TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012

Entrada Autor: Bolero » dg. juny 10, 2012 12:43 pm

Molt bona ruta que vareu fer, si senyors.
La propera espero poder venir!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dg. juny 10, 2012 5:31 pm

M'alegro que tot sortís tan bé!
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dg. juny 10, 2012 6:35 pm

Carai, de qualsevol cosa en dieu una passejada :eyes
Nosaltres ahir ens varem acostar per la carretera de les Lloses fins a Ripoll, però més cap a migdia.
Tot i així, varem cometre l'error de sortir amb les jaquetes d'estiu i ens vam glaçar. De fet jo porto un costipat de tres parells de c..ns :oops:
Per cert, en un revolt, ens vam creuar primer amb una kawa blava que anava com un cohet i just darrera seu em va semblar reconeixer un honorable membre de l'espionatge mundial, del qual, per motius de seguretat, no puc revel.lar la identitat. :cool: Em va fer gràcia, tot i que ells potser no ens van ni veure.
Teniem pensat fer més ruta, però amb el fred que portavem al cos, a les 4 enfilavem el camí de tornada.
Esperarem les fotos amb un interès especial... :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dg. juny 10, 2012 6:58 pm

M'alegro us hagi anat tant bé. A veure si a la propera podem venir.

Ah, espereeeeem...........foooooootos.........! :mrgreen:

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. juny 10, 2012 8:26 pm

[quote user="GRUM" post="203005"]Carai, de qualsevol cosa en dieu una passejada :eyes
Nosaltres ahir ens varem acostar per la carretera de les Lloses fins a Ripoll, però més cap a migdia.
Tot i així, varem cometre l'error de sortir amb les jaquetes d'estiu i ens vam glaçar. De fet jo porto un costipat de tres parells de c..ns :oops:
Per cert, en un revolt, ens vam creuar primer amb una kawa blava que anava com un cohet i just darrera seu em va semblar reconeixer un honorable membre de l'espionatge mundial, del qual, per motius de seguretat, no puc revel.lar la identitat. :cool: Em va fer gràcia, tot i que ells potser no ens van ni veure.
Teniem pensat fer més ruta, però amb el fred que portavem al cos, a les 4 enfilavem el camí de tornada.
Esperarem les fotos amb un interès especial... :roll:[/quote]

???

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dg. juny 10, 2012 9:20 pm

Per començar dir que ahir vaig arribar a quarts d'once i ja s'en va fer tard per postejar per aqui...
Dir que va ser un "sortideta" de les maques, a més a més de per el recorregut, i sobre tot , pel caliu dels companys amb els que vaig tenir el gust de compartir ruta, encantat de aver conegut a en Jordi, Antonio...i d'haver compartit ruta (altra vegada) amb en Pasqual i en Ramon, gràcies a tots i especialment a en Xavier i en Toni (Cartoni) per proposar i organitzar la "Toumalet Picn-nic fest".
Queda pendent el Tourmalet, i el farem...

...I com que el "delinquent" sempre torna al lloc del delicte...i com que ahir la Collada de Toses "nomès" la varem fer dos vegades...jejeje...aquest mati, la companya (Elena) em diu que en té ganes...

de moto malpensats...i "vamos p'allà" a les 10 ja hi herem un altra vegada dalt la "gorda"...
una altra "passejadeta"...cap a dinar a Puigcerdà, creieu que això es vici ???, es greu doctor ???

aqui un deixo la ruteta

http://goo.gl/maps/JF9x

per cert el Restaurant a Puigcerdà (recomanable) es diu el Plat Rodo i es menja força BBB.

No hi han fotos, la máquina es va menjar les piles ahir.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. juny 10, 2012 9:55 pm

Ens ho tenim de creure,oi ? Per qué no veig cap foto, només de´n Ramon.

Potser que entre tots compreu una camara de fotos la propera vegada......................................... i un GPS per en CarToni :mrgreen: :mrgreen: ( de bon rotllo ;) )
ImatgeImatgeImatge

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Entrada Autor: CarToni » dl. juny 11, 2012 7:51 am

Caramb,Joavel,això son ganes d`anar amb moto...desprès de la "sortideta " (companys,ojo al dato,desprès de 8OO ò 900 kms.
que li devien sortir desde Bigues,diu sortideta) :shock: :shock: ((Jo volia tornar per Tremp,per no cansar el personal...no sabia amb qui tractaba ) :lol:
Tornar sortir fins a Puigcerdà a l`endemà...Dèu n`hi dò.Ara que la ruta s`ho val.I mès ara que la natura està en el seu millor moment.

Doncs si...hem de tornar i "intentar" arribar a pujar el Tourmalet...ho conseguirem ? :mrgreen: la ruta que deies entran per l`Aragò...m`agrada.

Salut !! :D :form

CarToni
Presentats

Entrada Autor: CarToni » dl. juny 11, 2012 7:56 am

[quote user="STELVIO 00" post="203039"]Ens ho tenim de creure,oi ? Per qué no veig cap foto, només de´n Ramon.

Potser que entre tots compreu una camara de fotos la propera vegada......................................... i un GPS per en CarToni :mrgreen: :mrgreen: ( de bon rotllo ;) )[/quote]

Ara vaig a portar les fotos a en Ramòn per que les entri :lol: :lol:

No si el TOMTOMrròn và bè...ho tenia tot programat,però vaig tenir un "lapsus"... remenant i remenant ...no m`ho va perdonar :enfaduu
La maquineta và molt bè de veritat...però quan s`emprenya i vol fer la seva... :tremolant

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dl. juny 11, 2012 9:21 am

[quote user="STELVIO 00" post="203039"]Ens ho tenim de creure,oi ? Per qué no veig cap foto, només de´n Ramon.

Potser que entre tots compreu una camara de fotos la propera vegada......................................... i un GPS per en CarToni :mrgreen: :mrgreen: ( de bon rotllo ;) )[/quote]

Stelvio, ara que no ens llegeix ningú, t'explicaré la veritat...quan vam arribar a Arreau, vam fer assemblea general del "komando Tourmalet picnic tour" i per unanimitat vam decidir que no podiem fer-ho sense els companys que no vareu poder venir... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En resum, que i tornarem i serà aviat... "ja sabes lo que hay" t'apuntes, i portes la supercàmera de fotos.
Fotos n'hi ha alguna, però per ara, no sé "pujarles", crec que s'em donen millor les collades, que la informàtica... :tremolant

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dl. juny 11, 2012 9:36 am

[quote user="CarToni" post="203057"]Caramb,Joavel,això son ganes d`anar amb moto...desprès de la "sortideta " (companys,ojo al dato,desprès de 8OO ò 900 kms.
que li devien sortir desde Bigues,diu sortideta) :shock: :shock: ((Jo volia tornar per Tremp,per no cansar el personal...no sabia amb qui tractaba ) :lol:
Tornar sortir fins a Puigcerdà a l`endemà...Dèu n`hi dò.Ara que la ruta s`ho val.I mès ara que la natura està en el seu millor moment.

Doncs si...hem de tornar i "intentar" arribar a pujar el Tourmalet...ho conseguirem ? :mrgreen: la ruta que deies entran per l`Aragò...m`agrada.

Salut !! :D :form[/quote]

Toni, ja està "liada" !!!

Aquí tens una proposta de ruta per obrir boca, evidentment admet variacions, com per exemple fer-la del revés desde Ripoll...estudíala i ja diràs.
Sortint sobre les 6-7 del matí es pot fer bé (ja ho he fet varies vegades...).
Et recordo que et volem de road-lider i que la ruta definitiva serà la teva, això nomès és una sugerència.
Personalment, m'agradaría fer-la aquest més, Juliol i Agost aquestes carreteres estan plenes de ciclistes, caravanes, domingueros...etc...etc... i a mès segurament estaré fora de vacances.

Apa, ja tens feina !!! una abraçada. :twisted: :mrgreen:
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 11, 2012 9:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. juny 11, 2012 10:01 am

[quote user="Joavel" post="203066"][quote user="STELVIO 00" post="203039"]Ens ho tenim de creure,oi ? Per qué no veig cap foto, només de´n Ramon.

Stelvio, ara que no ens llegeix ningú, t'explicaré la veritat...quan vam arribar a Arreau, vam fer assemblea general del "komando Tourmalet picnic tour" i per unanimitat vam decidir que no podiem fer-ho sense els companys que no vareu poder venir... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En resum, que i tornarem i serà aviat... "ja sabes lo que hay" t'apuntes, i portes la supercàmera de fotos.
Fotos n'hi ha alguna, però per ara, no sé "pujarles", crec que s'em donen millor les collades, que la informàtica... :tremolant[/quote]

Bé, de moment acepto "la solidaritat" com excusa :mrgreen: :mrgreen:

Respecte als ciclistas , caravanes i "domingueros" a partir d´ara te´ls trobaras sempre
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 11, 2012 10:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dl. juny 11, 2012 10:24 am

[quote user="STELVIO 00" post="203069"][quote user="Joavel" post="203066"][quote user="STELVIO 00" post="203039"]Ens ho tenim de creure,oi ? Per qué no veig cap foto, només de´n Ramon.

Fotos n'hi ha alguna, però per ara, no sé "pujarles", crec que s'em donen millor les collades, que la informàtica... :tremolant[/quote]

Bé, de moment acepto "la solidaritat" com excusa :mrgreen: :mrgreen:

Respecte als ciclistas , caravanes i "domingueros" a partir d´ara te´ls trobaras sempre[/quote]

Cert, però a mesura que s'acosta el Tour, i unes setmanes desprès, simplement és una "tortura"...per això la meva proposta, de fer-ho aviat.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. juny 11, 2012 8:11 pm

Totes les fotos tirades per CarToni

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

CarToni
Presentats

Entrada Autor: CarToni » dl. juny 11, 2012 8:58 pm

Toni, ja està "liada" !!!

Aquí tens una proposta de ruta per obrir boca, evidentment admet variacions, com per exemple fer-la del revés desde Ripoll...estudíala i ja diràs.
Et recordo que et volem de road-lider i que la ruta definitiva serà la teva, això nomès és una sugerència.
Personalment, m'agradaría fer-la aquest més, Juliol i Agost aquestes carreteres estan plenes de ciclistes, caravanes, domingueros...etc...etc... i a mès segurament estaré fora de vacances.

Apa, ja tens feina !!! una abraçada. :twisted: :mrgreen:[/quote]

:tremolant :tremolant I tan liada !!!...vinga mès feina :pc :pc :pc :D

M`hauries de dir desde Ripoll...al revès,cap quin lloc. :roll: :roll:

Fes un petit resum del que podria ser la ruta que tens pensada...si dius que ja l`has feta :form :form

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dl. juny 11, 2012 9:51 pm

[quote user="CarToni" post="203146"]Toni, ja està "liada" !!!

Fes un petit resum del que podria ser la ruta que tens pensada...si dius que ja l`has feta :form :form[/quote]

Demano disculpes, alguna cosa he fet malament avans, però en la meva proposta hi havía un enlaç al Googlemaps...

https://maps.google.es/maps?saddr=Carre ... ,8&t=m&z=7

Aquí va, a veure si ara... :mrgreen:
El que no és "negociable" és el tram de Vielha a Laruns...o "viceversa", la resta com vulguis :twisted:

Resum: Ripoll, Collada de Toses (sencera :mrgreen: ), La Seu, Port del Canto, Sort, Port de la Bonaigua, Vielha, Coll del Portillon, Bagnères de Luchón, Arreau (et sona... :mrgreen: ), Port de..., Sainte Marie de Campan, Luz Saint Sauveur, Pierrefitte-Nestelas, Arcizan, Arrens Marsous,Eaux Bonnes,Sallent de Gallego, Biescas,Broto, Fiscal, Boltaña,Campo, Castejon de Sos, Pont de Suert, Tremp, Isona, Ponts, Calaf...
Manresa, Vic...etc...etc...

Data ??? :cerv
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 11, 2012 9:53 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dl. juny 11, 2012 11:36 pm

Bona ruta i fotos, per fer-se una idea de la passejada que heu fet. Ganes de fer-ne una, potser la propera si es a finals de juny. Estaré alerta de la que prepareu.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. juny 12, 2012 7:41 am

Ara ja m´ho crec, felicitats per la ruta i las fotos ;)
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. juny 12, 2012 8:14 am

[quote user="Pasqual" post="202985"]Lamentar algun trosset amb "gravillons" i altres amb merdes de vaca.... :razz: en vaig xafar una ben bé per el mig i la vaig dur enganxada a la moto, la bota i els pantalons fins al vespre :razz: :razz: [/quote]

vale, ara ho entenc, ... quan he vist les fotos no savia que era.
:b9 :b9 :b9 :b9

Imatge

CarToni
Presentats

Entrada Autor: CarToni » dt. juny 12, 2012 8:16 am

[quote user="Joavel" post="203153"][quote user="CarToni" post="203146"]Toni, ja està "liada" !!!

Fes un petit resum del que podria ser la ruta que tens pensada...si dius que ja l`has feta :form :form[/quote]

Demano disculpes, alguna cosa he fet malament avans, però en la meva proposta hi havía un enlaç al Googlemaps...

https://maps.google.es/maps?saddr=Carre ... ,8&t=m&z=7

Aquí va, a veure si ara... :mrgreen:
El que no és "negociable" és el tram de Vielha a Laruns...o "viceversa", la resta com vulguis :twisted:

Resum: Ripoll, Collada de Toses (sencera :mrgreen: ), La Seu, Port del Canto, Sort, Port de la Bonaigua, Vielha, Coll del Portillon, Bagnères de Luchón, Arreau (et sona... :mrgreen: ), Port de..., Sainte Marie de Campan, Luz Saint Sauveur, Pierrefitte-Nestelas, Arcizan, Arrens Marsous,Eaux Bonnes,Sallent de Gallego, Biescas,Broto, Fiscal, Boltaña,Campo, Castejon de Sos, Pont de Suert, Tremp, Isona, Ponts, Calaf...
Manresa, Vic...etc...etc...

Data ??? :cerv[/quote]

Ara si que surt la ruta desde Maps Google.... :D

Caramb Joavel,aquesta vegada ja deixa de ser una "sortideta" i comeeeeença a ser una "sortida normal" :smile: :smile:

!!Acepto !!...!!Acepto!! :jump :jump

El tram que dius de VIELHA fins LARUNS...i tant que es innegociable !! :bow :bow Fer d`una tacada Port de la Bonaigua--Col du Portillòn--
Col de Peyresourde--Col d`Aspin--COL DU TOURMALET--Col du Soulur--Col de Aubisque i sortir per col du Pourtalet....UUUH !!! això no tè preu :Saltant :Saltant :Saltant (la meva dona i jo,una de les vegades que anavem al Pais Vasc,vam fer aquesta ruta,però ens vam quedar a dormir a Sallent de Gàllego....es una passada)

Jo el 30 de Juny ja hem va bè i proposso sortir a les 7 desde Ripoll ....què us sembla ??

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”