GS 1200 V.S.O.P. VARADERO OFF ROAD GREECE
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
GS 1200 V.S.O.P. VARADERO OFF ROAD GREECE
HOLA:
Si algú tenia dubtes de les aptituTs Off Road de la Varadero :twisted: que vegi aquest video, Inclus sembla que intenta seguir a la GS :b9 :b9 :b9
http://www.videoplayer.es/video/bmw-r-1 ... Cr4q9zyYQ/
a més a més hi han uns quants videos mes" Varaderistics " per qué pugueu veure els vostres "?¿!?¿¿!!!?"!!$" en acció :twisted:
Si algú tenia dubtes de les aptituTs Off Road de la Varadero :twisted: que vegi aquest video, Inclus sembla que intenta seguir a la GS :b9 :b9 :b9
http://www.videoplayer.es/video/bmw-r-1 ... Cr4q9zyYQ/
a més a més hi han uns quants videos mes" Varaderistics " per qué pugueu veure els vostres "?¿!?¿¿!!!?"!!$" en acció :twisted:

- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
gs12 red, molt be!!!!! ..... fomentant la sana competència .....
Com diu en Terrar. no és la fletxa és l'indi.
Jo vinc de dues trails la primera una Merlin i la segona una Dominator; amb l'Vstrom prefereixo no fer gaires camins (per no calentar-me).
Cada moto que he tingut (dues cotes, i les tres esmentades) les he gaudit al 100% de les meves possibilitats.
Personalment considera que l'Vstrom o la Varadero no son trails, son motos per fer molts bons camins (i encara).
Sigui fent revolts, en una autopista, per camins o fent ciutat,
la moto és genial !!!!
Com diu en Terrar. no és la fletxa és l'indi.
Jo vinc de dues trails la primera una Merlin i la segona una Dominator; amb l'Vstrom prefereixo no fer gaires camins (per no calentar-me).
Cada moto que he tingut (dues cotes, i les tres esmentades) les he gaudit al 100% de les meves possibilitats.
Personalment considera que l'Vstrom o la Varadero no son trails, son motos per fer molts bons camins (i encara).
Sigui fent revolts, en una autopista, per camins o fent ciutat,
la moto és genial !!!!
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
Eiiiiiiii que ho he vist tot, eh!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Com diu en Terra, no ès la fletxa, sinó l'indi, la VARADERO no té cap culpa de que el pilot sigui un patata ( amb tots els meus respectes), només veient que va amb els peus per terra ja es veia venir.
De tota manera qüesecé, ets molt dolent, vull la "revancha", Varadero versus VStrom, o sigui que ja em veus enganxat al youtube buscant un video per la rèplica. 8) 8) 8)
Com diu en Terra, no ès la fletxa, sinó l'indi, la VARADERO no té cap culpa de que el pilot sigui un patata ( amb tots els meus respectes), només veient que va amb els peus per terra ja es veia venir.
De tota manera qüesecé, ets molt dolent, vull la "revancha", Varadero versus VStrom, o sigui que ja em veus enganxat al youtube buscant un video per la rèplica. 8) 8) 8)
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Mestre maquinli !!!! Ja pots anar buscant ja ......... 8) 8) 8) 8) 8) , que com no facis servir el Videoshop ...res de resMckinley ha escrit: De tota manera qüesecé, ets molt dolent, vull la "revancha", Varadero versus VStrom, o sigui que ja em veus enganxat al youtube buscant un video per la rèplica. 8) 8) 8)
V'ssssssssss
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta: