EUROCOPA 2012
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: EUROCOPA 2012
[quote user="SisoRT" post="203018"]He dinat uns espaguetti di mare, regat amb un lambrusco decent. No ha anat malament, però hagués pogut anar millot :mrgreen:[/quote]
Hi ha lambrusco decent?? Primera notícia :eyes
Hi ha lambrusco decent?? Primera notícia :eyes
- Storm
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="203021"][quote user="SisoRT" post="203018"]He dinat uns espaguetti di mare, regat amb un lambrusco decent. No ha anat malament, però hagués pogut anar millot :mrgreen:[/quote]
Anche io !!!! Oggi sono italiani :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Domani, irlandese
Anche io !!!! Oggi sono italiani :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Domani, irlandese
- Storm
- Presentats
La nostra selecció és Polònia, no?
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Storm" post="203081"]La nostra selecció és Polònia, no?[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Si els hi fem cas , aixís es ;)
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Si els hi fem cas , aixís es ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- DavidF800GS
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
- Ubicació: Platja d'Aro
Hola!
M'agrada molt el futbol, i per veure aquests jugant... és igual on, o amb la samarreta que portin. I no barrejant esport amb política. Un és molt saludable, i l'altre està contaminat... jeje..

M'agrada molt el futbol, i per veure aquests jugant... és igual on, o amb la samarreta que portin. I no barrejant esport amb política. Un és molt saludable, i l'altre està contaminat... jeje..

DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 12, 2012 9:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
A mi m'agrada el Futbol !!! les Eurocopes i Mundials m'encanten, pero no soporto que es barreji l'esport amb res, i malhauradament es fa massa !!!!
De la mateixa manera que fot fastic escoltar motogp, quant diuen que si "triplete español" i barbaritats similars pel sol fet de ser d'un pais. Jo prefereixo veure guanyar al millor pilot !!!!!! sense importar-m'he la seva nacionalitat.
Tampoc entenc ser ANTI-res, segons quin color porta, jo vull veure futbol del bò, i el que ho fa més bé es Espanya (amb jugadors del Barça), i prefereixo que gunayi el titol en Xavi, Iniesta, Puyols, etccc que un equip Grec (per posar un exemple) que no sap ni passar una pilota...
Sense voler ofendre ningú, els que cambieu d'equip cada partit, o bé parleu de politica, o no en teniu ni papa de futbol.....
Que consti que sóc independentista, i el primer que desitja que siguem una nacio lliure, i que poguem jugar una eurocopa.... però no ens hem de rebaixar al seu nivell
dita "No intentis lluitar contra un ignorant, et portarà al seu nivell i et guanyará per experiencia"
P.D. JO TAMBÉ PARLO DE FUTBOL I NO DE POLITICA :mrgreen:
De la mateixa manera que fot fastic escoltar motogp, quant diuen que si "triplete español" i barbaritats similars pel sol fet de ser d'un pais. Jo prefereixo veure guanyar al millor pilot !!!!!! sense importar-m'he la seva nacionalitat.
Tampoc entenc ser ANTI-res, segons quin color porta, jo vull veure futbol del bò, i el que ho fa més bé es Espanya (amb jugadors del Barça), i prefereixo que gunayi el titol en Xavi, Iniesta, Puyols, etccc que un equip Grec (per posar un exemple) que no sap ni passar una pilota...
Sense voler ofendre ningú, els que cambieu d'equip cada partit, o bé parleu de politica, o no en teniu ni papa de futbol.....
Que consti que sóc independentista, i el primer que desitja que siguem una nacio lliure, i que poguem jugar una eurocopa.... però no ens hem de rebaixar al seu nivell
dita "No intentis lluitar contra un ignorant, et portarà al seu nivell i et guanyará per experiencia"
P.D. JO TAMBÉ PARLO DE FUTBOL I NO DE POLITICA :mrgreen:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A mi m´encanta el futbol i per aixo m´agrada veure'l quant puc
Una altra cosa son les preferencies, i aixo són les que són.
I una pregunta...
Si l´Esport no es politica...pq s´enfronten les nacions?
ja tenim els mundials i tornejos continentals de clubs
Una altra cosa son les preferencies, i aixo són les que són.
I una pregunta...
Ex ...moltes coses
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Algú va dir que la religió és l'opi del poble... i jo hi afegeixo que el futbol també.
(suposo que és per que a mi no m'agrada gens ni una cosa ni l'altre)---religió i futbol, l'opi no l'he probat... :mrgreen:
(suposo que és per que a mi no m'agrada gens ni una cosa ni l'altre)---religió i futbol, l'opi no l'he probat... :mrgreen:
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Doncs a mi m'agrada el futbol quan juga el Barça !! ... i em miraré l'Eurocopa i el Mundial quan jugui Catalunya !!
Mentrestant ja poden anar jugant a futbol...també tinc que dir que cap competició em molesta ni em sobra !! No m'ho miro i ja està !
Es simplement qúestió de sentiment més que de politica...!! Ben segur que això vol dir : que no soc massa futbolera !!
A tots futboleros i no futboleros... :cerv
Mentrestant ja poden anar jugant a futbol...també tinc que dir que cap competició em molesta ni em sobra !! No m'ho miro i ja està !
Es simplement qúestió de sentiment més que de politica...!! Ben segur que això vol dir : que no soc massa futbolera !!
A tots futboleros i no futboleros... :cerv
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 12, 2012 6:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- DavidF800GS
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
- Ubicació: Platja d'Aro
I una pregunta...
Home! és que si els partits fossin de casats contra solters, no tindría tanta emoció... jeje...
Home! és que si els partits fossin de casats contra solters, no tindría tanta emoció... jeje...
DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 12, 2012 7:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
No l´hi doneu gaires voltas, qui l´hi agradi el futbol que ho miri, qui no l´hi agradi que no ho miri, qui vulgui anar amb Croacia, que hi vagi, qui vagi amb Polonia , fantastic, qui vagi amb Ejjpaña doncs
perfecte, pero entre tots feu una birra virtual................................. Guinness , naturalment :mrgreen: :mrgreen:

perfecte, pero entre tots feu una birra virtual................................. Guinness , naturalment :mrgreen: :mrgreen:

STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 12, 2012 7:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Futbol diuen..... :shock:
[youtube]-wsr1NSHXAc[/youtube]
[youtube]-wsr1NSHXAc[/youtube]

- Ride
- Presentats
Randy a això mateix hem referia, n'hi han que polititzen el futbol i d'altres que aprofiten per ser violents !!!!!!
si volen hosties que facin boxa....
Per no dir del payo que es passa tot el partit insultant de F... de P..... en amunt a tot bitxo vivent (perque ha tingut mal dia al treball), no pots ni anar amb la canalla a veure un partit....
Això es denigrant independentment del club que sigui....
si volen hosties que facin boxa....
Per no dir del payo que es passa tot el partit insultant de F... de P..... en amunt a tot bitxo vivent (perque ha tingut mal dia al treball), no pots ni anar amb la canalla a veure un partit....
Això es denigrant independentment del club que sigui....
- Ride
- Presentats
[quote user="DavidF800GS" post="203310"]I una pregunta...
Home! és que si els partits fossin de casats contra solters, no tindría tanta emoció... jeje...[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Molt Bò !!!!!!!
Home! és que si els partits fossin de casats contra solters, no tindría tanta emoció... jeje...[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Molt Bò !!!!!!!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Mmmm... a mi tambe me la porta floja... (la roha, vull dir...)
I no puc evitar tenir simpatia amb l'equip que hi juga en contra...
Els envejo perque m'agradaria tenir el sentiment aquest d'identificar-se amb una sel.lecció... però com que els sentiments són íntims i no es poden comprar, la veritat és que la sel.lecció espanyola per mi és com qualsevol altra... no és la meva... ni ho serà mai. I reconec que m'agradaria que l'enviessin a casa a la primera de canvi... no pels jugadors ni res esportiu... perque tot just comencen i ja en tinc els collons plens d'anuncis i reportatges parlant del mateix extensament, opacant els problemes i decisions d'aquell pais veí, que no és el meu, ni HI TINC RES A VEURE NI EN COMÚ.
SELECCIONS CATALANES JA!!!!
Ah! i sempre m'ha encantat el futbol, i hi he jugat molts anys...
Els envejo perque m'agradaria tenir el sentiment aquest d'identificar-se amb una sel.lecció... però com que els sentiments són íntims i no es poden comprar, la veritat és que la sel.lecció espanyola per mi és com qualsevol altra... no és la meva... ni ho serà mai. I reconec que m'agradaria que l'enviessin a casa a la primera de canvi... no pels jugadors ni res esportiu... perque tot just comencen i ja en tinc els collons plens d'anuncis i reportatges parlant del mateix extensament, opacant els problemes i decisions d'aquell pais veí, que no és el meu, ni HI TINC RES A VEURE NI EN COMÚ.
Ah! i sempre m'ha encantat el futbol, i hi he jugat molts anys...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 13, 2012 1:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="203444"]Mmmm... a mi tambe me la porta floja... (la roha, vull dir...)
Ah! i sempre m'ha encantat el futbol, i hi he jugat molts anys...[/quote]
+ 1 , i per qué si guanyen m´agradaria saber la prima per jugador i com estan las cosas millor estalviar ho
Ah! i sempre m'ha encantat el futbol, i hi he jugat molts anys...[/quote]
+ 1 , i per qué si guanyen m´agradaria saber la prima per jugador i com estan las cosas millor estalviar ho
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
En moments com aquest és quan t'adones que has malgastat la teva vida veient massa futbol :mrgreen: :mrgreen:

STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 13, 2012 1:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Ara m'he perdut Xavier :shock: , quina eurocopa es aquesta? el televisen?
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Joan XT" post="203471"]Ara m'he perdut Xavier :shock: , quina eurocopa es aquesta? el televisen?[/quote]
Nen , aixó es Volley Ball, un sport desconegut per mi......................................... fins ara :mrgreen: :mrgreen:
Nen , aixó es Volley Ball, un sport desconegut per mi......................................... fins ara :mrgreen: :mrgreen: