...ja farem alguna altre :D :D :form
-
- Presentats
[quote user="Eva" post="202907"]Bona ruta i que os divertiu molt :ksss[/quote]
GRÀCIES EVA.... :D ...PERÒ QUI ENS FARÀ LES FOTOS ?? :shock: :shock: :halfcry
GRÀCIES EVA.... :D ...PERÒ QUI ENS FARÀ LES FOTOS ?? :shock: :shock: :halfcry
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Bé, jo ja sóc a casa, no podia fer tota la ruta que havent dinat tinc feina :tremolant
Tot ha anat molt bé, ens hem trobat a La Gleva i hem tirat fins a Ripoll, només parar ha arribat en Pasqual i ha hagut de revisar no-sé-què de la moto ... a veure si ho endevineu ;)
Hem omplert dipòsits a Puigcerdà i la següent parada ha sigut al coll de Puymorens on hem esmorzat.
Baixem cap a Ax-les-Termes on el grup ha continuat segons la ruta prevista i jo he reculat per tornar cap a casa passant pel Col de Pailheres.
A primera hora feia una mica de fresqueta però a la tornada a la que he arribat a Puigcerdà ja feia una bona caloreta.

Tot ha anat molt bé, ens hem trobat a La Gleva i hem tirat fins a Ripoll, només parar ha arribat en Pasqual i ha hagut de revisar no-sé-què de la moto ... a veure si ho endevineu ;)
Hem omplert dipòsits a Puigcerdà i la següent parada ha sigut al coll de Puymorens on hem esmorzat.
Baixem cap a Ax-les-Termes on el grup ha continuat segons la ruta prevista i jo he reculat per tornar cap a casa passant pel Col de Pailheres.
A primera hora feia una mica de fresqueta però a la tornada a la que he arribat a Puigcerdà ja feia una bona caloreta.

Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 09, 2012 2:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
ESA moto de´n Pasqual sempre té alguna cosa que revisar :mrgreen: :mrgreen:
Ramon, m´agrada la foto de la Pan amb la corba de la ruta
Ramon, m´agrada la foto de la Pan amb la corba de la ruta
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="STELVIO 00" post="202940"]ESA moto de´n Pasqual sempre té alguna cosa que revisar :mrgreen: :mrgreen:
Ramon, m´agrada la foto de la Pan amb la corba de la ruta[/quote]
...llàstima de la ..... :mrgreen:
Ramon, m´agrada la foto de la Pan amb la corba de la ruta[/quote]
...llàstima de la ..... :mrgreen:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Jo ja he arribat fa una estona.
Ha anat de pebrots. Ens ha fet un dia fantàstic i hem pogut fer kilòmetres a punta pala.
En tenim una pendent, vull dir que hi tornarem.
Una colla collonuda. Fins aviat.
Ha anat de pebrots. Ens ha fet un dia fantàstic i hem pogut fer kilòmetres a punta pala.
Una colla collonuda. Fins aviat.
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
M'alegro molt que hagi anat així de bé la ruta....
A veure per quan les fotos... ;)
Salutacions!
A veure per quan les fotos... ;)
Salutacions!
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="Ramon" post="202935"]
[/quote]
"FOTÓN" del Ramon.... :lol: ;)
Uaaaauuuuuuu....!!!!!

"FOTÓN" del Ramon.... :lol: ;)
Uaaaauuuuuuu....!!!!!
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 09, 2012 11:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Estic així: :mrgreen:
Verd d'enveja!!!!!!!!! però sanaaaaaaa... :lol: eeeeeeeeh?
De debò que no us imagineu el greu que em sap no haver pogut venir :crys :crys :crys
Estic molt content de que us hagi anat tant bé... així voldreu repetir i potser mi pugui apuntar :D
Verd d'enveja!!!!!!!!! però sanaaaaaaa... :lol: eeeeeeeeh?
De debò que no us imagineu el greu que em sap no haver pogut venir :crys :crys :crys
Estic molt content de que us hagi anat tant bé... així voldreu repetir i potser mi pugui apuntar :D
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
VOLEM FOTOS !!!
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 10, 2012 7:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
Bon dia.
Us farè una breu explicaciò de la sortida a França.
Trobada puntual dels companys a la benzinera de La Gleva.Allà ens vam trobar
en Xavier,en Ramòn,en Jordi VFR,en Joavel,l`Antonio (amic meu del poble )i jo mateix.
Sortim cap a Ripoll,a on ens trobem en Pasqual.
Parem a Puigcerdà a repostar avans d`entrar a França.
Continuem ruta fins Col de Puymorens,a on esmorzem...voliem fer un cafè,però el bar
era tancat.
Baixem direcciò Ax les Thermes,a on en Ramòn en va deixar per tornar per un altre lloc,doncs
volia tornar d`hora.
Seguim direcciò Tarascòn.Avans d`arribar al poble,girem direcciò Vicdessos i enfilem direcciò
Port de Lers,col d`Agnes,Col de la Trape,el paradìs dels "moteros ".
Arribem al poble de Seix (si no m`equivoco ) a on sembla que celebraben algo de la Transhumancia ?,
doncs el poble era engalanat de festa...amb la gent amb els vestits(crec jo)tipics de la regiò...i vam
haver d`apartar a la vorera,doncs venia per la carretera un bon ramat d`ovelles...acompanyades
de pastors,mùsics i molta gent,,,tot molt maco.
Seguim la nostra ruta i no recordo a on,parem a repostar i en Paqual va aprofitar per deixar-nos,doncs tampoc,igual
que en Ramòn,no volia tornar gaire tard.
Els 5 "mosqueteros" que quedem,continuem la nostra ruta.Com que ja era l`hora de dinar...o al menys,ja començabem
a sentir " ting gana ",al primer pic-nic que vam trobar...un raconet amb taula i bancs de pedra...molt ben cuidat,per cert,
vam dinar millor que uns "marquesos ".
I ara bè lo bò...jo que portaba "el mando de la comitiva",em sembla que manipulan el TOMTOMrròn,buscan ruta de
tornada per en Pasqual,desde el lloc a on eram,vaig deixar marcat Vielha...i clar...ens va portar per carreterotes
fins Bagneres de Luchòn. :oops: :oops: :oops: Total que el Tourmalet el deixem per un altre dia.
Doncs bè...vam fer el col de Peyresourde...fins a Vielha,a on vam parar a fer el got :cerv .Allà vam decidir tornar per El Port del Compte,
La Seu d`Urgell,vam fer la Collada i fins a casa. :Saltant
Va ser una molt bona sortida,el temps ideal...ni fred ni calor...la companyia inmillorable...els companys Ramon i Pasqual,gràcies
per acompanyar-nos unes hores...i els altres companys de ruta...queda pendent la PUJADA AL TOURMALET.
Les fotos...jo no les puc entrar,però en Ramon em va dir que ja es cuidaria ell.Ja las ficarem,encara que no hi han gaires.
VSSSS :form :form
Us farè una breu explicaciò de la sortida a França.
Trobada puntual dels companys a la benzinera de La Gleva.Allà ens vam trobar
en Xavier,en Ramòn,en Jordi VFR,en Joavel,l`Antonio (amic meu del poble )i jo mateix.
Sortim cap a Ripoll,a on ens trobem en Pasqual.
Parem a Puigcerdà a repostar avans d`entrar a França.
Continuem ruta fins Col de Puymorens,a on esmorzem...voliem fer un cafè,però el bar
era tancat.
Baixem direcciò Ax les Thermes,a on en Ramòn en va deixar per tornar per un altre lloc,doncs
volia tornar d`hora.
Seguim direcciò Tarascòn.Avans d`arribar al poble,girem direcciò Vicdessos i enfilem direcciò
Port de Lers,col d`Agnes,Col de la Trape,el paradìs dels "moteros ".
Arribem al poble de Seix (si no m`equivoco ) a on sembla que celebraben algo de la Transhumancia ?,
doncs el poble era engalanat de festa...amb la gent amb els vestits(crec jo)tipics de la regiò...i vam
haver d`apartar a la vorera,doncs venia per la carretera un bon ramat d`ovelles...acompanyades
de pastors,mùsics i molta gent,,,tot molt maco.
Seguim la nostra ruta i no recordo a on,parem a repostar i en Paqual va aprofitar per deixar-nos,doncs tampoc,igual
que en Ramòn,no volia tornar gaire tard.
Els 5 "mosqueteros" que quedem,continuem la nostra ruta.Com que ja era l`hora de dinar...o al menys,ja començabem
a sentir " ting gana ",al primer pic-nic que vam trobar...un raconet amb taula i bancs de pedra...molt ben cuidat,per cert,
vam dinar millor que uns "marquesos ".
I ara bè lo bò...jo que portaba "el mando de la comitiva",em sembla que manipulan el TOMTOMrròn,buscan ruta de
tornada per en Pasqual,desde el lloc a on eram,vaig deixar marcat Vielha...i clar...ens va portar per carreterotes
fins Bagneres de Luchòn. :oops: :oops: :oops: Total que el Tourmalet el deixem per un altre dia.
Doncs bè...vam fer el col de Peyresourde...fins a Vielha,a on vam parar a fer el got :cerv .Allà vam decidir tornar per El Port del Compte,
La Seu d`Urgell,vam fer la Collada i fins a casa. :Saltant
Va ser una molt bona sortida,el temps ideal...ni fred ni calor...la companyia inmillorable...els companys Ramon i Pasqual,gràcies
per acompanyar-nos unes hores...i els altres companys de ruta...queda pendent la PUJADA AL TOURMALET.
Les fotos...jo no les puc entrar,però en Ramon em va dir que ja es cuidaria ell.Ja las ficarem,encara que no hi han gaires.
VSSSS :form :form
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Xavier" post="202963"]Jo ja he arribat fa una estona.
Una colla collonuda. Fins aviat.[/quote]
Xavier...
Pel proxim aniversari demana una càmara d'aquestes de posar a sobre la moto o casc... Poden fer les fotos soles! ;)
Bona sortida la que heu fet!
Quedarà pendent per aconseguir pujar-hi!
Una colla collonuda. Fins aviat.[/quote]
Xavier...
Pel proxim aniversari demana una càmara d'aquestes de posar a sobre la moto o casc... Poden fer les fotos soles! ;)
Bona sortida la que heu fet!
Quedarà pendent per aconseguir pujar-hi!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ahir, vaig girar a Saint Gaudens perquè tenia un compromis familiara a Cadaqués. Al final vaig arribar a casa amb 762 quilòmetres de més al marcador.
Bona ruta, bons companys i el temps ideal per anar en moto (ni fred ni calor). La majòria de la ruta ja l'havi fet altres vegades encara que confonc les sortides. Crec que una va ser amb l'Steelman de director d'orquestra i una latra amb en Fazer
Lamentar algun trosset amb "gravillons" i altres amb merdes de vaca.... :razz: en vaig xafar una ben bé per el mig i la vaig dur enganxada a la moto, la bota i els pantalons fins al vespre :razz: :razz:
Els paisatges espectaculars. l'Ariège està absolutament verd. La festa de Seix (al costat d'Oust, no Goust!) era molt tentadora. Si ens arribem a quedar ja no hauriem fet res més. Una orquestra esperant l'arribada del ramat per acompanyarlo mentre atravesaven el poble. Tots molt engalanats. De fet havia més animals de 2 cames que xais. Aquí el programa de la festa Enllaç Enllaç
Resumint, una bona excursió per aquesta meravella que tenim tant a la vora i a vegades no valorem prou.
Gràcies als organitzadors i als companys.
Ah! Ramon :sado :sado :sado ...... :cerv
Bona ruta, bons companys i el temps ideal per anar en moto (ni fred ni calor). La majòria de la ruta ja l'havi fet altres vegades encara que confonc les sortides. Crec que una va ser amb l'Steelman de director d'orquestra i una latra amb en Fazer
Lamentar algun trosset amb "gravillons" i altres amb merdes de vaca.... :razz: en vaig xafar una ben bé per el mig i la vaig dur enganxada a la moto, la bota i els pantalons fins al vespre :razz: :razz:
Els paisatges espectaculars. l'Ariège està absolutament verd. La festa de Seix (al costat d'Oust, no Goust!) era molt tentadora. Si ens arribem a quedar ja no hauriem fet res més. Una orquestra esperant l'arribada del ramat per acompanyarlo mentre atravesaven el poble. Tots molt engalanats. De fet havia més animals de 2 cames que xais. Aquí el programa de la festa Enllaç Enllaç
Resumint, una bona excursió per aquesta meravella que tenim tant a la vora i a vegades no valorem prou.
Gràcies als organitzadors i als companys.
Ah! Ramon :sado :sado :sado ...... :cerv
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Ahir va ser un fantàstic dia de moto, el meu comptador personal va indicar 814 Km sortint de casa a les 6:30 i arribant a les 22:30.
Ara bé, estic super desentrenat, com que feia quasi un any que no feia sortides llargues vaig quedar valdat, i una cosa que no m'havia passat mai, em feia tant mal el canell esquerra que s'em feia dificil apretar l'embragatge al final del dia. Tot i això en comptes d'entrar a Badalona per autovia i rondes, vaig aprofitar per fer-ho per la Vallençana (una petita carretera de montanya que uneix Montcada i Badalona, per desquadrar els pneumàtics després de la tirada per la C17 des de Ripoll.
Fantàstica la companyia un plaer sortir amb gent tan maca!!!
Queda pendent el Tourmalet!!!
Ara bé, estic super desentrenat, com que feia quasi un any que no feia sortides llargues vaig quedar valdat, i una cosa que no m'havia passat mai, em feia tant mal el canell esquerra que s'em feia dificil apretar l'embragatge al final del dia. Tot i això en comptes d'entrar a Badalona per autovia i rondes, vaig aprofitar per fer-ho per la Vallençana (una petita carretera de montanya que uneix Montcada i Badalona, per desquadrar els pneumàtics després de la tirada per la C17 des de Ripoll.
Fantàstica la companyia un plaer sortir amb gent tan maca!!!
Queda pendent el Tourmalet!!!