Venc R1200GS D'abril De 2007 - 55.000Km. - VENUDA!!!
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Venc R1200GS D'abril De 2007 - 55.000Km. - 7.000€!!!
no s'enten,on la tens anunciada ? aquesta moto es ven be i mes amb lo equipadeta que esta,sort que per aquest preu l'has de vendre ;)
- Tortugo
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dl. des. 15, 2008 5:33 pm
- Ubicació: Molins de Rei
- Contacta:
Re: Venc R1200GS D'abril De 2007 - 55.000Km. - 7.000€!!!
Gracies pels ànims i els consells, companys, el que passa és que com a utilitari diari disposo d'un escutre de 125 que fa les funcions de taxi... amb lo qual, treure a passejar la GS per anar a la feina no em surt a compte ni de conya (consum, gomes, revisions...) La moto la vaig comprar com a hobbie i com a tal la he tingut sempre; li té alergia a la ciutat!!! ;D
Encara que avuí us he fet cas i l'he tret a passejar de Molins a Abrera per anar a currar, i ha enjegat a la primera i tot! JUÁS!!!
Xepe, t'agraeixo la oferta, però tampoc tindria temps de fer servir cap altre moto. El principal motiu dela venta és precisament el poc us que li dono.
Encara que avuí us he fet cas i l'he tret a passejar de Molins a Abrera per anar a currar, i ha enjegat a la primera i tot! JUÁS!!!
Xepe, t'agraeixo la oferta, però tampoc tindria temps de fer servir cap altre moto. El principal motiu dela venta és precisament el poc us que li dono.
Salut!
- Tortugo
- Presentats
- Contacta:
Re: Venc R1200GS D'abril De 2007 - 55.000Km. - 6.500€!!!
Bé... contradient-me amb el que deia avanç... :crys
ja n'estic fart de veure la moto aparcada al parking.
Ara si: ÚLTIM PREU 6.500€ algú s'anima en amb aquesta rebaixa???
Va, va... que s'acosta l'estiu!!! Asfalt calentet, curvetes netes, vacances en moto... wow!!!
vencR1200GS'arroba'gmail'punt'com
686.439.9 sis nou
ja n'estic fart de veure la moto aparcada al parking.
Ara si: ÚLTIM PREU 6.500€ algú s'anima en amb aquesta rebaixa???
Va, va... que s'acosta l'estiu!!! Asfalt calentet, curvetes netes, vacances en moto... wow!!!
vencR1200GS'arroba'gmail'punt'com
686.439.9 sis nou
Tortugo l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 07, 2012 4:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!
- Mussol
- Presentats
- Entrades: 98
- Membre des de: dv. gen. 20, 2012 8:57 pm
- Ubicació: Cardedeu
Hola Tortugo,
Tens un privat.
Vssss Jordibr54
Tens un privat.
Vssss Jordibr54
Vespa 160, Sanglas Yamaha 400, Yamaha XJ 650, BMW K75T, BMW F800ST, BMW R1200GS, Triumph Tiger 800 XRX, KTM 790 Adventure S, Yamaha MT-09

- Tortugo
- Presentats
- Contacta:
Jordi, no he rebut res. Prova a enviar-me un mail o fes-me un truc!!! ;)
Salut!
Salut!
Salut!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Venc R1200GS D'abril De 2007 - 55.000Km. - VENUDA!!!
Enhorabona per la venda :cerv
- Tortugo
- Presentats
- Contacta:
Moltes gracies Eva!!! Estic segur que en Jordi la disfrutarà d'allò més :D La llàstima és que jo ja no us podré acompanyar en cap ruta... :*( Encara que si es formés un grup de Off-Road... amb xixarrilles... laaalalalaaaa....
Salut!
- Eva
- Presentats
[quote user="Tortugo" post="203221"]Moltes gracies Eva!!! Estic segur que en Jordi la disfrutarà d'allò més :D La llàstima és que jo ja no us podré acompanyar en cap ruta... :*( Encara que si es formés un grup de Off-Road... amb xixarrilles... laaalalalaaaa....[/quote]
Dons mira per on... la sortida d´auqest mes és on i off.
T´apuntes ???? ;)
T´apuntes ???? ;)
- Straw man
- Presentats
- Entrades: 294
- Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
quin caramelet.
Enhorabona a venedor i comprador per la part que els toca.
Enhorabona a venedor i comprador per la part que els toca.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.
strawman going straight to hell.
- Tortugo
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Eva" post="203285"]
T´apuntes ???? ;)[/quote]
Dona... amb una XR250R amb rodes de tacs i una velocitat punta de 80KM/h amb el gas a tope... a mi em fa falta que les sortides siguin TOTALMENT Off!!! ;)
De totes maneres, si algú vol quedar algun dia per fer una sortideta OFF per la zona de Vallirana, l'Ordal, Begues, Garraf... diguem que ara mateix és com el pati de casa meva, així que només cal que ho digueu i adapto alguna ruteta!!! :D
Dona... amb una XR250R amb rodes de tacs i una velocitat punta de 80KM/h amb el gas a tope... a mi em fa falta que les sortides siguin TOTALMENT Off!!! ;)
De totes maneres, si algú vol quedar algun dia per fer una sortideta OFF per la zona de Vallirana, l'Ordal, Begues, Garraf... diguem que ara mateix és com el pati de casa meva, així que només cal que ho digueu i adapto alguna ruteta!!! :D
Salut!
- Eva
- Presentats
[quote user="Tortugo" post="203425"][quote user="Eva" post="203285"]
De totes maneres, si algú vol quedar algun dia per fer una sortideta OFF per la zona de Vallirana, l'Ordal, Begues, Garraf... diguem que ara mateix és com el pati de casa meva, així que només cal que ho digueu i adapto alguna ruteta!!! :D[/quote]
Ho tindrem present ..... ara tenim un sector off a mototurisme , molt i molt actiu i amb uns road leaders que son uns cracks. Potser ens veiem alguna vegada... ;)
De totes maneres, si algú vol quedar algun dia per fer una sortideta OFF per la zona de Vallirana, l'Ordal, Begues, Garraf... diguem que ara mateix és com el pati de casa meva, així que només cal que ho digueu i adapto alguna ruteta!!! :D[/quote]
Ho tindrem present ..... ara tenim un sector off a mototurisme , molt i molt actiu i amb uns road leaders que son uns cracks. Potser ens veiem alguna vegada... ;)